معرفی و دانلود کتاب دویدن با چشمان بسته

عکس جلد کتاب دویدن با چشمان بسته
قیمت:
۲۳۰۰۰ ۱۱,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دویدن با چشمان بسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دویدن با چشمان بسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دویدن با چشمان بسته

فرانک فیوم در کتاب دویدن با چشمان بسته، داستان عشق و پشتکار یک کارآفرین را روایت می‌کند که پس از جست‌وجوی بسیار، هدف و معنای زندگی خود را می‌یابد. این اثرِ الهام‌بخش، انگیزه و نگاه شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد و راه رسیدن به موفقیت را برایتان هموار خواهد کرد.

درباره کتاب دویدن با چشمان بسته

من باید با زندگی‌ام چه کار کنم؟ سرنوشت من چیست؟ چه طور باید به آن‌جا برسم؟

این‌ها سوالاتی هستند که احتمالا ذهن همه‌ی ما را به خود درگیر کرده‌اند. باید گفت که هیچ پاسخ یا راه‌حل جادویی وجود ندارد. زیرا نه‌تنها مسیر موفقیت مستقیم نیست، بلکه پیچ در پیچ و درهم است. به همین دلیل است که پیدا کردن هدفتان در زندگی هیچ‌وقت به‌تنهایی نتیجه‌ی یک رخداد یا تصمیم نخواهد بود. خواهید دید که با بیشتر شدن تجربه، اولویت‌های زندگی‌تان تغییر می‌کنند و مسیر شما هم عوض می‌شود؛ بنابراین اگرچه شاید در یک مسیر مشخص، شروع به حرکت کنید، اما اغلب در هنگام گذر از آن، جهت حرکتتان را اصلاح می‌کنید. با خواندن اثر پیش‌رو خواهید دید که رویداد‌های شادی‌بخش و گاهی دردناک زندگی، چگونه راه شما را تغییر می‌دهند، تمرکزتان را بیشتر می‌کنند و شما را به سوی مسیری غیرمنتظره می‌کشانند.

فرانک فیوم (Frank V. Fume) بعد از سال‌ها آزمون و خطا دریافت که باید با زندگی‌اش چه کار کند. او در خانواده‌ای کارگر به دنیا آمد و زمانی که تنها 9 سال داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند. این طلاق مشکلات عاطفی و مالی بسیاری را برای فرانک به وجود آورد که در نهایت انگیزه‌بخش او برای کشف مسیر و هدف زندگی‌اش شد.

داستان کتاب دویدن با چشمان بسته (Running with My Head Down) از دوران کودکی فرانک و سال‌های دشوار مدرسه آغاز می‌شود. شما در این کتاب با رشد و پیشرفت پسر بچه‌ای همراه می‌شوید که توسط معلمان دست‌کم گرفته می‌شد اما در نهایت موفق شد به رویاهایش دست یابد و بزرگ‌ترین شرکت ورزشی را در حوزه‌‌ی ورزش جوانان تاسیس می‌کند.

در طول کتاب دویدن با چشمان بسته، دقیقاً متوجه می‌شوید که فرانک فیوم چطور این کار را انجام داده است، چه کسی او را تشویق کرده و او چگونه توانسته با شناسایی زمینه‌ی مورد علاقه‌اش، یک کسب‌وکار چند میلیون دلاری راه‌اندازی کند. مهم‌تر از همه این‌که، می‌آموزید که چگونه می‌توان در زندگی و کار خود از تجربیات فیوم بهره بگیرید.

در نهایت، مساله‌ی پیدا کردن هدف در زندگی این است که خودتان موقعیت را برای خودتان فراهم کرده و فرصت خودتان را بسازید. لذت ایجاد کسب‌وکار فقط در رسیدن به مقصد نیست، بلکه خود مسیر هم لذت‌بخش است. مساله اصلی این است که به هدف خود با تمام وجود باور داشته باشید و در مسیر درست رسیدن به آن حرکت کنید. در این راه بهتر است به دیگران هم کمک کنید تا به اهداف و آرزوهایشان دست یابند، زیرا شما زمانی معنای واقعی لذت و رضایت را در زندگی درک خواهید کرد که دیگران را نیز برای رسیدن به موفقیت یاری کنید.

این کتاب با ترجمه‌ی فرزان حسنی و به همت نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب دویدن با چشمان بسته

  • فرانک در اولین کتاب خود برای کارآفرینانی که می‌خواهند استقلال مالی و زندگی سعادتمندانه ایجاد کنند، درس‌های بی‌نظیری درباره‌ی تجارت ارائه می‌دهد. (Kevin Harrington)

  • فرانک یک کارآفرین باهوش است! من عاشق این هستم که کارآفرینان از محدودیت‌های خود آگاه شوند و بفهمند چگونه می‌توانند از پس آن بربیایند. دویدن با چشمان بسته را بخوانید. من مطمئن هستم که شما یک نکته از ماجرای اشتیاق و استقامت فرانک را یاد خواهید گرفت! (Brian Scudamore)

  • کتاب جدید فرانک شما را از ورزشگاه یانکی به ورزشگاه زندگی منتقل می‌کند! شما به زودی این داستان را در مورد جست‌وجوی هدف و آنچه برای تحقق آن لازم است فراموش نخواهید کرد. (Glenn Plaskin)

  • من از داستان باورنکردنی و الهام‌بخش فرانک فیوم بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. من آن را به شدت برای هر کسی که آرزوهای بزرگی برای خود دارد توصیه می‌کنم. (Dr. Alan Shelton)

  • داستان الهام‌بخش فرانک نشان می‌دهد چه اتفاقی می‌افتد وقتی با شعار "زندگی بدون پشیمانی" زندگی می‌کنید. من بسیار افتخار می‌کنم به آنچه که او به دست آورده و مهم‌تر از همه اینکه چگونه به زندگی دیگران کمک کرده است. این کتاب را حتماً باید بخوانید. (Ajay K. Gupta)

  • این کتاب را بی‌اندازه دوست بدارید زیرا موفقیت واقعی با هدف و پشتکار برای رسیدن به خواسته‌ها تعریف می‌شود. فرانک به اندازه‌ای (در این کتاب) شفاف است که هر رهبر بتواند با آن ارتباط برقرار کند. (Christopher Salem)

کتاب دویدن با چشمان بسته مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنید، کتاب دویدن با چشمان بسته انگیزه‌بخش و راهنمای شما خواهد بود.

فرانک فیوم را بیشتر بشناسیم

فرانک فیوم پیشتاز صنعت ورزش کودکان و نوجوانان و موسس شرکت «9 قدرت» است. شرکتی که اولین شرکت و جلودار راه‌اندازی لیگ‌ها و اردوهای ورزش جوانان بوده است. شرکت «9 قدرت» از سال 2003 به بعد، بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب کرده و بیش از 2 میلیون شرکت‌کننده در 900 اجتماع محلی را در 30 ایالت به ورزش مشغول کرده است.

فرانک که عاشق بیسبال و متولد محله‌ی کوئینز در نیویورک است از دانشگاه سنت‌جان فارغ‌التحصیل شده و به کار فروش تجهیزات پزشکی مشغول شد اما مصمم بود که هدف واقعی خود در زندگی را پیدا کند. برای همین در سال 1995 لیگ سافت‌بال مردان را راه‌اندازی کرد و آن را شرکت ورزشی مردان آماتور نام گذاشت. این شرکت نوپا به‌سرعت رشد کرد و به 900 تیم در مدت 6 سال افزایش یافت و باعث شد به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان ورزشی بزرگسالان در لانگ‌آیلند شناخته شود.

در سال 2003 فرانک لیگ آماتور مردان را فروخت تا بتواند شرکت «9 قدرت» را راه‌اندازی کند، شرکتی که او را به‌سوی معروفیت پرتاب کرد و مجله‌ی کارآفرینان آن را برترین شرکت در حوزه‌ی ورزش کودکان نام‌ گذاشت. فرانک در برنامه‌های کسب‌وکار شبکه‌ی فاکس و در برنامه‌ی ورزشی شبکه‌ی اچ‌بی‌او و همچنین در چندین نشریه و رسانه‌ی کشوری شامل آمریکای امروز، شبکه‌ی ورزش و وال‌استریت ژورنال حضور داشته است.

فرانک در سال 2017 شرکت «9 قدرت» را به یک شرکت سرمایه‌گذاری فروخت اما هم‌چنان به‌عنوان سهام‌دار خرد و یکی از اعضای هیات‌مدیره باقی مانده است. او در ناحیه‌ی خلیج تامپا با همسرش و فرزندانش ماری و فرانکی زندگی می‌کنند.

جملات برگزیده کتاب دویدن با چشمان بسته

  • پیروزی چیزی بیش از برد و باخت است.
  • بدانید که ترس تلاش می‌کند جلوی شما را بگیرد.
  • به جای شکایت از زندگی‌، تغییرات اساسی ایجاد کنید.
  • تصمیمات شما هستند که آینده‌تان را شکل می‌دهند.
  • متوجه باشید که تغییر زمانی رخ می‌دهد که آستانه‌ی تحمل عاطفی را رد کرده باشید.

در بخشی از کتاب دویدن با چشمان بسته می‌خوانیم

در طول یکسال بعد از باز کردن دفتر و استخدام کیم، کسب‌وکار ما یک بار دیگر دوبرابر شد و از درآمد 248 هزار در سال 2000 به درآمد 423 هزار دلار در سال 2001 رسید. من بدون کیم نمی‌توانستم موفق شوم. شرکت ما به شدت در حال بزرگ شدن بود. خانواده‌مان هم همین‌طور. نادین در ماه می سال 2001 پسرمان، فرانک (فرانکی) را به دنیا آورد. لحظاتی در زندگی هست که انجام ندادن تغییر در زندگی، بزرگترین اشتباه است. گاهی اوقات باید از درونتان، از تصوری که برای آینده‌ای جدید دارید پیروی کنید و باید شجاع باشید و خود را از ترس و به تعویق انداختن کارها خلاص کنید و برای این کار گاهی ممکن است مجبور شوید نقل مکان کنید، از کارتان استعفاء داده و حتی شاید همه چیز را دوباره از اول آغاز کنید.

البته، افرادی را هم می‌شناسم که دقیقاً مخالف این نظر را دارند و اعتقاد دارند که پیشرفت اندک اندک و به آرامی ایجاد می‌شود. آن‌ها با احتیاط زیاد به شما می‌گویند: «اگر نمی‌دانی چه کار باید بکنی، هیچ‌کار نکن» که در واقع ترس از تصمیم‌گیری است. به نظر من شما باید برای هر تصمیم بزرگی، خودتان میزان سود و زیان را بررسی کنید. و هر تصمیمی که به نظرتان تصمیم درست رسید، باید همان کار را انجام دهید. برای رسیدن به جایی که می‌خواهید، باید آماده باشید تا برخی از کارهایی که تا به حال نکرده‌اید را انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
جستجوی هدف
تقدیر و تشکر
بخش اول
فصل اول: دویدن با چشمان بسته
فصل دوم: افتادن و دوباره برخاستن
فصل سوم: دو راهی‌ها، مسیرهای اشتباه و گرفتارشدن در راه
فصل چهارم: به سوی آینده‌
بخش دوم
فصل پنجم: آماده‌ی امتحان کردن چیزی دیگر باشید
فصل ششم: کشتن مرغ تخم طلا
فصل هفتم: زندگی بدون حسرت گذشته
بخش سوم
فصل هشتم: زندگی در خط سرعت
فصل نهم: بالاترین حد موفقیت
فصل دهم: آن‌چه واقعا اهمیت دارد
فصل یازدهم: تحت محاصره
بخش چهارم
فصل دوازدهم: زمانی که خود قله هم دیگر کافی نیست
فصل سیزدهم: تصمیم به فروش
فصل چهاردهم: گرفتن سهام
فصل پانزدهم: عشق‌ورزیدن و الهام‌بخشیدن
فصل شانزدهم: پایان جنگ
سخن آخر: دویدن با چشمان باز
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دویدن با چشمان بسته
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات222
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۳۰۰۰ ۱۱,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دویدن با چشمان بسته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دویدن با چشمان بسته

برای دریافت کتاب دویدن با چشمان بسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.