معرفی و دانلود کتاب ذهنی برای فروش: عادت‌های روزانه و استراتژی‌های عملی برای موفقیت در فروش

عکس جلد کتاب ذهنی برای فروش: عادت‌های روزانه و استراتژی‌های عملی برای موفقیت در فروش
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنی برای فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنی برای فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنی برای فروش: عادت‌های روزانه و استراتژی‌های عملی برای موفقیت در فروش

کتاب ذهنی برای فروش، اثری‌ست از شکارچی فروش آمریکایی، مارک هانتر! این کتاب برای فروشندگانی که از احساس استرس، فرسودگی و ناراحتی به‌ خاطر فروش پایین محصول خود رنج می‌برند، نگاشته شده است. برخی از این افراد تصور می‌کنند مشتریانشان مایل نیستند به صحبت‌های آن‌ها گوش بدهند یا اینکه قدرت جذب مخاطبان را ندارند. کتاب حاضر به این دسته از فروشندگان و صاحبان کسب‌و‌کار نشان می‌دهد که تغییرات کوچک در نحوه‌ی عملکرد و نوع نگرش، تا چه حد می‌توانند مؤثر باشند.

درباره‌ی کتاب ذهنی برای فروش

بازاریابی و فروش اهمیت بسیار زیادی در دنیای تجارت امروزی دارد. بازاریابی مشتریان را از محصولات یا خدمات جدید شما آگاه می‌کند، آن‌ها را درگیر محصول یا خدمات شما کرده و به ایشان در تصمیم‌گیری برای خرید یاری می‌رساند. افزون بر این، یک طرح بازاریابی و فروش کارآمد، بخشی مهم از طرح کسب‌وکار شما برای ایجاد و حفظ تقاضا، ارتباط، شهرت، رقابت و... خواهد بود.

کتاب ذهنی برای فروش (A Mind for Sales) اثری‌ست از مارک هانتر (Mark Hunter) که در آن به مبانی بنیادین و اساسی در یک فروش بی‌نظیر اشاره می‌کند. نویسنده در اثر حاضر تلاش دارد شما را با مجموعه‌ای از باورهای اساسی آشنا سازد که باعث موفقیت بیشتر در فروش می‌شوند.

آن‌چه در یک فروش موفق اهمیت دارد، آماده بودن ذهن شماست. یک ذهن باید از تمام افکار منفی، استرس‌ها، فشارها و هیجانات به دور باشد تا آمادگی لازم را جهت فروشی مطلوب به‌ دست بیاورد. مارک هانتر در کتاب ذهنی برای فروش، معتقد است فروشنده باید ذهنش را متمرکز بر فروش محصول خود کرده و از اندیشه‌های منفی پاک کند. از طرفی، صداقت نیز نکته‌ی ظریف و کلیدی دیگری‌ست که در این حرفه مهم تلقی می‌شود. در هنگام معرفی یک محصول، باید آن‌چنان صادقانه برخورد کنید که گویی آن محصول یا خدمت قرار است نصیب خود شما شود.

نویسنده برای کامیابی در فروش، نکاتی را یادآوری می‌کند که شاید کم‌اهمیت به‌نظر برسند، اما تأثیر بسیاری دارند. به طور مثال، روز پس از تعطیلی زمان مناسبی برای ارتباط گرفتن با مشتری‌های جدید نیست. فرض کنیم شما یک کارشناس فروش تلفنی هستید. شنبه روز اول هفته، بهتر است با مشتریان فعلی خود صحبت کنید یا وقتتان را صرف پیگیری کارهای عقب‌افتاده‌ی آن‌ها بکنید. به این شکل اوضاع را تحت کنترل خود خواهید گرفت.

مارک هانتر در کتاب ذهنی برای فروش، نکات خود را طی بیست‌و‌هشت فصل بیان می‌دارد. در طی این فصول متوجه خواهید شد در حقیقت ذهن شماست که باعث موفقیتتان می‌شود. آموزه‌هایی از جمله اینکه اول بفروشید و بعد مذاکره کنید، مشتاق باشید، زمان خود را مدیریت کنید، در فروش بیشتر از کمیت به کیفیت توجه نمایید، اجازه ندهید مشتریان ذهن شما را کنترل کنند، با اهمیت و ارزش «نه شنیدن» آشنا شوید و مواردی از این دست، در اثر حاضر به مخاطبان ارائه خواهد شد.

کتابی که پیش رو دارید از سوی انتشارات زمان تغییر به‌ چاپ رسیده و ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی برگردان آن را به عهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب ذهنی برای فروش

  • موفقیت در فروش با نگاه به درون خود آغاز می‌شود. به این خاطر که فروش یک نوع سبک زندگی است. همان‌طور که شما ذهنتان را برای فروش ارتقا می‌دهید، مارک هانتر نیز به شما در مسیر پیشرفت در فروش یاری می‌رساند. (لری لوین)

  • جهان به افرادی که مشکلات را حل می‌کنند و متمایز و پرتکاپو هستند، نیاز دارد. این‌ها کسانی‌اند که فرصت‌‌های متنوعی را برای شکوفایی ایجاد می‌کنند. کتاب ذهنی برای فروش، شما را به چنین فردی تبدیل خواهد کرد. (جیم کتکارت)

  • همه در حال فروش هستند؛ اما بیشتر مردم نمی‌دانند که برای فروش بهتر محصول خود، دقیقاً باید چه کار کنند. کتاب پیش‌رو پاسخ این سؤال را به شما ارائه می‌کند. مارک به همه نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با سیستم‌ها و فرایندهایی اثرگذار، در تبلیغ و معرفی محصولات و خدماتشان بهتر عمل کنند. (ماری سی کِلی، فرمانده‌ی بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده و مدیرعامل شرکت پروداکتیو لیدرز)

  • از خود بپرسید: «آیا اگر چشم‌اندازهای بهتری نسبت به حرفه‌ام داشته باشم، موفق‌تر می‌شوم؟» اگر پاسخ شما مثبت است، باید کتاب ذهنی برای فروش را بخوانید. من که بیش از 25 سال است در حوزه‌ی آموزش فروش فعالیت دارم، این کتاب را یکی از مهم‌ترین آثار در زمینه‌ی بازاریابی می‌دانم. (جان اسپنس)

کتاب ذهنی برای فروش مناسب چه کسانی است؟

این اثر به بازاریاب‌ها، مدیران شرکت‌ها و کسانی که شروع به فعالیت برای یک کسب‌وکار جدید کرده‌اند پیشنهاد می‌شود.

با مارک هانتر بیشتر آشنا شویم

مارک هانتر، به‌ سال 1956 در سیاتل آمریکا چشم به جهان گشود. وی به‌عنوان مشاور مالی و استراتژیست اقتصادی، رهبری و هدایت بسیاری از کسب‌وکارها را بر عهده داشته است. این نویسنده سابقه‌ی فروش و بازاریابی برای شرکت‌ فورچون 200 (Fortune 200) را در کارنامه دارد. مارک هانتر به خاطر نشست‌های پرانرژی و استراتژی‌های اثبات‌شده‌اش برای ایجاد کسب‌وکار شناخته می‌شود. او لقب "CSP" را از انجمن ملی سخنرانان دریافت کرده. مارک هانتر اعتقاد دارد، نام خانوادگی‌اش، (هانتر، در معنای شکارچی)، در تبدیل شدن او به یک شکارچی فروش بی‌تأثیر نبوده است.

جملات برگزیده کتاب ذهنی برای فروش

  • بهترین راه برای پیش‌بینی آینده‌ات، ساختن آن است. (آبراهام لینکلن)
  • من محصول شرایطم نیستم. من محصول تصمیماتم هستم. (استفن کاوی)
  • هر چیزی که ذهن شما بتواند تصور و باور کند، می‌تواند به آن دست پیدا کند. (ناپلئون هیل)
  • تنها محدودیت برای دستاوردهای فردای ما، شک‌وتردیدهای امروز ما خواهد بود. (فرانکلین دی. روزولت)
  • فقط خودم می‌توانم زندگی‌ام را تغییر دهم، هیچ کس نمی‌تواند این کار را برای من انجام دهد. (کارول برنت)

در بخشی از کتاب ذهنی برای فروش می‌خوانیم

مهم نیست کجا هستم و چه کار می‌کنم؛ وقتی می‌شنوم کسی در مورد فروش صحبت می‌کند، گوش‌هایم تیز می‌شوند. اعتراف می‌کنم که فروش، کار مورد علاقه من است و گمان می‌کنم برای شما نیز چنین باشد؛ هرچند شاید به اندازه من نسبت به فروش وسواس نداشته باشید. سؤال این است که وقتی کسی در مورد فروش صحبت می‌کند، چگونه پاسخ می‌دهید؟ من سراپا گوشم، چون خود را محافظ، مدافع و مروج این صنعت می‌دانم.

نقش ما در فروش، بسیار بیشتر از خود فروش است. نقش ما در فروش این است که برای هر کسی که ملاقات می‌کنیم، بخش تحقیق و توسعه باشیم. این شامل مشتریان ما و همه افراد دیگر می‌شود. من فروش را به عنوان چیزی که محدود به عرضه است، نمی‌بینم. فروش پر از فرصت‌های نامحدود است و هر چه بیشتر به اشتراک بگذاریم، بهتر می‌شویم.

یک چیز جادویی در مورد آموزش وجود دارد؛ وقتی تدریس می‌کنید خودتان بیشتر یاد می‌گیرید. بنابراین بهترین راه برای اینکه فروشندگان بهتری شویم، این است که نحوه فروش را به دیگران آموزش دهیم. به همین دلیل، من همواره تأکید می‌کنم که هر فروشنده‌، کسی را برای راهنمایی کردن داشته باشد.

خودِ من در طول سال‌ها، به صدها فروشنده در نقش‌های رسمی و غیررسمی آموزش داده‌ام و هر کدام روی من تأثیر گذاشته‌اند.

همه ما باید پذیرای کمک به دیگران باشیم، و وقتی می‌گویم «به دیگران کمک کنید»، منظورم کمک به آن‌ها در تمام مراحل حرفه‌ی فروششان است. من از صحبت کردن با فروشندگان و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها با آن‌ها لذت می‌برم. هیچ بحثی وجود ندارد که مرا هیجان‌زده نکند. چون چیزهایی که من یاد می‌گیرم، بسیار ارزشمندتر از چیزی است که شخص مقابل دریافت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

ستایش‌هایی در وصف این کتاب
پیشگفتار
مقدمه: من نباید اینجا باشم
بخش اول: ذهن شما باعث موفقیت شما می‌شود
فصل 1: دوشنبه‌ها برای فروش هستند
فصل 2: مأموریت دوشنبه شما
فصل 3: مهم شما هستید
فصل 4: فروش رهبری است و رهبری فروش.
فصل 5: فروش، شغل شما نیست؛ فروش سبک زندگی شماست.
فصل 6: اهداف سالانه فقط نقطه شروع هستند
فصل 7: فروش، همان خدمات مشتری نیست. این دو را با هم اشتباه نگیرید.
فصل 8: اول بفروشید و بعد مذاکره کنید
فصل 9: تفاوت‌‌آفرینی باشید که دیگران برایش ارزش قائل هستند
فصل 10: مشتاق فروش بودن، همان چیزی است که مشتریانتان انتظار دارند
بخش دوم: بزرگ‌ترین دارایی‌های شما
فصل 11: سه مورد از بزرگ‌ترین دارایی‌های شما: زمان شما، ذهن شما، شبکه شما
فصل 12: محافظت از زمان - انضباط یک فضیلت است
فصل 13: ساخت ذهن خود
فصل 14: شبکه شما، بهترین سرمایه‌گذاری شماست
فصل 15: فروش یک فعالیت انفرادی نیست. فروش یک ورزش تیمی است.
بخش سوم: میدان‌های مین و تله‌های ذهن
فصل 16: برنامه‌ها و هک‌ها، شما را کنترل نمی‌کنند. شما آن‌ها را کنترل می‌کنید.
فصل 17: فروش اجتماعی، نه اجتماعی است و نه فروش
فصل 18: آنچه CRM به شما نمی‌گوید
فصل 19: فکر کردن به بازاریابی را رها کنید تا به مشتری برسید
فصل 20: فروش بازی با اعداد نیست. فروش بازی با کیفیت است.
فصل 21: خط لوله فروش شما باید شبیه یک شیر آب باشد، نه یک لوله فاضلاب
بخش چهارم: اجازه ندهید مشتریان ذهن شما را کنترل کنند
فصل 22: سرعت باعث فروش می‌شود. فرآیند را ساده کنید.
فصل 23: پرسیدن سؤالات سخت
فصل 24: ارزش "نه" شنیدن
فصل 25: همه مشتریان و مشتریان بالقوه شبیه هم نیستند
بخش پنجم: آینده فروش
فصل 26: شما نمی‌فروشید، بلکه یک رابطه را شروع می‌کنید.
فصل 27: فروش نسل بعد
فصل 28: آیا شما ذهنی برای فروش دارید؟
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنی برای فروش: عادت‌های روزانه و استراتژی‌های عملی برای موفقیت در فروش
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-94528-8-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنی برای فروش

محمد رضا سمیکار
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب بسیار کاربردی و فوق العاده ایه، پیشنهاد میکنم اگر تو کار فروش هستید حتما از این کتاب بهره ببرید.
ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ذهنی برای فروش

برای دریافت کتاب ذهنی برای فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.