معرفی و دانلود کتاب ذهنیت برنده: جستارهایی درباره‌ی رسیدن به اهداف

عکس جلد کتاب ذهنیت برنده: جستارهایی درباره‌ی رسیدن به اهداف
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنیت برنده: جستارهایی درباره‌ی رسیدن به اهداف

رویاهای بزرگ ما در گروی ایجاد عادت‌های کوچکی هستند که هر یک، کلید گشودن ذهن به روی تغییرات تازه‌اند. جیمز کلیر در کتاب ذهنیت برنده، به شما می‌گوید چطور بر ذهنتان مسلط شوید و با ایجاد تغییرات تدریجی و ساده به هر هدفی که دارید دست یابید.

درباره‌ی کتاب ذهنیت برنده

همه‌ی ما در زندگی‌مان رویاهای بزرگی داریم که ممکن است در شرایطی آن‌ها را بسیار دوردست و ناممکن ببینیم. البته این اصلا بدان معنا نیست که برای تحققشان تلاش نکرده‌ایم. ممکن است حتی بازه‌های زمانی گوناگونی را برای رسیدن به این اهداف تعیین کرده باشیم، اما با گذر زمان و فرارسیدن ضرب‌العجل‌هایمان می‌بینیم همچنان دست خالی هستیم. آن‌وقت ممکن است حس بی‌کفایتی و ناکامی اجازه ندهد همه‌چیز را از نو شروع کنیم. جیمز کلیر (James Clear)، نویسنده‌ی کتاب معروف «عادت‌های اتمی»، در کتاب ذهنیت برنده (The winners mind) علت این ناکامی‌های پی‌در‌پی را به شما خواهد گفت.

در زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما عادت‌های ساده و کوچکی مثل خوردن یک لیوان شیر قبل از خواب، سه بار مسواک زدن در روز، بیدار شدن در ساعتی خاص از صبح، گوش دادن به موسیقی پیش از خواب و... وجود دارد که روزانه به‌شکل خودکار انجامشان می‌دهیم. این اعمال انقدر برای ما بدیهی و ساده هستند که انجام دادنشان نیازمند تلاش و تحمل استرس مضاعفی نیست. اما همین عادات کوچک سبب می‌شوند به دستاوردهایی چون خواب راحت‌تر یا تهیه‌ی لیستی از موسیقی‌های فاخر در گوشی‌مان برسیم. پس چرا این روش مطلوب را برای اهداف بزرگ‌ترمان پیاده نکنیم؟

یک ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید «سنگِ بزرگ علامت نزدن است». اگر اهداف بزرگ و دوردستی دارید، مثلاً می‌خواهید در عرض چند ماه 20 کیلو وزن کم کنید یا زبان انگلیسی‌تان را ظرف مدتی کوتاه تقویت کنید، باید بدانید اگر تا به حال با تعیین بازه‌ی زمانی به آن‌ها نرسیده‌اید، به احتمال زیاد از این پس نیز نخواهید رسید. چون ذهن شما هنوز آماده‌ی این تغییرات یکباره نیست و فقط مقداری هیجان‌زده شده. بنابراین خیلی زود در ابتدا یا نیمه‌ی راه تنهایتان خواهد گذاشت و از انجام هدف دشواری که برای خودتان تعیین کرده بودید پشیمان می‌شوید. حالا اگر به جای تعیین زمان قطعی، روزانه یا در هفته ساعات مشخصی را به هدف خود اختصاص دهید، خیلی زود با ایجاد یک عادت و سبک زندگی تازه به پیشرفت می‌رسید.

جیمز کلیر در کتاب ذهن برنده تکنیک‌هایی را به شما یاد می‌دهد که به کمکشان بتوانید رویاهایتان را با روش ساده‌سازی به هدفی قابل تحقق تبدیل کنید. در این کتاب می‌آموزید که چطور بر اهمال‌کاری و عادات بد ذهنی‌تان غلبه کنید. همچنین همراه با جیمز کلیر از رازهای مهم و بی‌شمار دیگری آگاه می‌شوید که می‌توانند تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد کنند. کتاب ذهن برنده با ترجمه‌ی سبحان خسروجردی از سوی انتشارات میلکان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن برنده

  • اگر رفتار کم‌اهمیت مناسبی را انتخاب و ترتیب انجام آن را رعایت کنید دیگر برای رشدش نیازی به انگیزه ندارید. این اتفاق خودبه‌خود رخ می‌دهد، مانند بذر خوبی که در محل مناسبی کاشته شده است. (بی جی فاگ، بنیان‌گذار سایت خرده‌عادت‌ها)

  • وقتی با فردی براساس شخصیتی که دارد رفتار می‌کنیم، باعث می‌شویم او از آنچه هست بدتر شود. ولی اگر با او مطابق جایگاهی رفتار کنیم که گویی ظرفیتش را دارد به آن برسد، ما او را به فردی که باید باشد تبدیل می‌کنیم. (یوهان ولفگانگ فون گوته)

  • به نظر من کامیابی ترکیبی از موفقیت و قدردانی است. (تیم فریس)

  • هیچ تسلطی جزیی‌تر یا مهم‌تر از تسلط بر خود نیست. (لئوناردو داوینچی)

  • ما این امتیاز را داریم که در اشتباه باشیم. البته نه این‌که عمداً اشتباه کنیم بلکه اشتباه‌کردن هزینه‌ای است که باید در راه انجام کار درست پرداخته شود. (ست گودین)

  • وقتی درها توی زندگی واقعی‌تون باز شدن، از اون‌ها رد بشین. اگه فرصتتون رو از دست دادین، نگران نباشین. همیشه در دیگه‌ای هست که باز بشه. (جیم کری)

  • ما بیشتر از هر چیز با چیزهایی که به آن‌ها نه می‌گوییم تعریف می‌شویم. (پل گراهام)

کتاب ذهنیت برنده مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای شما که اهداف و ایده‌های بزرگ و ارزشمندی دارید، اما تاکنون در مسیر رسیدن به آن‌ها شکست خورده‌اید، یک راهکار ذهنی حیاتی ارائه می‌دهد.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم

جیمز کلیر نویسنده، سخنران و کارآفرین محبوب و مشهور آمریکایی است که عمده‌ی سخنرانی‌ها و نوشته‌های او پیرامون عادت‌ها و نقش مؤثر آن‌ها در زندگی و رسیدن به اهداف است. او در سال 1986 در هامیلتون ایالات‌ متحده متولد شد و تحصیلات خود را در سال 2008 در رشته‌ی بیومکانیک دانشگاه دنیسون به اتمام رساند، و پس از آن، به مطالعه و تحقیق در حوزه‌ی عادت‌ها و رفتارهای انسانی پرداخت و اطلاعات جامعی در این باره کسب کرد.

این نویسنده کتاب‌های زیادی در این زمینه تألیف کرده که مشهورترین آن‌ها کتاب «عادت‌های اتمی» است. همچنین متن بیشتر سخنرانی‌های او در نشریاتی مانند تایم، نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال به چاپ رسیده‌ و او را به شهرتی وصف‌ناپذیر رسانده‌اند. از دیگر آثار او باید به کتاب «قدرت شروع ناقص» اشاره کرد. جیمز کلیر در کتاب‌های خود بر موضوع پرورش عادت‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد در انسان‌ها کار می‌کند؛ زیرا معتقد است این باورهای آدمی هستند که باعث پیشرفت و توسعه‌ی فردی او می‌شوند و نقش عادت‌ها در به وجود آمدن این باورها بسیار پررنگ است.

در بخشی از کتاب ذهنیت برنده می‌خوانیم

بیشتر اوقات من سعی می‌کنم به ایده‌های خودم عمل کنم و کسی نباشم که صرفاً نظرات خود را با دیگران در میان می‌گذارد. این راهبرد را با استفاده از دو مثال واقعی از زندگی خودم توضیح می‌دهم.

مثال 1: نوشتن: همان‌طور که خوانندگان همیشگی‌ام می‌دانند،‌ من به مدت سه سال هر دوشنبه و پنجشنبه مقاله‌ی جدیدی منتشر می‌کردم. گاهی اوقات مقاله کوتاه‌تر از آنچه بود که انتظار می‌رفت، گاهی به‌اندازه‌ای که دلم می‌خواست تأثیرگذار نبود، گاهی به‌اندازه‌ای که می‌شد مفید نبود و... اما علی‌رغم همه‌چیز، آن‌ها را منتشر می‌کردم. نتایج این برنامه‌ریزی ساده شگفت‌انگیز بوده است. میلیون‌ها بازدیدکننده، صدهاهزار دنبال‌کننده و کسب‌وکاری تمام‌وقت. تصور کنید که به‌جای آن یک مهلت زمانی برای خودم مشخص کرده‌ بودم، مثلاً «در طول دوازده هفته هزار نفر دنبال‌کننده به دست بیاورم». اگر به هدفم نمی‌رسیدم به‌هیچ‌وجه امکان نداشت هر دوشنبه و پنجشنبه به نوشتن ادامه دهم و سپس احساس شکست می‌کردم. درعوض ما به‌تدریج در حال ایجاد یکی از فوق‌العاده‌ترین اجتماعات آنلاین هستیم. (درضمن بابت تمام ایمیل‌ها، توئیت‌ها و پیام‌های شما درمورد کاهش وزن، وزنه‌زدن، افزایش طول عمر و ایجاد عادت‌های بهتر متشکرم. باز هم پیام بدهید! من همیشه از رسیدن سؤالات شما خوشحال می‌شوم و نهایت تلاشم را می‌کنم که تا حد توانم به ‌شما کمک کنم).

مثال 2: ورزش‌کردن: در ماه آگوست 2012، تصمیم گرفتم که صد درازونشست پشت‌سرهم با حالت بدنی درست و دقیق انجام دهم. وقتی برای اولین بار امتحان کردم، فقط توانستم 36 درازونشست بزنم. قبلاً شاید برای خودم مهلتی تعیین می‌کردم: «باید تا 31 دسامبر صد درازونشست انجام دهم.» اما این دفعه تصمیم گرفتم برای ورزش‌کردنم برنامه‌ریزی کنم. هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه شروع به درازونشست کردم. تابه‌حال تنها جلسات ورزشی‌ای که از دست داده‌ام در حین مسافرت‌های طولانی بوده‌. من درحین جلسات ورزشم هیچ هدفی برای تعداد درازونشست‌هایم در نظر نگرفته‌ام.

فهرست مطالب کتاب

عادت‌های بنیادی
چرا پایبندی به عادت‌های خوب این‌قدر سخت است؟
چه زمانی باید با خودتان نامعقول رفتار کنید؟
چگونه به‌راحتی به اهداف خود برسید؟
بازگشت به مسیر خود
چگونه عادتی بد را ترک و آن را با عادتی خوب جایگزین کنید؟
چهار راه منطقی برای یک‌شبه موفق‌شدن
چگونه باورهای شما می‌توانند به رفتارهایتان آسیب ‌برسانند؟
چگونه سلامتی و کارایی خود را ناخودآگاه بهبود ببخشیم؟
چگونه با استفاده از «راهبرد ساینفلد» اهمال در رسیدن به اهدافتان را متوقف کنید؟
چه چیزی واقعاً برای رسیدن به موفقیت لازم است؟
درس‌هایی درمورد موفقیت و تمرین آگاهانه از موتسارت، پیکاسو و کوبی برایانت
جنایاتی که ذهنتان علیه شما مرتکب می‌شود
دستورالعمل را دنبال کنید
این مطالعه‌ی تحقیقاتی طرز فکر ما را درمورد موفقیت تغییر داد
من هنرمندی را تماشا کردم که شیشه‌های رنگی می‌ساخت و درس مهمی درباره‌ی زندگی آموختم
برای شکست برنامه‌ریزی کنید
در زندگی خود چه چیزی را می‌سنجید؟
ده درسی که از زدن اسکوات 180کیلوگرمی آموختم
برای به‌دست‌آوردن سودهای کلان از ضررهای جزئی اجتناب کنید
محدودیت‌ها شما را بهتر می‌کنند
پنج درس درمورد اشتباه‌کردن
هدف‌ مهم‌ترین چیز نیست
درون ذهن دانشمندی دیوانه
دو استاد دانشگاه هاروارد یکی از دلایلی را که چرا ذهن ما دوست دارد کارها را به تعویق بیندازد فاش می‌کنند
چرا اهمال می‌کنیم
دیک فازبری، برنده‌ی مدال المپیک، و قدرتِ سنت‌شکنی
اگر چیزی را تغییر ندهید، هیچ‌چیز تغییر نخواهد کرد
چگونه از دروغ‌گفتن به خودمان دست برداریم
شیمیِ ایجاد عادت‌های بهتر
این مفهوم ذن به شما کمک می‌کند تا دیگر برده‌ی باورهای قدیمی خود نباشید
چگونه بر دست‌های پشت‌پرده که زندگی‌مان را شکل می‌دهند مسلط شویم
چگونه از راهبرد نظامی برای ایجاد عادت‌های بهتر استفاده کنیم؟
با تشکرکردن در این هفت موقعیت، زندگی خود را بهتر کنید
استدلال علمی برای تسلط به یک چیز قبل از رفتن به سراغ چیزی دیگر
راهنمای تمرین آگاهانه برای مبتدیان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنیت برنده: جستارهایی درباره‌ی رسیدن به اهداف
نویسنده
مترجمسبحان خسروجردی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-254-373-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیت برنده

Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۳/۱۵
بنده می‌تونم این کتاب را به معدنی از طلا تشبیه کنم با هر بار مطالعه آن به نکات بسیار با ارزشی مواجه خواهیم شد. این اثر دلیل این امر را که چرا پایبندی به یک عادت مثبت سخت میباشد را به دقت مورد بررسی و انالیز قرار داده تا این ابهام را برای خواننده رفع نماید، همچنین راهکارهایی مفید برای غلبه بر سختی و این عادات را نیز شرح داده. کتاب به نکات با ارزشی اشاره کرده از جمله: افرا‌ی که اهداف بزرگی دارند اما نمیدانند از کجا چگونه برای رسیدن به آن اقدام کنند؟ این کتاب راهکارهای مناسب برای این دسته افراد را ارائه داده. در بخشی از کتاب درباره ایراد برنامه‌هایی که برای رسیدن به اهدافمون مینویسیم را شرح داده که چرابیشتر اوقات برنامه هایمان با شکست مواجه میشوند؟ ودم بیشتر از این نکته کتاب لذت بردم که برای ایجاد یک عادت در خود باید محیط اطراف را با آن هماهنگ کرد. مثلا کسی که میخواهد عادت مطالعه را در خود بوجود آورد قرار دادن کتابهایی در معرض دید کمک شایانی برای پایبندی به آن میکند. یکی از نکات مهم کتاب که درباره ترک عادت بد اشاره شده که به جای ترک آن افراد را به جایگزین کردن عاداتی دیگر با آن پیشنهاد داده. به نکات جالبی نیز در رابطه با فریب یک شبه موفق شدن را نیز ارائه داده که مطمعناًبرای همه نیز آشنا هست و نکات بی شمار دیگری که در این متن اشاره به همه آن‌ها ممکن نیست. توصیه میکنم تمامی افراد این کتاب را نه یک بار که چندین بار مطالعه کرده و نکته برداری کنند. با ارزوی موفقیت برای همگیتان 👋👋
رضا میری
۱۴۰۲/۴/۱۴
با سلام و درود و تشکر ویژه از عزیزان کتابراه بابت ارائه‌ این اثر بسیار ارزشمند. به جرأت میتوانم بگویم که کتاب مذکور یکی از بهترین، کاربردی‌ترین و ارزشمند‌ترین کتاب‌هایی بوده که تا کنون مطالعه نمودم و مطالب آن با نثر آسان و ترجمه روان می‌تواند کمک شایانی به تغییر سبک و شرایط زندگی افراد به سمت مثبت شدن بنماید. نویسنده چقدر بی آلایش و صادقانه نظرات و تجربیات خود را در اختیار خواننده قرار می‌دهد و در هنگام مطالعه به خوبی می‌توانیم مطالب عنوان شده را در ذهنمان تصویر سازی کنیم و با شرایط فعلی زندگی خودمان و مشکلاتی که به علت رعایت نکردن اصول گفته شده دچار شده ایم را مقایسه نماییم. مطالعه کتاب فوق را به همه‌ی عزیزان پیشنهاد میدهم. حتی فکر میکنم لازم است که هر از گاهی بارها و بارها مجدد کتاب را مرور کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر از راه کارهای آن در زندگی خود بهره مند شویم. با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت برای همه‌ی عزیزان.
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۲/۱۱/۷
کتب جمیز کلیر معمولا بیان ساده‌ای داره با مثال‌های ساده و به صورت خلاصه منظورش رو بیان میکنه همین باعث میشه از خوندنش خسته نشی. این کتاب بیشتر میخواد عادت سازی رو یاد بدهد این که باید متناسب با اهدافمون عادت بچینیم تا به هدفمون نزدیک تر شیم
برای عادت هامون زمان و مکان تعریف کنیم تا نیت انجام ان و
کار انجام بشه حتی شده در حد کم حتما انجام بدهیم مثلا روزانه یک عدد شنا.
با توجه به امکاناتی که داریم خودمون رو تطبیق بدهیم مثلا ورزش در خانه وقتی شرایط باشگاه رفتن رو نداریم. حتی شده یک روز در هفته ورزش کنیم بهتره تا کلا ورزش نکنیم. داشتن هدف برای شروع تمرین آگاهانه خیلی مهمه مثلا ۱ دقیقه پلانک طی روز همچنین داشتن برنامه استمراری روزانه باعث میشه عادتمون نهادینه بشه مثلا ۴ روز در هفته پیاده روی. فقط کافیه زنجیره رو قطع نکنی هر چی شد ادامه بده. میزان پیشرفت خود را بسنج چون باعث میشه انگیزه بگیری کنارش تشویق و تنبیه در برابر استمرار هدف‌ها یادت نره چون محرکی برای انجام ان کاره.
از شکست نترس فقط کافیه یاد بگیری باز هم بلند شی از شکستن درس بگیر اما نا امید نشو تمرین آگاهانه و تمرکز رو یک هدف یا عادت باعث میشه ان رو بهتر انجام بدی و در نهایت از خوندن کتاب لذت ببرید.
Princess
۱۴۰۲/۸/۱
یعنی من عاشق قلم جیمز کلییر هستم و بسیار با کتاب‌ها، مقالاتش و نحوه بیانش در مورد موضوعات مختلف ارتباط برقرار میکنم.
این کتاب هم مثل کتاب قدرت شروع ناقص ترجمه مقالاتی از جیمز کلییر بودن که خیلی دوسشون داشتم و بهم کمک کردن طرز تفکرم در مورد بعضی مسائل کمی تغییر کنه. ‌
خودم اون قسمت کتاب که در رو
مورد شکست‌ها بودن بسیار دوست داشتم و برام جالب بود این دیدگاه نسبت به شکست.
در جایی از این قسمت کتاب میگه: "هدف من این نیست که اشتباه کنم، اما اگر اشتباه کردم به خودم اجازه داده‌ام که پیشرفتم را در محدوده‌ی زمانی طولانی‌تری از یک روز یا یک اتفاق ببینم. " ‌ محتوای کتاب یکم بیشتر از کتاب قدرت شروع ناقص در مورد عادت‌هاست و به نظرم میتونه تکمیل کننده‌ی کتاب عادت‌های اتمی باشه اون قسمت‌هاش. ‌
این کتاب رو هم مثل کتاب عادت‌های اتمی و قدرت شروع ناقص به طرفداران توسعه فردی به شدت پیشنهاد میکنم. بخوانید و رستگار شوید:)
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۶/۱۲
ذهنیت برنده کاملا موشکافانه به بازیگوشیهای ذهن و مغز برای گریز از تغییر عادات هایمان اشاره می‌کند و ریز به ریز آن‌ها را تیتر می‌زند. برای فردی که در مسیر رشد قرار دارد بی گمان این مطالب و بازیگوشیهای میمون ذهن پیش آمده است و جیمز کلیر، به عنوان نویسنده کتاب ذهنیت برنده، گویی خودش نیز این شرایط و طی داشته می‌کند که این چنین به آن واقف است. اما، با اینکه به کتاب ۵ ستاره دادم و معتقدم که در زمینه ترک عادت یا ساختن باور و عادت بهینه جدید این کتاب برتر و جامع تر است، باید بگویم که در برخی مطالب، موضوع باز و تشریح شده است اما راهکار آن بیان نشده است یا گنگ و سرسری به آن پرداخته شده است یا از آن صرفنظر شده است و این در قسمت‌های میانی کتاب به بعد بیشتر دیده می‌شود جایی که تو در مسیر میانی تغییر باورها به این باگها برخورده آید. البته این کتاب دوبار یا چندبار خوانش آن بهتر و کاربردی تر برای رسیدن به آگاهی بیشتر به شما کمک می‌کند.
قربان
۱۴۰۲/۲/۲۶
به نام خدا....
کتاب ذهنیت برنده را اولین بار که تیتر این کتاب را خواندم تصورم این بود که محتوای کتاب قرار است مانند محتواهای زرد روانشناسی توصیه به همیشه برنده شدن و ذهن برنده شدن را داشته باشد....
شروع به مطالعه کتاب کردم و متوجه شدم خوشبختانه محتوای کتاب کاملا علمی است و این دیدگاه همیشه باید
برنده باشم تا کاری را انجام دهم را به چالش می‌کشد...
جمله زیبایی که در اوایل کتاب به آن اشاره شده است بسیار زیبا و تاثیر گذار بود:
شکست چیزی نیست که از آن بترسید، اگر می‌خواهید بلند شوید و راه بروید باید آماده زمین خوردن باشید و رویاها بدون سختی، بلاتکلیفی و آسیب پذیری محقق نمی‌شوند...
توصیه می‌کنم کتاب را تهیه و تا آخر مطالعه کنید. ‌..
نکات بسیار جذابی در کتاب آورده شده است که دید شما را نسبت به شکست و موفقیت تغییر می‌دهد....
با آرزوی موفقیت برای همه شما... ‌
مرضیه احمدپور
۱۴۰۲/۵/۲
گویا یکسری از مقالات در قالب کتاب ارائه شده.
مطالب مفید و اثربخش بودن و نسبت به این موضوع که چرا پایبندی به یک عادت خوب سخته؟ بررسی دقیقی کرده بود که خیلی برام جالب بود. در جایگاه خودش کتاب خوبیه همچنین ترجمه روانی داره. این کتاب میتونه ذهنیت مخاطب رو درمورد شرایط زندگی اطراف و... به جهت مثبتی از
ببره. درباره ترس شکست که در وجود همه ما در ابعاد مختلفی وجود داره مطالب و نکات مفیدی رو ذکر کرده. مطالعه این کتاب خالی از لطف نیست و درکل اثر ارزشمندیه
Narges Jamalipak
۱۴۰۲/۳/۷
این کتاب یکی از بهترین‌های کتابراه هستش
من همیشه دیدگاهم نسبت به شکست این بود که وقتی توی کاری به هدفم نرسیدم باید از اون هدف دست بکشم و احتمالا من توی اون زمینه استعداد ندارم.
اما این کتاب دیدگاه من و نسبت به این موضوع تغییر داد
و فهمیدم که چیزی به نام شکست وجود
نداره و فقط بازخورد داریم
این مهمترین دستاورد این کتاب برای من بود
به همه دوستان توصیه میکنم که بخونن
و از این کتاب بسیار کامل لذت ببرن
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۳/۲۱
اولین باری که موضوع کتاب را خواندم فکر کردم مانند تمام کتاب‌های روانشناسی زرد دیگر است که میگه برنده شو، تو می‌تونی، ذهنیت افراد برنده را داشته باش و...
ولی وقتی که کتاب را خواندم فهمیدم مطالبی کاملا علمی نوشته شده و باید چندبار کتاب را بخوانی در مطالب در ذهنت جاگیری شود
نکاتی جالب در مورد شکست و موفقیت دارد و دیدگاه دیگری نسبت به شکست خوردن دارد
پیشنهاد می‌کنم کتاب را یکبار هم شده بخوانید
میلاد غلام زاده بایگی
۱۴۰۳/۱/۵
نقد من: راستش کتاب "ذهنیت برنده" رو که خوندم، حس کردم جیمز کلیر داره چیزایی رو میگه که خیلی وقته تو ذهنمه. این که چه طور با تغییر عادت‌های کوچیک، می‌تونیم به اهداف بزرگ برسیم. خیلی باحال بود که فهمیدم برای موفقیت، نیازی به تلاش‌های وحشتناک نیست، بلکه باید از پایه و اساس شروع کرد. این کتاب بهم کمک کرد بفهمم که چه جوری می‌تونم رویاهام رو به واقعیت تبدیل کنم، بدون این که خودم رو خسته کنم.
Mamaj
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
نویسنده به خوبی توی این کتاب توضیح دادن که چطور به ذهنمون چیره بشیم و با به وجود آوردن تغییرهای تدریجی و خیلی ساده و آسون به هر هدفی که داریم برسیم. برای یک زندگی موفق و بهتر داشتن باید ذهنیت خوب و برنده داشته باشیم. در کل کتاب خوبه اما یک سری بخش‌ها از کتاب زیادی توضیح داده که ممکن هست برای بعضی‌ها حوصله سر بر باشه ولی خوندنش به نکات ارزشمندی که داره می‌ارزه.
مرتضی
۱۴۰۲/۱۰/۶
خیلی خیلی خوب و مفید بود. با زبان ساده و کاملا عامیانه آمده توضیح داده که خواننده خیلی خیلی دلش میخواد تا آخر کتاب رو چند بخونه. منبع خوبی برای کسی که نیاز به انگیزه و هم تر از اون نیاز به #تکرار_و_تکرار هدف هاشم داره، میتونه کتاب خوبه باشه. فقط‌ای کاش بیشتر راهکار و تجربه‌های بیشتری درباره افراد برجسته هم اشاره میکرد. در کل عالی بود، ممنونم
فائقه
۱۴۰۲/۲/۲۲
جیمز کلیر کتابی به اسم ذهنیت برنده ننوشته این مطالب، مقاله‌هایی هست که در سایت ایشون گذاشته شده ومقاله‌های جیمز ترجمه شده و به شکل کتاب در اومده و در کل خوبه حتی در کتاب هم نوشته شده همه امید و رویاهایی دارند و اگر شما ندارید احتمالا جز افرادی نیستید که این مقاله را میخوانند موفق باشید
محمد پیروزی
۱۴۰۲/۲/۵
فوقعلاده امیدوارم که همه بخونن و استفاده کنن چون من واقعا توی این چند روزی که دارم میخونم همین الان زندگیمو عوض کرده نشون میده نیازی به انگیزه نیست ققط کافیه یه برنامه ریزی درستی داتشه باشی تا تو هر مرحله از زندگیت موفق باشی و اینم اسونه... حتما بخونید
حسین سلیمانی
۱۴۰۲/۷/۱۴
واقعا خیلی راه حلهای متفاوتی تو این کتاب پیدا کردم منتهی اکثر محتوای کتاب به تکرار تداوم انجام یک عملی نصیحت میکنه که از یه جا به بعد خودت میتونی حدس بزنی که آره تنها تداوم منجر به رسیدن هدفی میشه درکل خوب بود ولی من ذهنم پارادوکسیه که وقتی کتابی میخونم به این فکر میکنم که همین کتابی که دارم میخونم نوشته ذهن انسانه و چرا باید تبعیت کنیم
مشاهده همه نظرات 168

راهنمای مطالعه کتاب ذهنیت برنده

برای دریافت کتاب ذهنیت برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.