معرفی و دانلود کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

عکس جلد کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ به قلم الیسون جی فاسکت به شما نشان می‌دهد که چگونه شفافیت و تمرکز ایجاد کنید، سریع‌تر پیش بروید و اهداف خود را بیش از آنچه فکر می‌کردید ممکن باشد، انجام دهید.

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که در مورد پیشرفت شخصی خود مصمم هستند و از زندگی چیز بیشتری می‌خواهند. بدون شک وقتی این کتاب را مطالعه می‌کنید می‌توانید به تمامی اهداف زندگی خود دست یابید.

با مطالعۀ کامل کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ (How Smart Women Achieve Big Goals) واژه‌های "ناتوانی"، "بی‌انگیزگی"، "خستگی" و "ناامیدی" را از ذهن و زندگی خود حذف کرده و مسیر خود را بازیابید تا از خود برای فرزندان و کشورتان انسانی موفق و الگویی مناسب بسازید.

الیسون جی فاسکت (Allison J Foskett) در این کتاب روش‌هایی موثر برای با انگیزه ماندن در طول دستیابی به اهدافتان را به تفصیل طی سیزده فصل شرح می‌دهد. او در هر فصل ایده‌ها، تمرینات و پرسش‌هایی ارائه می‌کند که قطعاً انسان را به فکر فرو برده و به نتیجه‌ای مؤثر خواهد رساند. بنابراین لازم است به این پرسش‌های قدرت بخش در طول کتاب با تأمل فکر کنید و پاسخ دهید.

در حقیقت هدف این کتاب ارائۀ شرح جامعی از تمامی اطلاعات یا تحقیق دربارۀ مطالب تا به حال چاپ شده در باب هدف‌گذاری، انگیزه، پیشرفت و مانند آن نیست. بلکه الیسون جی فاسکت قصد دارد تا اطلاعاتی را ارائه ‌دهد که بازتابی است از علائق و پژوهش‌های شخصی خودش، به عبارتی دیگر هدف فاسکت فراهم ساختن اطلاعات، بینش و چشم‌اندازهای تازه در باب بلند پروازی، تعیین اهداف و دنبال کردن آن‌ها از طریق انجام آن‌ها، برای زنان است.

جملات برگزیده‌ی راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ:

- آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهایشان ایمان دارند.
- من فکر می‌کنم کلید موفقیت این است که برای زنان هیچ محدودیتی ایجاد نشود.
- هر یک از ما آرزویی درونی داریم که تنها زمانی آشکار می‌شود که جسارت پذیرفتن آن را داشته باشیم.
- از هر جایی که هستید با گام‌های کوچک شروع کنید.
- آنچه را که می‌خواهید در خواست کنید وبرای دریافت آن آماده باشید.
- گاهی اوقات پرسش‌ها از پاسخ‌ها مهم‌ترهستند.
- نسخۀ درجه یک خودتان باشید، نه نسخۀ درجه دویی از شخص دیگر.

در بخشی از کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ می‌خوانیم:

راشل اسمیت به عنوان یک روح کار آفرین در کل زندگی‌اش که کار خود را به عنوان معلم کلاس اول شروع کرد، برنامۀ درسی خلاقانه و جدیدی را برای دانش آموزانش پدید می‌آورد. در حالی که از کارش لذت می‌بُرد، زندگی او کمی ‌پس از تولد دومین فرزندش عجیب شد. با وجود دو کودک پرتکاپو، سفر در حومۀ شهر، تلاش برای تکمیل بسیاری از وظایف خود و فکر به نیازهای کودکانش، خود را مادری پر مشغله می‌دانست.

یک روز راشل به همراه دو فرزندش در پروازی به مقصد‌ توسان بود. به محضی که وارد هواپیما شدند، دخترش گریه کرد و شیشۀ شیرش را خواست، در همان حال هم پسرش قطار اسباب بازی‌اش را می‌خواست. او شروع به گشتن درون کیف شلوغ بزرگ خود کرد که پر بود از بسیاری لوازم و اسباب بازی‌ها و هنگامی که شیشۀ شیری را که به همه جا نشت کرده بود بیرون آورد احساس درماندگی کرد. ناگزیر از خالی کردن کل کیف خود شد تا قطار اسباب بازی پسرش را پیدا کند. از آن جا که یک معلم بود و دوست داشت همه چیز مرتب و منظم پیش برود از این موضوع سردرگم و ناراضی شد. در این لحظه او سفر خود را به عنوان یک "کارآفرین تصادفی" شروع کرد. به عنوان یک مادر، اشتیاق زیادی برای حل مشکل بی‌نظمی‌اش داشت.

در طی شش ماه بعد، راشل ایده‌هایی را در مورد این که چگونه می‌تواند کیف مخصوصی برای مادران بسازد، مطرح کرد. او با استفاده از چند جعبه و نوار چسب در حیاط پشتی خانه‌اش نمونۀ اولیۀ آن را ساخت. حتی تصمیم گرفت که نمونۀ کیفش کشو داشته باشد. رفته رفته، اما با اطمینان، یک مدل از کیف ابداعی خود را از جعبه‌های مقوایی ساخت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
تقدیر و تشکر
سلب مسئولیت
سخن نویسنده
مرور و مزایای هر فصل
فصل اول: اجازه بلند پروازی
فصل دوم: آنچه زنان باهوش درباره هدف گذاری می‌دانند
فصل سوم: رویا پردازی
فصل چهارم: اولویت‌بندی احساسات
فصل پنجم: زنان باهوش عاشق برنامه‌ریزی هستند!
فصل ششم: چرا دستیابی به اهداف بزرگ تا این اندازه سخت است؟
فصل هفتم: پذیرش زمان حال
فصل هشتم: تعهد به آینده: دستیابی به هدف
فصل نهم: پیریزی: آماده سازی
فصل دهم: تشخیص عقایدی که مانع شما میشوند
فصل یازدهم: عادات بد شما کدامند؟
فصل دوازدهم: عزم حرکت و تعهد
فصل سیزدهم: رازهایی برای متمرکز ماندن و ادامه دادن
مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ
نویسنده
مترجمحدیث مددی ماهانی
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-622-247-048-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

Zinat Ebrahimy
۱۴۰۱/۴/۲۴
باسلام وقت بخیر
کتاب با جزییات کامل نوشته شده بودولی در ترجمه و جمله بندی مشکل داشت. باید بعضی از جملات را چندین میخواندم تا متوجه منظورش میشدم. میتوانست خیلی روانتر هم باشد، به خاطر همین مورد نتوانستم تا اخر کتاب را مطالعه کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

برای دریافت کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.