معرفی و دانلود کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

عکس جلد کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز، در حقیقت 21 گام است که به‌سوی زندگی دلخواهتان برمی‌دارید. این اثر را وین دایر نویسنده‌ و سخنران انگیزشی مشهور آمریکایی‌ نوشته است تا نگرش شما را نسبت به مفهوم زندگی و شیوه‌ی مواجهه با آن تغییر دهد و قلبتان را برای رسیدن به صلح درونی با جهان بگشاید.

درباره‌ی کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

فرقی نمی‌کند در چه سنی تصمیم گرفته‌اید آگاهانه در مسیر زندگی قرار بگیرید. درواقع برای گرامی داشتن این تصمیم لازم است دیگر به فرصت‌های ازدست‌رفته فکر نکنید. این کتاب شما را به پیروی از اصولی فرا می‌خواند که روحتان شما را به سمت آن‌ها هدایت کرده است. درواقع وین دایر (Wayne Dyer) مایل است به شما گشودن قلبتان به روی تجربه‌های تازه را بیاموزد تا بیش از پیش پذیرای روزهای خود باشید.

در کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز (Days to find Success and inner peace 21) نکات زیادی را می‌آموزید که همه‌ی آن‌ها در شمار تغییر دیدگاه قرار می‌گیرند. برای نمونه به چند آموزه‌ی جذاب کتاب اشاره می‌کنیم. اول این‌که پی بردن به هرآنچه وجود دارد، راهی به‌سوی معجزه باز می‌کند. اگر همیشه منتظر تغییر ناگهانی و زیرورو شدن شرایط هستید، درباره‌ی این حرف والت ویتمن، شاعر انگلیسی، دقایقی تأمل کنید: «برای من هر اینچ مکعب فضا یک معجزه است.» داشتن ذهن باز و بدون دلبستگی و دوست داشتن چیزهای اطرافتان به شما کمک می‌کند آرامش بیشتری را در زندگی تجربه کنید.

آموزه‌ی بعدی می‌تواند این باشد که ذهن خود را به روی ایده‌های معنوی باز کنید و در برابر تلاش آن برای به تعویق انداختن کارها مقاومت نمایید و اجازه ندهید حس بدبینی به قلمروی آگاهی شما وارد شود. به‌علاوه این با اشتیاق زیستن است که حس عشق و شیفتگی شما را به جهان اطرافتان سرایت می‌دهد.

وین دایر در کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز به شما یاد می‌دهد که چیزی به نام شکست وجود ندارد، بلکه شما همواره در حال تجربه و کسب نتایج مختلف هستید. بنابراین بهتر است احساس گناه را کنار بگذارید تا جریان زندگی همچون رودخانه‌ای پیش برود و از آن بیاموزید. کتاب حاضر با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان از سوی انتشارات جزیره‌ی کتاب منتشر شده است.

کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای کسانی که به خودسازی، خودآگاهی و رشد فردی و اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، تأثیرگذار باشد.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر، در 10 مه‌ی 1940 در آمریکا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی و نوجوانی خود را در پرورشگاه گذراند. این تجربه تأثیر بسیاری بر روحیه‌ی او گذاشت و مسیر آینده‌ی او را مشخص کرد. وین دایر فعالیت حرفه‌ای خود را در دانشگاه سنت جان و به عنوان پژوهشگر آغاز کرد. او در این سال‌ها در روزنامه و مجلات یادداشت می‌نوشت. همچنین به صورت پاره‌وقت به روان‌درمانگری می‌پرداخت، تا اینکه یک اتفاق نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

وین دایر در دانشگاه سنت جان در زمینه‌ی افزایش انگیزه و دوری از افکار منفی سخنرانی کرد. دانشجویان با شنیدن سخنان او، شیفته‌ی تعلیمات و نگاهش به زندگی شدند و در کلاس‌های خصوصی او ثبت‌نام کردند. در همین برهه بود که وین دایر انتشاراتی تأسیس کرد و اولین کتاب خود را با عنوان «باورهای غلط شما» (Your Erroneous Zones) منتشر کرد که هر چند در ابتدا با استقبال زیادی روبه‌رو نشد، به مرور به خوانندگان آن افزوده و به یکی از کتاب‌های مهم قرن تبدیل شد.

وین دایر پس از این موفقیت تصمیم گرفت تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید. در نتیجه، از کلاس‌ها و درمان‌های خصوصی دست کشید و سمینارها و سخنرانی‌های بزرگی را برگزار کرد. برخی از سخنرانی‌های او از تلویزیون آمریکا پخش شد. او همچنین 10 کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و نام او را به عنوان یکی از مهم‌ترین سخنرانان انگیزشی تثبیت کرد.

از جمله آثار این نویسنده که به فارسی ترجمه شده می‌توان به کتاب‌های «خود مقدس شما»، «آرزوهای تحقق‌یافته»، «ماندن در مسیر»، «متعادل بودن»، «رهسپاری و حکمت روزانه‌ی موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ‏رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز می‌خوانیم

یکی از رمزهای اصلی موفقیت و آرامش درونی این است که پذیرای مجموعه بی‌نهایتی از احتمالات در زندگی خود باشید. پذیرفتن، موضوع امروز ماست. داشتن ذهنی که به روی همه چیز باز باشد، آسان به نظر می‌رسد تا زمانی که به این فکر کنید چقدر در زندگی‌تان شرطی شده‌اید، و اینکه چقدر از افکار فعلی شما تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله موارد زیر است: جغرافیا، باورهای مذهبی اجدادتان، رنگ پوست و جهت‌گیری سیاسی والدینتان، اندازه شما، جنسیت، مدارسی که در آن‌ها شرکت داشتید، و شغل پدربزرگ و مادربزرگتان، البته این‌ها فقط برخی از احتمالات را شامل می‌شوند. در این جهان به صورت یک نوزاد کوچک ظاهر شدید که توانایی‌های بی‌نهایتی دارد. بسیاری از انتخاب‌های شما به دلیل اینکه برنامه شرطی شدن مطابق با فرهنگ جامعه‌تان وجود دارد، ناشناخته می‌ماند. احتمالاً هیچ فرصتی برای مخالفت با چیدمان‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده در زندگی خود نداشته‌اید.

شاید برخی از بزرگسالان شما را تشویق به داشتن ذهنی باز کرده باشند، اما اگر با خود صادق باشید، می‌دانید که فلسفه زندگی، اعتقادات مذهبی، نحوه پوشش و زبان شما تابعی از اصولی است که جامعه (و میراث آن) برایتان مناسب می‌داند. اگر برای مخالفت با این شرطی‌سازی از پیش تعیین شده سروصدا به پا کردید، احتمالاً صداهای قوی‌تری را می‌شنوید که اصرار می‌کردند به رویه قبل برگردید و کارها را به روشی که «همیشه انجام می‌دادید» انجام دهید. هم‌رنگ بودن جایگزین داشتن ذهنی است که پذیرای ایده‌های جدید خواهد بود. اجدادمان در دنیایی خلوت‌تر از دنیای امروز زندگی می‌کردند و شاید این یکی از دلایل نداشتن ذهن باز در میان آن‌ها بوده است. در دنیای پرجمعیت امروزی، نمی‌توانیم با سبک‌های قدیمی یک ذهن بسته زندگی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
روز 1: پذیرای همه‌چیز باش
روز 2: به هیچ چیز دل نبند
روز 3: قبل از نواختن موسیقی درونت، نمیر.
روز 4: مشتاق بودن به معنی ریسک کردن است
روز 5: نمی‌توانی چیزی را که نداری، ببخشی
روز 6: هدف تو خدمت کردن است
روز 7: سکوت را بپذیر.
روز 8: برقراری رابطه آگاهانه با خداوند
روز 9: گذشته شخصی‌ات را کنار بگذار.
روز 10: هر آنچه دریافت می‌کنی، همین الآن است
روز 11: نمی‌توانی مشکلی را با طرز فکری که آن را ساخته، حل کنی
روز 12: سه سطح از آگاهی
روز 13: هیچ رنجش توجیه شده‌ای وجود ندارد
روز 14: به دنبال موقعیت‌هایی نباش که باعث رنجش تو می‌شود
روز 15: با خودت طوری رفتار کن انگار همانی هستی که می‌خواهی باشی
روز 16: همزمانی و الهام‌بخشی
روز 17: الهام‌بخش دیگران باش
روز 18: الوهیت خود را گرامی بدار
روز 19: به منبع معنویت اعتماد کن
روز 20: خرد و آگاهی از تمام افکاری که تو را ضعیف می‌کند، جلوگیری خواهد کرد
روز 21: افکاری که تو را تقویت می‌کنند
پایان سخن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-964-233-469-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

Sharare .s
۱۴۰۲/۱/۱۱
وین دایر عزیز♥️ به نظر من به جای اینکه در زمینه خودشناسی، قانون جذب، بُعد معنوی و روحانی، هنر زندگی کردن و... کتاب‌های مختلفی بخونیم باید هر کتاب وین دایر و بارهاا و بارهاااا بخونیمم، برای تمام زندگیمون کافی هستن، روحت شاد مرد بزرگ♥️
ل.د
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب آرامش بخش و انگیزشی بود من توقع داشتن تمرین‌های عملی هم میذاشت، با تشکر از نویسنده و مترجم و کتابراه
Soheil Azarian Azarian
۱۴۰۲/۹/۱۰
روحت شادبزرگترین استاد معنوی
سمیرا
۱۴۰۲/۸/۱۰
با خوندن کتاب حس آرامش بهم دست داد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

برای دریافت کتاب رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.