معرفی و دانلود کتاب رمزشکنی اسرار مغز: درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما

عکس جلد کتاب رمزشکنی اسرار مغز: درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رمزشکنی اسرار مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رمزشکنی اسرار مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رمزشکنی اسرار مغز: درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما

تام شرایتر و کیت شرایتر نکاتی طلایی درباره‌ی رشد حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای شما در کتاب رمزشکنی اسرار مغز مطرح کرده‌اند. اگر تکنیک‌های موثر این اثر ارزشمند را مطالعه کنید، هرگز با شکست مواجه نمی‌شوید و در کسب و کارتان به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسید.

درباره‌ی کتاب رمزشکنی اسرار مغز:

شاید با خواندن عنوان کتاب رمزشکنی اسرار مغز (Breaking the Brain Code) فکر کرده‌اید که این اثر درباره‌ی نورون‌ها، دندریت‌ها، نودهای عصبی و سیناپس‌هاست. اما اینطور نیست! در روند نوشتن این کتاب به هیچ کتاب بیولوژی یا روان‌شناسی خدشه‌ای وارد نشده است و در عوض روی قوانینی عملی تمرکز می‌کند که به شما برای کنترل مغزتان و ارتباط مؤثرتر با مشتریان احتمالی یاری می‌رساند.

همه‌ی ما در زندگی کنجکاو هستیم که بدانیم چرا گاهی مغزمان بر علیه خودمان عمل می‌کند؟ وقتی حواسمان نیست، مغز چطور فعالیت می‌کند؟ آیا قادر هستیم برای تغییر ذهنیت مردم، مشتریان و همکاران کاری انجام دهیم؟ چگونه می‌توانیم مغز غیرمنطقی خود را بهتر درک کنیم؟

مغز ما به روش‌های عجیبی فعالیت می‌کند. اگر نتوانیم قوانین مغزی خود را یاد بگیریم همیشه مبهوت و سردرگم با خود می‌گوییم: چرا از هیچ‌چیز سر در نمیاورم! پس به جای این سردرگمی‌ها بهتر است یاد بگیریم که چطور چالش‌های مغزمان را مدیریت کنیم و در زندگی آگاهانه عمل نماییم.

مغز انسان به سخنان انگیزشی گوش فرا می‌دهد اما چند لحظه بعد آن را نشنیده می‌گیرد. برای مثال هر روز به خود می‌گوییم که سال جدید حتما روی هدفم کار می‌کنم، مغز ما گوش داده و از نیت خوبی که داریم تشکر می‌کند اما در نهایت یک گوشه‌ای لم داده و به تماشای خیالبافی‌هایمان ادامه می‌دهد.

ذهن ما قدرتمند است. 24 ساعته کار می‌کند و می‌تواند راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی از ما بگیرد. بیایید بهترین تلاش‌ خود را برای مدیریت آن‌ انجام دهیم و در تجارت بازاریابی خود به نتایجی مطلوب دست پیدا کنیم. برای مدیریت مغز خود تکنیک‌های این کتاب را بخوانید و در زندگی به کار ببرید. در اینصورت قادر خواهید بود که مغز خودمان و دیگران را وا داریم تا تصمیم‌های بهتری بگیرند.

کتاب رمزشکنی اسرار مغز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به بازاریابان شبکه‌ای این فرصت را می‌دهد تا با شناخت و مدیریت ذهن خود در کسب و کارشان موفق شوند.

با نویسندگان این کتاب بیشتر آشنا شویم:

کیت شرایتر (Keith Schreiter) بیش از 20 سال در صنعت بازاریابی شبکه‌ای و MLM تجربه دارد. او به بازاریابان شبکه‌ای نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از سیستم‌هایی ساده، تجارتی رو به رشد و استوار بسازند.

تام «اَل بزرگ» شرایتر (Tom big al schreiter) بیش از 40 سال در صنعت بازاریابی شبکه‌ای و MLM تجربه دارد. به‌ عنوان نویسنده سری کتاب‌های «اَل بزرگ» در دهه 70 میلادی به سخنرانی در بیش از 80 کشور دنیا مشغول است. او از کلمات و عباراتی استفاده می‌کند که ذهن مشتری احتمالی را باز کرده و موجب می‌شود که پاسخ «بلی» بدهد. علاقه او به ایده‌های بازاریابی، کمپین‌های بازاریابی و چگونگی حرف زدن با ذهن ناخودآگاه، به روشی ساده و عملی است. او همیشه دنبال نمونه‌هایی از کمپین‌های بازاریابی فوق‌العاده می‌رود تا از آن‌ها درس‌های مفید بگیرد.

او تهیه‌کننده آموزش‌های صوتی بسیاری بوده و سخنران مجبوب همایش‌های شرکتی و منطقه‌ای است.

در بخشی از کتاب رمزشکنی اسرار مغز می‌خوانیم:

ما حرف می‌زنیم و مخاطب ‌ما به ظاهر گوش می‌دهد؛ ولی ما حرفه‌ای هستیم. ما بهتر می‌دانیم. چشمان مخاطب باز است، به آرامی سری به‌نشانه تأیید تکان می‌دهد ولی می‌دانیم که گوش نمی‌دهد. چیزی را ضبط نمی‌کند.

اطلاعات زیادی. نگاه مات. مخاطب ما به چیزی اهمیت نمی‌دهد. مغز او چه چیزی را پیش‌بینی می‌کند؟ «این فروشنده می‌خواهد تا ابد حرف بزند. اطلاعات بی‌معنی زیادی که به‌هرحال فراموش خواهم کرد. در ادامه خواهد گفت این محصولات فوق‌العاده هستند، این‌ها بهترین هستند، چیزهایی هستند که همه به آن نیاز دارند و کلی چرندیات دیگر. خسته شدم! اوه آن جا را ببین! موهای آن خانم، سبز است! او را هرگز این‌طرف‌ها ندیده بودم».

اگر می‌خواهیم توجه مخاطب را جلب کنیم باید از دقت پیش‌بینی او بکاهیم. چطور؟ با غافلگیری.

آیا به لطیفه‌های کمدین‌ها گوش داده‌ایم؟ آن‌ها چگونه مخاطبان خود را درگیر نگه می‌دارند؟ با غافلگیری. غافلگیری می‌تواند طنز خوبی بسازد. ما پایان داستان کمدین را پیش‌بینی می‌کنیم ولی پیش‌بینی ‌ما درست از آب در نمی‌آید. این ما را درگیر نگه می‌دارد. به داستان‌های طنز استند آپ کمدین‌ها گوش داده و دقت کنیم که اغلب، داستان خنده‌دارشان را با غافلگیری تمام می‌کنند.

آیا می‌توانیم مخاطبمان را غافلگیر کنیم؟ بله.

آیا ذاتاً در این کار مهارت داریم؟ احتمالاً خیر. حال که می‌دانیم غافلگیری، توجه مخاطب را حفظ می‌کند می‌توانیم آنرا تمرین کرده و در آینده بهتر شویم.

تا آن‌موقع چه کنیم که توجه مخاطبمان را جلب کنیم؟

سوال بپرسیم!

فرض کنیم اطلاعات شگفت‌آوری داریم. می‌توانیم این اطلاعات را به مخاطب بگوییم ولی احتمال دارد که خیلی زود آن‌ها را فراموش کند. ریسک زیادی دارد.

در عوض، سوالی می‌پرسیم. حالا توجه مخاطب را جلب کرده‌ایم. هم‌زمان که جواب را حدس می‌زنند باید به ما توجه کنند و اگر پاسخ ما کاملاً شگفت‌آور باشد، غافلگیر خواهند شد. هورا!! موفق شدیم که داده‌ای را در مغز مخاطب جا بدهیم. اوف! خیلی کار می‌برد ولی ما حرفه‌ای هستیم. ما از پسش بر می‌آییم.

آماده‌اید چند مثال بزنم؟

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسندگان
پیشگفتار
دو مرد جوان
آیا گوش‌های مشتری احتمالی واقعاً سالم هستند؟
مغز ما هر روز چه می‌کند؟
مهارت‌های پیش‌بینی
چگونه تخیّل‌ خودمان را بیدار کنیم؟
قرار دادن اطلاعات جدید در
مغز مشتریان احتمالی «آیا رئیس‌ ما بچه خرگوش‌ها را در خانه کشته است؟»
چگونه بر کمبود بلندپروازی غلبه کنیم
چگونه ریسک کنیم
بهترین راه یادگیری یا حل مشکل؟ «ترسِ از باخت، بزرگ‌تر از اشتیاق به بُرد است»
تو به کار معتادی! تعادل زندگی نداری
پول نقد، واقعی است، «اکنون» واقعی است
چگونه ذهن مشتریان احتمالی را تغییر دهیم؟
سوال درست بپرسید
آشنایی، موجب حس مثبت می‌شود
سوگیری قالب‌بندی و لنگرگیری ما
از این بیزارم، ولی به درد می‌خورد
چگونه مغزمان را گول بزنیم که احساس خوبی داشته باشد «اجبار» در مقایسه با «فرصت» «اوه... اوه... یادم رفت چه گفتی»
بکارگیری سیستم فعال‌کننده‌ی مُشبّک
چگونه دیگران را وا داریم که به ما توجه کنند؟
قوانین احمقانه
کاستیِ پنهان اهداف
عادت‌ها و سیستم‌ها «ادایش را در بیاور تا محقق شود» واقعا؟!
زود یاد بگیر، زود یاد بده
جمع‌بندی
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رمزشکنی اسرار مغز: درس‌های ساده‌ای برای حرفه بازاریابی شبکه‌ای شما
نویسنده،
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-95060-3-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رمزشکنی اسرار مغز

حامد عسگری
۱۴۰۱/۹/۱۳
از اون دسته کتابهایی هست که در ظاهر اهمیتش مشخص نیست ولی بعد از مطالعه یکی دو فصل اولش متوجه اهمیت حیاتی این کتاب در موفقیت در شبکه‌یازی میشیم
آزاده مینویی
۱۴۰۱/۶/۳۱
عالی بود مطالب کمک کننده زیادی داشت مخصوصا برای من که دنبال مرجعی برای نت ورک مارکتینگ بودم
سید مجتبی هاشمی
۱۴۰۱/۷/۱۸
عالیییییییی بی نهایت سپاس
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب رمزشکنی اسرار مغز

برای دریافت کتاب رمزشکنی اسرار مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.