معرفی و دانلود کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

عکس جلد کتاب رونالدو، ظهور یک برنده
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

کتاب رونالدو، ظهور یک برنده داستان زندگی کریستیانو رونالدو از دوران زندگی در مادیرا تا تبدیل‌ شدن به یکی از ستاره‌های فوتبال را روایت می‌کند. مایکل پارت در این کتاب به جزئیاتی از تجربه‌ی زیسته‌ی بازیکنی فوتبالی که با تلاش و عزم راسخ، خود را به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکن‌های فوتبال تاریخ جهان معرفی کرده است می‌پردازد و سعی دارد پشتکار، چالش، شکست، پیروزی و افتخارات او را به تصویر بکشد.

درباره‌ی کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

نام کریستیانو رونالدو برای همه‌ی عاشقان و طرفداران فوتبال و حتی کسانی که گاه‌گداری بازی‌های فوتبال را تماشا می‌کنند، نامی آشنا است. اعتمادبه‌نفس بالا، تلاش بی‌وقفه، سرعت، قدرت، مهارت در زدن ضربات آزاد و توانایی گل‌زنی از ویژگی‌های این بازیکن است. به همین دلیل بسیاری از پسربچه‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و بازی‌های او را پیگیرانه دنبال می‌کنند، رونالدو را الهام‌بخش خود می‌دانند، او را به‌عنوان الگو برگزیده‌اند و در آرزوی این هستند که مانند او شوند.

معرفی و دانلود کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

با این همه، آیا کسی از سختی‌های زندگی رونالدو و تلاش‌های او برای رسیدن به این جایگاه اطلاع دارد؟ کتاب رونالدو، ظهور یک برنده (Cristiano Ronaldo, The Rise of a Winner) به شخصیت و زندگی چندوجهی او از ابتدای شروع بازی فوتبال تا هم‌اکنون می‌پردازد. این کتاب سختی‌ها و چالش‌های او از زندگی در یک خانواده‌ی طبقه‌ی کارگر و غلبه بر محدودیت‌های مالی را به تصویر می‌کشد. سپس درباره‌ی این موضوع بحث می‌کند که رونالدو با تمام این موانع، هرگز ناامید نشده بوده و با تلاش‌های بی‌وقفه و اتکا به انگیزه و جاه‌طلبی خود، پیشرفت کرده و تحسین‌برانگیز شده است.

مایکل پارت (Michael Part) با بیانی شیوا و جذاب، به توصیف زندگی پرفرازونشیب کریستیانو رونالدو می‌پردازد و جزئیاتی از زندگی او را برای خوانندگان روشن می‌کند که ممکن است کسی از آن اطلاع نداشته باشد. به گفته‌ی پارت، رونالدو در مادیرای پرتغال زندگی سختی داشته است، اما عشق زیاد او به فوتبال و تلاش و پشتکار مداومش در تمرین و تقویت مهارت‌هایش، باعث شد این موانع و سختی را کنار بزند و او را به یک فوق‌ستاره در دنیای فوتبال تبدیل کند. نویسنده معتقد است انتقال رونالدو به منچستریونایتد، بستر خوبی برای او بود تا مهارت‌ها و توانمندی‌هایش را به نمایش بگذارد و موقعیت خود را به‌عنوان یک بازیکن ثابت تثبیت کند. همچنین تمرین زیر نظر سر الکس فرگوسن، کریستیانو رونالدو را به یک ورزشکار در رده‌ی جهانی تبدیل کرد.

معرفی و دانلود کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

کتاب رونالدو، ظهور یک برنده به رقابت شدید با لیونل مسی (Lionel Messi) و مهارت‌های خیره‌کننده‌ی او در دریبل‌زنی و پاس‌های دقیق نیز می‌پردازد. همچنین تأثیر محوناشدنی رونالدو بر ورزش فوتبال، ورزش‌دوستی و تعهد تزلزل‌ناپذیر او به برتری را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ بنابراین موضوع اصلی کتاب، میل سیری‌ناپذیر کریستیانو رونالدو به خودسازی و موفقیت است. بررسی برنامه‌های تمرینی دقیق، تعهد سرسختانه‌ی او به تناسب‌اندام و رعایت اصولی رژیم غذایی و پشتکار، از مواردی است که کتاب رونالدو، ظهور یک برنده به آن می‌پردازد.

به‌ طور کلی مایکل پارت در کتاب رونالدو، ظهور یک برنده سعی دارد با استفاده از تحقیق و مصاحبه‌های عمیق و داستان‌گویی جذاب، بینش‌های جدیدی از زندگی شخصی و حرفه‌ای رونالدو ارائه کند و نقاط عطف و لحظات تعیین‌کننده‌ای که زندگی حرفه‌ای او را شکل داده‌اند را مشخص سازد؛ بنابراین خواندن این کتاب می‌تواند برای علاقه‌مندان به فوتبال، ورزش‌دوستان و هر کسی که بر قدرت استقامت، جاه‌طلبی و باور دارد و اعتقاد دارد که با تلاش و پشتکار می‌توان، از سختی‌ها فراتر رفت و به‌عنوان یک برنده واقعی ظاهر شد، مناسب باشد. کتاب رونالدو، ظهور یک برنده توسط ماشاالله صفری به فارسی ترجمه شده و انتشارات گلگشت آن را چاپ کرده است.

کتاب رونالدو، ظهور یک برنده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به ورزشکاران، هواداران فوتبال و همه‌ی کسانی که به دنبال الهام‌گرفتن از یک فرد برای دنبال‌کردن رؤیاهای خود هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب رونالدو، ظهور یک برنده می‌خوانیم

خانه آویروها بسیار کوچک بود. خوزه دینیس ماشین لباس‌شویی را روز سقف گذاشته بود و همیشه می‌گفت اتاق شستشوی‌شان بهترین چشم‌انداز را در تمام مدیرا دارد. کریستیانو رونالدو پنج ساله در خانه کوچک همراه مادرش دولورس، پدرش خوزه دینیس، دو خواهرش الما 15 و کاتیا 16 و برادرش هوگو زندگی می‌کرد. آن‌ها در قسمت روستایی‌نشین فونچال بزرگترین شهر مدیرا بودند. یک اتاق برای پدر و مادر بود و یک اتاق برای تمام بچه‌ها. تنها منبع نور پنجره‌ای در یکی از اتاق‌ها و سوراخ‌های روی سقف بود که پولی برای تعمیرشان نداشتند. اتاق سوم جایی بود که خانواده در آن جمع می‌شد، دستشویی کوچکی هم در گوشه آن قرار داشت.

کریستیانو در بالکن کوچک می‌نشست و پسرانی که به بالای تپه و خیابان لومبینو می‌رفتند را تماشا می‌کرد. می‌دانست که برای فوتبال بازی کردن می‌روند، یکی از آن‌ها همیشه توپی به‌همراه داشت و تمام‌شان پیراهن‌های ورزشی تیمِ محبوبشان را پوشیده بودند. زمین شیب‌دار بود و اگر بچه‌ها به‌سرعت عمل نمی‌کردند باید تا پایین تپه دنبال توپ می‌دویدند. بچه‌های بزرگتر در زمین محله کامینو دو لومبینو بازی می‌کردند که صاف بود و درست کنار زمین فوتبال ماریتیمو قرار داشت. ماریتیمو تیمی لیگ برتری بود. یکی از دو تیم برتر جزیره، تیم محبوب خوزه دینیس. دیگر تیم لیگ برتری مدیرا، ناسیونال بود، تیم محبوب مادر خانواده. آن‌ها طرفدار اسپورتینگ لیسبون هم بودند، یکی از بهترین تیم‌های پرتغال. خانه آویروها همیشه در زمان بازی دو تیم محلی که به دربی مدیرا معروف بود، پر از تنش می‌شد. در 5 سالگی کریستیانو بازی‌های زیادی را با پدرش تماشا کرده بود. فوتبال برای او همه چیز بود. کریستیانو بوی غذا را از داخل آشپزخانه احساس کرد و شکمش به قار و قور افتاد. پسرها در حالی که از مقابل بالکن رد می‌شدند به او دست تکان می‌دادند. پسری که توپ در دست داشت، آن را زمین انداخت و دوباره به‌راحتی با پایش بلند کرد و در دست گرفت و دوباره همین کار را تکرار کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه. مادرید، ژولای 2009
فصل اول. کشیش
فصل دوم. اولین شوت
فصل سوم. خیابان‌های مدیرا
فصل چهارم. کریسمس
فصل پنجم. روز‌های مدرسه
فصل ششم. آندروینا
فصل هفتم. رئیس خوب
فصل هشتم. ناسیونال
فصل نهم. اسپورتینگ لیسبون
فصل دهم. اهل مدیرا
فصل یازده. شجاعت
فصل دوازدهم. شکست یک رویا
فصل سیزدهم. قلب یک قهرمان
فصل چهاردهم. معجزه
فصل پانزدهم. شیاطین سرخ
فصل شانزدهم. شماره‌ی هفت
فصل هفدهم. تیم ملی
فصل هجدهم. پدر
فصل نوزدهم. شرافت
فصل بیستم. تحقق یک رویا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رونالدو، ظهور یک برنده
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-964-5948-75-5
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رونالدو، ظهور یک برنده

برای دریافت کتاب رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.