معرفی و دانلود کتاب رویای بزرگم (جلد اول)

عکس جلد کتاب رویای بزرگم (جلد اول)
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویای بزرگم (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویای بزرگم (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویای بزرگم (جلد اول)

کتاب رویای بزرگم (جلد اول) رمانی از سارا مرتضوی است که براساس واقعیت زندگی نویسنده نوشته شده است. این رمان شزحی از سال‌ها فرازوفرود و ناگفته‌هایِ حوادث عمر وی تا دوران نوجوانی است که در پی آن‌ها، نگاه جدیدی به زندگی پیدا کرده است.

درباره کتاب رویای بزرگم (جلد اول)

رویای بزرگم (جلد اول) اثری از سارا مرتضوی است که چاپ نخست آن در سال 1400 منتشر شد و در همان سال به چاپ دوم رسید. این کتاب، داستانی بر اساس واقعیت است. شما قرار است به قصه‌ی زندگی دختری از ابتدای تولد تا سیزده سالگی‌اش گوش بسپارید، تا به قول خود نویسنده «دردهایش شود تجربه‌ای برای آیندگان». سارای کوچک پیش از این که به ثبات بزرگسالی برسد، چندین بار با حوادث و آسیب‌های سخت مواجه می‌شود و این حوادث، هربار از او فرد جدیدی می‌سازند. در این ماجرا قرار است کودکی دنیادیده را ببینید که در پس همه‌ی این سختی‌ها به نیکی خواهد رسید و رویای بزرگش را پیدا می‌کند.

این رمان توسط انتشارات ادب امروز منتشر شده است که مرتضوی شخصاً در آن فعالیت‌هایی جز نویسندگی هم دارد. سارا مرتضوی نویسنده‌ای پرکار است و در سال‌های اخیر چندین جلد رمان و داستان دیگر نیز به انتشار رسانده. رویای بزرگم اولین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است. باقی رمان احتمالاً‌ در سال‌های آتی منتشر خواهد شد؛ از همین روی است که خواننده با تعلیق و هیجان در بعضی از پیرنگ‌های فرعی، این کتاب را تمام خواهد کرد.

کتاب رویای بزرگم (جلد اول) برای چه کسانی مناسب است؟

رویای بزرگم (جلد اول) انتخابی بسیار عالی برای علاقمندان به ژانر اجتماعی و تراژیک است. همچنین اگر از علاقه‌مندان به داستان‌هایی برگرفته از واقعیت و شخصیت‌های واقعی هستید، این اثر را از دست ندهید.

با سارا مرتضوی بیشتر آشنا شویم

سارا مرتضوی متولد سال 1370 است اما چندان تازه‌کار نیست؛ سال‌ها در عرصه‌ی وبلاگ‌نویسی فعالیت داشته و دارد. او تاکنون بارها از طریق وبسایت‌های تخصصی رمان و داستان‌نویسی دست به انتشار شخصی آثار خود زده است و از همین وبسایت‌ها نیز طرفدارانی کنار خودش جمع کرده. سارا مرتضوی جدای از نویسندگی، تجربه‌ی ویراستاری هم در کارنامه‌ی خودش دارد. البته او به همین‌جا بسنده نکرده و در حال حاضر مدیر الکترونیکی انتشارات ادب امروز است و به نویسندگان دیگر برای انتشار آثارشان کمک می‌کند. خودش هم تاکنون آثار دیگری منتشر کرده است که می‌توانیم از میان آن‌ها کتاب‌های «دارامندی» و «بی‌صدا فریاد کن» را نام ببریم. او همچنین یک سه‌گانه‌ی دیگر به نام «داستان‌های جادویی» در کارنامه‌اش دارد که شامل کتاب‌های «دنیای جادویی رنگی‌رنگی»، «دنیای جادویی گلبرگ سپید» و «دنیای جادویی واژه‌ها» است.

در بخشی از کتاب رویای بزرگم می‌خوانیم

سارا دو سال از زندگی‌اش را گذرانده‌است. همه‌ی کلمات را نمی‌تواند درست ادا کند؛ ولی دایره‌ی لغتش نسبت به قبل بیش‌تر شده و کلماتی که بیشترین استفاده را دارند کامل و واضح می‌گوید. به‌راحتی راه می‌رود و هرچیزی که پیدا می‌کند می‌خواهد کشفش کند یا امتحانش کند. روزها را با بازی با فاطمه و شب‌ها را در کنار محمد می‌گذراند. روز‌به‌روز بزرگ‌تر و زیباتر می‌شود.

اکنون می‌تواند بدود و شیرین زبان‌تر شده است. زیاد حرف نمی‌زند؛ ولی وقتی حرف می‌زند همه مجذوبش می‌شوند و از گوش‌دادن به حرف‌های او لذت می‌برند. بسیار باهوش است. خیلی سریع همه‌چیز را یاد می‌گیرد. مثل ضبط‌صوت است. هر‌آنچه را بشنود، تکرار می‌کند. همه متوجه هوش بالایش شد‌ه‌اند. نسبت به همه‌چیز کنجکاو است. به همه‌جا سَرَک می‌کشد. علاقه خاصی دارد تا اشیا را قایم کند تا دیگران پیدایش کنند. اشیاء را داخل ماشین لباس‌شویی قایم می‌کند. زمانی که متوجه می‌شود مادرش مخفی‌گاهش را پیدا کرده است محل اشیاء را عوض می‌کند و قابلمه را برای قایم کردن انتخاب می‌کند. این‌گونه بازی می‌کند.

بازی مورد علاقه‌ی او قایم‌باشک است. بارها از خانه بیرون رفته است بدون اینکه از چیزی یا کسی بترسد، بدون اینکه خبر بدهد مسیرهای مختلف را طی می‌کند و این باعث نگرانی مادر می‌شود زیرا سارا کوچک است و هنوز دنیای واقعی را نمی‌شناسد. هنوز خطرهای دورش را ندیده است و بی‌محابا حرکت می‌کند. به‌سختی حاضر شده که با مادر همکاری کند و هنگام دست‌شویی اعلام کند. عاشق نام خودش است. بالا و پایین می‌پرد و سارا سارا می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویای بزرگم (جلد اول)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ادب امروز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-6147-36-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویای بزرگم (جلد اول)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رویای بزرگم (جلد اول)

برای دریافت کتاب رویای بزرگم (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.