معرفی و دانلود کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1

عکس جلد کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1

کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 نوشته‌ی سید امید بهشید داستانی فانتزی و تخیلی است که در سال 2785 شمسی اتفاق می‌افتد. زمانی که سرتاسر دنیا در اثر جنگ نابوده شده و سپاهیان شر همه جا را فراگرفته‌اند. در این میان سپاه خیر چند افسر عالی‌رتبه و متخصص را به مأموریتی محرمانه می‌فرستد تا به راز قدرت سپاه شر پی ببرد.

درباره‌ی کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1

در آینده‌ی دور، در سال 2785 هجری شمسی جنگ‌های عظیمی در دنیا درمی‌گیرد. در این زمان نیروهای شرور بر علیه انسان‌ها اعلام جنگ می‌کنند و سعی دارند دنیا را به تصرف خود درآورند. آن‌ها با پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارها و تسلیحات تمام دنیا را به نابودی می‌کشانند و به‌هیچ‌وجه حاضر به صلح نیستند. روزی نامه‌ای محرمانه به چهار افسر عالی‌رتبه ارتش ارسال شده و از آن‌ها خواسته می‌شود تا به انجمن برادران نور بیایند. انجمنی سرّی و عدالت‌خواه زیر نظر سپاه خیر که با جبهه‌ی سپاهیان شر مبارزه می‌کرد و به مردم آذوقه و امکانات زندگی می‌داد. این چهار نفر هرکدام در یک زمینه تخصص داشتند: یک نفر متخصص رایانه و ربات و جنگ‌های نرم بود، نفر دیگر در سلاح‌های سنگین تبحر داشت، نفر بعدی فرمانده جنگ‌افزارها بود و نفر آخر که مافوق همه بود ، در امور امنیتی و اطلاعاتی تخصص داشت. به این افسران مأموریتی محرمانه و سخت محول می‌شود، آن‌ها باید به درون سپاه شر نفوذ کرده و راز قدرت و شکست‌ناپذیری آن‌ها را کشف کنند...

داستان غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 در قرن‌های دور آینده می‌گذرد، زمانی که موجوداتی شرور دنیا را به ورطه‌ی نابودی کشانده‌اند. این داستان کوتاه فانتزی نوشته‌ی سید امید بهشید، جزو معدود قصه‌های تخیلی ایرانی است که تلاش کرده دنیای آینده را به‌تصویر بکشد. کتاب به صورت بازگشت‌به‌عقب روایت می‌شود و پیرمردی بیست سال بعد از عملیات، شرح ماوقع را برای دوستانش بازگو می‌کند. نویسنده تا حد ممکن سعی می‌کند ابزارهای جنگی و تکنولوژی جنگی پیشرفته‌ی آینده را نشان دهد. داستان با قسمت دوم مجموعه‌ی غریبه مرتبط است و این دو داستان مکمل یکدیگر هستند. انجمن مخفی برادران نور در هر دو کتاب نقش محوری را بازی می‌کند و داستان‌ها را به هم ربط می‌دهد.

رمان‌های علمی تخیلی در ایران عمر خیلی کوتاهی دارند. داستان‌های فانتزی‌ای که در این چند ساله خلق‌شده‌اند، با وجود اینکه به شکل قابل‌توجهی تحت‌تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و سینمای تخیلی دنیا هستند اما تلاش کرده‌اند با واردکردن اساطیر و نشانه‌های ایرانی به روایتشان رنگ و بوی بومی‌تری بدهند. مجموعه‌ی غریبه‌ها هم تا حدی از همین الگو تبعیت می‌کند و سعی کرده عناصری با هویت ایرانی در خود بگنجاند تا داستانی منحصربه‌فرد خلق کند.

داستان غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 را نشر ادب امروز منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی غریبه‌ها

مجموعه‌ی غریبه‌ها مجموعه‌ای متشکل از چند داستان کوتاه علمی تخیلی است. این داستان‌ها در آینده‌ای دور و در قرن بیست‌ونهم هجری شمسی اتفاق می‌افتند، زمانی که جنگ‌هایی بزرگ در زمین اتفاق افتاده و نیروهای شر دنیا را گرفته‌اند. سید امید و ایمان بهشید نویسندگان و «سرزمین پنهان» و «وارث وسریس» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند.

کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های علمی- تخیلی و فانتزی می‌توانند این کتاب را مطالعه نمایند.

در بخشی از کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 می‌خوانیم

صدای انفجار تمام سالن را برداشته بود. سرتیپ محمدی هرچه با بی‌سیم تماس می‌گرفت، کسی توجه نمی‌کرد و دائم صدای نویز بی‌سیم می‌آمد. او خیلی نگران حال یارانش بود. وی همراه با تعدادی ربات مبارز و یک موقعیت‌یاب که تنها مواردی بودند که برای او به جا مانده بود، به راهش ادامه داد. دیگر یقین پیدا کرده بود که یارانش مفقود و سربازان همگی کشته شده‌اند؛ ولی سرتیپ با توکل به خدا مسیرش را برای پیدا کردن این راز بزرگ طی نمود.

جایی بود که هیچ‌کس نبود و از راه‌هایی عبور می‌کرد که شبیه فضای فاضلاب بود؛ ولی تمیزتر. کم‌کم حال و هوای این مکان در راهروهایی کوچک که به طور پلکانی ادامه می‌یافت، تغییر کرد و در دور تا دور آن حفاظ‌های فلزی توری، کل راهروها را پوشش داده بود و به سمت اعماق زمین حرکت می‌کرد.

در ادامه مسیر، سرتیپ محمدی در تلاش بود تا در محل احداث پایگاه در شبه جزیره، با فرمانده اسماعیلی تماس برقرار کند. او می‌خواست با این کار در زمان مقرر برای نجات وی بیایند و به اطلاعات مورد نظر هم دست یابد تا این‌طور زحمات تمام سربازان کشته‌ شده و فرماندهان هدر نرفته باشد. وی اصلاً از حال فرماندهان آگاه نبود و بسیار نگران آنان بود؛ ولی نمی‌توانست کاری انجام دهد، پس به راه خود ادامه داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پناهگاه زیرزمینی
فصل دوم: خاطرات نبرد میان دو لشگر
فصل سوم: مأموریت محرمانه انجمن برادران نور
فصل چهارم: انجمن ظلمت و تاریکی
فصل پنجم: رازگشایی نامه محرمانه دشمن
فصل ششم: پایان آتش بس
فصل هفتم: خیانت رئیس
فصل هشتم: آذرکیوان فرمانده جوان
فصل نهم: آغاز نبرد جهانی
فصل دهم: پیکار با اهریمن یک نبرد آغازین
فصل یازدهم: لشگریان آتش و خون
فصل دوازدهم: سد بزرگ ماورایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ادب امروز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-6147-41-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1

برای دریافت کتاب غریبه‌ها: سرزمین پنهان - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.