معرفی و دانلود کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2

عکس جلد کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2

کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 نوشته‌ی سید ایمان بهشید در آینده‌ای دور و خیالی، زمانی که زمین بر اثر جنگ‌های بین‌سیاره‌ای نابود شده اتفاق می‌افتد. در سال 2805 شمسی پادشاه کشوری کوچک تصمیم می‌گیرد به همراه مردمش از زمین کوچ کند و به سیاره‌ای قابل سکونت برود. اما در آن سیاره بین فرزندانش بر سر جانشینی جنگ درمی‌گیرد.

درباره‌ی کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2

در سال 2805 هجری شمسی دنیا کاملاً نابود شده و دیگر خبری از طبیعت و آبادی نیست. سیصد سالی است که جنگ‌های بین سیاره‌ای درگرفته و براثر آن چیزی از زمین باقی نمانده. خانواده‌ی ملکیان پادشاه کشوری کوچک روی زمین است. کشوری که به سخت‌کوشی و وفاداری معروف است. پادشاه تصمیم می‌گیرد به همراه مردمانش به سیاره‌ی دیگری که قابل زیست است کوچ کند. آن‌ها سیاره‌ی وسریس را انتخاب می‌کنند، جایی زیبا و پر از مواد معدنی و غنی.

آناهید دختر و فرزند بزرگ ملکیان، وارث پدر بعد از او خواهد بود. لاوین فرزند دیگر خانواده با خواهرش مخالف است و نمی‌خواهد او جانشین سیاره باشد. او به همراهی چند تن از خائنان به سیاره‌ی دیگری به نام ساتوریس می‌روند. کمی بعد لاوین و سپاهش در برابر خواهر و پادشاه سیاره‌ی وسریس اعلام جنگ می‌کنند. جنگ سختی بین این دو درمی‌گیرد و اتفاقات میان این دو خواهر و برادر به شکل دیگری رقم می‌خورد...

کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 بخش دوم مجموعه‌ی غریبه‌ها است و داستان آن مثل جلد اول کتاب در آینده‌ای بسیار دور رخ می‌دهد. جایی که زمین به خاطر جنگ دیگر قابل‌زیست نیست. سید ایمان بهشید در این قصه‌ی کوتاه و فانتزی تلاش کرده به جنگ ستارگان و جهان فضایی بپردازد. داستان به قسمت اول مرتبط می‌شود و به نوعی مکمل آن است. در هر دو داستان انجمن مخفی برادران نور نقش محوری را بازی می‌کنند و این دو قصه را به هم ربط می‌دهند.

رمان‌های علمی تخیلی در ایران عمر خیلی کوتاهی دارند. داستان‌های فانتزی‌ای که در این چند ساله خلق‌شده‌اند، با وجود اینکه به شکل قابل‌توجهی تحت‌تأثیر بازی‌های رایانه‌ای و سینمای تخیلی دنیا هستند اما تلاش کرده‌اند با واردکردن اساطیر و نشانه‌های ایرانی به روایتشان رنگ و بوی بومی‌تری بدهند. مجموعه‌ی غریبه‌ها هم تا حدی از همین الگو تبعیت می‌کند و سعی کرده عناصری با هویت ایرانی در خود بگنجاند تا داستانی منحصربه‌فرد خلق کند.

داستان غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 را نشر ادب امروز منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی غریبه‌ها

مجموعه‌ی غریبه‌ها مجموعه‌ای متشکل از چند داستان کوتاه علمی تخیلی است. این داستان‌ها در آینده‌ای دور و در قرن بیست‌ونهم هجری شمسی اتفاق می‌افتند، زمانی که جنگ‌هایی بزرگ در زمین اتفاق افتاده و نیروهای شر دنیا را گرفته‌اند. سید امید و ایمان بهشید نویسندگان و «سرزمین پنهان» و «وارث وسریس» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند.

کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 برای چه کسانی مناسب است؟

دوست‌داران داستان‌های فانتزی و علمی- تخیلی می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 می‌خوانیم

سوله‌های سرمازیستی انجماد انسان، بعد از گذشت چندین قرن باز شدند. همه‌ی افراد داخل آن به طرز عجیبی مُرده بودند و خیال زندگی بهتر در آن‌ها گویا نابود شد. دو سوله‌ی انتهایی سمت دیوار غربی پس از مدتی باز شد، به طرز شگفتی، دو برادر کیمیاگر زنده مانده بودند. از سوله‌های خود بیرون آمدند و با سختی زیاد و خشکی بدنشان، توانستند به سمت هم بیایند و دست یکدیگر را بگیرند و خودشان را از زمین بلند کنند.

نمی‌توانستند سخنی بگویند و با اشاره به هم چیزی می‌گفتند. برخی سوله‌ها تخریب‌شده بودند و برخی هم افتاده بر زمین بودند. کسی آن دوروبر نبود، متروکه به نظر می‌آمد. تَن‌پوش جامه‌ای را آن اطراف پیدا کردند. جامه‌ای که شباهتی به آن دوران نداشت، آن‌ها را بر تَن کردند. به بیرون ساختمان متروکه رفتند. هیچ چیز جز شن‌های سرگردان و طوفان‌های شنی به چشم نمی‌آمد. تمام ساختمان‌ها زیر خروار شن و خاک مدفون‌ شده‌اند. اطراف را به جستجو پرداختند. خودرویی یافتند که در آن سلاح و اسلحه‌های عجیب‌وغریبی داشت.

با آن‌ها خود را مسلح کردند. خودرو سوخت برقی و شتاب‌دهنده نداشت؛ بنابراین پیاده دوباره به جستجو کردن ادامه دادند.
هیولاهای غیرطبیعی به آن‌ها حمله‌ور شدند و با اسلحه‌ای که همراهشان بود نابودشان کردند. در مسیر خود چندین بار با این هیولاها روبه‌رو شدند. در ادامۀه‌یپیش‌روی به مکان امن، بر روی زمین یک تبلت شیشه‌ای را که نیم‌سوز شده بود، دیدند. آن را از روی زمین برداشتند و بررسی کردند. اولین نگاهشان به تاریخ کنونی زمان حالشان بود؛ یعنی سال 2750 خورشیدی را نمایش می‌داد. خیلی حیرت‌زده و متحیر ماندند و غریبانه به هم نگریستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانواده ملکیان
فصل دوم: ملاقات با آذرکیوان
فصل سوم: همراهی سه دوست
فصل چهارم: هفت اهریمن نفرین‌شده (1)
فصل پنجم: خیانت افسر سوفی
فصل ششم: هفت اهریمن نفرین‌شده (2)
فصل هفتم: دو برادر کیمیاگر
فصل هشتم: اتحاد یاران
فصل نهم: هفت اهریمن نفرین‌شده (3)
فصل دهم: داروی مقدس و شفابخش
فصل یازدهم: هفت اهریمن نفرین‌شده (4)
فصل دوازدهم: بازگشت به زمین
فصل سیزدهم: هفت اهریمن نفرین‌شده (5)
فصل چهاردهم: پیکار با اهریمن: نبرد آخر
فصل پانزدهم: نجات زمین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ادب امروز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-600-6147-43-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2

برای دریافت کتاب غریبه‌ها: وارث وسریس - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.