معرفی و دانلود کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است: فرمول برندسازی شخصی برای ایجاد نفوذ شما

عکس جلد کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است: فرمول برندسازی شخصی برای ایجاد نفوذ شما
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است: فرمول برندسازی شخصی برای ایجاد نفوذ شما

کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است، اثر سمر م. باقر، نویسنده‌ و استاد بازاریابی و تجارت اهل کویت، مسیر رسیدن به برند شخصی را به‌ویژه برای جوانانی که به دنبال یک کسب‌وکار جدید و برندسازی هستند، نشان می‌دهد. دیدگاه انتقادی نویسنده، بلاگرها و اینفلوئنسرهایی را که در فضاهای مجازی به شهرت و اعتبار می‌رسند و سپس برندسازی می‌کنند، هدف گرفته است. از منظر او، این افراد الگوی مناسبی برای نسل جوان نیستند. بااین‌حال چگونه می‌توان به الگوی مناسبی دست یافت؟

درباره‌ی کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است

برندسازی شخصی شامل فعالیت‌هایی است که برای ارتقای دید افراد و بهبود شهرت آن‌ها طراحی شده؛ یعنی تاکتیک‌ها، ابزارها و مهارت‌هایی که موجب می‌شود برند شما در آینده‌ای نزدیک، به سوددهی برسد. اما رسیدن به این نتیجه کار آسانی نیست و به فکر، خلاقیت، هزینه، تلاش و پشتکار و حتی کمی خوش‌شانسی نیاز دارد.

در سال‌های اخیر، برندسازی‌های بسیاری توسط اینفلوئنسرها یا کاربران تأثیرگذار فضای مجازی انجام شده است. این اتفاق، باعث سرازیر شدن پول، شهرت و اعتبار بیشتر به سمت این افراد می‌شود. در نتیجه‌ی این اتفاق، نوجوانان و جوانان بسیاری، سودای اینفلوئنسر شدن، بلاگر شدن یا به عبارت دیگر، معروف شدن در فضای مجازی را در سر می‌پرورانند. تا جایی که حتی برایشان مهم نیست به چه طریقی به شهرت برسند؛ مهم معروف شدن و رسیدن به پول از این طریق است.

سمر م. باقر (Samar Baqer)، در کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است (It's Your Time to Shine)، به نوجوانان و جوانان این اطمینان را می‌دهد که برای برند ساختن، لزوماً نیازی به توصیه‌های اینفلوئنسرها ندارند. این الگوها گاهی اوقات، به نامناسب‌ترین شکل ممکن، بر روی جوانان تأثیر می‌گذارند و زندگی آینده‌ی آن‌ها را به انحراف می‌کشانند. این درحالی است که جهان برای تأثیرگذاری بر نسل جوان، به داستان‌های الهام‌بخش افراد معمولی هم نیاز دارد. افرادی که نسل جوان را برای داشتن یک زندگی معنادار و موفق راهنمایی می‌کنند.

کتاب حاضر به افراد مشتاق برندسازی یاد می‌دهد که چگونه خود را از لحاظ ذهنی، جسمی و مالی برای هرگونه شکست و حتی پیروزی‌های موقتی آماده کنند. برند ساختن کار یک‌شبه و آسانی نیست و آن‌چه اهمیت دارد، تداوم و استمرار در مسیر موفقیت یک برند شخصی است. پس باید یاد بگیرند بر ترس‌های خود از شکست احتمالی غلبه کرده و با هوشمندی از رقبای خود پیشی بگیرند. جهان امروز ما به خلاقیت نسل جوان نیاز دارد.

سمر م. باقر، در کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است، از هفت فصل و یک نتیجه‌گیری برای ارائه‌ی مطالب خود استفاده می‌کند. تأکید نویسنده در این کتاب بر داشتن داستان شخصی، شناخت رقبا، اهمیت بازاریابی و اهمیت خلاقیت است تا پس از گذر از این مسیر پر‌پیچ‌و‌خم، وقت درخشش شما فرا برسد.
این اثر در سال 1401 از سوی نشر رهام اندیشه به چاپ رسیده. سعید ابراهیمی ترجمه‌ی آن را به عهده داشته است.

کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقمندان حوزه‌ی بازاریابی، کسب‌وکار، تجارت و کسانی که به دنبال ساختن برند شخصی خود هستند توصیه می‌شود.

با سمر م. باقر بیشتر آشنا شویم

دکتر سمر م. باقر یکی از اولین زنان کویتی است که در زمینه‌ی بازاریابی به صورت آکادمیک تخصص یافته. وی با مدرک دکتری بازاریابی و تجارت بین‌الملل، به‌عنوان استاد بازاریابی در کالج مدیریت بازرگانی دانشگاه کویت فعالیت دارد. او دومین زن کویتی است که بورسیه‌ی تحصیلی آمریکا را دریافت کرده. دکتر سمر م. باقر یکی از مشهورترین اساتید بازاریابی و فروش محصول در کشور کویت محسوب می‌شود. او یک سخنران باتجربه است که برای سخنرانی در بسیاری از کنفرانس‌های بین‌المللی، مانند شورای بین‌المللی مشاغل کوچک (ICSB) در مصر و ایالات متحده، دانشگاه آمریکایی در بلغارستان، وزارت جوانان و کنفرانس عرب‌نت در کویت دعوت شده است. او در حال حاضر، در حوزه‌ی بازاریابی استراتژیک به مطالعه و پژوهش می‌پردازد.

در بخشی از کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است می‌خوانیم

اگر شما یک کارآفرین موفق هستید، به احتمال زیاد نسبت به دستاوردهای خود احساس غرور شدیدی دارید و در نتیجه افکار مثبتی ایجاد می‌کنید که می‌خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، در حالی که این اعتمادبه‌نفس دلگرم‌کننده است، مهم است که در مورد داستان خود برای دستیابی به موفقیت صادق باشید و سفر کامل و شفاف خود را برای مخاطب فراهم کنید. آن‌ها باید از مبارزات، شکست‌ها و رفت‌وآمدهایی که شما برای رسیدن به جایی که امروز هستید با آن‌ها روبرو می‌شوید، بدانند. مثال زدن به اینکه تجربیات منفی لزوماً به نتایج منفی منجر نمی‌شود، مبارزه شخصی شما را به شدت برای مخاطبانتان مرتبط می‌کند.

از به اشتراک گذاشتن مشکلات خود نترسید؛ ممکن است یکی از مخاطبان شما با مسائلی روبه‌رو شود که فکر می‌کنند می‌توانند او را نابود کنند، اما شنیدن نحوه غلبه در مبارزات‌تان ممکن است برکت او باشد.

وقتی با مخاطبی از این نوع صحبت می‌کنید، بسیار مهم است که داستان شما واقعی باشد. باید نمایانگر شخصیت شما و سفر شما در زندگی باشد. در نقاطی، احساس آسیب‌پذیری خواهید کرد. مخاطبان شما ممکن است از شما اطلاعات بیشتری یا داستان‌های بیشتری از گذشته خود بخواهند. اگر گذشته شما حاوی اسرار است که مایل به افشای آن‌ها نیستید، به جای اشتراک‌گذاری اطلاعاتی را ایجاد نکنید. البته، شما موظف نیستید همه چیز را فاش کنید، اما داستان خود را با اصالت کامل بسازید بدون اینکه به حیثیت خود و یا عزت عزیزانتان لطمه‌ای وارد شود.

من به شدت شما را تشویق می‌کنم که برای یافتن داستان خود بیشتر درون خود و گذشته‌تان کندوکاو کنید. ممکن است فکر کنید تأثیرگذار نیست، اما کشف پیام درون این داستان به موفقیت بزرگی در مأموریت شما منجر خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
مقدمه
فصل اول: روی داستان خود بایستید
فصل دوم: دشمنان خود را تعریف کنید
فصل سوم: اصل فرمول 1: یک فکر، یک قدم، یک شاهکار
فصل چهارم: اصل فرمول 2: خلق کردن بالاتر از رقابت
فصل پنجم: اصل فرمول 3: داستان شما برند شماست
فصل ششم: اصل فرمول 4: بازاریابی دوست شماست: آن را خوب بشناسید
فصل هفتم: اصل فرمول 5: وقت آن است که روی خودتان کار کنید و برای درخشش آماده شوید
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است: فرمول برندسازی شخصی برای ایجاد نفوذ شما
نویسنده
مترجمسعید ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-264-265-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است

محمد سرتراش
۱۴۰۲/۸/۲۰
حروف‌چینی و نگارش به شدت ضعیف
مترجم و نویسنده مضمون و محتوا را با سادگی تمام و حسن نیت ادا کرده اند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است

برای دریافت کتاب زمان درخشش شما فرا رسیده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.