معرفی و دانلود کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا

عکس جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا

کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا نوشته‌ی آژیا سیترو، داستان دلنشین اسب تک شاخ، یکی دیگر از حیوانات جادویی جنگل را به تصویر می‌کشد که مریض شده و زویی باید راهی پیدا کند تا او را هر چه زودتر درمان کند.

موضوع کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا چیست؟

در داستان مهمان غول آسا (Unicorns and Germs)که جلد ششم مجموعه زویی و عینک ایده ساز است، ماجرا از اینجا آغاز می‌شود که روزی زویی و مادرش در حال درست کردن ماست خانگی بودند که ناگهان متوجه شدند خانه تکان‌های عجیبی می‌خورد! آن‌ها فکر می‌کنند که زلزله آمده و زیر میز پناه می‌گیرند اما نه زلزله نیست! یک اسب تک شاخ بزرگ است که برای کمک به اصطبل خانه آمده و از زویی و مادرش می‌خواهد تا مریضی او را درمان کنند. آن‌ها شروع به مداوای اسب می‌کنند اما هیچ دارویی تک شاخ را بهتر نمی‌کند. زویی که از این موضوع حسابی ناراحت بود تصمیم گرفت تا با تحقیق و آزمایش‌های خودش دارویی برای درمان اسب پیدا کند...

درباره‌ی مجموعه زویی و عینک ایده ساز:

با حیوانات جادویی، علم، رمز و راز و ماجراجویی‌های جذاب مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز (Zoey and Sassafras) همراه شوید تا به یک دنیای خیالی و جدید قدم بگذارید. آژیا سیترو (Asia Citro) در این مجموعه داستان‌های تخیلی دختری به نام زویی همراه با گربه‌اش ساسافراس را به تصویر می‌کشد. در هر جلد از این کتاب‌ها حیوان جادویی جدیدی با یک مشکل وجود دارد که زویی با کمک علم به دنبال راه‌حل و حل مشکلات این حیوانات است. مادر زویی یک زیست‌شناس و دانشمند است که همیشه مشکلات حیوانات جادویی جنگل را حل کرده و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها هر موقع مشکلی داشته باشند یک زنگ جادویی را فشار می‌دهند تا مادر زویی را خبردار کنند. این بار مادر به سفر می‌رود و زویی باید مراقب مشکلات حیوانات جادویی باشد.

زویی دختری کنجکاو و باهوش است که به طبیعت، علوم تجربی و آزمایش علاقه‌مند است؛ او یک عینک بامزه دارد که نامش عینک ایده سازی است. او هر موقع آن را بالای سرش می‌گذارد تا عینک به مغزش نزدیک‌تر می‌شود، ایده‌های جدید و بکری به ذهنش می‌رسد. زویی در هر داستان با ماجراجویی کودکانه‌اش یا آزمایش می‌کند یا رازی را بررسی می‌کند یا نیاز به تحقیق برای پیدا کردن راه‌حل دارد.

در هر جلد از مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز اتفاقاتی عجیب و مهیج رخ می‌دهد که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند و این موضوع در آینده شغلی و تحصیلی آن‌ها تاثیر دارد. قصه‌های فانتزی، بیان دلنشین و تصویرگری‌های سیاه و سفید و زیبای کتاب به خوبی تکمیل کننده هستند که باعث می‌شود کودکان به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند که هرگز دست از تلاش و پشتکار برندارند. در انتهای هر کتاب معنای کلماتی وجود دارد که به کودکان مفاهیم بسیاری را می‌آموزند که علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، دانستنی‌هایی را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

افتخارات کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا:

- بهترین کتاب کودکان و نوجوانان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه کتاب Florida SSYRA در سال 2019-2018
- نامزد جایزه Washington OTTER در سال 2019-2018
- کتاب سال A Mighty Girl

نکوداشت‌های کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا:

- سیترو عناصر علمی و فانتزی داستان خود را با لطافت متعادل می‌کند. (Publishers Weekly)
- دیدن داستان‌هایی برای مخاطبان جوان که از روش علمی الگو می‌گیرند بسیار خوب است. (Kirkus Reviews)
- من قطعاً این را به بچه‌ها توصیه می‌کنم و مشتاقانه منتظر کتاب‌های دیگر این مجموعه هستم. (Mel Barnes, University Bookstore)

کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا می‌خوانیم:

اسب تک‌شاخ این‌پا و آن‌پا کرد و دوباره زمین لرزید. «کمک لطفاً؟» یکهو هر سه با هم گفتیم: «آخ ببخشید!» زخم روی پای اسب تک‌شاخ را به مامان نشان دادم و گفتم: «این تنها چیزی است که پیدا کردم. به نسبت پای گنده‌ی اسب تک‌شاخ، به نظر خراش کوچکی می‌آمد. یعنی ممکن است مثل وقتی باشد که دستمان را با کاغذ می‌بُریم؟ وقتی که بریدگی خیلی کوچک است، ولی خیلی می‌سوزد؟» مامان دور پای اسب تک‌شاخ راه رفت و سری تکان داد. «من هم فقط همین را می‌بینم. حالا چه نقشه‌ای داری؟»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: پروژه‌ی اسرارآمیز
فصل 2: زنگ در
فصل 3: درمان اوخ
فصل 4: منتظر!
فصل 5: حالا چی؟
فصل 6: جادوی اسب ‌شاخ
فصل 7: چی اثر می‌کند؟
فصل 8: لنگ‌لنگان
فصل 9: واااااای!
فصل 10: دوتا جواب
فصل 11: باکتری این‌جا، باکتری آن‌جا، باکتری همه‌جا
فهرست کلمات
در مورد نویسنده و تصویرگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462-504-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا

Elahe Mousavi
۱۴۰۰/۲/۵
کتاب خیلی خوبیه پسرم 5 ساله هستش و دوستش داره با اینکه تصاویر رنگی نداره.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا

برای دریافت کتاب زویی و عینک ایده ساز 6: مهمان غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.