معرفی و دانلود کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

عکس جلد کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

راهنمایی که به شما کمک می‌کند نام تجاری قابل‌قبولی برای کسب‌وکار خود مهیا کرده و در برابر رقبا عرض‌اندام کنید. کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم، اثر اینزلی مویر برای تمام کسانی نوشته شده که تاکنون تنها به‌صورت غیرعلمی می‌خواستند نام تجاری خود را بسازند و به اشتباه گمان می‌کرده‌اند که نام تجاری کسب‌وکارشان همان لوگو است. به کمک آموزه‌های این کتاب در حرفه‌ی خود بی‌همتا و پیشرو خواهید بود.

درباره‌ی کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

دنیای تجارت و کسب‌وکار امروز بیش از هر زمان دیگری رقابتی شده و بنگاه‌های اقتصادی تلاش می‌کنند در این رقابت تنگاتنگ سهم بیشتری داشته باشند. در چنین فضایی نقش نام تجاری یا برند محصولات و خدمات بسیار تعیین‌کننده است و شاید بتوان گفت بیشترین سهم را در جذب یا حفظ مشتری ایفا می‌کند. با این همه، تصور بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا یا بنگاه‌های اقتصادی شکست‌خورده این است که نام تجاری صرفأ لوگوی یک محصول یا خدمت بوده و این لوگو همه‌ی باری را که یک برند قرار است با خود به دوش بکشد، تقبل می‌کند.

کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم (Branding Beyond Logos) نوشته‌ی اینزلی مویر (Ainsley Moir) نشان می‌دهد که باید ذهنیتمان را نسبت به برند تغییر بدهیم؛ چراکه یک نام تجاری تنها از طریق لوگوی کسب‌وکار تعریف نمی‌شود. درواقع این کتاب راهنمایی است که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی باید از نام تجاری (برند) خود برای سودآوری استفاده کرده و از روشی صحیح و مناسب برای این کار پیروی کنند.

در این کتاب گفته می‌شود که برندها فراتر از یک واژه، نام یا علامت گرافیکی هستند که در قفسه‌های سوپرمارکت، کالاهای الکترونیکی یا تابلوهای تبلیغاتی دیده می‌شوند. درواقع نام تجاری یک محصول یا خدمات، توانایی آن‌ها در ایجاد طرفداران پروپاقرص، جذب و حفظ مشتری و ارتباطات است که با تلاشی بی‌وقفه انجام شده و روز‌به‌روز بازنگری و اصلاح می‌شود. نویسنده یادآوری می‌کند که نام تجاری همان احساسی است که از مواجه شدن با محصولات و خدمات، به مشتری دست می‌دهد؛ بنابراین، مجموعه‌ای از جنبه‌های روان‌شناختی، ارتباطی و تجاری را دربر می‌گیرد.

هدف کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم در درجه‌ی اول این است که شما دریابید ماهیت «نام تجاری» واقعأ چه چیزی است و در مرحله‌ی بعد بتوانید نام تجاری قدرتمند خود را بسازید. برای این کار باید تمام عناصری که یک نام تجاری را می‌سازند در یک مجموعه و در کنار یکدیگر قرار گیرند. از آن مهم‌تر، این عناصر باید به شکلی پویا و خلاق و منحصر‌به‌فرد عمل کنند تا بتوانند موجب رونق و پیشرفت کسب‌و‌کار شما شوند.

اینزلی مویر، نویسنده‌ی کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم معتقد است اگر دقیق و موشکافانه به مباحث و مطالب این کتاب نگاه کنید، صاحب یک نام تجاری بی‌نظیر خواهید شد. این در حالی است که ممکن است کسب‌وکار شما توسط فرد یا افراد دیگر تکرار شده باشد و رقبا سهمی از بازار شما را کسب کنند اما نام تجاری یا برند شما بدون تقلید و منحصر‌به‌فرد خواهد ماند. این کتاب 17 اصل را برای ساخت نام تجاری در اختیار شما قرار می‌دهد و هر اصل را در فرایندی دقیق‌تر تجزیه و تحلیل می‌کند تا بتوانید از آموزه‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم نوشته‌ی اینزلی مویر توسط دکتر آرش کلانتر مهرجردی ترجمه شده و انتشارات رهام اندیشه آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

  • کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم را به شدت برای هر کسی که در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار است یا می‌خواهد کسب‌وکار فعلی خود را بهبود بخشد، توصیه می‌کنم. این کتاب همه‌ی جزئیات موردنیاز برای رسیدن به یک برند منسجم برای محصول یا خدمات شما را پوشش می‌دهد. (کریس هاوارد، نویسنده و کارآفرین)

  • کتاب اینزلی مویر به‌طور کامل به عظمت پدیده‌ی برندسازی می‌پردازد. اثر او در تمام جنبه‌هایی برندسازی و توسعه‌ی نام تجاری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. (دیوید یارد، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش)

  • این یک راهنمای عالی برای ایجاد یک کسب‌و‌کار است که می‌تواند موجب تمایز و برتری تجارت شما نسبت به سایرین شود. من اکنون با این کتاب ابزارهایی در اختیار دارم که به من کمک می‌کنند تا برندی متمایز طراحی کرده و با مشتریانم ارتباط برقرار کنم. (سارا کلارک، مدیر و کارآفرین)

کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و نوپا و افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را به‌ طرز چشم‌گیری متحول کنند یک انتخاب خوب و خواندنی است.

با اینزلی مویر بیشتر آشنا شوید

اینزلی مویر (متولد 1982) نویسنده، مشاور و متخصص برندینگ اهل کانادا است. او سال‌ها به عنوان مدیر برند و مدیر بازاریابی با شرکت‌های بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی همچون کوکاکولا همکاری داشت اما پس از چندی کسب‌وکار خود را در زمینه‌ی مشاوره و ساخت برند آغاز کرد. این نویسنده تحصیلات خود را در رشته‌ی مدیریت بازرگانی ادامه داد و از کالج کانستوگا مدرک کارشناسی دریافت کرد. در حال حاضر، او به عنوان مؤسس و مدیر برندینگ شرکت کمپل سوپ در اونتاریو کانادا فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم می‌خوانیم

نام تجاری شما هر کاری است که کسب‌وکار شما انجام می‌دهد. این شامل هر نامه‌ی الکترونیک، هر تبلیغ، هر استخدام و بله آرم شرکت شما می‌شود. کلید ساخت یک نام تجاری قدرتمند این است که واقعاً برای فکر کردن به تمامی این عناصر و هر جزئیات کوچکی در آن‌ها وقت بگذارید. این کاری است که همگان انجام نمی‌دهند. این کاری است که اکثر مردم حتی به انجام آن فکر نیز نمی‌کنند. یا اگر فکر کنند، تنها جنبه‌هایی از ساخت نام تجاری را در نظر می‌گیرند که می‌توانند به سرعت قابل شناسایی باشند.

آن‌ها آرم، خط و قلم و رنگ‌ها را در نظر گرفته اما با جزئیات کوچک که می‌توانند نام تجاری آن‌ها را ارتقا داده و آن را از خوب به عالی برسانند، مشکل دارند. پرداختن به جزئیات کوچک مشکل است. تأثیر آن‌ها به سرعت مشخص نمی‌شود، بنابراین به راحتی نادیده گرفته می‌شوند. در بیشتر موارد، نادیده گرفتن آن‌ها منجر به ساخت نام‌های تجاری متوسطی می‌شود که به طور مداوم به وعده‌های نام تجاری عمل نکرده و باعث می‌شود مصرف‌کنندگان احساس وفاداری چندانی به آن‌ها نداشته باشند.

مهندسی نام تجاری شما کاری یک شبه نیست؛ و این چیزی نیست که فروش را فوراً به سمت شما سرازیر کند. کاری که انجام می‌دهد این است که به شما این امکان را می‌دهد که از رقبا متمایز شوید، روابط پایداری با مصرف‌کنندگان برقرار نموده و نامی تجاری بسازید که در طول زمان ماندگار باشد. شما باید به نام تجاری خود متعهد باشید و آن را در هر کاری که خود و شرکتتان انجام می‌دهید وارد نمایید. شما باید با آن زندگی کنید و نفس بکشید و اطمینان حاصل کنید که تمامی کسانی که در ساخت نام تجاری شما نقش دارند، آن را درک می‌نمایند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تقدیر و تشکر
نام تجاری هدف شما است
هدف تحول‌آفرین عظیم شما
روی هدف خود تمرکز کنید
همواره، شاید، هرگز
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری محصول یا خدمت شما است
از سایرین متمایز شوید
راه‌های دیگر برای منحصربه‌فرد بودن
افراد انتظار کیفیت دارند
تأثیر حسی نام تجاری شما
بینایی
شنوایی
بویایی
چشایی
لامسه
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری قیمت شما است
قیمت‌های سایرین
قیمت ممتاز و شما
انتخاب قیمت انبوه یا اقتصادی
مردم چه فکری خواهند کرد؟
به استراتژی قیمت‌گذاری خود وفادار بمانید
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری جایی است که افراد را می‌یابید
موقعیت مکانی و برداشت
موقعیت‌یابی محصول
شما باید آنلاین باشید
یک درس کوتاه جغرافیایی
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری بسته‌بندی شما است
از شکل و حالت برای متمایز شدن استفاده کنید
الهام‌بخش حس لذت
بیان و زبانی را انتخاب کنید که مجذوب‌کننده باشد
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری انتخاب کلمات شما است
به زبان آن‌ها صحبت کنید
کلمات خود را با دقت انتخاب کنید
کلمات کلیدی و زبان مورد استفاده در اسناد
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری نحوه‌ی رفتار شما با افراد است
دستورالعمل‌های خدمات را تنظیم کنید
آن‌ها را غافلگیر کنید
به یادماندنی‌تر شوید
چیزهای کوچک هم افزایی دارند
به شکایات احتمالی رسیدگی کنید
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری تجربه شما است
یک تجربه کاربری قدرتمند طراحی کنید
به واقع تجربه خود را مهندسی کنید
میزبان رویداد خود باشید
تجربه خرده‌فروشی خود را بسازید
کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری فرهنگ شما است
فرهنگ چیست؟
استخدام با در نظر داشتن فرهنگ
فرهنگ و افتخار کارکنان
اجازه دهید دفتر کار شما صحبت کند
به تیم خود ساختار ببخشید!
فرهنگ و رفتارهای مرتبط
حفظ ارتباط
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری خط و قلم شما است
خط و قلم‌های سریف (Serif)
خط و قلم‌های سانس سریف (Sans Serif)
خط و قلم‌های متنی (Script)
خط و قلم‌های نمایشی (Display)
تفسیر خط و قلم
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری رنگ‌های شما است
رنگ و بسته‌بندی
انتخاب رنگ‌های دیگر
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری نام شما است
نام‌های توصیفی
نام‌های مرتبط
نام‌های مبهم
نام‌های خانوادگی
روش‌هایی برای بررسی نام
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری شعار شما است
آن را ساده‌ سازید
تمرکز کلید کار است
گاهی اوقات مجدداً آن را مورد بازنگری قرار دهید
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری تبلیغات شما است
گزینه‌های تبلیغاتی شما
پیام رقیب
پیام شما
آگهی‌ها
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری متحدین استراتژیک شما است
چرا شراکت؟
افراد و سازمان‌ها به عنوان شرکا
نام تجاری و مسئولیت اجتماعی شما
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری پیشنهاد وفاداری شما است
آن‌ها را تشویق به بازگشت کنید
با بهترین‌ها به بهترین شکل رفتار کنید
اشتراک‌گذاری را آسان کنید و آن‌ها نیز این کار را انجام خواهند داد
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری انسجام شما است
مغز ما چگونه کار می‌کند
بگذارید علم راهنمای شما باشد
در این مورد قاطع باشید
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نام تجاری آرم شما است
در یک نگاه
مراحل بعدی
آرم نام تجاری شما
نقطه نظرات ساخت نام تجاری
نتیجه‌گیری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم
نویسنده
مترجمآرش کلانتر مهرجردی
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-622-264-314-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم

برای دریافت کتاب ساخت نام تجاری فراتر از آرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.