معرفی و دانلود کتاب سرسختی در کودکان

عکس جلد کتاب سرسختی در کودکان
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرسختی در کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرسختی در کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرسختی در کودکان

لی دیوید دنییلز در کتاب سرسختی در کودکان، با ارائه 16 راهکار اثربخش به شما کمک می‌کند تا سخت‌کوشی، اراده، پشتکار و اشتیاق را در فرزندان‌تان تقویت کنید و اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرید تا از این طریق موفقیت و شادابی را در زندگی خود تجربه کنند.

درباره کتاب سرسختی در کودکان:

«آن را نمی‌خواهم»، «خیلی سخت است»، «شما نمی‌توانید مرا مجبور کنید»

آیا شما هم مدام از کوکان خود چنین جملاتی را می‌شنوید؟ تمامی پدران و مادران دوست دارند فرزندان‌شان به فردی موفق در جامعه تبدیل شوند و شاید مهم‌تر از آن مایل‌اند بتوانند بر مشکلات گریزناپذیری که در مسیر زندگی با آن‌ها مواجه می‌شوند، غلبه کنند. همه والدین می‌خواهند که پسران و دخترانی منعطف داشته باشند تا بتوانند علاقه‌مندی‌های خود را پی بگیرند.

لی دیوید دنییلز (Lee David Daniels) در کتاب سرسختی در کودکان (Grit for Kids) می‌گوید که سرسختی در افراد، تغییر ایجاد می‌کند و تمرین‌های متمرکز، پشتکار و علاقه فراوان از عوامل اساسی و مهم موفقیت به شمار می‌روند.

این کتاب با زبانی ساده و قابل فهم مسائل و مشکلاتی را که ممکن است در ارتباط با فرزندان‌تان داشته باشید حل می‌کند. هر فصل دربردارنده ماجراهایی است که احتمالاً کودکان‌تان با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و در ادامه کارهایی که شما می‌توانید انجام دهید و کاربرد این بخش از زندگی واقعی را ارائه داده است.

در این کتاب همچنین پرسش‌هایی که به کمک آن‌ها قادر خواهید بود اطلاعات باارزشی درباره کودکان‌تان به دست آورید، مطرح شده است. از این طریق می‌توانید به شیوه‌ای اثرگذار با آنان رفتار کرده و راهنمایی‌شان کنید.

به کمک کتاب سرسختی در کودکان شما مراحل و راهبردهای اثبات شده‌ای را یاد می‌گیرید که می‌توانید به سرعت از آن‌ها برای آموختن به پسران و دختران‌تان به منظور مطیع شدن، ارتقای میزان پشتکار، اشتیاق، اراده، متعهد بودن و غلبه بر چالش‌ها و دستیابی به موفقیت بهره بگیرید و به آنان کمک کنید تا در زندگی‌شان بدرخشند.

خواندن کتاب سرسختی در کودکان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به عنوان پدر یا مادر علاقه‌مندید ارتباط مؤثر و خوبی با فرزندتان داشته باشید، این کتاب برای شماست.

با لی دیوید دنییلز بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان درجه یک است که کتاب‌هایش جزء پرفروش‌ترین‌‌ها بوده و موضوع آن‌ها پیرامون پرورش فرزند، ارتقای سطح شغلی و روابط است. به اعتقاد او موفقیت در این بخش‌ها تا زمانی که فرد علی‌رغم موانع موجود، پشتکار و عملکردی مداوم داشته باشد، قابل دسترسی است.

دنییلز در شهرستان باکس پنسیلوانیای آمریکا زندگی و اکثر وقت خود را صرف نگارش می‌کند. او بالغ بر 20 سال است که ازدواجی موفق داشته و دو پسر دارد. وی در اوقات فراغت به اسکی، ورزش‌های رزمی و آشپزی می‌پردازد. دانیلز اشتیاق زیادی برای کمک به دیگران، بنا کردن مهارت‌های زندگی و الهام بخشیدن به دیگران دارد تا مسئولیت زندگی خود را بپذیرند. او در مسیر خود استوار بوده و متعهدانه در جهت ارتقای خود در طول زندگی‌اش گام برمی‌دارد.

در بخشی از کتاب سرسختی در کودکان می‌خوانیم:

مادر "مِرسِدِس" می‌خواست دخترش را راهنمایی کند اما باید مطمئن می‌شد که او خود نیز تصمیمش را گرفته است. او به دخترش کمک کرد یک صفحه در کامپیوتر خود باز کند و به دقت تمامی نقاط مثبت و منفی برای حضور در مدرسه فعلی خود در برابر مدرسه دولتی را ثبت کند. سپس دخترش را تنها گذاشت تا تصمیم خود را بگیرد. مادرش به او گفته بود عجله نکند چرا که این تصمیم ممکن است زندگی او را تغییر دهد. پس از دو هفته مشورت، "مِرسِدِس" هنوز آماده نبود. او با یکی از دوستانش که تصمیم به ماندن گرفته بود و یکی دیگر که با مدرسه دولتی آشنا بود مشورت کرد. سپس تصمیم گرفت به مدرسه دولتی برود.

"کالین" به دنبال این بود که از ورزشکاران مشهوری که به منظور دیگر علایق خود، ورزش را کنار گذاشته بوند الهام بگیرد. او به عنوان یکی از هواداران تنیس، داستان "اِلینا دیمانتیوا" را خواند که یک ستاره 29 ساله بود و با امتیاز 9 در دنیا خود را بازنشسته کرده بود تا خانواده تشکیل دهد. او همچنین تحت تاثیر "بیورن بوری" قرار گرفت که بازیکن تنیس در دهه 70 و 80 بود و 11 گرند اسلم را در تنیس برده بود. او در 26 سالگی خود را بازنشست کرد زیرا انگیزه خود به رقابت و ورزش را از دست داده بود. در این میان با یکی از ستاره‌های دبیرستان سابق خود که در سال دوم دانشجویی تنیس را رها کرده و ورزش دیگری را دنبال می‌کرد، صحبت کرد. پس از بحث‌های بی‌شمار و مشورت نهایی با والدینش او تنیس را کنار گذاشت و با اشتیاق به سراغ استعدادهای بازیگری خود رفت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سرسختی چیست؟
چرا باید سرسختی را در خود بپرورانید؟
ترغیب فرد به داشتن اشتیاق
آموزش کنترلِ خود
از بین بردنِ احساساتِ منفی
آموزش احترام به خود
آموزش احترام گذاشتن به دیگران
ترغیب به کنجکاوی
کشف کنید آن‌ها حقیقتاً چه شخصیتی دارند
برنامه‌ریزی
دنبال کردن مراحل
موفقیت‌های کوچک را جشن بگیرید
آموزش دادن در مورد اینکه انتظار دارید مشکلات برطرف شود
از آن‌ها بخواهید درس‌هایی که آموخته‌اند را به کار گیرند
راهنمایی برای تصمیم‌گیری
به آن چیزی که واقعاً مهم است، بچسبید
به آن‌ها نشان دهید شما چطور آن کار را انجام می‌دهید
مراقب سلامتی آن‌ها باشید
نتیجه‌گیری
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرسختی در کودکان
نویسنده
مترجمنازنین مهرپناه
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرسختی در کودکان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرسختی در کودکان

برای دریافت کتاب سرسختی در کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.