معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل: روش‌های شخصی یک تنبل برای رسیدن به شادی و ثروت

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل: روش‌های شخصی یک تنبل برای رسیدن به شادی و ثروت
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل: روش‌های شخصی یک تنبل برای رسیدن به شادی و ثروت

مارک آلن اعتراف می‌کند که نه‌تنها تنبل است، بلکه آن را رمز موفقیت خود نیز می‌داند. او در کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم درعین‌حال که تنبل هستیم، به موفقیت دست پیدا کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

به عقیده‌ی شما افراد تنبل می‌توانند موفق باشند؟ مارک آلن دراین‌باره ایده‌ی بدیعی ارائه داده است. او معتقد است هر کسی که بی‌نظم، بی‌تجربه، غرق در مشکلات مالی، یا صرفاً تنبل است هم، می‌تواند زندگی رؤیایی خود را بسازد. در مقدمه‌ی کوتاه و الهام‌بخش کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل (The Type-Z Guide to Success) آلن سیستمی را که در تولد سی‌سالگی خود طراحی کرده توصیف می‌کند؛ سیستمی پنج مرحله‌ای و مبتنی بر تنبل بودن که درک آن ساده و پیاده‌سازی آن آسان است و زندگی آلن را به‌کلی دستخوش تحولاتی بزرگ کرده است.

در هر یک از فصل‌های کتاب، مارک آلن اهمیت هر یک از پنج مرحله‌ی سیستم ابداعی خود را شرح و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از رهگذر این هفت‌خوان به موفقیت رسید. این پنج مرحله به‌ترتیبْ خیال کردن، تصور کردن، باور کردن، خلق کردن و اصلاح کردن نام دارند. تقریباً تمام مانتراها یا اصول و عاداتی که درباره‌ی موفقیت می‌خوانیم و می‌شنویم، توجه خود را تماماً به‌سوی افرادی معطوف می‌سازند که از پشتکار بسیار بالایی برخوردارند و همواره در حال سخت‌کوشی و ممارست‌اند؛ اما مارک آلن در کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل معتقد است لازم نیست سحرخیز باشید تا کامروا شوید. او با ذکر داستان‌ها و مثال‌های شخصی سعی در شکستن این افسانه دارد و به‌گواهِ بسیارِ کسانی که با سیستم او به نتیجه رسیده‌اند، در این زمینه موفق عمل کرده است.

مارک آلن در سراسر این کتاب در مورد این صحبت می‌کند که چگونه تنبل بودن می‌تواند لزوماً هیچ ربطی به موفقیت نداشته باشد و اقشار و طیف‌های گوناگون جامعه می‌توانند با گذراندن زندگی به روشی آسان و آرام، بدون سخت‌کوشی و تلاش چشمگیر، به موفقیت دست پیدا کنند. او در کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل، ترکیب کارآمدی از مثال‌های واقعی زندگی، بیانیه‌های موفقیت و استراتژی‌هایی برای تغییر ارائه داده است. همچنین در این کتاب صوتی، شنوندگان بینش مفصل و ارزشمندی درمورد اهمیت و نقش ضروری استراحت، آرامش و تفریح در رسیدن به موفقیت کسب می‌کنند.

ترجمه‌ی نازنین مهرپناه را از این اثر با صدای محسن زرآبادی‌پور می‌شنوید. کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل به کوشش نشر صوتی شادن پژواک تهیه و عرضه شده است.

کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم مثل مارک آلن در زمره‌ی افراد تنبل قرار دارید و درعین‌حال به‌دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت می‌گردید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با مارک آلن بیشتر آشنا شویم

مارک آلن (Marc Allen) نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی‌ست که در سال 1946 متولد شد. او به سال 1977 شرکتی به نام کتابخانه‌ی دنیای نو تأسیس کرد و تا امروز نیز به فعالیت خود ادامه داده است؛ این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. همچنین از کتاب‌های محبوب مارک آلن می‌توان به «مثل یک ثروتمند فکر کن»، «بزرگترین راز زندگی» و «درس میلیونر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل می‌شنویم

چه فکر کنید می‌توانید کاری را انجام دهید، چه فکر کنید نمی‌توانید کاری را انجام دهید، در هر دو صورت حق با شماست. (هنری فورد)

شما اولین گام مهم رو برداشتید. زندگی ایده‌آلتون رو روی ورق کاغذ نوشتید. دومین گام مهم نوشتن اهداف و تأکید روی اون‌هاست. تا به حال این کارو کردید؟ فقط کافیه یکی دو ورق کاغذ داشته باشید. البته شاید این ورق‌های ساده به قدرتمندترین و مهم‌ترین چیزهایی که تا به حال نوشته‌اید تبدیل بشه. کلماتی که روی اون کاغذها نوشتید مهم‌ترین ابزار شما برای رسیدن به موفقیت‌اند. این کلمات در طول زمان شما رو راهنمایی می‌‌کنه تا گام‌های بعدی برای ادامه‌ی راه رو بردارید. کارکرد این فرایند خیلی عجیبه. اگه دوست دارید می‌تونید اون رو «جادو» نامگذاری کنید یا هر چیزی که می‌خواید. می‌تونید به اون به چشم انرژی ذاتی و طبیعی خودتون در جهت خلاقیت نگاه کنید. من دوست دارم به اون مثل جادویی مؤثر در عصر جدید نگاه کنم که در زندگیم تأثیر به‌سزایی داشته. به‌شکلی که به روشی ساده و آرام بهترین چیزها برام رقم بخوره. همه‌چیز با یک رویا شروع می‌شه. در مرحله‌ی اول باید جرأت خیال‌پردازی داشته باشیم و بعد بذاریم این رؤیاها اوج بگیرند. زندگی ایده‌آلتون چیه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
پیشگفتار
9 دقیقه
فصل اول: مرحله‌ی اول - خیال‌پردازی
11 دقیقه
فصل دوم: مرحله‌ی دوم - تصور کردن
24 دقیقه
فصل سوم: مرحله‌ی سوم - باور کردن
17 دقیقه
فصل چهارم: مرحله‌ی چهارم - خلق کردن
42 دقیقه
فصل پنجم: مرحله‌ی پنجم - اصلاح مسیر
55 دقیقه
فصل ششم: سفر پیش رو
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل: روش‌های شخصی یک تنبل برای رسیدن به شادی و ثروت
نویسنده
مترجمنازنین مهرپناه
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

ZaHrA MaBoDi
۱۴۰۳/۱/۱۴
کسانی که تجربه خواندن کتب موفقیت دارند بیشتر با یک مرور رو به رو میشن در این کتاب. چیزایی که گفته شده تا فصل چهار لزوما ربطی به تنبل بودن نداره. هر تایپ شخصیتی برای موفقیت این روش‌ها رو دنبال می‌کنند. نظر من اینه اگر تنبل هستید از کتب دیگری مثل اثر مرکب و یا کتب مربوط به دیسیپلین استفاده کنید تجربه من در این باره مثبت تر بود. کلا تجربه ام اینه کتب ارزان بازخوانی کتب دیگر هستن و حرف جدیدی ندارن. توصیه میکنم ایراد اصلیتون رو پیدا کنید و با دو سه تا کتاب و عمل کردن به اون موفق بشین
javidan
۱۴۰۲/۳/۴
برای افراد تنبل عااالی اصلا انگار منو میگفت 😂 کتاب خوب به شکل داستان بیان شده واینکه تنبلی انواع داره یکنوع ژنتیک و بقیه موارد به موقعیت زندگی به انتخابها به سبک زندگی وشغل و مهمتر به روحیه ربط داره تنبلی عیب نیست یکنوع سبک زندگی که ممکن موقعیت‌های عالی زندگی و به واسطه همین کار از دست بدید.. خیلی درمانش ساده تر از ادامه زندگی با همین شیوه است مطالعه کتاب و به تنبلها وبی انگیزه‌ها توصیه میکنم بخصوص صوتی کتاب عالیه احتمالا تنبلها حال مطالعه هم ندارن همون صوتی و تهیه کنید
میثم کریمی
۱۴۰۲/۵/۲۷
در واقع خلاصه‌ کاربردی از چند کتاب نیروی حال، ۷ عادت مردان موثر، تجسم خلاق و پرسش‌های کوانتومی است. روش‌های گام به گام که باعث میشه به‌ اهمال کاریهای ذهنی خود پی ببریم و در ۵سال روی اهداف خود متمرکز بمانیم
Fateme Saei
۱۴۰۲/۵/۱۳
کتاب خوبی بود. بنظرم اول باید کتاب رو بخونید و بعد از اتمامش دوباره برگردی و ازاول بخونی و راهکارهاش و انجام بدی.
کیمیا
۱۴۰۲/۱/۱۲
این کتاب برای من عالیه کلاا آدم تنبلی مثل من باید حتما از این دست کتابا زیاد بخونه
علی رضادژاگه
۱۴۰۲/۱۰/۲
من عاشق صدای آقای زرآبادی پور هستم و واقعا تاثیر کتاب روبرام صد برابر میکنه مخصوصا برای مرحوم جیم ران
سعید جمشیدی
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب تاثیر گذار و عالی هست
پیشنهاد من اینه که حتما گوش کنید
من رو که حرکت داد
سحر بنائی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
جزو کتابهای میشه گفت قانون جذب و ایناست هنوز تموم نکردم اما خوبه تا الان راضی‌ام ازش.
عرفان کاظمی زنجانی
۱۴۰۲/۹/۲۷
مثل همیشه مارک آلن گل کاشته و با صدای آقای زرآبادی پور بهتر شده
Abbas Ghaheri
۱۴۰۳/۲/۳
مراحل موفقیت و رسیدن به اهداف توضیح مناسب داده است
رفیعه حاجی پور
۱۴۰۲/۷/۲۶
راه‌های بسیار آسان برای جذب احساس خوب و اتفاقات خوب
میثم زرندی پور
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
مسیررو به ادم تنبلی مثل من نشون میده عالیه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای موفقیت برای افراد تنبل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.