معرفی و دانلود کتاب شب قبل

عکس جلد کتاب شب قبل
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شب قبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شب قبل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شب قبل

اولین قرارها می‌تواند منجر به قتل شود! وندی واکر در کتاب شب قبل، شما را به مکان‌های عمیق و تاریکی می‌برد که شاید جرأت رفتن به آن‌جا را نداشته باشید! قصه‌ی دو خواهر که ناپدید شدن مرموز یکی از آن‌ها ماجراهای عجیب و وحشتناکی را رقم می‌زند. این رمان هیجان‌انگیز از سوی بسیاری از منتقدان مورد ستایش و تحسین قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب شب قبل:

لورا لوخنر هیچ‌گاه شانسی در عشق نداشته است، او همیشه با انتخاب مردان اشتباه خیلی سخت و سریع در دام می‌افتد. لورا که با پایان آخرین رابطه‌اش از نظر روحی و احساسی به شدت به‌هم ریخته است، از شغلش در وال‌استریت استعفا می‌دهد و آپارتمانش در شهر نیویورک را به مقصد خانۀ خواهرش در حومۀ کنتیکت ترک می‌کند.

هر چند لورا از فاجعه‌ای که به دنبال اوست باخبر نیست، با این حال تصمیم می‌گیرد که یک فرصت دیگر به خودش و مردی که در یک سایت دوست‌یابی با وی آشنا شده، بدهد و همدیگر را ملاقات کنند.

رزی فرو دختری بود که بیشتر عمرش را صرف مراقبت از خواهر دردسرسازش می‌کرد و لورا دختری بی‌پروا، آسیب‌پذیر و شکننده بود، دختری که همیشه زندگی و آینده عاطفی‌اش را بر روی طناب بندبازی به جلو می‌راند؛ اما رزی همیشه تنها کسی بود که به کمکش می‌شتافت.

بازگشت لورا نزد خواهرش همراه با شرایطی مرموز و اسرارآمیز، بر زندگی مسالمت‌آمیز رزی در کنار همسر و پسر کوچکش سایه انداخته است. سایه‌ای که با خارج شدن لورا از خانه برای قرار ملاقات، بیشتر و بیشتر رشد می‌کند.

زمانی که صبح روز بعد لورا به خانه بازنگشت، خواهرش رزی بسیار ترسید. لورا به تماس‌ها و پیامک‌ها پاسخ نمی‌داد و هیچ اطلاعاتی دربارۀ مردی که با او قرار ملاقات داشت، بر جای نگذاشته بود. وقتی رزی ناامیدانه شروع به جست‌وجو و یافتن خواهرش می‌کند، تنها نگران کارهایی نیست که ممکن است آن مرد با لورا کرده باشد، بلکه نگران کارهایی که لورا با آن مرد انجام داده نیز هست.

نکوداشت‌های کتاب شب قبل (The night before):

- واکر در بهره‌برداری از چندین جدول زمانی و سوءاستفاده فراوان برای به حداکثر رساندن تعلیق داستان پر از پیچ‌وتاب خود بسیار سرآمد است. (Publisher's Weekly)

- راهنمایی‌های غلط و هوشمندانه واکر، راه را برای یک فینال واقعاً هولناک باز می‌کند. او مطالب خردمندانه زیادی در مورد سرزنش‌هایی که جامعه و خود زنان به خاطر کارهای شرورانه، بی‌احتیاط و گاه کاملاً صریح مردان انجام می‌دهند، برای گفتن دارد. پیچ‌وتاب‌دار و محرک. (Kirkus)

- «شب قبل» حدس زدن شما را تا آخرین صفحات حفظ می‌کند. یک چرخش و لذت عطف. (PopSugar)

- «شب قبل» همان طور که به موقع جذاب است، با نتیجه‌گیری خیره‌کننده‌اش از صفحه اول من را گرفت. از طریق پیچ‌وتاب پس از پیچ‌وتاب. (Riley Sager)

- «شب قبل» که کاملاً پیچیده طراحی شده، یک مطالعۀ کاملاً پرتنش و بسیار لذت‌بخش است... وندی واکر (Wendy Walker) ما را با احساس وحشت جمع و یک بار دیگر ثابت می‌کند که او امروزه در میان نویسندگان بااستعداد و بی‌باک قرار دارد. (Aimee Molloy)

کتاب شب قبل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان و داستان‌های جنایی و معمایی علاقه‌مند هستید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب شب قبل می‌خوانیم:

رُزی وقتی چشمش به اتاق کم‌نور افتاد، این حس بهش دست داد. جثه دو ساله‌ای کنارش کِز کرده بود. مِی‌سون واسه پیدا کردن تختخوابش یه موشک گرمایاب بود. جو رفته بود. به احتمال زیاد وقتی با عجله از روی مبل اتاق نشیمن طبقه پایین بلند شده بود پتوش زمین افتاده بود. تختخوابشون دیگه برای هر سه تا به اندازه کافی جا نداشت و هیچ کدومشون توان ترک دادن عادت مِی‌سون را نداشتند.

نور شب به اندازه کافی اتاق رو روشن می‌کرد تا بشه صورت شیرین و بی‌گناهشو دید. سفید مثل برف با موی ژولیده مشکی‌رنگ مثل پدرش. یک مرد کوچولو.

رُزی گونشو به پوست نرم مِی‌سون فشار داد. با خودش زمزمه کرد. "باشه" همه چیز روبراهه. اما باورش نداشت. خودشو سمت کمد کنار تخت کشید تا گوشیشو برداره. ساعت 5 صبح بود که دلیل صدای ضربه‌های توی مغزش بود. اون‌ها دیرتر از وقت همیشگی به رختخواب رفته بودند. مِی‌سون خستگی‌ناپذیر و بند شدنش رو زمین سخت بود. بعد از نشستن کنار تختش و گفتن 5 تا قصه، در حالی که رُزی دیگه خوابش برده بود. می‌دونست ذهنش آروم نمی‌گیره مگر اینکه فشار سختی بهش وارد کنه. جو نپرسیده بود چرا. از قبل می‌دونست. رُزی از وقتی لورا نقل مکان کرده بود رو لبه تیغی مثل این قرار داشت. رُزی با مینی‌ونش به سمت شهر حرکت کرده بود تا مثل یک خرس که توله‌شو از کنار یک صخره نجات می‌ده، در جمع کردن وسایلش بهش کمک کنه. اون دست از منتظر شدن و نگران بودن برنداشت و در عین حال سعی کرد نامحسوس بمونه تا شرایط رو بدتر نکنه. وظیفه‌ای در پاسخ به هر اتفاق و بحران بعدی بود که وجودشو به آتیش می‌کشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شب قبل
نویسنده
مترجممریم پرتومقدم
ناشر چاپیانتشارات خط ناب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات307
زبانفارسی
شابک978-622-962112-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شب قبل

N re
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتاب بدی نبود، تقریبا قابل حدس نبود
اما تمام هیجان کتاب رو ویراستاری ضعیف و ترجمه افتضاح از بین برده بود
متاسفم برای انتشاراتی که برای مخاطب احترام قائل نیست
تا حالا کتابی با این حجم از غلط املایی ندیده بودم
توی هر صفحه ۳، ۴ تا غلط املایی داشت
ویراستاری هم افتضاح، نمیفهمیدی کی حرف میزنه کی یا
جواب میده، اصلا کسی داره حرف میزنه داره چیزی توی ذهنش میگذره
یه جا صفحه ۲۴۵ نوشته بود مادر جو مردی بوالهوس بود!!!!!!! 😐😐😐
ترجمه هم داغون، خیلی باید تمرکز میکردی تا بفهمی چی به چیه!
افراد و اشیاء و... همه را با ضمیر آن خطاب میکرد
مثلا آن ندیدم!! به جای او را ندیدم
یه جا صفحه ۲۰۴ نوشته بود جانماز آبکش!!!!!! وای خدایا جانماز آبکش آخه!!!! 😐😐😐😐
اولین و آخرین کتابی بود که از این نشر خریدم، لااقل یه بار روخوانی میکردین بعد منتشر میکردین
واقعا متاسفم
کتایون سرابی
۱۴۰۰/۱/۱۸
متن کلا ویراستاری نشده... نمیدونم چطور این رو گذاشتین توی کتابها؟!
متن افتضاحه....
لیلا ابهری
۱۴۰۰/۱/۸
خوب بود کمی ترجمه‌اش اشکال داشت ولی روی هم رفته خوبه
گلاره منفرد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ترجمه بسیار بد و شلخته‌ای داره
آذین خسروی
۱۴۰۲/۲/۲۱
یکی از قشنگ‌ترین کتاب‌هایی که خوندم
نغمه جماعت لو
۱۴۰۰/۱۰/۶
ترجمه بسیار ضعیف و ویرایش نشده
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب شب قبل

برای دریافت کتاب شب قبل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.