معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله

پاتریک کینگ در کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله با ارائه راهکار‌هایی کاربردی به شما کمک می‌کند تا اعتماد‌ به نفس خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

آیا در زندگی خود به دنبال پیروزی‌های بزرگ هستید؟ آیا نمی‌خواهید زندگی راکد، متوسط و اساساً فراموش شده داشته باشید؟ بدون شک برای رسیدن به زندگی فوق‌العاده باید اعتماد به نفسی فوق‌العاده هم داشته باشید.

اغلب افراد با وجود خصلت‌های نیک از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند، اما باید توجه داشت که حس اعتماد به نفس شما را قادر می‌سازد تا آنچه را که قبلاً غیرممکن می‌دانستید، انجام دهید. پاتریک کینگ (Patrick King) در کتاب (Bullet proof confidence) به شما نشان می‌دهد که چطور اعتماد به نفس واقعی داشته باشید؛ چیزی که بعد از یک نظر منفی و یا بعد از افزایش وزنتان از بین نرود.

شما با مطالعه‌ی دقیق این کتاب و استفاده از تکنیک‌های عملی آن دیدی واقع بینانه و درست از معنای اعتماد به نفس واقعی به دست خواهید آورد. درک و پذیرش این مفهوم قطعا شما را از 99 درصد افرادی که می‌خواهند خود را تغییر دهند جلو می‌اندازد.

پاتریک کینگ را بیشتر بشناسیم:

پاتریک در سراسر جهان به گفتگو می‌پردازد تا به افراد کمک کند تا زندگی خود را از طریق قدرت برقراری روابط با مهارت‌های اجتماعی بهبود یافته، بهتر کنند. همه او را به عنوان یک کارشناس شناخته شده‌ی صنعت، نویسنده‌ای پر فروش و گوینده می‌شناسند.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله می‌خوانیم:

یادم میاید با کسی دیدار داشتم که چهار مدرک دانشگاهی داشت و در زندگی بسیار موفق بود. با او صحبت کردم و به طرز عجیبی فهمیدم که آن شخص با موفقیت‌هایش هم ذات پنداری نمی‌کرد بلکه بیشتر با این باور دائمی زندگی می‌کرد که آن مدارک شایسته‌ی موقعیت او در زندگی نیستند.

در تمام مدت گفتگو، در مورد همکاران و افراد برتر رشته‌اش صحبت کردیم. هر بار که نام یکی از آن‌ها مطرح می‌شد، شروع می‌کرد به با آب و تاب حرف زدن در مورد اینکه چقدر باهوش و موفق هستند، ظاهراً به این حقیقت بی‌توجه بود که خودش هم در حیطه‌ی همان رشته فعالیت دارد. به نظر نمی‌رسید که سعی دارد متواضع یا فروتن به نظر بیاید، به نظر می‌رسید واقعاً اعتقاد دارد که در هیچ جایی نزدیک به افرادی نیست که در زندگی روزمره می‌دید.

احساس تعلق خاطر نمی‌کرد، احساس می‌کرد هر روز امتحان دیگری است که قبل از اینکه افراد بفهمند فاقد صلاحیت است و او را بیرون بیاندازند، در آن قبول می‌شود. احساس می‌کرد برای رسیدن به جایی که بود همه را در زندگی حرفه‌ای خود فریب داده است.

این نشان می‌دهد که سندرم حقه بازی چقدر می‌تواند گسترده باشد، این می‌تواند روی افرادی که موفق‌ترین، اصیل‌ترین و معتبرترین هستند تاثیر بگذارد زیرا در آخر، سندرم حقه بازی در مورد بها یا ارزش واقعی نیست، در مورد خود ادراکی است و اینکه چه احساسی درباره‌ی خودتان دارید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: دربان
فصل 2: تشخیص محرک‌ها
فصل 3: سندروم حقه بازی
فصل 4: عمل کردن، جادوی تغییر دهنده‌ی زندگی
فصل 5: موجودی گرفتن
فصل 6: افسانه‌ی کمال
فصل 7: آماده‌ی اجرا
فصل 8: نگاه کردن در آینه
فصل 9: عادات فکری
فصل 10: رواقی شدن
فصل 11: عزت نفس عالی
فصل 12: اعتماد به نفس شناختی
فصل 13: گفتگوی منفی با خود را کنار بگذارید
فصل 14: منطقه‌ی ناراحتی محض

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس ضد گلوله
نویسنده
مترجمرویا عبادی
ناشر چاپیانتشارات خط ناب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-962111-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله

H H
۱۴۰۰/۸/۱۲
به جرات احمقانه‌ترین کتاب در مورد اعتماد بنفس که در عمرم خواندم، و مزحک ترین، سرسوزنی نکته کاربردی ندارد و ترجمه‌ی افتضاح، تاسف برای انتخاب این کتاب
سین ب
۱۳۹۹/۸/۹
بسیار کتاب خوب و مفید و پرباری بود... خیلی خوشحالم از خرید و خوندن این کتاب ارزشمند
maryam rasa
۱۴۰۱/۱/۶
ترجمه خیلی بد هست. انگار تو گوگل زدن ترجمه کرده
سعیده عبدی
۱۴۰۰/۶/۱۹
کتاب خوبیه ولی خیلی بد ترجمه شده. ترجمه روان و سلیس نیست
عبد سیامری
۱۳۹۹/۸/۲۸
عالی من که راضی هستم
H Moradi
۱۴۰۰/۴/۱۵
نکته‌های خوبی رو بیان کرده👍
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس ضد گلوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.