معرفی و دانلود کتاب شبح شصت و هشتم

عکس جلد کتاب شبح شصت و هشتم
قیمت:
57500 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شبح شصت و هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شبح شصت و هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شبح شصت و هشتم

کتاب شبح شصت و هشتم یکی از بهترین آثار در دسته داستان نوجوان و در ژانر وحشت به شمار می‌آید که جوایز زیادی را برای نگارنده‌اش به ارمغان آورده است. مری داونینگ هان در شاهکار خود ماجرای عجیب و غریب خواهر و برادری بازیگوش را روایت می‌کند که در مهمانخانه‌ای قدیمی به دنبال شکار ارواح هستند!

درباره‌ی کتاب شبح شصت و هشتم:

داستان درمورد تراویس و خواهرش کُری است که در پی یک شیطنت بچگانه، خود و دیگران را به دردسر بزرگی می‌اندازند. در کتاب شبح شصت و هشتم (All the Lovely Bad Ones) شما با شخصیت‌هایی همراه می‌شوید که به قصد ترساندن دیگران، کاری می‌کنند که خودشان هم به وحشت می‌افتند!

ماجرا از اینجا شروع می‌شود که تراویس و کری تابستان را در مسافرخانه مادربزرگ خود در شهر ورمونت می‌گذرانند؛ جایگزینی برای اردوی تابستانی که بعد از شیطنت‌های تابستان گذشته از شرکت در آن اردو منع شدند. این خواهر و برادر قصد دارند که اوضاع مسافرخانه را برای مادربزرگ خود تغییر دهند و برای ترغیب مهمانان فعلی، یک مراسم احضار ارواح برگزار کنند. اما نقشه آن‌ها زمانی که ارواح واقعی از راه می‌رسند، نقش بر آب می‌شود.

افتخارات و جوایز کتاب شبح شصت و هشتم:

- برنده جایزه کتاب کارولینای جنوبی برای کودکان
- برنده جایزه کودکان اوکلاهاما
- برنده جایزه کتاب خوانندگان جوان ربکا کادیل
- نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان ایالت سانشاین

نکوداشت‌های کتاب شبح شصت و هشتم:

- داستان شبحی که خوانندگان از آن لذت خواهند برد و تمام مدت خواهند ترسید! (SLJ)
- واقعا داستان ترسناک خوبی است. (Publishers Weekly)
- سرگرم کننده است... نثر راحت، جزئیات با هم ترکیب شده‌اند تا این داستان ارواح واقعا رضایت‌بخش باشد. (Bulletin)

کتاب شبح شصت و هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این اثر اسرارآمیز نوجوانان هستند و این گروه سنی از خواندن کتاب حاضر هیجان‌زده خواهند شد. اما اگر شما هم به ژانر ترسناک و آثار سراسر هیجان علاقه دارید، مطالعه این کتاب، تجربه لذت‌بخشی برایتان خواهد بود. مری داونینگ هان (Mary Downing Hahn) با روایت مهیج داستان دو شخصیت اصلی کتاب، دلهره‌ای به همراه هیجان را در دلتان می‌اندازد و شما را تا پایان داستان با خود همراه می‌کند.

با مری داونینگ هان بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1937 متولد شد. او کتابدار سابق کودکان و نویسنده بسیاری از داستان‌های معروف ارواح از جمله «قدم بر روی ترک‌ها» و «بگذار هلن بیاید» است. مری داونینگ هان، تا به امروز بیش از 20 رمان نوشته و رمز موفقیت او در جذب خواننده، خلق صحنه‌های پر هیجان و توصیفات رعب‌آور است. بیشتر آثاری که او خلق کرده داستان‌هایی در مورد اشباح است و برای کسانی که به داستان‌های ترسناک علاقه دارند، مناسب می‌باشند.

در بخشی از کتاب شبح شصت و هشتم می‌خوانیم:

شب را در سکوت و آرامش گذراندم. نه خبری از بچه‌های بد بود و نه از خانم آدا. هیچ خوابی ندیدم و صبح با درخشش خورشید و صدای آواز پرنده‌ها بیدار شدم. البته انتظار نداشتم اوضاع برای مدت طولانی این‌جوری بماند. مطمئن بودم تا شب بالاخره خانم آدا برایمان دردسری چیزی درست می‌کند.

من و کُری به محض اینکه صبحانه‌مان را خوردیم، دوتا بیل از آقای بروستر قرض گرفتیم (البته بدون اینکه به خودش بگوییم، چون نمی‌خواستیم دوباره سؤال پیچمان کند) و رفتیم دنبال بچه‌های بد بگردیم. درست همان‌جایی که حدس می‌زدیم، پیدایشان کردیم؛ روی شاخه‌های درختی توی بیشه منتظرمان نشسته بودند.

سِث از روی شاخه‌ای که حداقل به اندازه‌ی سه طبقه از زمین فاصله داشت، خودش را انداخت پایین. آیرا و کِیلب هم مثل دوتا سیب که از درخت بیفتند، دو طرف او فرود آمدند.

من پرسیدم: «اول باید کجا رو بکَنیم؟»

«خودش رو اون‌جا دار زد.» سِث با دست، درختی را که تنه‌اش پیچ خورده بود، نشانمان داد؛ سایه‌ی درخت از بقیه‌ی سایه‌ها سیاه‌تر بود. «از همین شاخه.» او مثل میمون پرید بالا و به شاخه‌ی درازی چنگ زد. همان‌طور که آویزان از شاخه تاب می‌خورد، گفت: «اون دور خودش چرخید، به خودش پیچید و...»

«هیس!» آیرا سِث را گرفت و از روی شاخه کشید پایین. «می‌فهمی داری چی‌کار می‌کنی؟»

همین‌طور که داشت حرف می‌زد، درختِ خانم آدا لرزید؛ انگار که باد وزیده و تکانش داده باشد. برگ‌های درخت خش‌خش کردند و شاخه‌هایش ترق‌ترق صدا دادند. یک مشت کلاغ یک‌دفعه از لانه‌هایشان بیرون پریدند و از آن‌جا دور شدند؛ صدای جیغ‌های بلندشان نزدیک بود گوشمان را کَر کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شبح شصت و هشتم
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-600-462-434-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
57500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شبح شصت و هشتم

ناشناس ناشناس
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
سلام دوستان خسته نباشید کتاب خیلی خوبی بود داستان یک مهمان خانه به نام فاکس هیل که قبلا مزرعه فقرا بود و بعد یک زن و شوهر باز سازیش کرده بودن و بعد متوحه بودن روح در اونجا میشن و بعد اونو به یک پیرزن معلم میفروشند و دیگه اونجا اتفاق‌های ترسناکی نمیوفته تا وقتی که دوتا نوه‌ی اون میان و... پیشنهاد رو میکنم این کتاب بخرید
خب بعضی از قسمت‌های این کتاب برگرفته از داستان‌های اد و لورن هست که مال احضار ۱ و ۲ بود و این مفهوم رو داشت که باید با فکر فقیر فقرا باشیم و هیچوقت خودمون رو از اونا سرتر ندونیم خانم ادا هم همینطور بود و آخرش عاقبت کارش رو دید فقرا نثل ما هم انسان هستند ولی اونا پولی ندارن و شب‌ها توی سرما میمونن و با شکم گرسنه میخوابن درکل کتابی عالی بود ممنون از شما کتاب راهی‌های عزیز
ژوان امیرپور
۱۴۰۱/۴/۷
سلام و عرض ادب من بسیار این کتاب رو دوست داشتم تازه امروز این کتاب رو تموم کردم آخراش هم کمی ترسناک و هم کمی احساسی بود و من عاشق این کتاب هستم
و من در عمر خودم که ۱۳ سال هست کتاب‌های خیلی زیادی خوندم ولی این کتاب یکی از زیبا‌ترین آن‌ها بوده
بهتون توصیه میکنم حتما حتما این کتاب رو اگر این کتاب رو
بخونید
امیدوارم دارید میخونید ازش خوشتون بیاد
ممنونم از کتابراه که همچین کتابی رو داشته و باعث شد تا من بتونم همچین کتاب زیبایی رو بخونم واقعا ممنون
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۵/۱۹
این کتاب در مورد مهمان خانه‌ای به نام فاکس هیل بود این مهمان خانه مهمان خانه‌ی ارواح است که به دست زوجی باز سازی میشود و دوباره اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد آن زوج مهمان خانه را به....
محمد
۱۴۰۱/۱۰/۹
خیلییی عالی و جالب و هیجان انگیز بود و همچنین ترسناک مخصوص شب خوندنه. واقعا خودمم دلم برای اون سه تا روحه تنگ شده احساس میکنم‌ی حسی بینمونه❤.
خلاصه خواستم بگم بخونید پشیمون نمیشید
Azin Km
۱۴۰۲/۵/۳۱
ابتدای کتاب جذاب تر بود. قدرت این رو داشت که به ژانر وحشت درجه بالاتری تعلق بگیره. ولی در کل داستان جذابی داشت. پلات به خوبی طراحی شده بود. نویسنده قدرت قلم بالایی داره.
مهتا ایمانی
۱۴۰۱/۴/۱۸
من عاشق این کتاب شدم. پایانش خوش بود ولی من خیلی با این کتاب گریه کردم. به اون‌هایی که هنوز این کتاب رو نخوندن پیشنهاد میکنم که بخونید. ممنون
Ala Rezaei
۱۴۰۰/۱۱/۳
احساسی‌ترین بود باهاش اشک ریختم برای درد‌های بچه‌های بد دوست داشتنی! به فکر بچه‌های بد دوست داشتنی کشورمون باشیم هوا خیلی سرده.
yasmin
۱۴۰۱/۹/۵
مرسی واقعا کتاب خوبی بود با کشش فوقالعاده و سرگرم کننده و باعث شد لحظات خوبی رو داشته باشم و لذت ببرم☺🙏❤
Hadis Gholipour
۱۴۰۰/۷/۶
درود؛ کتاب خوبی بود و کشش فوق‌العاده‌ای داشت و هر لحظهش یه اتفاق می‌افتاد ترسناک بود ولی نه زیاد. ممنون.
عارف
۱۴۰۲/۱۲/۱
خیلی عالی بود تا تموم نکردم گوشی رو کنار نگذاشتم، خیلی قشنگ و هیجان انگیزه حتما بخونید
آریسا عابدینی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عالیییییی بووود🤩یکی از بهترین رمان‌هایی بود که خوندم حتما بخونیدش❤
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب شبح شصت و هشتم

برای دریافت کتاب شبح شصت و هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.