معرفی و دانلود کتاب شور سادگی: چگونه حداقل‌ها می‌توانند به بهترین‌ها منتهی شوند؟

عکس جلد کتاب شور سادگی: چگونه حداقل‌ها می‌توانند به بهترین‌ها منتهی شوند؟
قیمت:
31500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شور سادگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شور سادگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شور سادگی: چگونه حداقل‌ها می‌توانند به بهترین‌ها منتهی شوند؟

اگر به دنبال این هستید که با انجام چند تغییر ساده، زندگی خود را برای همیشه دگرگون کنید، کورتنی کارور در کنار شماست تا به کمک کتاب شور سادگی هر آنچه را برای رسیدن به یک زندگی شادتر نیاز دارید به شما بیاموزد. به کمک این کتاب به قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های ساده‌ی خود پی می‌برید و می‌آموزید که از طریق مینیمالیسم عملی با کمترین هزینه‌ی مادی، به بالاترین آرامش روحی برسید.

درباره‌ی کتاب شور سادگی

هر آنچه که قرار است از کتاب شور سادگی (Soulful simplicity) بیاموزید در حقیقت تجربه‌های واقعی کورتنی کارور (Courtney Carver) هستند که با خوانندگانش به اشتراک گذاشته است. داستان تغییر زندگی او از روزی شروع می‌شود که با ابتلا به بیماری ام اس تصور می‌کرد زندگی‌اش برای همیشه نابود خواهد شد؛ اما برعکس این بیماری دریچه‌های جدیدی از آگاهی به روی او گشود که نه‌تنها زندگی بهتری برای وی رقم زد، بلکه کورتنی کارور را از یک زن خانه‌دار با آرزوهای معمولی به نویسنده‌‌ی مشهوری تبدیل کرد که به مردم سراسر دنیا درس زندگی می‌دهد.

قرار نیست کورتنی کارور در این کتاب مانند بسیاری از کتاب‌های روانشناسی به شما امرو‌نهی کند یا لیستی از راهکارهای غیرعملی روبه‌روی شما بگذارد. راهکارهای این کتاب، همگی نکته‌هایی هستند که نویسنده پیش از این در زندگی خود به کار گرفته و نتایج مثبت آن‌ها را هم دریافت کرده است. او نه به عنوان یک مشاور، بلکه به عنوان یک دوست از تجربه‌ها و اتفاقات تلخ زندگی‌اش می‌گوید؛ اتفاقاتی که شاید بسیاری از ما نیز مشابه آن‌ها را تجربه کرده باشیم اما برای رهایی از آن‌ها و شروع یک زندگی جدید هنوز قدمی برنداشته‌ایم. کورتنی کارور به شما می‌آموزد که شما شایسته‌ی بهترین‌ها هستید و از همان لحظه‌ای که تصمیم به تغییر زندگی خود بگیرید، بهترین تجربه‌ها سر راه شما قرار خواهند گرفت.

هدف کورتنی کارور از نوشتن کتاب شور سادگی این است که به شما نشان بدهد برای تجربه کردن طعم خوشبختی و شادی به روش‌های پیچیده و ابزار عجیب‌و‌غریب نیاز ندارید. تنها لازم است مفاهیم ساده‌ای را به یاد بیاورید که قبلا در زندگی پر سروصدای خود فراموش کرده‌اید. عشق همان مفهوم گمشده‌ای است که شما را نجات خواهد داد. هر چقدر هم که زندگی امروز شما سخت باشد و تجربه‌ی طلاق، بیماری و دوری از کودکتان را داشته باشید، اگر به صدای قلبتان گوش دهید، آن شما را به مسیر درست زندگی راهنمایی خواهد کرد. با راهنمایی‌های کورتنی کارور می‌آموزید که مینیمالیسم عملی را وارد زندگی خود کرده و در کمترین فضا، بیشترین عشق و شادی را به خود هدیه بدهید.

کتاب شور سادگی را علیرضا ارجاع به فارسی برگردانده و نشر شمشاد به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب شور سادگی

  • کورتنی کارور در کتاب شور سادگی به ما یادآوری می‌کند که سادگی فقط به سازماندهی نیست، بلکه به معنای بازگشت به عشق است. وقت آن است که به کورتنی کارور اجازه دهیم ما را به درک عمیق‌تری درمورد زندگی برساند؛ برای اصلاح زندگی خود و ارتباط مجدد با آنچه مهمتر است. (انجل چرنوف، نویسنده)
  • در دنیایی که مفهوم سادگی تنها به امور جزئی زندگی محدود می‌شود، کتاب شور سادگی در حقیقت یک سبک زندگی را به معرفی می‌کند؛ سبکی که مملو از عشق است. عشق همان چیزی است که قلب ما به آن نیاز دارد و کورتنی کارور به ما می‌آموزد که چگونه مطمئن شویم همچنان به صدای قلب خود گوش می‌دهیم. (الی ادواردز، نویسنده)
  • کورتنی کارور می‌داند که ساده‌سازی با بی‌نظمی در زندگی مغایرت دارد. این کتاب در مورد عادت‌ها، قدردانی، نظم و انضباط و عشق است. (فرانسین جی، نویسنده‌ی آمریکایی)
  • شور سادگی از آن دسته کتاب‌هایی است که شما روی میز آشپزخانه خود نگه می‌دارید تا حتی اگر پنج دقیقه هم وقت داشتید، از این فرصت برای غوطه‌ور شدن در مطالب آن استفاده کنید. من عاشق این هستم که چگونه کورتنی کارور با داستان خودش الهام‌بخش خواننده‌اش می‌شود و سپس دست شما را گرفته و با ایجاد یک تغییر اساسی در زندگی، در کنارتان می‌ماند. این کتاب یک اثر بسیار ارزشمند است. (تامی استروبل، نویسنده‌ی آمریکایی)

کتاب شور سادگی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به تمامی علاقمندان کتاب‌های روانشناسی و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم. به‌ویژه اگر به دنبال آرامش و شادی بیشتر در زندگی هستید، لازم است حداقل یکبار خواندن کتاب شور سادگی را تجربه کنید.

با کورتنی کارور بیشتر آشنا شوید

کورتنی کارور، زاده‌ی 1969، نویسنده و وبلاگ‌نویس آمریکایی است. او که سال‌ها به عنوان مربی خوددرمان‌گری فعالیت داشته، چه در کتاب‌ها و چه در وبلاگ خود مخاطبانش را برای رسیدن به آرامش و سادگی در زندگی راهنمایی می‌کند. این نویسنده همچنین از مروجان مینیمالیسم عملی و ساده‌زیستی است و خوانندگان آثارش را به این سبک از زندگی تشویق می‌‌کند.

در بخشی از کتاب شور سادگی می‌خوانیم

سه هفته بعد از این‌که تشخیص بیماری من قطعی شد، به‌طور کاملاً اتفاقی یکی از کانال‌های تلویزیونی که درمورد حیوانات خانگی و واگذاری آنها به مردم بود را تماشا می‌کردیم. داستان زندگی یک توله‌سگ قلبمان را حسابی به درد آورده بود. بیلی مدت‌ها بود که دلش یک حیوان خانگی می‌خواست، ولی ما هیچ‌وقت اقدامی برای خرید حیوان نکرده بودیم. نمی‌دانم چطور مجذوب آن کانال تلویزیونی و آن توله‌سگ بامزه شدیم. همان‌جا بود که سگ کوچکی به‌نام لوید وارد زندگی ما شد. لوید یک توله‌سگ مشکی بود که مشکل مغزی داشت. با دیدن او یاد آزمایش ام‌آرآی خودم افتادم. من هم مثل لوید مشکل مغزی داشتم. با خودم فکر کردم، «ما به درد هم می‌خوریم.» قبل از این‌که حتی خودم متوجه شوم قلبم با آن توله‌سگ ارتباط برقرار کرده بود. همان‌طور که داشتیم آن برنامه را تماشا می‌کردیم گفتم: «ما لوید رو می‌آریم خونه.» در خانه معمولاً من تصمیمات پایانی را می‌گرفتم، یا حداقل برای هر تصمیمی که می‌خواستیم بگیریم از قبل کلی گفت‌وگو می‌کردیم. اما در آن لحظه من تصمیم را گرفتم. وقتی گفتم لوید را می‌آوریم شوهرم چیزی نگفت و دخترم از خوشحالی توی بغلم پرید.

حسابی خوشحال بودم. گمان می‌کردم می‌خواهم برای لوید زندگی بهتری بسازم؛ اما چیزی که واقعاً از ته دل می‌خواستم این بود که لوید حال من و خانواده‌ام را خوب کند. بعد از گذشت هفته‌ها سروکله زدن با خبرهای بد، به‌شدت به یک خبر خوب که روحیه‌مان را بهتر کند نیاز داشتیم. لوید همان خبر خوب بود. بعد از این‌که با صاحب لوید صحبت کردیم متوجه شدیم که احتیاجات لوید چیزی فراتر از توانایی ماست. لوید نیاز به مراقبت همیشگی داشت و ما هیچ‌کدام نمی‌توانستیم مدام در خانه بمانیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: زیاده‌خواهی
بخش یک: ساختن خود: باید از درون شروع می‌کردم
فصل 1: یک تشخیص کنایه‌دار
فصل 2: بریم بستنی بخوریم
فصل 3: عشق و دارو
فصل 4: ساختن خود
فصل 5: درس‌هایی از ورزش
فصل 6: کارهایی که نمی‌خواهید انجام دهید را شروع کنید
فصل 7: مشغله‌ی کمتر
فصل 8: دستت را بر روی قلبت بگذار
بخش دو: ایجاد فضا: خلاص شدن از دست مشغله‌ها و بدهی‌ها
فصل 9: سراب مالکیت
فصل 10: خرید کردن درد را تسکین می‌دهد
فصل 11: آیا این عشق است؟
فصل 12: جادوی رهاسازی
فصل 13: پول یا زندگی
فصل 14: یک دعوت ساده
فصل 15: مُد جدید سادگی است
فصل 16: مزایای کاهش
فصل 17: ندای رهایی
فصل 18: دستت را بر روی قلبت بگذار
بخش 3: ایجاد زمان: تحریم آشفتگی
فصل 19: یک برنامه‌ی صبحگاهی خوب
فصل 20: 1:11
فصل 21: تحریم شلوغی
فصل 22: ساختن یک کار خوب برای خود
فصل 23: یک قطعنامه‌ی مناسب برای خاتمه دادن به آشفتگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شور سادگی: چگونه حداقل‌ها می‌توانند به بهترین‌ها منتهی شوند؟
نویسنده
مترجمعلیرضا ارجاع
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-7714-01-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
31500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شور سادگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شور سادگی

برای دریافت کتاب شور سادگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.