معرفی و دانلود کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

عکس جلد کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی
قیمت:
۷۷۰۰۰ 38500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

آیا ممکن است کامپیوترها قادر به بلعیدن انسان‌ها شوند؟ حتی فکر کردن به چنین چیزی وحشتناک است؛ اما جیمز دشنر در کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن کامپیوترها و تروریست‌های سایبری به اندازه‌ای قدرتمند شده‌اند که حتی می‌توانند انسان‌ها را از بین ببرند و تمام دنیا را تصرف کنند. این کتاب، جلد سوم از مجموعه کتاب‌های شکارچیان مجازی و از آثار پرفروش نویسنده است.

درباره‌ی کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

استفاده از فناوری‌های جدید و تکنولوژی، همان چیزی است که زندگی ما را در دنیای امروز تا حد زیادی آسان کرده است؛ اما لحظه‌ای را تصور کنید که خود تکنولوژی به دشمن انسان‌ها تبدیل شود. چنین دنیایی چه شکلی خواهد بود؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید با جیمز دشنر در کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی (The Game of Lives) همراه شویم.

مایکل، شخصیت اصلی داستان، کسی بود که تمام علاقه و زندگی‌اش در بازی‌های کامپیوتری خلاصه می‌شد؛ اما هنگامی که مشغول بازی در فضای مجازی بود، ناگهان متوجه شد همه‌چیز در این بازی واقعی است. او در ماموریت خود سعی کرده بود جان دختری به نام تانیا که قصد خودکشی داشت را نجات دهد؛ اما تانیا مدام تکرار می‌کرد که کسی به نام کِین او را اسیر کرده است و به همین دلیل، در نهایت به زندگی خود پایان داد. مایکل که به دنبال یافتن آقای کِین بود، به‌ناگاه، حقیقتی ترسناک را کشف کرد: کِین درواقع یک برنامه‌ی کامپیوتری بود. هدف این برنامه، تبدیل انسان‌ها به برنامه‌ای شبیه به خودش است و قصد دارد هرکسی را که وارد این فضا می‌شود، به موجوداتی غیرانسانی تبدیل کند؛ بنابراین مهم‌ترین ماموریت این برنامه‌ی کامپیوتری، از بین بردن مرز دنیای واقعی و مجازی است.

در کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی، کِین به هیولایی قدرتمند و شکست‌ناپذیر تبدیل شده که به هدف خود بسیار نزدیک است؛ اما همچنان این امید وجود دارد که مایکل و دوستانش بتوانند جلوی او را بگیرند و اجازه ندهند که شکارچیان مجازی برای از بین بردن مرز فضای مجازی و واقعی به موفقیت برسند. جیمز دشنر، جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن فضای مجازی بر دنیای واقعی غلبه یافته و هوش مصنوعی به عنوان دشمنی در مقابل انسان‌ها قرار گرفته است؛ بنابراین باید دید که کدام یک در این نبرد پیروز خواهند شد.

درباره‌ی مجموعه شکارچیان مجازی

مجموعه‌ی شکارچیان مجازی (The Mortality Doctrine)، از آثار جیمز دشنر، نویسنده‌ی پرطرفدار آمریکایی است. این رمان‌ها شما را دعوت می‌کنند تا در ویرت نت حضور یابید. ویرت نت در حقیقت دنیایی مجازی است که جهان واقعی‌تان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد؛ به‌خصوص اگر برخی از مقررات را زیر پا گذاشته باشید و خودتان را به چالش بکشید؛ در این صورت شاید اتفاقی برایتان بیفتد که مرز بین دنیای مجازی و واقعی را گم کنید و این‌گونه شما واقعاً به خطر می‌افتید؛ درست شبیه به همان خطری که مایکل را در ویرت نت تهدید می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

- این کتاب، اثری جذاب برای مطالعه‌ی نسل دیجیتال است. (Kirkus Reviews)
- دشنر بار دیگر جهانی را خلق می‌کند که در آن، هیچ چیز مانند آنچه به نظر می‌رسد، نیست. (VOYA)
- این کتاب، خوانندگان و کسانی که به دنبال آدرنالین هستند را به هیجان می‌آورد. (School Library Journal)

کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب خوانندگان داستان‌هایی است که تکنولوژی و فناوری‌های جدید، در آن‌ها نقش اصلی را بازی می‌کند. همچنین کسانی که به دنبال هیجان هستند، این کتاب را جذاب خواهند یافت.

با جیمز دشنر بیشتر آشنا شویم

جیمز دشنر (James Dashner) نویسنده‌ی آمریکایی است که به واسطه‌ی کتاب‌های خود، بارها به پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز تبدیل شده است. رمان‌های او عموماً وجهی ضد آرمانشهری دارند و هیجان عنصر اصلی آن‌هاست. آثار او که با مضمون دنیای مجازی نوشته شده‌اند، اقبال خوبی از طرف خوانندگان به دست آوردند و به کتاب‌های پرفروشی تبدیل شدند. از سری کتاب‌های او می‌توان به «دونده‌ی هزارتو»، «حلقه‌ی بی‌نهایت» و «اصول مرگ و میر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی می‌خوانیم

جِینی راه افتاد سمت مایکل ولی هلگا و والتر دست‌هایشان را باز کردند و سر راهش ایستادند. جِینی آزرده‌خاطر یکی‌یکی نگاهشان کرد و بعد به مایکل چشم دوخت.

گفت: «تعداد‌مون خیلی زیاده. منتظر تو هستیم. می‌دونی، اوضاع عوض شده. ما دیگه برای کِین کار نمی‌کنیم. ازش جدا شدیم. عقلش درست کار نمی‌کنه. فقط می‌خواد آزاد باشه تا... تا مثل آدمیزادها زندگی کنه. با ما بیا. اگه دوست داری اون دو‌تا دوستت رو هم با خودت بیار. اگه کِین بیاد سراغمون می‌تونی کمکمون کنی. البته بقیه‌ی این تانژانت‌ها باید همین‌جا بمونن. شرمنده‌ام، ولی معلومه که می‌خوان شکارچیان مجازی رو از بین ببرن و ما اجازه نمی‌دیم همچین اتفاقی بیفته.»

مایکل به خودش لرزید. تماشای دختربچه‌ای که مثل آدم‌بزرگ‌ها حرف می‌زد واقعاً هولناک بود. برایسون و سارا شانه‌به‌شانه‌ی مایکل دو طرفش ایستاده بودند.

مایکل فکر کرد لزومی ندارد از دخترکی دوازده‌ساله بترسد و گفت: «می‌تونی بری. برو رفیق‌هات رو جمع کن و از اینجا برین. اگه ضد کِین باشین، کاری به کارتون نداریم.» اما به ماجرای شکارچیان مجازی اشاره‌ای نکرد.

وقتی مایکل حرف می‌زد، لبخند جِینی بزرگ‌تر از قبل شد و وقتی حرف مایکل تمام شد، خنده‌ای جیغ‌مانند سر داد. «همون‌جور که بهمون گفته بودن، خیلی بانمکی ولی شکی نیست که نخستین باید آموزش ببینه. گمون نکنم این دوست‌هات صلاحیت داشته باشن که زندگی‌ت رو بسپری بهشون.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: خانه‌ای قشنگ بیرون شهر
فصل 2: حلقه‌ی دست‌ها
فصل 3: ضربه به در
فصل 4: در جنگل
فصل 5: قصه‌های شب
فصل 6: درس تاریخ
فصل 7: جوجه‌سوخاری
فصل 8: امداد و نجات
فصل 9: در دل شب
فصل 10: رهبران جهان
فصل 11: تصویر هرج‌ومرج
فصل 12: پاکسازی
فصل 13: توده‌ی سرطانیِ کد
فصل 14: چشم‌انداز
فصل 15: شنل‌های سیاه
فصل 16: شکارگاه
فصل 17: دنیای واقعی
فصل 18: شیشه‌ی سیاه
فصل 19: گوی‌های خالی
فصل 20: زندگی
فصل 21: شکارچیان مجازی
فصل 22: ایزدان و اهریمنان
فصل 23: یک ماه بعد
پِی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک978-600-462813-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۷۰۰۰ 38500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

maryam
۱۴۰۲/۴/۱۰
خیلی قشنگ بود. به جرعت میتونم بگم این جلد بین سه تا بهترینشون بود. 😍
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی

برای دریافت کتاب شکارچیان مجازی 3: بازی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.