معرفی و دانلود کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2

عکس جلد کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2

کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 نوشته‌ی آتوسا صالحی، از جمله کتاب‌های کمک‌آموزشی و کاربردی کلاس اول دبستان است که همزمان با یادگیری حروف الفبا، به دانش‌آموز کمک می‌کند به‌تنهایی داستان بخواند و با تجربه‌ی لذت کتابخوانی، از همان آغاز، به یادگیری‌اش عمق دهد. این اثر در سال 1399، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شد.

درباره‌ی کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2

کتاب بابا و سیرک آتش، داستانی ساده و شیرین به قلم آتوسا صالحی و با تصویرگری غزاله بیگدلو است که با هدف تشویق دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی به کتابخوانی به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب در سطح 2 قرار گرفته و بر اساس حروفی نوشته شده است که درس‌های 6 تا 10 کتاب فارسی اول دبستان را در بر می‌گیرند. کودکانی که به‌تازگی خواندن و نوشتن را آغاز کرده‌اند و دوست دارند با کلمات تازه‌تر و جمله‌های طولانی‌تر آشنا شوند، با کمک این کتاب می‌توانند ضمن یادگیری الفبای زبان فارسی، خودشان داستان بخوانند، دایره‌ی واژگان خود را گسترش دهند و مهارت‌های خود را تقویت کنند.

داستان بابا و سیرک آتش به کمک دانش‌آموزان نوسواد می‌آید که همراه با آموختن حروف الفبا در مدرسه، مهارت کتابخوانی و روان‌خوانی خود را پرورش دهند و نمرات بهتری در املای فارسی بگیرند. در کتاب بابا و سیرک آتش، یادگیری با خواندن قصه‌ای جذاب اتفاق می‌افتد و به درک بهتر کودک شما می‌انجامد. امتیاز این کتاب‌ این است که آموختن زبان فارسی را از راه داستان‌خوانی دلپذیرتر و مؤثرتر می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاه مفرحانه بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و همزمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح 1 شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح 5 مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده باشند و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد نشان برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان که دروس 6 تا 10 کتاب فارسی خود را تمام کرده‌اند و می‌خواهند دامنه‌ی لغات خود را گسترده‌تر و خواندن جمله‌های جدید داستانی را تمرین کنند، مخاطب کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 هستند.

در بخشی از کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 می‌خوانیم

ما دَر این سیرک زندگی می‌کُنیم.
روز که می‌شَوَد، من از بابا نوِشتن و تَردستی یاد می‌گیرَم
و از بابا اَسب‌سواری وَ تیراَندازی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353917-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2

برای دریافت کتاب بابا و سیرک آتش - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.