معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی روش گرگ: هنر و رازهای موفقیت گرگ وال استریت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی روش گرگ: هنر و رازهای موفقیت گرگ وال استریت
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی روش گرگ: هنر و رازهای موفقیت گرگ وال استریت

خلاصه کتاب صوتی روش گرگ اثری مشهور به قلم جردن بلفورت، سرمایه‌دار معروف آمریکایی است. با گوش سپردن به این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز، مهم‌ترین اصول بازاریابی و کارآمدترین روش‌ها در جلب توجه خریداران را خواهید آموخت. گفتنی است که این اثر ذیل مجموعه‌ی صد خلاصه برتر به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی روش گرگ:

مخاطبینی که فیلم سینمایی گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) از مارتین اسکورسیزی را دیده باشند، حتماً با نام جردن بلفورت (Jordan Belfort) آشنایی دارند. او وقتی در جوانی وارد دنیای بورس شد، به لحاظ دارایی آدمی فقیر محسوب می‌شد. با این حال ظرف مدت زمانی کوتاه با چنان سرعت خیره‌کننده‌ای در بازار بورس و سهام پیشرفت کرد که به سرمایه‌داری شناخته‌شده و یکی از بزرگان وال‌ استریت (محلی که ساختمان بورس آمریکا در آن واقع است) بدل شد.

موفقیت اقتصادی جردن بلفورت (صرف نظر از حقه‌بازی‌هایی که کارش را به حبس و زندان کشاند) برآمده از کدام استعداد او بود؟ خود وی در کتاب روش گرگ (Way of the Wolf) کوشیده تا به این سوال پاسخی قانع‌کننده بدهد. او در این اثر خود را همچون گرگی معرفی می‌کند که در کار فروش به هیچ خریداری رحم نمی‌کند! اگر مایلید با شیوه‌ی این گرگ بی‌رحم و کاربلد آشنا شوید، باید مطالب را از زبان خودش بخوانید یا بشنوید.

جردن بلفورت در کتابی که پیش رو دارید، هر نکته‌ای را که دانستنش برای بدل شدن به فروشنده‌ای درجه یک لازم است، به شکلی موجز و مختصر بیان کرده است؛ از جمله روش‌های تأثیرگذاری بر خریدار از طریق بازی با تن صدا و لحن کلام، شیوه‌ی متقاعد کردن او به انجام کاری که ظاهراً از آن سر باز می‌زند و بسیاری دیگر از رموزِ این‌چنینی را.

پس، در یک کلام می‌توان چنین گفت که با یادگیری آموزه‌های بلفورت، در واقع «هنر مجاب کردن» را یاد خواهید گرفت؛ هنری که بدون بهره‌مندی از آن، هرگز نخواهید توانست به رؤیای ثروتمند شدن خود جامه‌ی عمل بپوشانید.

(در پایان ذکر نکته‌ای را لازم می‌دانیم: اثر حاضر نسخه‌ای خلاصه‌‌شده‌ از کتاب روش گرگ است. شما در کتابراه می‌توانید نسخه‌ی کامل این اثر را نیز تهیه و مطالعه کنید؛ اگرچه ما اطمینان می‌دهیم که با گوش سپردن به همین کتابی که اکنون در دست دارید، با مهم‌ترین آموزه‌های نویسنده آشنا خواهید شد.)

افتخارات خلاصه کتاب صوتی روش گرگ:

- قرار گرفتن در فهرستِ «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند»
- حضور در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی روش گرگ:

- اگر می‌خواهید در کار فروشندگی به بالاترین سطح ممکن برسید، به هیچ وجه این کتاب را از دست ندهید. (Craig Scoogie)
- با مطالعه‌ی این اثر راز ترغیب کردن دیگران را خواهید آموخت. (Barnes & Noble)
- کتابی که از شما سخنرانی ماهر خواهد ساخت. (Amazon)

خلاصه کتاب صوتی روش گرگ مناسب چه کسانی است؟

به تمام افرادی که در زمینه‌ی خرید و فروش فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم که به این کتاب شگفت‌انگیز گوش بسپارند و از مطالب آن در راستای پیشرفت شغلی بهره بگیرند.

با جردن بلفورت بیشتر آشنا شویم:

او متولد سال 1962 و اهل کشور آمریکاست. شغل اصلی بلفورت دلالی بورس بود؛ جالب است بدانید که او به جرم کلاهبرداری، به مدت 22 ماه زندانی شد. پس از آن کتابی درباره زندگی خودش نوشت با عنوان «گرگ وال استریت»، که با اقتباس از آن فیلمی مشهور با همین نام توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شد. با این حال، بهترین نوشته‌ی جردن بلفورت نه اثر نامبرده، بلکه کتاب روش گرگ است که در آن اصولی بسیار ارزشمند و بنیادی در کار خرید و فروش به علاقه‌مندان ارائه شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی روش گرگ می‌شنویم:

امروزه بیشتر ارتباطات پشت سیم‌های تلفن صورت می‌گیرد و مخاطب نمی‌تواند تصویری از شما ببینید. چیزی که باعث می‌شود تا مشتری با شنیدن صدایتان به انجام معامله‌ای اطمینان پیدا کند، لحن صدا و زبان بدن شماست. وقتی بدانید که چگونه کلمات را به کار ببرید، در برداشت مشتری از صحبت‌هایتان تأثیر مستقیمی می‌گذارد. شاید فکر کنید که زبان بدن فقط در مکالمات حضوری مؤثر است. اما اینطور نیست. مشتری می‌فهمد که از لحاظ فیزیکی در چه حالتی قرار دارید؛ هر حالت فیزیکی به صورت صدا به مشتری منتقل می‌شود. مشتری با تکیه بر قدرت لحن صدا و زبان بدن است که به شما اطمینان پیدا می‌کند تا معامله را انجام دهد.

سیستم ترغیب خط مستقیم برای همه‌ی ما امکان‌پذیر است. شما از قبل با یادگیری مهارت‌های زبان بدن و لحن صدا آشنا هستید و آن را بارها در زندگی خود پیاده کرده‌اید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: رمز تأثیرگذاری
11 دقیقه
فصل دوم: لحن صدا و زبان بدن
15 دقیقه
فصل سوم: لحن صدای پیشرفته
21 دقیقه
فصل چهارم: ده قانون مشتری‌یابی خط مستقیم
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی روش گرگ: هنر و رازهای موفقیت گرگ وال استریت
نویسنده
مترجمدادبه دادمهر
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی روش گرگ

سمانه ب
۱۴۰۰/۱۱/۹
کتاب خیلی خوبی هست.
خوبیش اینه که کوتاه و صریح هست.
اگر کتاب برایان تریسی رو خوندید. این کتاب رو هم به شما پیشنهاد میکنم چون از نظر محتوا و نوع پردازش موضوعات، متفاوت و مفید هست و من را مجاب کرد که کتابهای دیگر این نویسنده را نیز تهیه کنم.
صدای گوینده به این تیپ کتابها می‌خورد و عالیست.
علی روشی
۱۴۰۱/۱۲/۶
عالی هستش هر کسی که بخواد فروشنده باشه باید سطح مطالعه خودشو بالا ببره به هر حال آدما مثل هم نیستند
علیرضا سلطانزاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
جالب بود و برام کاملا مفید.. امیدوارم بتونم بیشترین استفاده رو ازش ببرم
علیرضا محمدبیگی
۱۴۰۲/۴/۱
خیلی مفید واقع شد ممنونم از تلاشتون خدا قوت
Hadi
۱۴۰۱/۸/۲
کتاب بسیار عالی و آموزنده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی روش گرگ

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی روش گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.