معرفی و دانلود کتاب صوتی آمریکایی

عکس جلد کتاب صوتی آمریکایی
قیمت:
۱۰۶۰۰۰ ۷۴,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آمریکایی

هاوارد فاست نویسنده‌ی پرفروش در کتاب صوتی آمریکایی به سرگذشت جان پیتر آلتگد می‌پردازد. این مرد که نامش در میان قضات برگزیده‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا ثبت شده، در کودکی به همراه خانواده‌اش آلمان را ترک کرد تا در سرزمین فرصت‌ها به کشاورزی بپردازد، غافل از اینکه سرنوشت او را به مسیری متفاوت هدایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی آمریکایی

قد کوتاه، لب‌های شکاف‌خورده و اندام درشت اولین صفاتی هستند که با شنیدن نام پیتر به ذهن اطرافیانش می‌رسید. این پسر جوان که ظاهرش فقط اندکی تا موجودات عجیب‌الخلقه فاصله داشت شوربختانه از بیان و رفتار جذاب هم بی‌بهره بود. درباره‌ی وضعیت خانوادگی هم... خب، روزگار حتی اینجا هم ذره‌ای از سختگیری‌اش نکاسته بود. اگر بخواهیم صادق باشیم جان پیتر آلتگد در میان بدبیارترین مردمان ایالات متحده‌ی آمریکا قرار داشت. اما همین پسر بدگِل و دوست‌نداشتنی سهمی بزرگ در تاریخ کشورش ایفا کرد و کتاب صوتی آمریکایی (The American) نوشته‌ی هاوارد فاست (Howard Fast) نیز در وصف زندگی پرشکوه او خلق شد.

پیتر در سال 1847 قدم به دنیا گذاشت. طبیعت دشوار آلمان و فقر باعث شد خانواده‌اش تصمیم به ترک وطن بگیرند به‌خصوص چون آمریکا در آن زمان بیشتر از هر دوران دیگر مهاجران را به خود فرا می‌خواند. به همین دلیل در قرن نوزدهم میلادی کشتی‌ها هر روز سیل جدیدی از اروپاییان را سواحل شرقی آنجا می‌آورد و هزاران نفر از هلند، آلمان، دانمارک، ایتالیا، ایرلند و... به آن‌جا وارد می‌شدند.

دو گروه مردمان جاه‌طلب و درمانده، اولی در طلب ثروت و دومی برای فرار از فلاکت داراییشان را برای رسیدن به آمریکا در خطر می‌انداختند. چندان دور از ذهن نیست که خانواده‌ی پرجمعیت آلتگد در دسته‌ی دوم قرار داشت. آن‌ها که دارایی خاصی جز قدرت بدنی نداشتند، ناچارا به کشاورزی مشغول شدند: پدر سخت کار کرد، مادر با پشتکار به رتق و فتق اوضاع پرداخت و پیتر هم صبورانه نقش کارگر را ایفا می‌کرد. سال‌های ابتدایی زندگی او با خشونت والدینش و بی‌مهری اطرافیان دشوار گذشت و چنان قهرمان کتاب صوتی آمریکایی را تحت فشار گذاشت که جنگ داخلی را به چشم فرشته‌ی نجاتش دید.

پیتر جان آلتگد خسته و آرزومند، به فراخوان نیروی نظامی ثبت‌نام پاسخ داد و زندگی فرساینده‌ی روستا را ترک گفت. او مایل‌ها پیاده‌روی کرد، مرگ همرزمانش را دید، به بیماری‌های مختلف مبتلا شد و پی برد از برهه‌ی تاریخی تولد نیز شانس چندانی نیاورده است. روزها سخت‌تر از قبل می‌گذشت اما امید سرانجام مانند باریکه‌ی نوری که به دل ظلمات می‌زند خودش را به او نشان داد. جنگ، این مصیبت نکبت‌بار به جز بی‌رحمی و خونریزی و مرگ به رسم همیشه‌اش تواناترین مردم زمان را نیز را گردهم آورده بود و قاضی آینده‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا اینگونه راهش را به سمت روشنایی پیدا کرد... .

کتاب صوتی آمریکایی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب به تمامی دوستداران رمان‌های تاریخی، علاقه‌مندان به جزئیات جنگ داخلی آمریکا و افرادی که آثار زندگی‌نامه‌ای لذت می‌برند توصیه می‌کنیم.

با هاوارد فاست بیشتر آشنا شویم

هاوارد فاست نویسنده برنامه‌های تلویزیونی و رمان‌های تاریخی بسیاری بود و در ایران بیشتر با کتاب اسپارتاکوس شناخته می‌شود. جالب است بدانید این نویسنده آمریکایی بعضی آثار خود را با نام‌های ای. وی. کانینگهام و والتر اریکسون منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی آمریکایی می‌شنویم

با سرگردانی از ایندیانا و ایلینوی گذشت. از کار نمی‌ترسید و در آن فصل تقریبا در هر کشتزاری می‌شد غذا یا یک دلار به دست آورد. د رواقع از کار لذت می‌برد. این طبیعت زندگی‌اش بود. از زمانی که می‌توانست به یاد آورد کارکرده بود اما کاری که اکنون می‌کرد می‌بایست بدون زنجیر شدن و بدون قید و بند باشد. گاهی در کشتزاری از او دعوت می‌شد که همراه خانواده و افراد اجیر شام صرف کند.

او کشاوز مسلک بود، بنابراین با شرایط می‌ساخت و همچنین کهنه سرباز بود که موجب می‌شد میان او و مردانی که با آنان برخورد می‌کرد پیوندی به وجود آید و این مربوط به پیش از زمانی بود که احساسات عمومی علیه سربازان بازگشته از جنگ که بیکار بودند عوض شود و به آن‌ها برچسب ولگرد و هرزه بچسبد. گاهی می‌توانست چند ساعتی پیش دختری با لپ‌های گرد و صورت خنده‌رو بماند. و چون می‌دانست آن دختر اکنون و آن لحظه، ‌نه پیش از آن و نه پس از آن به او تعلق دارد در کنار وی راحت‌تر بود تا در کنار زنان دیگری که قبلا آنان را می‌شناخت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
فصل اول: پیش‌درآمد شبانی - قسمت اول
23 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
25 دقیقه
فصل اول - قسمت چهارم
22 دقیقه
فصل اول - قسمت پنجم
29 دقیقه
فصل دوم: تک‌نوازی - قسمت اول
23 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل دوم - قسمت چهارم
24 دقیقه
فصل دوم - قسمت پنجم
31 دقیقه
فصل دوم - قسمت ششم
32 دقیقه
فصل دوم - قسمت هفتم
36 دقیقه
فصل سوم: برگردان نخست - قسمت اول
30 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
28 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم
17 دقیقه
فصل سوم - قسمت پنجم
23 دقیقه
فصل سوم - قسمت ششم
31 دقیقه
فصل چهارم: برگردان دوم - قسمت اول
32 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
34 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم
24 دقیقه
فصل چهارم - قسمت چهارم
27 دقیقه
فصل چهارم - قسمت پنجم
34 دقیقه
فصل چهارم - قسمت ششم
28 دقیقه
فصل پنجم: برگردان سوم - قسمت اول
22 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم - قسمت پنجم
23 دقیقه
فصل پنجم - قسمت ششم
38 دقیقه
فصل ششم: تک‌نوازی دوباره
27 دقیقه
فصل هفتم: نوای پایانی - قسمت اول
30 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آمریکایی
نویسنده
مترجمفریدون مجلسی
راویپژمان رمضانی
ناشر چاپیانتشارات اسم
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۱۰۶۰۰۰ ۷۴,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آمریکایی

Mahshid Banikamali
۱۴۰۲/۱/۵
انسان موجودی جان سخت... تصور آن همه خشونت از جانب پدر! غیر قابل فهمه... اما واقعیت است و درد آور..... چند در صد از ما انسانها دوران کودکی نرمال داشتیم! که بزرگترین پیچیدگی‌ها رو در سنین بالاتر دچار می‌شویم وشاید حس مبارزه رو از همان ابتدا می‌آموزیم
رضا اکبری
۱۴۰۲/۲/۳
حتما به دوست داران حقوق و علاقمندان به سیاست پیشنهاد میکنم گوش بدن این داستان جذاب و سازنده رو من خوشم اومد
هاشم میرزایی
۱۴۰۲/۵/۱۹
بسیار عالی هم گوینده خوب بود و هم متن کتاب
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آمریکایی

برای دریافت کتاب صوتی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.