معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول

عکس جلد کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول
قیمت:
۱۰۱۰۰۰ ۷۰,۷۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول

قصه‌ای ماندگار و پرعشق از دختری با موهای قرمز... کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول به قلم لوسی مود مونتگمری، داستان دختری یتیم و پرشور را به تصویر می‌کشد که در پی اشتباهی به یک مزرعه سرسبز می‌رود و فرزندخوانده خواهر و برادر میانسالی می‌شود. این رمان محبوب با بیش از 50 میلیون نسخه فروش، جلد اول از مجموعه داستان‌های آنی شرلی به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول:

هیچکس فکری را نمی‌کرد که دختری کک و مکی و لاغر با موهای بلند قرمز خود وارد خانه‌ی ماریلا و متیو کاتبرت شود. خواهر و برادری مزرعه‌دار که صاحب مِلک گرین گیبلز هستند و به خاطر سختی کار تصمیم می‌گیرند پسر بچه‌ای زرنگ و قوی را از یتیم‌خانه به فرزندی قبول کنند تا کمک حال آن‌ها باشد. اما برحسب اتفاق متیو زمانیکه به دنبال پسرک می‌رود، با آنی شرلی یازده ساله روبه‌رو می‌شود و از سر مهربانی و رودربایستی این دخترک پرشور و پرحرف را به جزیره پرنس ادوارد می‌آورد. پس از این اتفاق است که قصه شیرین و دوست داشتنی کتاب آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول (Anne of Green Gables) آغاز می‌شود. روایتی دلگرم‌کننده از مفهوم خانواده، عشق و دوستی...

شما در ادامه داستان کم کم با شخصیت‌ها آشنا خواهید شد و روایت‌های جذاب آنی شرلی از خانه، شهر، مدرسه و زندگی‌اش با کاتبرت‌ها را خواهید شنید. به‌علاوه قصه این رمان که در اواخر قرن نوزدهم می‌گذرد، به خوبی توانسته شرایط فرهنگی و اجتماعی آن دوران را به تصویر بکشد و گزارشی از شهرهای کوچک و دهکده‌های کانادا ارائه دهد.

لوسی مود مونتگمری هنگام نگارش این رمان از چند موضوع الهام گرفته است؛ ابتدا یادداشت‌هایی قدیمی از خواهر و برادری که آن‌ها هم به اشتباه دختری یتیم را به سرپرستی می‌گیرند، دوم تجربیات دوران کودکی خودش در جزیره پرنس ادوارد کانادا، و سوم چهره ایولین نسبیت، بازیگر و مدل آمریکایی، که تصویر آن در مجله متروپولیتن نیویورک منتشر شده بود و مونتگمری چهره‌ی آنه شرلی را براساس آن ترسیم کرد.

درباره مجموعه کتاب‌های آنی شرلی:

این مجموعه کتاب از هشت رمان تشکیل شده که آنی شرلی شخصیت اصلی آن است و داستان زندگی او از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌شود. نگارش این آثار از سال 1908 تا 1921 به طول انجامیده و همواره در طول این مدت از سوی منتقدان و مردم تحسین شده است. به علاوه داستان‌های آنی شرلی تاکنون به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی میلیونی در سراسر جهان داشته است.

عناوین هشت رمان این مجموعه به ترتیب عبارتند از: «آن در گرین گیبلز، آن در اونلی، آن در جزیره، آن در خانه رؤیاها، آن در ویندی پاپلز، آن در اینگل ساید، دره رنگین کمان، ریلا در اینگل ساید»

آثار هنری اقتباس شده از کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول:

تاکنون چندین فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی، انیمیشن و نمایشنامه‌های موزیکال از روی این کتاب ساخته شده‌اند. با این حال ما در ادامه گزیده‌ای از اقتباس‌های هنری برجسته را به شما معرفی می‌کنیم.

- مجموعه فیلمی با اقتباس از این رمان در طی سال‌های 1985، 1987، 2000 و 2008 به کارگردانی کوین سالیوان و استفان اسکاینی ساخته شد.

- کشور ژاپن در سال 1979 انیمیشنی با اقتباس از کتاب آن شرلی با موهای قرمز ساخت که در کشورمان ایران نیز با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد.

- مجموعه انیمیشنی در 26 قسمت در سال 2001 محصول کشور کانادا با اقتباس از این کتاب ساخته شده است.

- رمان جاودان لوسی مود مونتگمری در سال 2017 تا 2019 دستمایه‌ی ساختی سریالی به نام Anne With An E قرار گرفت که امتیاز خوبی از سوی بینندگان دریافت کرد.

کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان با شنیدن قصه‌ی این رمان محبوب لحظات لذت‌بخشی را تجربه خواهند کرد. با این حال به خاطر جذابیت بالای داستان‌های آنی شرلی هر فردی در هر سنی می‌تواند از این کتاب لذت ببرد.

لوسی مود مونتگمری را بیشتر بشناسیم:

او یک از برترین نویسندگان زن در جهان بود که به خاطر نوشتن مجموعه داستان‌های آن شرلی به شهرت و محبوبیت رسید. لوسی مود مونتگمری (Lucy Maud Montgomery) در سال 1874 در جزیره‌ پرنس ادوارد در کانادا به دنیا آمد. او پس از تجربیات عشقی گوناگون با یک کشیش ازدواج کرد و دارای سه فرزند شد. این نویسنده بزرگ پس از نوشتن رمان‌های محبوب خود و نگارش تعداد زیادی داستان کوتاه و مقاله، سرانجام در سال 1942 در شهر تورنتو از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول می‌شنویم:

در آن ده دقیقه خیلی به متیو سخت گذشت. او در تاریک و روشن یکی از بعدازظهرهای سرد ماه دسامبر به آشپزخانه آمده و روی یک صندوق چوبی نشسته بود تا پوتین‌هایش را دربیاورد اما نمی‌دانست که آنی و گروهی از همکلاسی‌هایش در اتاق نشیمن مشغول تمرین نمایش ملکه پری‌ها بودند. همان موقع آن‌ها درحالیکه می‌خندیدند و باهم حرف می‌زدند، وارد آشپزخانه شدند اما متیو را ندیدند. چون او درحالیکه در یک دستش پوتین و در دست دیگرش پاشنه کش بود، با خجالت خودش را در تاریکی پشت صندوق پنهان کرد. و در طول همان ده دقیقه‌ای که گفتیم، آن‌ها را که کلاه و ژاکت‌هایشان را می‌پوشیدند و درباره نمایش و کنسرت حرف می‌زدند تماشا کرد.

آنی مانند بقیه با چشمانی درخشان و چهره‌ای بشاش میان دخترها ایستاده بود. متیو ناگهان احساس کرد بین آنی و همکلاسی‌هایش تفاوتی وجود داشت. آنچه او را نگران می‌کرد، آن بود که احساس می‌کرد آن تفاوت نباید وجود داشته باشد. آنی چهره‌ای گشاده‌تر و چشمانی درشت‌تر از بقیه داشت و اندامش نیز ظریف‌تر بود. آن ویژگی‌‌ها حتی از نگاه خجول متیو هم پنهان نمی‌ماند. اما آنچه او را آزار می‌داد هیچ یک از این مسائل نبود. پس چه می‌توانست باشد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه اول
نمونه دوم
23 دقیقه
فصل اول: خانم ریچل لیند شگفت‌زده می‌شود‌
34 دقیقه
فصل دوم: متیو کاتبرت شگفت‌زده می‌شود
16 دقیقه
فصل سوم: ماریلا کاتبرت شگفت‌زده می‌شود
15 دقیقه
فصل چهارم: صبحی در گرین گیبلز
13 دقیقه
فصل پنجم: داستان آنی
13 دقیقه
فصل ششم: ماریلا تصمیم خود را می‌گیرد
8 دقیقه
فصل هفتم: آنی دعا می‌خواند
19 دقیقه
فصل هشتم: تربیت کردن آنی آغاز می‌شود
17 دقیقه
فصل نهم: خانم ریچل لیند وحشت‌زده می‌شود
17 دقیقه
فصل دهم: معذرت‌خواهی آنی
13 دقیقه
فصل یازدهم: عقیده‌ی آنی درباره‌ی تشکیل کلاس روزهای یکشنبه
14 دقیقه
فصل دوازدهم: یک عهد و پیمان رسمی
13 دقیقه
فصل سیزدهم: لذت انتظار
21 دقیقه
فصل چهاردهم: اعتراف آنی
39 دقیقه
فصل پانزدهم: هیاهو در مدرسه
27 دقیقه
فصل شانزدهم: عاقبت غم‌انگیز دعوت از داینا برای نوشیدن چای
16 دقیقه
فصل هفدهم: ماجرایی جدید در زندگی
23 دقیقه
فصل هجدهم: آنی به کمک می‌شتابد
28 دقیقه
فصل نوزدهم: یک کنسرت، یک فاجعه و یک اعتراف
15 دقیقه
فصل بیستم: تخیلی که پشیمانی به بار آورد
23 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: یک طعم‌دهنده‌ی اشتباه
10 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: آنی به صرف چای دعوت می‌شود
17 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: شکست آنی در یک مبارزه
11 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: خانم استیسی و دانش‌آموزانش یک کنسرت برگزار می‌کنند
26 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: اصرار متیو برای تهیه‌ی لباس آستین‌پفی
17 دقیقه
فصل بیست‌وششم: گروه داستان‌نویسی تشکیل می‌شود
17 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: خودبینی و نافرجامی
21 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: دختر معصوم و بدشانس
22 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: تجربه‌ای جدید در زندگی آنی
29 دقیقه
فصل سی‌ام: کلاس‌های کوئین برگزار می‌شود
17 دقیقه
فصل سی‌ویکم: جایی که جویبار و رودخانه به هم می‌رسند
20 دقیقه
فصل سی‌ودوم: اسامی قبولی‌ها اعلام می‌شود
26 دقیقه
فصل سی‌وسوم: کنسرت هتل
17 دقیقه
فصل سی‌وچهارم: یکی از دختران کوئین
12 دقیقه
فصل سی‌وپنجم: زمستان در کوئین
14 دقیقه
فصل سی‌وششم: افتخارها و رویا
18 دقیقه
فصل سی‌وهفتم: دروگری به نام مرگ
23 دقیقه
فصل سی‌وهشتم: پیچ و خمی در راه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول
نویسنده
مترجمسارا قدیانی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات قدیانی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۱۰۱۰۰۰ ۷۰,۷۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول

Mary Ghasedak
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
اولین بار که صدای خانم پاک ذات رو شنیدم رمان خاطره انگیز جین ایر که با تمامی لحظاتم اجین شده بود. در اوایل رمان حس خوبی به صدای این هنرمند توانا و عزیز نداشتم ولی به مرور این قدر شیفته و مجذوب صدای سحر انگیز ایشان شدم که زنگ صدایشان بعد از ۲ سال در گوشم نقش بسته و در انتظار اولین فرصت برای شنیدن با دوباره‌ی این رمان جذاب صدای این هنرمند خوش صدا. چه قدر خوشحالم که اولین تجربه‌ام با صدای جادویی خانم پاک ذات و رمان زیبای جین ایر بود. و شیرین تر از آن تجربه‌ی مجدد صدای دلنشین این بانوی خوش صدا و رمان زیبای آنشرلی.
و اما آنشرلی. آنه من با تک تک کلماتت زندگی، با گریه هایت گونه هایم خیس و با تصوراتت در دنیای کودکانه‌ام آزاد و رها در کوچه‌های تنهایی قدم زنان به این و آن سو کشانده میشدم. لحظه‌ی دردناک و جانسوز رمان مرگ متیو و دلتنگی‌های آنه بود که زخم بسته‌ی سالهای دور، جانی دوباره به خود گرفت و مرا به یاد لبخندهای گرم و دلنشین پدرم می‌انداخت. و نقطه‌ی عطف رمان، هم صحبتی آنشرلی با رقیب کودکانه‌اش بود. از کتابراه سپاسگزارم بابت خلق این فرصت‌های طلایی برای عاشقان رمان‌های خاص. از خانم پاک ذات عزیز سپاسگزارم بابت خلق تمامی این لحظات شیرین و ناب.
Sara Ghorani
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
فکر میکنم آن شرلی در ذهن اکثر ما با صدای خانم مریم شیرزاد (دوبلور انیمیشنش) عجین شده. از طرفی اولین کتاب صوتی‌ که در زندگیم گوش دادم و من رو به کتاب صوتی علاقه مند کرد، بابا لنگ دراز بود که با صدای خانم زهره شکوفنده، دوبلور نقش جودی، صوتی شده بود.
برای همین این جا هم همین انتظار رو داشتم، این به
انتظار باعث میشد نسبت هر صدای دیگه‌ای برای آن شرلی گارد داشته باشم، ولی بعد از این که صدای خانم پاک ذات رو در مجموعه هری پاتر شنیدم و گوشم به صداشون عادت کرد و لذت بردم، حالا با کمال میل صداشون رو برای نقش آنی شرلی پذیرفتم و خیلی از شنیدن کتابش لذت میبرم.
این کتاب، با مزه، شیرین، روان و پویا است. حال آدم رو خوب میکنه و در عین سادگی داستانش زاویه نگاه‌های جدیدی به آدم میده. در ضمن، به نظر من هیچ رده سنی‌ای نداره. از کودک ابتدایی تا مامان بزرگ من میتونن بخونند و لذت ببرند. من این کتاب رو تا جلد هشتم خوندم و حالا با قلبی سرشار از عشق نسبت بهش دارم صوتیش رو گوش میدم.
elias
۱۴۰۱/۶/۳۰
یکی از بهترین و رویایی‌ترین کتاب‌های زندگیم بود. مخصوصا نسخه صوتی اون با صداهای دلنشین گوینده و همینطورموسیقی مناسب اون ومکث‌های چندثانیه‌ای و به موقع داستان تا شنونده مجال استراحت داشته باشه و تو اون چند ثانیه بتونه افکارشو تنظیم کنه.
هرچه فکر کردم نتونستم نقدی داشته باشم مگر یک نقدکه کاش بیشتری
گویندگان میداشت وصداهای مردان رو یه مرد میگفت.
تاحالا از پرحرفی یه بچه این قدر خوشم نیومده بود.
آرزو میکنم قلبی بزرگ داشته باشم اونقدر بزرگ تا مثل قلب بچه‌ها بشه صاف و ساده و بی ریا
فکر میکنم شماهم از گوش کردن این رمان خوشتون اومده باشه موافقین؟ اینطور نیست؟!!!
Reyhan Maleki
۱۴۰۱/۹/۲۳
داستان زیبا و جذاب آنی شرلی نیاز به تعریف و تمجید نداره. این نوستالژیِ بچگی هامون هنوزم با قدرت آدمو جذب میکنه. حتی با اینکه داستانش رو می‌دونستم شنیدنش حس فوق العاده‌ای به لحظه هام می‌داد. شنیدنِ دوباره‌ی داستانِ دختر یتیم خوش قلبی که بعد از تحمل یتیمی، کار در خونه‌ها و موندن در یتیم خونه به رویای همیشگیش می‌رسه و زندگی در جزیره و خونه‌ای که همیشه فقط در رویاهاش می‌دیده رو تجربه میکنه؛ هر وقت که حالم به هر دلیلی بد بود منو از این رو ب اون رو می‌کرد. از شنیدنش پشیمون نمیشین. پیشنهاد می‌کنم حتما بشنوین و لذتشو ببرید. شاداب و پرامید باشید
زینب
۱۴۰۱/۹/۱۸
واقعا کتاب زیبا و رویایی بود
قدرت تخیل آنی خیلی جالب و فوق العاده بود من واقعا کلی با این کتاب و کارهایی ک آنی انجام میداد خندیدم.
و با مرگ متیو از ته دل اشک ریختم.
صدای خانوم پاک ذات خیلی خوبه تغییر صداشون برای شخصیت‌ها واقعا عالی بود.
خوشحالم ک این کتاب اول بود و هنوز چند کتاب دیگه از این
مجموعه فوق العاده واسه شنیدن وجود داره. حس میکنم قرارِ اتفاقات خوبی بین آنی و گیلبرت رخ بده...
برشی از کتاب
همه احساساتتو کنار نذار آنی...
گاهی اوقات لازمه کمی احساساتی باشی...
البته زیاد نه...
کمی از احساساتتو نگه دار آنی...
فقط کمی از اونو...
متیو...
Fereshte Nikseresht
۱۴۰۱/۳/۲۷
بینهایت زیباست. هم قصه و هم خوانِش...
خصوصا صدای خود آنی خیییییلی زیبا و پرشور هست و آدم واقعا از شنیدنش لذت میبره.
اگر خسته، کلافه، دمغ یا بی حوصله بودین، گوش کردن بهش در کنار نوشیدن یک چای یا خوردن کیک و مربا (وقتی این کتابو گوش میکنید دلتون خیلی از اینا میکشه😬😂😍) میتونه حسابی سر حالتون بیاره ❤️
سحر اندیشه
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتابی زیبا و دلنشین با ترجمه‌ای روان و گویندگی‌ای گوشنواز.
با تمام محوریتی که داستان حول کاراکتر اصلی، آنه‌ی عزیز، داره سایر کاراکتر‌ها از قلم نیوفتادن و به خوبی ایفای نقش میکنن.
توصیفات داستان در عین رئال بودن کاملن شاعرانه ست و قوه‌ی تخیل مخاطب رو قلقلک میده.
از انرژی فوق العاده‌ای که آنه،
همراه با تمامی کاراکتر‌ها و فضا‌ها و احساسات توصیف شده در رمان به ما منتقل میکنه، هیچوقت زیاده از حد نیست و مخاطب به نوعی معتاد این انرژی میشه.
Somi Kia
۱۴۰۱/۹/۲۹
سلام به همه دوستان کتابخوان
این فصل از کتاب به قدری رویایی و زیباست که با بیان شیوا و دلنشین راوی گویی تصویر زنده از کتاب را همچون فیلمی جذاب در جلوی دیدگان خود میبینی
بسیار نوستالژیک و زیبا و آرامبخش است در این هیاهوی زندگی گوش دادن به این کتاب باعث آرامش روان برای دقایقی میشود.
با تشکر از کتابراه و تمام عواملی که این کتاب رو به صورت حرفه‌ای تبدیل به کتاب صوتی کردن.
شدیدا پیشنهاد میکنم.
نگار حداد
۱۴۰۱/۴/۶
واقعا از تک تک لحظات گوش دادن به این کتاب لذت بردم و خودمو توی داستان تصور کردم.... خانم پاک ذات مثل همیشه بی نظیر گویندگی کردن و شخصیت آنی رو فوق العاده اجرا کردن... حتما پیشنهاد میکنم اگر دنبال حال خوب هستین این کتاب رو گوش کنید... بی صبرانه منتظر کتابهای بعدی هستم
الهه عسکریان
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
زمانی که کارتن آنه رو میدیدم 11ساله بودم😍الان که کتابشو گوش میدم 32ساله‌ام و مانند همون روزهایی 11سالگیم منو به وجد میاره و حضور دختر 4ساله‌ام و اینکه کنارم میخوابه و باهم به این کتاب دلنشین گوش می‌دیم بیشتر منو ذوق زده می‌کنه. این کتاب و تفکرات آنه باعث میشه به این موضوع بیشتر دقت کنیم که چقد چیز‌هایی دلچسب کنارمون هست که میتونیم ازش لذت ببریم♥
زهرا سادات حسینی
۱۴۰۲/۴/۲۲
اگه میخواید به گذشته‌ها و کارتون زیبای آنی شرلی سفر کنید حتما این کتاب رو بخونید
من نمیدونستم که کارتون آنی شرلی از روی کتاب ساخت شده و واقعا الان تو سن ۲۸ سالگی که این کتاب رو گوش میدم باورم نمیشه که یه نویسنده چقدر میتونه این همه احساس داشته باشه با گوش دادن این کتاب احساس میکنم حتی تخیلی که تو ذهن آدم میاد از کارتونش هم زیباتر
Zahra ememi
۱۴۰۱/۹/۳۰
وای باید بگم که فوق العاده بود و میخوام همه کتاب‌های دیگه آنی شرلی رو هم گوش بدم و کتاب دوم هم خریداری کردم واقعا لحن زیبای گوینده مجذوب کنندست و اینقدر سبک زندگی آنی و کلمات و داستان شگفت انگیزه و کشش داره که جای هیچ حرفی باقی نمیذاره
من عاشقشم و شدیدا منو به سمت خودش میکشه و میخوام بعد همه کتاب‌ها آنی مجدد گوششون کنم
فاطمه اسدی
۱۴۰۱/۴/۱
خیلی جذاب و دلنشین بود صدای گوینده روی کاراکترها نشسته بود و همراهی با موسیقی بی نظیرش کرده بود. فقط من فکر کردم همینجا داستان تموم میشه ولی مثل که کتاب جلدهای دیگه ایی هم داره و من با اشتیاق منتظر جلدهای بعدی هستم😁🥰🥰
نجم الدین توماج نیا
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب‌های آنشرلی برای من آرامش خاصی به ارمغان میاورد. به تصویر کشیدن یه زندگی عادی بدور از غم و اندوه اما در لابلای این زندگی مبارزه و تلاش برای رسیدن به هدفی بزرگتر. طرز برخورد و رفتار درست در اجتماع در این رمان به تصویر کشیده شده. میتوانیم از این رمان درس زندگی و تلاش برای رسیدن به هدف رو آموخت.
zahra Yaghoobi
۱۴۰۲/۷/۶
شاید این حرفم برای عاشقان پاییز قابل درک نباشه ولی من هیچوقت با فصل‌های سرد سال میونه خوبی نداشتم و چه چیزی بهتر از خاطرات خونه‌ای با شیروانی سبز و شکوفه‌های درخت گیلاس میتونه روزای سرد پاییزو برام گرم و لذت بخش کنه؟ نمیدونم. ولی من با اینا زمستونو سر میکنم با اینا خستگیمو درمیکنم
مشاهده همه نظرات 92

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول

برای دریافت کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.