معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

از نگرانی دست بردارید و قدم‌های بلندی را برای خلق یک زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تر بردارید. می‌پرسید چگونه؟ دیل کارنگی در کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ به این پرسش پاسخی رهگشا می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

دیل کارنگی از طریق کتاب پرفروش خود به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا از زیر سایه‌ی اضطراب و استرس بیرون بیایند و از آفتاب آسوده‌خیالی و گشودگی کام بگیرند. او در کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ (How to Stop Worrying and Start Living) به شما کمک می‌کند که حتی اگر اضطراب و استرس به بخش جدایی‌ناپذیری از شخصیت و زندگی شما تبدیل شده است، بتوانید بر آن فائق بیایید. دیل کارنگی مجموعه‌ای از فرمول‌های عملی را ارائه می‌کند که می‌توانید همین امروز آن‌ها به کار ببندید. فرمول‌هایی که تاریخ انقضا ندارند و حتی نسل‌های بعدی ما نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

با شنیدن این کتاب صوتی کشف می‌کنید که چگونه:

  • نیمی از نگرانی‌های تجاری خود را فوراً از بین ببرید.
  • نگرانی‌های مالی خود را کاهش دهید.
  • از خستگی دوری کنید.
  • یک ساعت در روز به بیداری‌های خود اضافه کنید.

تنها کافی است خودتان را پیدا کنید، او را بشناسید و در راستای بهتر شدن به او -در واقع به خودتان- کمک کنید.

کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ با احساسات و ایده‌های اساسی سروکار دارد. خواندن آن بسیار جذاب و کاربردی است. با فراغ بال به سراغ این کتاب بروید، بگذارید کلام نویسنده به جانتان بنشیند و باورهای غلط شما را اصلاح کند. به خاطر داشته باشید که زیستن مداوم با نگرانی و اضطراب شما را از لذت بردن از یک زندگی کامل، فعال و شاد بازمی‌دارد.

نشر صوتی استودیو نوار با همکاری انتشارات قدیانی، ترجمه‌ی علی ضرغام را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر نموده است. کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ را با صدای رضا عمرانی می‌شنوید.

کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی علاقه دارید و یا می‌خواهید یک زندگی بدون اضطراب و نگرانی را تجربه کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم

نامی آشنا و پرآوازه در حوزه‌ی کتاب‌های خودسازی و مهارت‌های ارتباطی: دیل کارنگی (Dale Carnegie). این نویسنده و مربی خودیاری در سال 1888 در ایالت میزوری آمریکا به دنیا آمد و پس از انتشار کتاب آیین دوست‌یابی یا همان چگونه هر کسی را دوست خود کنیم، به به شهرتی جهانی دست پیدا کرد.

دیل کارنگی یکی از بهترین افراد در حوزه فروشندگی، خودسازی و مهارت‌های بین فردی است و با نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود توانسته به میلیون‌ها نفر از مردم کمک بکند. درواقع او آموزش‌های خود در حوزه تجارت و فروش را از سال 1912 در شهر نیویورک آغاز کرد و تحصیلاتش را نیز در دانشگاه آموزگاران وارنزبرگ به اتمام رساند.

برخی از آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «آیین زندگی»، «آیین سخنرانی»، «هنر تکلم عمومی»، «تکلم عامیانه»، «واقعیت‌های ناشنیده افراد معروف»، «چگونه از نگرانی دست‌ برداریم و زندگی کنیم؟»، «موثرتر سخن بگو»، «راز کوچک شناخته‌شده موفقیت».

در بخشی از کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ می‌شنویم

چگونه نگرانی را از ذهن خود بیرون کنیم؟ یک شب را هرگز فراموش نمی‌کنم. در آن زمان ماریون جی داگلاس شاگرد یکی از کلاس‌هایم بود. البته این نام واقعی او نیست. خود او از من خواست که به دلایل شخصی هویتش را فاش نکنم. اما این داستان واقعی اوست که خودش برای کلاس تعریف کرد. او به ما گفت که چگونه مصیبت خانوادگی او را نه یک بار، بلکه دو بار گرفتار کرده بود. بار اول، او دختر پنج ساله‌اش را از دست داده بود. کودکی که ماریون عاشقش بود. او و همسرش فکر می‌کردند قادر نیستند این ضایعه را تحمل کنند. اما خودش می‌گفت: «ده ماه بعد خدا یه دختر کوچیک دیگه‌ای به ما داد، اما اونم پنج روز بعد از دنیا رفت.» این دو بار داغداری تقریباً بیش از حد تحمل بوده است. این پدر به ما گفت: «نمی‌تونستم اونو تحمل کنم. نمی‌تونستم بخوابم. نمی‌تونستم غذا بخورم یا استراحت کنم یا آروم باشم. اعصابم به‌شدت ناراحت بود و اعتماد به نفسم از بین رفته بود.» سرانجام او به پزشک مراجعه کرد. ‌یک پزشک استفاده از قرص خواب‌آور را تجویز کرد و دومی توصیه کرد به سفر برود. او هر دو توصیه را انجام داد اما هیچ‌یک کمکی نکرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
پیشگفتار
35 دقیقه
قسمت اول - بخش اول
21 دقیقه
قسمت اول - بخش دوم
34 دقیقه
قسمت اول - بخش سوم
20 دقیقه
قسمت دوم - بخش اول
12 دقیقه
قسمت دوم - بخش دوم
29 دقیقه
قسمت سوم - بخش اول
21 دقیقه
قسمت سوم - بخش دوم
19 دقیقه
قسمت سوم - بخش سوم
30 دقیقه
قسمت سوم - بخش چهارم
21 دقیقه
قسمت سوم - بخش پنجم
17 دقیقه
قسمت سوم - بخش ششم
43 دقیقه
قسمت چهارم - بخش اول
28 دقیقه
قسمت چهارم - بخش دوم
20 دقیقه
قسمت چهارم - بخش سوم
21 دقیقه
قسمت چهارم - بخش چهارم
23 دقیقه
قسمت چهارم - بخش پنجم
22 دقیقه
قسمت چهارم - بخش ششم
47 دقیقه
قسمت چهارم - بخش هفتم
59 دقیقه
قسمت پنجم
10 دقیقه
قسمت ششم - بخش اول
12 دقیقه
قسمت ششم - بخش دوم
16 دقیقه
قسمت ششم - بخش سوم
14 دقیقه
قسمت هفتم - بخش اول
14 دقیقه
قسمت هفتم - بخش دوم
15 دقیقه
قسمت هفتم - بخش سوم
13 دقیقه
قسمت هفتم - بخش چهارم
25 دقیقه
قسمت هفتم - بخش پنجم
19 دقیقه
قسمت هفتم - بخش ششم
64 دقیقه
قسمت هشتم - بخش اول
57 دقیقه
قسمت هشتم - بخش دوم
62 دقیقه
قسمت هشتم - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟
نویسنده
مترجمعلی ضرغام
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات قدیانی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

Arman Ghasemi
۱۴۰۲/۵/۲۵
یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین کتاب‌های یا بهتر بگم جزوه‌های خودیاری است که در طول تاریخ بدون چشمداشت مالی و صرفاً برای آموزش تعدادی از شاگردان خود دیل کارنگی نوشته شده بوده و چون از دل برآمده بود لاجرم نیز بر دل نشسته.
پارلا آریا منش
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب واقعا عالی و مفید هست. فقط صدای گوینده وقتی تغییر می‌کرد و حالت‌های گویش تغییر می‌کرد فکر میکنم باعث میشد، ذهن مخاطب از مطلب دور شود.
مهرو البرزی
۱۴۰۲/۳/۷
کتاب بسیار تاثیر گذاری است واقعا عالی عالی
حسن فیروزی
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خیلی خیلی قشنگی هستش
رضا احسانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب خوبیست شنیدنش از شش زو داشت.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.