معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم

عکس جلد کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم
قیمت:
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم

آنی شرلی به همراه گیلبرت صاحب پنج فرزند شده‌اند و اکنون چشم به راه به دنیا آمدن فرزند جدیدشان هستند. در کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم اثر پرفروش لوسی ماد مونتگومری ورود شخصیتی جدید روال زندگی این خانواده‌ی پرجمعیت را دستخوش تغییر می‌کند، اما این تنها چالش آنی شرلی نخواهد بود...

درباره‌ی کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم

در قسمت قبلی مجموعه‌ی آنی شرلی با عنوان «آنی شرلی در خانه‌ی رویاها» پس از فرازونشیب‌های بسیار سرانجام شاهد وصال آنی شرلی و گیلبرت بودیم و روایت‌هایی را از سال‌های نخستین زندگی آن‌ها شنیدیم. در این قسمت هفت سال از آن وقایع گذشته و آنی شرلی صاحب پنج فرزند شده است. شرایط جدید زندگی او و گیلبرت، خانه‌ی آن‌ها را لحظه‌ای از همهمه و جنب‌وجوش خالی نمی‌گذارد. اکنون و در کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم (Anne of Ingleside) آن‌ها چشم‌به‌راه فرزند جدیدشان هستند و در همین حین با ورود شخصیتی به‌نام عمه ماریا همه‌چیز دستخوش تغییر می‌شود.

در این کتاب صوتی ماجرای دیدار پرماجرا و ظاهراً ابدی عمه‌ی دوست‌نداشتنی و بیش از حد حساس گیلبرت را می‌شنویم که قرار بود حضورش در خانه‌ی گیلبرت و آنی شرلی تنها دو هفته طول بکشد، اما اکنون ماه‌ها از ورود او به اینگل ساید گذشته است و خبری از رفتن او نیست. اما این تنها چالشی نیست که آنی شرلی در این کتاب با آن روبه‌روست. آنی بیمناک است که مبادا از علاقه و اشتیاق گیلبرت به او کاسته شده باشد. میان خود و همسرش فاصله و سرمایی احساس می‌کند که تا پیش از این سابقه نداشته است. آنی در تلاش است که از علت این سردی و باخبر شود و این فاصله را با گرمای عشق آتشین خود پر کند. اما اگر گیلبرت واقعاً به ادامه‌ی زندگی با آنی شرلی مایل نباشد چه؟

کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم را با ترجمه‌ی سارا قدیانی و با صدای مریم پاک ذات می‌شنوید. این اثر به‌اتفاق سایر قسمت‌های این مجموعه به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات قدیانی تهیه و منتشر شده‌اند.

درباره‌‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آنی شرلی

مجموعه‌ی آنی شرلی (Anne Shirley) از هشت رمان دنباله‌دار جذاب و خواندنی تشکیل شده است. جلد نخست این مجموعه در سال 1908 و جلد آخر آن، در سال 1921 منتشر شد. قهرمان تمام رمان‌های سریِ آنی شرلی، دختری به همین نام است که شمایل خاصش را با انیمیشن نوستالژیکی به یاد می‌آوریم که بارها و بارها از تلویزیون کشورمان پخش شده است. به علاوه داستان‌های آنی شرلی تاکنون به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی میلیونی در سراسر جهان داشته است.

عناوین هشت کتابِ مجموعه‌ی آنی شرلی به ترتیب عبارتند از: «آنی در گرین گیبلز، آنی در اونلی، آنی در جزیره، آنی در خانه رؤیاها، آنی در ویندی پاپلز، آنی در اینگل ساید، دره رنگین کمان، ریلا در اینگل ساید».

اقتباس‌های سینمایی از مجموعه کتاب‌های آنی شرلی

  • مجموعه‌ی سینمایی «آنی شرلی»، ساخته‌ی کوین سالیوان و استفان اسکاینی
  • انیمیشن «آنی شرلی با موهای قرمز»، ساخته‌ی کشور ژاپن
  • سریال Anne With An E (محصول 2017)
  • و...

کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های مشهور کلاسیک علی‌الخصوص نوجوانان کتاب‌دوست را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

با لوسی ماد مونتگومری بیشتر آشنا شویم

لوسی ماد مونتگومری (Lucy Maud Montgomery) در سال 1874 چشم به جهان گشود. این نویسنده‌ی کانادایی و خالق کتاب‌های مشهور آنی شرلی، نگارش 20 رمان، بیش از پانصد داستان کوتاه، چندصد شعر و ده‌ها مقاله را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. دولت فدرال کانادا لوسی ماد مونتگومری را در سال 1943 به‌عنوان یک شخصیت ملی تاریخی معرفی کرد. علاوه بر آن این نویسنده‌ی پرفروش و پرطرفدار نشان افسر امپراطوری بریتانیا را از پادشاه جورج پنجم به پاس فعالیت‌های ارزشمند ادبی خود دریافت نمود. مونتگومری در سال 1942 جهان را ترک کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم می‌شنویم

آنی در اتاقش تنها بود. چون گیلبرت به بالین یکی از بیمارانش رفته بود. کنار پنجره نشست تا چند لحظه‌ای با آرامش شب خلوت کند و خود را به طلسم روشنایی مهتاب اتاقش بسپارد. با خود اندیشید که همیشه تابش مهتاب به درون اتاق فضا را اندکی غریب می‌کند. گویی حال‌وهوای اتاق دگرگون می‌شود. حال‌وهوایی نه‌چندان دوستانه و نه‌چندان زمینی. فضایی دور، ناشناخته و غریب به اطراف حاکم می‌شود و تو را به چشم یک مزاحم می‌نگرد.

آنی روز پرمشغله و خسته‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته بود. همه‌چیز آرام و ساکت بود. بچه‌ها خوابیده بودند و نظم و ترتیب در اینگل ساید حاکم شده بود. هیچ صدایی به گوش نمی‌رسید جز ضرباهنگ خفیف نان درست کردن سوزان در آشپزخانه. از میان پنجره‌ی باز، صداهای شبانه به گوش می‌رسید. صداهایی که آنی تک‌تکشان را می‌شناخت و دوست داشت. صدای خفیف خنده از سوی لنگرگاه در سکوت می‌پیچید. یک نفر در گلن آواز می‌خواند و صدایش چون نوایی برخاسته از سالیان دور طنین می‌انداخت. روی سطح آب خطوطی مهتابی می‌درخشیدند ولی اینگل ساید در سایه قرار گرفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
قسمت اول
25 دقیقه
قسمت دوم
28 دقیقه
قسمت سوم
34 دقیقه
قسمت چهارم
25 دقیقه
قسمت پنجم
34 دقیقه
قسمت ششم
35 دقیقه
قسمت هفتم
30 دقیقه
قسمت هشتم
36 دقیقه
قسمت نهم
26 دقیقه
قسمت دهم
32 دقیقه
قسمت یازدهم
35 دقیقه
قسمت دوازدهم
37 دقیقه
قسمت سیزدهم
26 دقیقه
قسمت چهاردهم
36 دقیقه
قسمت پانزدهم
37 دقیقه
قسمت شانزدهم
22 دقیقه
قسمت هفدهم
46 دقیقه
قسمت هجدهم
26 دقیقه
قسمت نوزدهم
26 دقیقه
قسمت بیستم
41 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
30 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
29 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
24 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم
نویسنده
مترجمسارا قدیانی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات قدیانی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۹۴۰۰۰ ۶۵,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم

گلی حاتمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
وای واقعا من مدددددددت‌ها بود که منتظر صوتی شدن کتاب بعدی بودم با اینکه کتاب تای متنی آن شرلی رو از همین نشر قدیانی دارم اما اینقدررر زیبا و جالب و دلنشین توسط خانم پاک ذات (و احتمالا چند نفر دیگه؟ چون چند صدا روی شخصیت‌های مختلف هست و اگر کار خانم پاک ذات باشه همشون واقعا خیلی با استعداد هستن) و و گویندگی شدن.
شخصیت‌ها صداشون بسیار مناسب حالات بیانشون جوری هست که ادم میتونه صحنه هارو تصور کنه مثله یک فیلم میمونه.
درمورد کتاب هم من یادداشت‌های خانم مونتگومری رو که از دفترچه خاطراتشون برداشت شده خوندم و بنظرم با خوندن خاطرات این نویسنده میشه درک خیلی بهتری از کتاب داشت. خیلی وقایعی که برای ان شرلی یا اطرافیانش انفاق میفته درواقع در زندگی واقعی خود خانم مونتگومری رخ دادن و خیلی برای من جالب بود این قضیه.
من جلد یک تا پنج رو تا الان ۶ بار از اول تا اخر با صدای ایشون در موقعیت‌های مختلف گوش دادم و همیشه شنیدن این کتاب بهم ارامش و حسه خوشایندی میده.
کاش جلد‌های ۷ و ۸ رو هم زودتر اضافه کنند تا مجموعه صوتی تکمیل بشه.
از همه دست اندر کارانی که باعث صوتی شدن مجموعه شدن هم ازینجا تشکر میکنم.
مانا
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
جلد ششم صوتی آنه شرلی در اینگل ساید مثل پنج جلد قبل بسیار زیبا بود کتاب ششم بیشتر به بچه‌های انه شرلی پرداخته بود که صدای گرم و دلنشین راوی زیباتر شده بود. ممنون
فاطمه حسینی مقدم
۱۴۰۲/۳/۳۰
وای که من چقدر حالم با این کتاب خوب میشه و گویندگی جذابببب. اصلا حس می‌کنی داری اونجا زندگی می‌کنی. مشتاقم جلد هفت و هشت رو هم گوش بدم
Black
۱۴۰۲/۱/۱
و ششمین کتاب... خیلی خوشحالم و از سرعت اومدن سری کتاب‌های آنی شرلی راضی ام
دمتون گرم خیلی زحمت میکشید
الناز صیادی
۱۴۰۲/۶/۳
سرگرم کننده بود. اما در حد داستانهای دیگه‌ی ان شرلی من رو به دنیای زیبای آنه نبرد
سعیده بهزادی پور
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
انی شرلی با بچه‌های کوچیکش من رو یاد قصه‌های جزیره انداخت حیف که دنبالش ساخته نشد
گلنوش بهشتی
۱۴۰۲/۴/۲۶
خیلی وقته منتظر جلد بعدی هستم
کاش زودتر تو این روزای تابستونی بیاد
marjan abdollahi
۱۴۰۲/۱/۳۱
ممنونم از تیم خیلی حرفه‌ای با عشق گوش دادم و لذت بردم منتظر کتابهای ٧، ٨ هستم
Zahra Kardoost
۱۴۰۲/۲/۱۴
چقدر گوینده سری داستان‌های آنی خوووووبه 🥰
mahtakarami
۱۴۰۲/۸/۶
عالیه، همدم این روزای من: آنشرلی...
طاهره محمدخانی
۱۴۰۲/۳/۴
حس قشنگ زندگی، بودن‌ها و تجربه کردن ها
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم

برای دریافت کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید - کتاب ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.