معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم

عکس جلد کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم
قیمت:
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم

داستانی از زندگی هیجان‌انگیز آنی شرلی آنگاه که رنگ‌و‌بوی عاشقانه به خود می‌گیرد! در کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم به قلم لوسی ماد مونتگومری، شاهد اولین روزهای زندگی مشترک آنی و گیلبرت هستیم. آن‌ها که از نخستین آشنایی‌شان تا لحظه‌ای که به هم علاقمند می‌شوند، فراز‌و‌نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند، اکنون آماده‌اند تا زندگی عاشقانه‌ی خود را در «خانه‌ی رویاها» آغاز کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم

خانه‌ای که با رویاها بنا می‌شود! لوسی ماد مونتگومری (Lucy Maud Montgomery) در کتاب آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم (Anne's house of dreams)، خوانندگانش را که مدت‌هاست در انتظار ازدواج آنی شرلی و گیلبرت هستند، بیش از این منتظر نمی‌گذارد و سرانجام ماجراهای زندگی عاشقانه‌ی آن‌ها را روایت می‌کند. داستان با جشن عروسی آنی و گیلبرت آغاز می‌شود که قرار است در خانه‌ی کوچکی در حوالی روستای گلن سنت مری، زندگی زناشویی خود را آغاز کنند. آنی که اکنون کودکی و گذشته‌ی تلخ خود را در یتیم‌خانه به فراموشی سپرده است، در 25 سالگی، زندگی شیرین خود را با گیلبرت آغاز می‌کند.

اگرچه آغاز آشنایی آنی شرلی و گیلبرت بلیت چندان خوشایند نبود و هر دو سال‌ها علاقه‌ای را که نسبت به هم داشتند، از یکدیگر پنهان می‌کردند اما سرانجام در کتاب آنی شرلی در خانه رویاها - کتاب پنجم با پشت سر گذاشتن تمام کدورت‌ها، فصل جدیدی از زندگی‌شان را روایت می‌کنند. این رمان در حقیقت، ماجراهای دو سال اول زندگی آنی شرلی و گیلبرت بیلت است و تا 27 سالگی آنی ادامه پیدا می‌کند. ترجمه‌ی این کتاب را سارا قدیانی به عهده داشته و انتشارات قدیانی آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این داستان را نشر صوتی آوانامه منتشر کرده است.

درباره‌‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آنی شرلی

مجموعه‌ی آنی شرلی (Anne Shirley) از هشت رمان دنباله‌دار جذاب و خواندنی تشکیل شده است. جلد نخست این مجموعه در سال 1908 و جلد آخر آن، در سال 1921 منتشر شد. قهرمان تمام رمان‌های سریِ آنی شرلی، دختری به همین نام است که شمایل خاصش را با انیمیشن نوستالژیکی به یاد می‌آوریم که بارها و بارها از تلویزیون کشورمان پخش شده است. به علاوه داستان‌های آنی شرلی تاکنون به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی میلیونی در سراسر جهان داشته است.

عناوین هشت کتابِ مجموعه‌ی آنی شرلی به ترتیب عبارتند از: «آنی در گرین گیبلز، آنی در اونلی، آنی در جزیره، آنی در خانه رؤیاها، آنی در ویندی پاپلز، آنی در اینگل ساید، دره رنگین کمان، ریلا در اینگل ساید».

اقتباس‌های سینمایی از مجموعه کتاب‌های آنی شرلی

  • مجموعه‌ی سینمایی «آنی شرلی»، ساخته‌ی کوین سالیوان و استفان اسکاینی
  • انیمیشن «آنی شرلی با موهای قرمز»، ساخته‌ی کشور ژاپن
  • سریال Anne With An E (محصول 2017)

و...

کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمامی مخاطبان رمان‌های کلاسیک خارجی مناسب است. اگر شما هم از نوجوانان علاقمند به داستان‌های رمانتیک هستید، این کتاب شنیدنی را هرگز از دست ندهید.

با لوسی ماد مونتگومری بیشتر آشنا شویم

لوسی ماد مونتگومری، زاده‌ی 30 نوامبر 1874، نویسنده کانادایی و خالق داستان‌های مشهور آنی شرلی است. این نویسنده نگارش 20 رمان، 530 داستان کوتاه، 500 شعر و 30 مقاله را در کارنامه‌ی خود دارد. لوسی ماد مونتگومری در سال 1943 توسط دولت فدرال کانادا به عنوان یک شخصیت ملی تاریخی معرفی شده و همچنین به پاس فعالیت‌های ادبی خود نشان افسر امپراطوری بریتانیا را از پادشاه جورج پنجم دریافت کرده است. این نویسنده‌ی کانادایی سرانجام در 24 آوریل 1942 چشم از جهان فروبست.

در بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم می‌شنویم

فضای اطراف خانه جدید آن‌ها سرشار از شور و هیجان بود. حس و حالی که آنی، هرگز در اونلی تجربه نکرده بود. با اینکه او آنجا هم نزدیک دریا زندگی می‌کرد ولی هرگز حضور آن را هرگز در زندگی‌اش احساس نکرده بود ولی در فوروینز دریا احاطه‌اش کرده بود و هردم صدایش می‌زد. از پشت هر یک از پنجره‌های خانه‌اش نمای متفاوتی از دریا دیده می‌شد و نوای فریبنده‌اش به گوش می‌رسید.

هر روز کشتی‌ها به سمت بارانداز گلن می‌رفتند یا هنگام غروب رهسپار بنادر آن سوی کره زمین می‌شدند. قایق‌های ماهیگیری با بادبان‌های سفیدشان هر روز صبح از کانال سرازیر می‌شدند و عصرها دست پر برمی‌گشتند. ملوان‌ها و ماهیگیرها هر شب راضی و خرسند از جاده‌های قرمز رنگ و بادخیز بندر می‌گذشتند. در آن فضا همیشه به نظر می‌آمد که آمدوشد یا ماجرای جدیدی در راه بود. جاده‌های فوروینز به صافی و یکدستی جاده‌های اونلی نبودند چون باد همیشه بر فرازشان می‌وزید. دریا همیشه ساکنین ساحلی را به سمت خود فرامی‌خواند و حتی آن‌ها که پاسخی نمی‌دادند در دل احساس بی‌قراری می‌کردند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
فصل اول و دوم
26 دقیقه
فصل سوم و چهارم
22 دقیقه
فصل پنجم و ششم
25 دقیقه
فصل هفتم
27 دقیقه
فصل هشتم
25 دقیقه
فصل نهم
18 دقیقه
فصل دهم
29 دقیقه
فصل یازدهم و دوازدهم
19 دقیقه
فصل سیزدهم و چهاردهم
30 دقیقه
فصل پانزدهم و شانزدهم
33 دقیقه
فصل هفدهم و هجدهم
23 دقیقه
فصل نوزدهم و بیستم
30 دقیقه
فصل بیست‌ویکم - فصل بیست‌ودوم
28 دقیقه
فصل بیست‌وسوم - فصل بیست‌وچهارم
22 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم - فصل بیست‌وششم
27 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم - فصل بیست‌وهشتم
28 دقیقه
فصل بیست‌ونهم - فصل سی‌ام
19 دقیقه
فصل سی‌ویکم - فصل سی‌ودوم
24 دقیقه
فصل سی‌وسوم - فصل سی‌وچهارم
34 دقیقه
فصل سی‌وپنجم - فصل سی‌وششم
23 دقیقه
فصل سی‌وهفتم - فصل سی‌وهشتم
33 دقیقه
فصل سی‌ونهم - فصل چهلم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم
نویسنده
مترجمسارا قدیان
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات قدیانی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۸۴۰۰۰ ۵۸,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم

سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۹/۷
سلام و درودمن در زمان کودکی و نوجوانی ام عاشق برنامه آنشرلی با موهای قرمز که از تلویزیون پخش میشد، بودم و بسیار بسیار به شخصیت آنشرلی نزدیک بودم. همیشه دوست داشتم بعد از ازدواجش با گیلبرت بلایت این داستان ادامه پیدا میکرد. الان از اینکه دیدم مجموعه های جدید این داستان هم منتشر شده خیلی خوشحال شدم. با گویش خوب این کتاب، از شنیدنش لذت بردم. این داستان، خیلی اثر خوب و زیبایی داره، بصورتی که همه مکان ها و افراد توصیف شده رو میتونی کامل لمس کنی. زندگی آنی سرشار از اتفاق و تغییر و تحوله، از کودکی تا بامروزش. شخصیت گیلبرت خیلی دوست داشتنی و متین، کاپیتان جیم که بسیار بسیار دوست داشتنی، دوشیزه کوردینیا بسیار صریح و کمی بدبین به برخی مسائل، لسلی خیلی آرام ولی سرشار از زندگی و خیلی رنج دیده و همسرش محجوب و پخته حال. درکل داستان بنسبت بی نقصی با توصیفات عالی بود برام. ممنون از کتابراه و عوامل کتاب.
Sara Ghorani
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
من این جلد رو به خاطر شخصیت کاپیتان جیم بسیار بسیار دوست دارم و البته به نظرم بعد از جلد چهار که کمی کیفیت داستان افت می‌کنه، توی این جلد دوباره پیشرفت داستان رو شاهدیم. فقط یک نقد جدی به صداگذاری دارم، تصورم از صدای کاپیتان جیم با ان هیبت و هیکل و شخصیت محکم و استوار، یک صدای بم مردانه بود. من رو نمیدونم آوانامه این نظرات می بینه یا نه. لطفا برای مرد‌ها صدای مرد و برای زن‌ها صدای زن استفاده کنید تا کارتون بی نقص بشه. هر چند همین الان هم تا حد بسیار زیادی کیفیت این صداگذاری خوب و دوست داشتنیه و من هم بعد یکی دو تا فصل به صدای کاپیتان جیم عادت کردم ولی باز هم ترجیح میدادم یک صدای مردونه بشنوم نه صدای زنی که تغییر صدا داده. متشکرم.
Somi Kia
۱۴۰۲/۶/۲۲
با سلام به دوستان کتابراهی این مجموعه از آنی شرلی هم همچون فصل های گذشته بسیار آرام بخش و دل انگیز بود و با صدای زیبای خانم پاک ذات بیش از بیش گوشنواز فقط تنها چیزی که برام جالبه اینه که نوسینده و یا شاید هم در ترجمه به فارسی بیش از بیش به دنیای پس از مرگ اشاره شده و دائما از بهشت صحبت به میون شده آورده و این در یک رمان یکم زیاده از حده ولی از ارزشهای کتاب چیزی کم نمیکنه و نکته دیگه این که کاش کمی به اندازه دغدغه های آنی برای طبیعت و آثار باستانی و خانه های پر از روح زندگی قدیمی، افرادی که میبایست توجه داشته باشند، و بی مهری میکنند دغدغه داشتند.
فاطمه احمدی
۱۴۰۱/۹/۱۵
اگرچه کتاب برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است اما خواندن این مجموعه برای هر زنی خالی از لطف نیست. کتاب پنجم از این نظر که ماجراهای بعداز ازدواج آنی در سریال بازگو نشده است برای مخاطب جذابیت خاصی دارد. داستان شیرین و روان است و مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. شخصیت‌ها ملموس هستند و سیر داستان همراه با لذت و آرامش خاصی است. ترجمه روان وشیوا است و گوینده صدای دلپذیری دارد.
شانیساساداتی
۱۴۰۲/۴/۱۹
عالی بود
یکی از بهترین بخش‌های انی شرلی ازدواجش با گیلبرته و معمولا همه منتظر این اتفاقن من هم انتظار زیادی کشیدم وقتی این کتاب را گوش کردم خیلی خوشحال شدم صدای گوینده این کتاب بسیار دل چسب و دلنشینه و باعث میشه که ادم بهتر اون لحظات رو تصور کنه ولی تنها مشکلش اینه که صدای یکی از مرد‌ها و گیلبرت و ماریلا یکیه! بهتر بود که دو یا چند نفر بودند تا داستان واقعی تر به نظر برسد
K ک.اکبری
۱۴۰۱/۹/۲۰
سلام دوستان
تمام قسمتهای این کتاب را گوش کردم. علی رغم اینکه کتاب مخصوص رده سنی نوجوان است، اما من در میانسالی از لحظه لحظه کتاب لذت بردم. با آن خندیدم، شاد شدم و آرامش پیدا کردم. افکار مثبت آنی همه خیرات برکات و خوشبختی را جذب زندگی او، خانواده و دوستانش می‌کند.
از خوانش راوی ممنون
جای موسیقی بیشتر در کتاب‌ها خالی است.
ممنون از کتابراه
شقایق شفیع پور
۱۴۰۱/۱۰/۵
به جذابیت کتاب‌های اول و دوم نیست اما مشتاق بودم ادامه قصه آنشرلی رو بدونم
البته بی صبرانه منتظرم نسخه صوتی کتاب شش، هفت و هشت هم منتشر بشه🌷
و ممنونم از خوانش حرفه‌ای خانم پاک ذات و ترجمه بی نظیر خانم قدیان.
الی خدایاری
۱۴۰۲/۱/۱۸
کتاب قشنگی هست و راوی صدای خوبی دارن فقط بزرگترین ایرادش که به نظرم توی ذوق میزنه اینه که صدای گیلبرت هم صدای راوی خانمه!! حس درستی منتقل نمیشه اینطوری! ‌ای کاش حداقل برای صدای گیلبرت راوی آقا بود!
گلی حاتمی
۱۴۰۱/۹/۷
من عاشق کتاب‌های ان شرلی هستم. هرچند کتاب چهارمش واقعا جذابیتش افت پیدا کرده بود اما این کتاب به نسبت کتاب چهارم خیلی بهتر و جالب تر بود. ممنون بابت گویندگی فوق العاده خانم پاک ذات.
Pegah zah
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
بسیار زیبا البته نه به زیبای جلد چهارم، هر بار که به دنیای آنشرلی میروم حتی اگر داستان ش غم انگیز هم باشد باز هم به انتظار و امید یک پایان زیبا گوش خواهم داد.
Sepid G
۱۴۰۱/۹/۳۰
از عشقم به آنه شرلی هرچی بگم کمک گفتم تا آخر دنیا برای من متفاوت‌ترین کتاب و داستان دنیا میمونه خیلی دوست داشتم امیدوارم کتاب شش هم آماده کنید هر چه زود تر
مانا
۱۴۰۱/۹/۱۱
امروز پنجمین کتاب انه شرلی را گوش کردم زیبا بود اما کتابهای اول تا سوم را بیشتر دوست داشتم و کتاب چهارم و پنجم زیبا بود اما به سری اول نمی‌رسید
محبوبه محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۶
بی نظیر بود
واقعا عالی بود
دلم برای دنیای آنی شرلی تنگ میشه کاش قصه هاش تا ابد ادامه داشت
ممنونم از مترجم و گوینده عزیز و هنرمند
Darya
۱۴۰۱/۹/۲۱
سلام و ممنون از کتاب‌های صوتی عالیتون لطفاً فصل‌های بعدی کتاب آنی شرلی رو هم بزارید من بی صبرانه منتظرم، سپاس از تلاش فرهنگیتون🌱💚
لیلا
۱۴۰۲/۱۰/۳
به زیبایی بقیه داستان‌های آنشرلی نبود اما برای‌ کسایی که کلی خاطره داریم از آنشرلی خیلی جالب بود که بدونیم چی میشه
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم

برای دریافت کتاب صوتی آنی شرلی در خانه‌ی رویاها - کتاب پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.