معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

عکس جلد کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم
قیمت:
۹۴۰۰۰ 65800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

لوسی ماد مونتگومری در کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم تجربیات آنی را در سال‌هایی که به عنوان مدیر دبیرستان سامرساید مشغول به کار است، روایت می‌کند. بخش بزرگی از رمان از طریق نامه‌هایی پیش می‌رود که آنی به نامزدش گیلبرت می‌نویسد. چهارمین مجلد مجموعه‌ی هشت‌جلدی آنی‌شرلی اکنون پیش روی شماست.

درباره‌ی کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

این اثر چهارمین کتاب مجموعه‌ی هشت‌جلدی آنی‌شرلی نوشته‌ی لوسی ماد مونتگومری (Lucy Maud Montgomery) به شمار می‌رود. وقایع داستان کتاب آنی شرلی در ویندی پاپلرز (Anne of Windy Poplars) در طول سه سال مابین فارغ‌التحصیلی آنی‌شرلی از کالج ردموند و ازدواج او با گیلبرت اتفاق می‌افتد. در حالی که گیلبرت در دانشکده‌ی پزشکی در حال تحصیل است، آنی به‌عنوان مدیر دبیرستان سامرساید مشغول به کار می‌شود. او در عمارتی زیبا به نام ویندی پاپلرز همراه با دو بیوه‌ی سالخورده، سرایدار خانه و گربه‌ای به‌نام داستی میلر زندگی می‌کند. آنی از آن‌جا نامه‌هایی به معشوقه‌اش گیلبرت می‌نویسد؛ نامه‌هایی که ماجراهای رمان بر محوریت آن‌ها رخ می‌دهند.

رمان آنی شرلی در ویندی پاپلرز دربرگیرنده‌ی سه بخش است و در هر بخش، یک سال از زندگی آنی روایت می‌شود. در این سه سال شرایط به نحوی پیش می‌رود که آنی باید بر خانواده‌ای به نام پرینگل و همچنین همکار خود، کاترین بروک، پیروز شود. در طول داستان او با بسیاری از ساکنان عجیب و غریب مدرسه‌ی سامرساید آشنا می‌شود و ماجراهای غیرمنتظره‌ای برایش رقم می‌خورد. او همچنین با الیزابت، یکی از اعضای خانواده‌ی پرینگل که در همسایگی ویندی پاپلرز زندگی می‌کند، وارد یک رابطه‌ی دوستانه می‌شود. آیا آنی در پایان رمان به وصال معشوقش گیلبرت می‌رسد؟ ماجراهای آنی با خانواده‌ی پرینگل به کجا ختم می‌شود؟ دوستی آنی با الیزابت چه پیامدهایی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها می‌توانید به این رمان شنیدنی گوش دهید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آنی شرلی

این مجموعه کتاب از هشت رمان تشکیل شده که آنی شرلی شخصیت اصلی آن است و داستان زندگی او از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌شود. نوشتن این آثار از سال 1908 تا 1921 به طول انجامیده و با گذشت حدود یک قرن از نگارش اولین نسخه‌ی آن، همواره از سوی منتقدان و مردم تحسین شده است. همچنین داستان‌های آنی شرلی تاکنون به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی میلیونی در سراسر جهان داشته است.

عناوین هشت رمان این مجموعه به ترتیب عبارتند از: «آنی در گرین گیبلز»، «آنی در اونلی»، «آنی در جزیره»، «آنی در خانه‌ی رؤیاها»، «آنی در ویندی پاپلز»، «آنی در اینگل ساید»، «دره‌ی رنگین کمان» و «ریلا در اینگل ساید».

اقتباس‌های کتاب آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

در سال 1940 یک نسخه‌ی سینمایی از این رمان و در امتداد فیلم سینمایی آنی شرلی در گرین گیبلز منتشر شد که تهیه‌کنندگی آن را کلیف رید بر عهده داشت. این رمان همچنین منبع اصلی اقتباس برای یک مینی‌سریال تلویزیونی با همین نام در سال 1987 شد.

کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به نوجوانان و بزرگسالانی که به داستان‌ها و رمان‌های کلاسیک علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

با لوسی ماد مونتگومری بیشتر آشنا شویم

او یکی از برترین نویسندگان زن در جهان بود که به‌خاطر نوشتن مجموعه داستان‌های آن شرلی به شهرت و محبوبیت رسید. لوسی مود مونتگمری در سال 1874 در جزیره‌ی پرنس ادوارد در کانادا به دنیا آمد. او پس از تجربیات عشقی گوناگون با یک کشیش ازدواج کرد و دارای سه فرزند شد. این نویسنده‌ی بزرگ پس از نوشتن چندین رمان‌های محبوب و نگارش تعداد زیادی داستان کوتاه و مقاله، سرانجام در سن شصت‌وهشت‌سالگی در شهر تورنتو از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم می‌شنویم

ساعت‌های قبل زا ظهر روز شنبه، پر از کارهای لحظه‌آخری بود. آنی در حالی که یکی از پیش‌بندهای خانم نلسون را بسته بود، تمام مدت در آشپزخانه در درست کردن سالادها به نورا کمک می‌کرد. نورا ناراحت بود. ظاهراً طبق پیش‌گویی خودش، از رازگویی‌های شب قبلش دلخور و پشیمان شده بود. او گفت: «یه ماه طول می‌کشه تا خستگی‌مون دربره. این همه ولخرجی در توان پدر نیست. ولی سالی پاشو تو یه کفش کرد که یه عروسی به‌یادموندنی می‌خواد. پدرم زیر بار رفت. اون همیشه سالی رو لوس می‌کنه.» خاله موشی که داشت در سرداب یکریز حرف‌های ناامیدکننده می‌زد و سر خانم نلسون را درد اورده بود، ناگهان به داخل آشپزخانه سرک کشید و گفت: «لجباز حسود!» نورا با دلخوری به آنی گفت: «حق با اونه. بله حق داره. من لجباز و حسودم. تحمل دیدن خوشحالی دیگران رو ندارم. به خاطر همین از سیلی‌هایی که دیشب به جاد تیلور زدم اصلاً پشیمون نیستم. فقط پشیمونم که چرا بینیش رو نکندم و توی سطل زباله ننداختم. خب، اینم از سالادها. تزئینشون خوب شد. اگه حال عادی داشته باشم دلم می‌خواد از همه‌چیز ایراد بگیرم. با همه‌ی این حرف‌ها دلم می‌خواد به‌خاطر سالی همه‌چیز خوب پیش بره.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
قسمت اول
47 دقیقه
قسمت دوم
19 دقیقه
قسمت سوم
29 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
20 دقیقه
قسمت ششم
31 دقیقه
قسمت هفتم
21 دقیقه
قسمت هشتم
32 دقیقه
قسمت نهم
30 دقیقه
قسمت دهم
23 دقیقه
قسمت یازدهم
26 دقیقه
قسمت دوازدهم
32 دقیقه
قسمت سیزدهم
23 دقیقه
قسمت چهاردهم
30 دقیقه
قسمت پانزدهم
18 دقیقه
قسمت شانزدهم
35 دقیقه
قسمت هفدهم
17 دقیقه
قسمت هجدهم
19 دقیقه
قسمت نوزدهم
21 دقیقه
قسمت بیستم
15 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
26 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
21 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
32 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
22 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم
نویسنده
مترجمسارا قدیانی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات قدیانی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۹۴۰۰۰ 65800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

Sara Ghorani
۱۴۰۲/۱۲/۷
الان این جلد رو تموم کردم، رگباری دارم همه جلدها رو پشت هم گوش میدم و الان نگرانم که با پایان این جلد، از نصف جلدها رد شدم این کتاب همدم تمام لحظات من شده، همان‌طور که قبلا بود، وقتی کتاب متنیش رو می‌خوندم اما یک نقدی به این جلد دارم، این جلد به نظر من به قدرت جلدهای قبلی و بعدی نیست، یک سری وسط یک ماجراهای پراکنده‌ای داستان داره، احساس میکنم برای نویسنده پلی بوده و می خواسته این گپ سه ساله‌ی زندگی آنی رو تا رفتن به خونه‌ی رویاهاش پر بکنه. البته که نوشتن ۸ جلد داستان از زندگی یک نفر کار راحتی نیست و ممکنه کمی قدرت و ضعف جلدها با هم فرق بکنه. به هر صورت من با عشق فراز و فرودهای زندگی آنی رو میخونم و میشنوم. لوسی ماد مونتگومری اثر زیبایی در این دنیا از خودش به جا گذاشته، خوشا به سعادتش
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام و درودمجموعه داستان های آنی شرلی بسیار بسیار دلنشین، زیبا، ساده و پرمحتوا هستن. به گونه ای که آدم رو از دنیا، سختی ها و ناملایمات زندگی برای ساعت هایی دور میکنه و آدم رو سرشار از حس زندگی و نشاط میکنه. و به گونه ای توصیف شده که انگار خودت تو اون محیط و اون شرایط قرار گرفتی. گوینده همه نقش ها و بخصوص نقش آنی شرلی خیلی خوبه. تو این سری شخصیت بچگانه الیزابت خیلی بدلم میشینه برای سختی کشیدن و کودکی نکردنش، خیلی ناراحت میشم. شخصیت معلم همکار آنی و سرگذشت زندگی پرفراز و نشیبش هم جالب توجه هست و بیانگر این موضوعه که در اکثر مواقع شرایط، زمینه ساز شخصیت میشن.در کل بسیار لذت بردم و خوشحالم که این کتاب را بصورت صوتی منتشر کردین.ممنونم از کتابراه و عوامل کتاب.
هانیه حسن زاده
۱۴۰۱/۷/۲۴
خدای من فکر نمیکردم که این کتاب جلد چهارم هم داشته باشه! امروز صبح گوش دادن دلنشین جلد سوم رو تموم کردم ولی ناامید بودم که از این به بعد اوقاتم رو چطوری بدون خیال پردازی‌های انی شرلی باید بگذرونم، تا اینکه الان اومده بودم یک کتاب صوتی دیگه بخرم که اتفاقی جلد چهارم رو دیدم و با ذوق و شوق زیاااادی و خریدمش الان هم در حال گوش کردنش هستم😍
خیلی ممنونم از خانم پاک ذات بی نظیر که قطعا نقش چشمگیری توی لذت بخش تر شدن این کتاب برای ما شدند😇
(احساس میکنم صحبت کردنم شبیه به آنی شرلی شده☺️)
Reyhan Maleki
۱۴۰۲/۷/۲۹
در این جلد از کتاب، نویسنده به شرح زندگی آنی شرلی قبل از ازدواج و شرح سفر و اقامتش در ویندوز پابلرز (جایی که آنی مدیر و معلم یه مدرسه است) می‌پردازه. در این مرحله از زندگی، آنی با مخالفت‌ها و کارشکنی خانواده‌ای از ساکنین اونجا برمیخوره. در کنار اینکه اونجا هم با آدمای زیادی آشنا میشه. توصیفات زیبای نویسنده از مناظر و روابطش با آدم‌های اونجا رو تو این جلد میخونید. امیدوارم لذت ببرید
marzie rezaie
۱۴۰۲/۱/۴
افتضاح بود.
هم ترجمه بسیاااار بد بود و هم راوی اسمها را اشتباه تلفظ میکرد و تمام حس و حال کتاب رو از بین برد.
امیدوارم دیگه کتابی با صدای این خانم و ترجمه خانم قدیانی نشنوم‌.
ریبَکا دیووو چیه؟؟؟ رِبِکا درسته!! آنی نیست و آنه هست، تیلِر نیست و تیلوره، الکزاندر نیست و الکساندر درسته، کسی که کتاب رو روایت میکنه انکار تا حالا هیییچ اسم خارجی به گوشش نخورده!!! واقعا روی اعصاب بود
Arefeh aaa
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
اصلا این کتابو دوست نداشتم.
از نویسنده انتظار دیگه‌ای داشتم برای ادامه این داستان قشنگ. در واقع این کتاب فقط چندتا نامه هست به گیلبرت که اکثرش هم سانسور شده هست و کلا گیلبرت تو داستان فقط یه دریافت کننده نامه هست! این کتاب فقط راجب شخصیت‌های بی اهمیت و فرعی داستانه و کلا از اصلا داستان به دوره.
Somi Kia
۱۴۰۲/۵/۲۳
سلام به همه دوستان کتابراهی کلا سری کتابهای آنی شرلی رو دوست داشتم، این فصل از کتاب هم مثل فصلهای قبل پر از احساس و آرامش و ریتم خاصی از زندگی بود، آدم رو به دورانی از زندگی میبره که آدمها حواسشون بیشتر به هم دیگه بود، دورانی که هنوز با زندگی و طبیعت و آدمها دوست تر بودند
شقایق شفیع پور
۱۴۰۱/۹/۲۸
هر چند به پای کتاب اول و دوم نمی‌رسید، اما زیبا، آرامشبخش و انگیزه بخش بود. خوشحالم که خانم قدیانی این اثر رو ترجمه کردن و خانم پاک ذات با صدای گرمشون، به کاراکترهای شیطون این کتاب روح بخشیدن
افسون بانو
۱۴۰۱/۸/۲۵
این مجموعه یکی از دوستداشتنی‌ترین هاست ومن باذوق همش رو گوش کردم
تنهاچیزی که باعث شدتا یک ستاره کمتر امتیاز بدم این بود که حذفی زیاد داشت و واقعا اعصاب آدم رو بهم میریزه
محبوبه محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
سه کتاب قبلی رو بیشتر دوست داشتم هرچند این کتاب هم جذابیت‌های خودش رو داشت
از دنیای فردا خیلی خوشم اومد الیزابت واقعا دید جالبی به زندگی داشت و دوست داشتنی بود
متین میرابی
۱۴۰۲/۹/۱۶
گوینده و همینطور نویسنده اثر بسیار خوب کار خودشان را انجام دادند گوینده به همه صداها مسلط است ولی صدای بعضی از سیاه لشکر‌ها مانند بعضی از شخصیت‌ها هستند.
مانا
۱۴۰۱/۹/۸
فوق العاده عالی بود حس خوبی به انسان میدهد نوشته روان گویش زیبا من پنج سری انرا خریداری کردم که امروز جلد پنجم را شروع کردم
گلی حاتمی
۱۴۰۱/۹/۷
به اندازه کتاب‌های قبلی خوب نبود. ولی گویندگی این کتاب، کتاب هارو واقعا چندبرابر جذاب تر میکنه. ممنون از گویندگی خانم پاک ذات.
گلنوش بهشتی
۱۴۰۱/۸/۱۳
خیلی کتاب جذابیه تنها چیزی که هی تو ذوقم میزد سانسور نامه‌ها وقتی که ذره‌ای میخواست عاشقانه بشه، در اصل هیچ قسمت عاشقانه‌ای باقی نموند
Malihe Gorjizadeh
۱۴۰۱/۸/۳
دنیای بدون آنی. هرگز😍
ممنون از خانم قدیانی با ترجمه روانشون
وتشکر ویژه از خانم پاک ذات با صدای دلنشین شون
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم

برای دریافت کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز - کتاب چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.