معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای وحش

عکس جلد کتاب صوتی آوای وحش
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آوای وحش

شاهکاری تکرارنشدنی از ادبیات پربار آمریکا؛ کتاب صوتی آوای وحش، رمانی ماجراجویانه به قلم جک لندن است که نخستین بار در سال 1903 به انتشار رسید و تا امروز میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. در این اثر که به انتخاب گاردین یکی از برترین رمان‌های انگلیسی زبان سده‌ی گذشته به شمار می‌رود، با ماجراهای غم‌انگیزی همراه خواهید شد که سگی اهلی و خانگی را به حیوانی درنده با خویی وحشی بدل می‌کند.

درباره کتاب صوتی آوای وحش:

کمتر فرد کتاب‌خوان و فرهیخته‌ای وجود دارد که تا به حال نام جک لندن (Jack London) به گوشش نخورده باشد. چه بسیار نویسندگانی که دست به قلم بردن خود برای نخستین بار را تحت تأثیر جاذبه‌ی آثار وی بر خود دانسته، و چه بسیار مخاطبین معمولی‌ای در سراسر دنیا که با نوشته‌های وی شیفته‌ی جهان داستان و ادبیات شده‌اند.

اگرچه از جک لندن آثار فراوانی باقی مانده که هر یک در نوع خود ارزشمند و قابل توجهند، با این حال در اینکه رمان آوای وحش (The Call of the Wild) یک سر و گردن بالاتر از سایر آثاری است که او نوشته، کمتر می‌توان تردید کرد.

این کتاب که نخستین بار در سال 1903 به چاپ رسید، خیلی زود بدل به داستان محبوب آمریکایی‌ها گشت. ماجرای این اثر درباره سگِ اهلی و مهربانی به نام باک است که به یک قاضی تعلق دارد. این سگ که از نخستین روز زندگی‌اش همدم و مونس انسان‌ها بوده، مثل دیگر حیوانات خانگی، بسیاری از غرایز اساسی و طبیعی خود را از دست داده است. با این حال سرنوشت به نحوی رقم می‌خورد که او برای بقا، محتاج کسب دوباره‌ی این غرایز می‌شود.

ماجرا از این قرار است که او طی اتفاقاتی پیشبینی ناپذیر، گذارش به سرزمینی سرد و یخزده‌ در نواحی آلاسکا می‌افتد؛ او که تا دیروز سگی خانگی بود، از این پس باید سگ سورتمه‌ران باشد! آیا باک می‌تواند در چنین شرایطی دوام آورد؟ در این میان، چه بلایایی انتظار او را می‌کشد؟ باید تا آخر کتاب منتظر ماند و دید...

در پایان بد نیست اشاره کنیم که کتاب آوای وحش، تا امروز به حدود 70 زبان ترجمه شده و در قالب میلیون‌ها نسخه‌ی متفاوتِ متنی، کمیک، صوتی و ... به فروش رفته است. همچنین این اثر مورد توجه فیلمسازان بسیاری بوده و اقتباس‌های سینمایی گوناگونی از آن صورت گرفته است. در زیر مروری کوتاه خواهیم داشت بر برخی از شناخته‌شده‌ترینِ این اقتباس‌ها.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب صوتی آوای وحش:

- فیلم سینمایی آوای وحش، ساخته‌ی دیوید وارک گریفیث، سال 1908
- فیلم سینمایی آوای وحش، ساخته‌ی فورد جکمن، سال 1923
- فیلم سینمایی آوای وحش، ساخته‌ی کن آناکین، سال 1972
- فیلم سینمایی آوای وحش، ساخته‌ی کریس سندرز، سال 2020
و ...

نکوداشت‌های کتاب صوتی آوای وحش:

- تجربه‌ای سرشار از هیجان و فراموش‌ناشدنی. (amazon)
- داستانی در باب بزرگی و رهبری. (Common Sense Media)
- برخوردار از سبکی فوق‌العاده و شیوه‌ی داستان‌گویی‌ای بی‌نقص. (Guardian)

کتاب صوتی آوای وحش مناسب چه کسانی است؟

از تمام علاقه‌مندان به آثار داستانی کلاسیک، خصوصاً نوجوانان دعوت می‌کنیم شنونده‌ی این رمان فوق‌العاده باشند.

با جک لندن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی بلندآوازه به سال 1876 در ایالت سن فرانسیسکوی آمریکا به دنیا آمد و به سال 1916 نیز از دنیا رفت. لندن را از نخستین نویسندگانی می‌دانند که توانسته‌ از راه نوشتن به ثروتی هنگفت دست پیدا کند؛ اگرچه او پیش از کسب شهرت، زندگی نسبتاً تنگ‌دستانه‌ای را پشت سر گذاشته بود.

گفتنی است که این نویسنده گرایشات سوسیالیستی قدرتمندی داشت و همواره بر آن بود تا آرمان‌های سیاسی - اجتماعی‌اش را به شکلی هنری در قالب آثار داستانی‌ای که می‌نوشت، بازتاب دهد. رگه‌های ناتورالیستی در آثار او، تأکیدش بر توصیف واقعیت‌های اجتماعی و اهمیتی که برای مفهوم مبارزه‌ی طبقاتی قائل بود، همگی از همین واقعیت ناشی می‌شوند.

از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان بدین عناوین اشاره داشت: «سپیددندان، آوای وحش، گرگ دریا، دختر برف‌ها، جری در جزیره».

در بخشی از کتاب صوتی آوای وحش می‌شنویم:

مرسدس تازیانه را از دست هال گرفت و گفت: «نه، این حیوونا رو نباید بزنی. باید به من قول بدی که تو راه با سگا بدرفتاری نکنی. اگه قول ندی من نمیام.» هال با تمسخر گفت: «معلوم می‌شه سگا رو خوب نمی‌شناسی، کاری به من نداشته باش. این حیوونای تنبل رو باید شلاق زد. اخلاق سگا همینه. اگه قبول نداری از هر کسی می‌خوای بپرس. بیا از یکی از این سه تا مرد بپرس.» مرسدس نگاهی ملتمسانه به سه مرد انداخت. در چهره‌ی زن حالت ترحم به خوبی آشکار بود. یکی از سه مرد گفت: «راستشو بخواین، این سگا خیلی خسته شده‌ن و وزن زیادی از اونا کم شده. باید اجازه بدین مدتی استراحت کنن.» هال فریاد زد: «خستگی؟ لعنت به سگ‌ها!» مرسدس که به میزان ناراحتی برادرش پی برده بود، به دلیل علاقه‌ای که به خانواده داشت دخالت کرد و گفت: «لازم نیست به اونا گوش بدی...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
فصل یک: رجعت به اصل
26 دقیقه
فصل دو: قانون چماق و دندان
35 دقیقه
فصل سه: حیوانی با هیبت بدوی
21 دقیقه
فصل چهار: برنده مبارزه بر سر ریاست کیست؟
32 دقیقه
فصل پنج: رنج تسمه و کشیدن سورتمه
30 دقیقه
فصل شش: به عشق یک انسان
37 دقیقه
فصل هفت: پژواک آوا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آوای وحش
نویسنده
مترجمکیومرث پارسای
راویامیر جلیلی
ناشر چاپینشر چلچله
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آوای وحش

David GHanbari
۱۴۰۰/۱۰/۳
جک لندن فیلسوف وارانه سوار بر نسیم همراه طبیعت انگار حرکت می‌کرده و هر چرا می‌دیده آنچنان با مهارت خارق العاده‌ای که خود پیشرو طبیعت نگاران گردید بر کاغد می‌آورد و قبلش را که پر از محبت به گرگ‌ها می‌بود را در قلمش می‌گذاشت. خشم و بی رحم‌ها نسبت به حیوانت وفادار را نگاشته و از زاویه دید وحش سخن تا و رانده هشدار بلندی به انسان همان خدای حیوان دهد. در کتاب هایش چه سپید دندان چه آوای وحش قویترین بند را محبت و بهترین پاداش را وفاداری تا پای جان برشمرده است. روحش شاد.
امیر ذبیحی
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب قشنگی بود و دوستش داشتم
بخصوص که خودمم سگ دارم و دقیقا هاسکی مالاموت هم دارم (همینی که عکسش روی جلد هست) و دیدن دنیا از چشم اون برام تجربه خیلی جالبی بود انقدری که تمام شب داشتم خوابش رو می‌دیدم 😄
داستان ضرب‌آهنگ خوبی داشت، اگرچه میشد خیلی بیشتر بهش عمق داد و این ترجیح شخصی خودمم بود، اما و
با این وجود همچنان عمق قابل قبولی داشت در عین حال از سرعت خوبی هم برخوردار بود
کار صوتی هم کیفیت خوبی داشت و این از کل کتاب تجربه لذت بخشی ایجاد کرده
کتی کاتبی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالی
ظاهراً کتاب راجع به زندگی سخت سگ داستان است، اما در واقع شمایی از دنیای بی رحم و وحشی ما انسان‌ها حکایت دارد
کامران بخت آور
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب جذاب و خوبی بود بسبار پرمغز و نوشتار قوی داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آوای وحش

برای دریافت کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.