معرفی و دانلود کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

عکس جلد کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟
قیمت:
۴۱۰۰۰ 20500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ اثری کاربردی و تحسین شده از کاریل مک براید است. این نویسنده پرفروش در کتاب پیش‌رو به آسیب‌های روانی ارتباط با افراد خودشیفته می‌پردازد و روش‌هایی تضمین‌شده برای رهایی از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

خودشیفتگی یک اختلال روانی جدی و متاسفانه رایج در سراسر دنیاست. برای شناخت افرادی با این ویژگی اخلاقی نیاز نیست دکتری روان‌شناسی داشته باشید، اما باید گفت خصوصیاتی که در فرهنگ عامه نشانه‌های فرد خودشیفته تلقی می‌شوند کاملا صحیح نیستند. نویسندگان معمولا چنین اشخاصی را با اشتیاق شدید به تحسین شدن و کسب برتری متمایز می‌کنند، اما خودشیفتگی روی دیگر نیز دارد: بی‌تفاوتی به نیازهای دیگران. این رفتار عواقب روانی مهلکی برای نزدیکان آن‌ها به دنبال دارد که در کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ (Will I ever be free of you) نوشته‌ی کاریل مک براید مفصلا مورد بحث قرار می‌گیرد.

خودشیفتگی از شایع‌ترین علل مشکلات زندگی خانوادگی و زناشویی است. افراد مبتلا به این اختلال از لحاظ روانی ظرفیت لازم برای عشق ورزیدن، همدلی و فداکاری را ندارند. آن‌ها متوقعانه از اطرافیان تقاضای تحسین و تمجید و مراقبت دارند اما محبت دریافتی را به دیگران برنمی‌گردانند. خودشیفته‌ها توانایی‌های خود را بسیار غیرواقعی برآورد می‌کنند و به همین دلیل معتقدند از آن‌ها به اندازه کافی قدردانی نمی‌شود. خودشیفته‌ها در سواستفاده عاطفی از نزدیکان تا آن جا پیش می‌روند که تنها می‌مانند. با این وجود تشخیص چنین اشخاصی از دور آسان نیست زیرا آن‌ها در ارائه چهره‌ای بی‌نقص از خود استاد هستند.

افراد بسیاری مجذوبِ این تصویر ایده‌آل به یک خودشیفته دل می‌بازند، اما دیری نمی‌پاید که می‌فهمند شخصیت واقعی او چیز دیگری است. آن‌ها می‌کوشند رابطه‌ی لذتبخش اوایل آشنایی را را دوباره به دست آورند، در حالی که همسران یا شرکای خودشیفته تمام خواسته‌های به‌حق آنان را رد می‌کنند. این تلاش بی‌نتیجه به دوری باطل می‌انجامد که کاریل مک براید در کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ به آن می‌پردازد. زن یا مردی که با یک خودشیفته وصلت کرده مورد انکار عاطفی قرار می‌گیرد و عزت‌نفس خود را به آرامی از دست می‌دهد. علاوه بر این زندگی با مبتلایان به خودشیفتگی مملو از بازی‌های روانی‌ است که باعث می‌شود شریک آن‌ها خود را مسئول تمام نارضایتی‌های این اشخاص بداند.

با این تفاسیر جلوگیری از آسیب‌های روانی زیستن با یک فرد خودشیفته شاید غیرممکن به‌نظر برسد اما خبر خوب اینجاست: شما می‌توانید به این چرخه پایان دهید. کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ از انتشارات راوشید با استفاده از تجارب واقعی کمک می‌کند خودتان را از ضربه‌های چنین رابطه‌ای نجات داده و زندگی سالمی برای خود خلق کنید. اگر از عزیزی خودشیفته آسیب دیده‌اید این اثر سودبخش با ترجمه‌ی سحر صالحی می‌تواند شما را به سمت سلامت عاطفی و مالی هدایت کند، کافی است به آموخته‌های کاریل مک براید گوش بسپارید تا یک‌بار برای همیشه به سواستفاده‌های چنین اشخاصی پایان دهید!

نکوداشت‌های کتاب آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

  • راهنمایی فشرده و جامع برای رویارویی با طلاق و ادامۀ زندگی پس از آن. (PsychCentral.com)
  • کتاب حاضر بی‌همتاست زیرا چشمان شما را به واقعیت افراد خودشیفته باز می‌کند و روش حفظ سلامت روانی خانواده‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهد. (Renee Richker، روانپزشک)
  • دکتر مک‌براید راهنمایی‌ گام‌ به ‌گام و فوق‌العاده کاربردی فراهم نموده تا همسران قربانی بتوانند با قضیه طلاق از شریک خودشیفتۀ زندگی خود کنار بیایند. (کیث کمپ‌بل)

کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ مناسب چه کسانی است؟

افرادی که در حال زندگی با شریکی خودشیفته هستند، مراحل جدایی از چنین همسری را می‌گذرانند یا پس از طلاق با فردی خودشیفته هنوز از آسیب‌های این رابطه‌ی ناسالم رنج می‌کشند مخاطبان این اثر هستند.

با کاریل مک براید بیشتر آشنا شویم

دکتر کاریل مک براید (Karyl McBride) نویسنده پرفروش، روان‌درمانگر و متخصص درمان تروماست. او که بیش از چهار دهه با مراجعانی مختلف کار کرده، حاصل تجربیات خود را در کتاب‌هایی با محوریت خودشیفتگی گردهم آورده تا به افراد بیشتری برای نجات زندگی‌شان از روابط آسیب‌زا کمک کند. کتاب «آیا من به قدر کافی خوب خواهم بود؟» اثر دیگر اوست که به زبان فارسی ترجمه شده و در پلتفرم کتابراه قابل تهیه است.

در بخشی از کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ می‌شنویم

بسیاری از ما با تصمیمات دشوار روبرو هستیم، بنابراین از تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها اجتناب می‌کنیم. شما از این کتاب برای آموزش خود و گرفتن بهترین تصمیم برای خود و خانواده کمک می‌گیرید. هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید چه باید بکنید. این زندگی شماست و شما آن فردی هستید که با تصمیماتی که می‌گیرید زندگی خود را خواهید ساخت. حتی پس از درک مسائل مشترک در رابطه با فرد خودشیفته، ممکن است آرزومند و امیدوار به تغییر شرایط باشید که این میلی طبیعی است. هیچ‌کس نمی‌خواهد حمایت تمام زندگی خود را از دست بدهد. ما فقط وقتی آماده هستیم، توانایی تغییر را داریم.

شما را تشویق به تهیه فهرست «ماندن یا ترک کردن» می‌کنم. این فهرست باید منعکس‌کننده نظام ارزشی شما باشد و باید نگرش‌های اساسی و مهمی از جمله امنیت شخصی و سلامت روان، سلامت جسمی-مالی، دستگاه‌های پشتیبانی و امنیت، سلامت روانی و جسمی فرزندان شما را دربربگیرد. از آن‌جا که این فهرست باید منعکس‌کننده زندگی و نظام ارزشی شما باشد، برای من مناسب نیست که چیزی ارائه بدهم که شما همان را دنبال کنید. اگر سردرگم شده‌اید که از کجا شروع کنید، لطفا به سوالات موجود در فهرست «آیا شریک زندگی‌تان خودشیفته است؟» مراجعه کنید و با توجه به نظام ایمنی، بهداشت و حمایتی که در ذهن خود دارید به آن‌ها پاسخ دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
37 دقیقه
فصل اول: آیا من با فردی خودشیفته در ارتباط هستم؟
37 دقیقه
فصل دوم: این شخصی نیست که من با او ازدواج کردم
46 دقیقه
فصل سوم: من با فردی خودشیفته ازدواج کردم
38 دقیقه
فصل چهارم: صلاح من و فرزندانم چیست؟
69 دقیقه
فصل پنجم: مراحل طلاق
58 دقیقه
فصل ششم: درخواست کمک
58 دقیقه
فصل هفتم: مبارزه پس از طلاق
56 دقیقه
فصل هشتم: ادامه دادن
74 دقیقه
فصل نهم: والدین همدل
53 دقیقه
فصل دهم: طرح آزمایشی AIMS

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟
نویسنده
مترجمسحر صالحی
راویعسل جعفری
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۴۱۰۰۰ 20500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

صدیقه خدری
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
این کتاب برای کسانی که با همسر خودشیفته زندگی می‌کند بسیار مفید است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟

برای دریافت کتاب صوتی آیا روزی از دستت رها خواهم شد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.