معرفی و دانلود کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید

عکس جلد کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۳۰,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید

کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید نوشته‌ی برایان تریسی، مخصوص کسانی‌ست که می‌خواهند درآمد بیشتری داشته باشند، زندگی لذت بخش و بانشاط‌تری را تجربه کنند و پله‌های ترقی و موفقیت را هر چه سریع‌تر طی کنند. تنها کافیست تا با دوازده اصل این کتاب آشنا شوید تا زندگی‌تان زیر و رو شود.

درباره کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید:

برایان تریسی یکی از محبوب‌ترین سخنرانان حرفه‌ای جهان در کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید (Create Your Own Future) به شما درباره یک مسیر اثبات شده و دقیق توضیح می‌دهد که با قرارگیری در آن و عمل به دستورالعمل‌هایش، آینده‌تان درخشان می‌شود و می‌توانید به اهداف مختلف خود دست پیدا کنید.

درواقع با دوازده اصولی که کتاب آینده خود را خلق کنید به شما پیشنهاد می‌دهد، زندگی، شغل و آینده‌تان قابل کنترل خواهد بود و بدون آنکه استرس عوامل مخرب بیرونی را داشته باشید، می‌دانید که قطعا به موفقیت خواهید رسید.

تریسی هر یک از این عوامل موفقیت را به همراه مثال‌های موردی و جذاب برایتان توضیح می‌دهد و در کنار آن تمرینات خاصی را برایش در نظر می‌گیرد تا بتوانید بلافاصله از آن‌ها برای اجرا در زندگی خود استفاده کنید.

کتاب آینده خود را بسازید به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید اهداف‌تان را تعیین کنید، خلاقیت ذاتی خود را به کار گیرید و از هر مانعی در مسیر خود بگذرید. شما خواهید آموخت که چگونه مهارت‌های اصلی برای تسلط بر حوزه کاری خود را بشناسید و چگونه از مهم‌ترین افراد در زندگی شغلی و شخصی خود حمایت کنید.

درواقع اهمیتی ندارد که شغل و حرفه شما چیست؛ چرا که هر کسی می‌تواند با شنیدن این کتاب صوتی در زمینه کاری خود متخصص شود، به استقلال مالی برسد و عادت‌ها و افکار مثبتی را در خود پرورش دهد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید:

- هر کسی که به دنبال موفقیت در زندگی شخصی و شغلی خود است باید این کتاب را بخواند. (جف روزن، معاون اجرایی رئیس بانک ایالات متحده)

- اگر مراحل ساده به کار رفته در کتاب را دنبال کنید، قطعا زندگی شما تغییر می‌کند و سرعت موفقیت شما بیشتر می‌شود. (تونی جری، نویسنده و سخنران)

- برای ایجاد آینده‌ای موفق، دوازده اقدام عملی و قدرتمند را یاد بگیرید تا زندگی خود را کنترل کنید و موفقیت خود را به درجات بالا برسانید. این کتاب را هر کسی که می‌خواهد دستاوردهای خود را بیشتر کند، باید بخواند. (تونی الساندرا، نویسنده کتاب قانون طلایی فروش)

- برایان تریسی بار دیگر کتابی قدرتمند و کاربردی نوشته که به شما نشان می‌دهد چگونه شانس و موقعیت‌های خوب خود را بسازید، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و آینده را به هر شکلی که می‌خواهید، تغییر دهید. (کن بلانچارد، نویسنده کتاب مدیر یک دقیقه‌ای)

کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر انسان بلندپروازی هستید و می‌خواهید کیفیت زندگی خود را بهتر کنید و در تمامی بخش‌های آن به موفقیت برسید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy)نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

در بخشی از کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید می‌شنویم:

وقتی سریع‌تر از بقیه مردم به موفقیت‌های بزرگ می‌رسید، عده‌ای می‌گویند که شانس دارید اما هر چه اتفاق می‌افتد، براساس احتمالات است. موفق‌ها همیشه دست به کار می‌شوند؛ اقدام می‌کنند تا احتمال موفقیت خود را بیشتر کنند. آن‌ها موفقیت خودشان را به ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی خودشان و به خصوص به این نکته نسبت می‌دهند که پرتلاش‌تر هستند و بیش از دیگران کار می‌کنند و کسانی که موفق نمی‌شوند، همیشه از بخت و اقبال بد می‌نالند. موفقیت بستگی به این دارد که همیشه به نتایجی برسید که مردم بخواهند خریدار آن باشند؛ موفقیت زمانی حاصل می‌شود که دیگران درها را به روی شما بگشایند و شما را به صدر حرفه‌ای که در آن قرار دارید برسانند.

اصل نتایج می‌گوید که پاداش شما همیشه برابر کیفیت، کمیت و خطوط زمانی نتایجی‌ست که برای دیگران تحصیل می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
فصل اول: آینده خود را خلق کنید
40 دقیقه
فصل دوم: اصل شماره یک - توانمندی‌های بالقوه شما نامحدودند
71 دقیقه
فصل سوم: اصل شماره دو - نقش مهم وضوح و روشنی
65 دقیقه
فصل چهارم: اصل شماره سه - دانش قدرت است
72 دقیقه
فصل پنجم: اصل شماره چهار - تسلط و احاطه معجزه می‌کند
52 دقیقه
فصل ششم: اصل شماره پنج - نگرش یعنی همه چیز
58 دقیقه
فصل هفتم: اصل شماره شش - توجه به روابط
61 دقیقه
فصل هشتم: اصل شماره هفت - نقش مهم پول
61 دقیقه
فصل نهم: اصل شماره هشت - شما یک نابغه هستید
55 دقیقه
فصل دهم: اصل شماره نه - نتایج پاداش‌ها را مشخص می‌کند
61 دقیقه
فصل یازدهم: اصل شماره ده - قدر موقعیت‌ها را بدانید
48 دقیقه
فصل دوازدهم: اصل شماره یازده - نقش مهم منش
53 دقیقه
فصل سیزدهم: اصل شماره دوازده - موفقیت از آن شماست
9 دقیقه
فصل چهاردهم: جمع بندی - زندگی‌تان را به شاهکاری تبدیل کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آینده خود را خلق کنید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۳۰,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید

وحید شفقی
۱۳۹۹/۱۲/۸
تشکر فراوان، بابت ترجمه و صداگذاری فوق‌العاده این کتاب. یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌هایی که خواندن و اندیشه کردن به آنرا به صورت جدی، توصیه می‌کنم. این کتاب را باید بارها و بارها خواند و به نکات مهم آن اندیشید و عمل کرد.
علی معصومی
۱۴۰۲/۵/۲۶
همه آن چیزی که ما برای رسیدن به آینده آرمانی و مد نظر خودمان نیاز داریم فقط و فقط شناختن ذهن و تمرین و جهت دادن آن برای شکل دادن آیندیمان است تریسی بسیار جذاب و روان این مسیر رو برای شما توضیح داده
محسن پرنده
۱۴۰۱/۲/۳۰
سلام باتشکر فراوان از شما خیلی عالی من خودم ازطریق گوش دادن مطالب بهتر متوجه می‌شوم وچون وقت کافی برای خواندن ندارم ازطریق صوتی با هندسفری همه جا میتوانم گوش بدم سپاسگزارم، 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
امین کافی
۱۴۰۳/۱/۱
با سلام و عرض ادب به همه کارکنان کتابراه
باید آنچه که می‌خوانم از صمیم قلب بخواهم و به همین منظور موفق خواندن کتاب فوق نشده‌ام،
از زحمات شما ممنونم
Amir Noadost
۱۴۰۰/۶/۳
واقعا کتاب خوب و روانیه خیلی نکات خوبی داره مطمئنم که از خربدش پشیمون نمیشید این کتاب پتانسیل این رو داره که چند بار خوانده بشه
Arash Abed
۱۴۰۲/۵/۱۶
با اینکه برایان تریسى کمى وارد محدوده نویسندگان زرد شده اما بنظرم در حوزه انگیزشى و فروش بهترین هست.
روح الله افروز
۱۴۰۲/۲/۱۳
برایه خلق رویا‌ها رویا پردازی باید کرد نه تفکر در اشتباهات غیر قابل تکرار
SHIVA SADR
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
کتاب خوبیه جاداره چند بار گوش داده بشه و به گفته هاش عمل بشه.
جعفرحسینخانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بسیارکتاب خوبی است من توصیه میکنم حتما بخوانید
فاطمه کرمانی
۱۴۰۱/۸/۲۹
گوش کردنش خیلی خوب من بیشتر وقتها گوش میدم این کتاب
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
برایان تریسی موفقیت شما را در ابن کتاب تضمین میکند
Masoud Khalifeh
۱۴۰۰/۲/۱۲
کتابی کامل و عالی. به نظرم یک دانشگاه هست این کتاب
محمدجواد صالحی
۱۴۰۰/۴/۲۱
کیفیت صدا فوق العاده است.
اعطم صفری
۱۴۰۰/۳/۹
حتما مطالعه کنید آموزنده و خوبه در کل
Majid R
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
بسیار عالی و کامل بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید

برای دریافت کتاب صوتی آینده خود را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.