معرفی و دانلود کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی

عکس جلد کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی

حتما تابه‌حال این جمله را از آدم‌های مختلف شنیده‌اید که هر چه بیشتر روی چیزی پافشاری می‌کنم، کمتر به نتیجه می‌رسم! نویل گادارد و تیم گریمز در کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! دلایل این تجربه مشترک در میان افراد مختلف را بیان می‌کنند و شما را برای کسب آرامش بیشتر در زندگی و رسیدن به موفقیت راهنمایی می‌نمایند.

درباره‌ی کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

تا حالا داخل باتلاق گیر افتاده‌اید؟ زمانی که در باتلاق گیر می‌کنید، بهترین کار برای نجات پیدا کردن، تقلا نکردن است! زیرا هر چه بیشتر دست‌وپا بزنید، بیشتر درون آن فرو می‌روید و احتمال بیرون آمدن از آن کمتر می‌شود!

بسیاری از موقعیت‌های زندگی نیز درست شبیه به همان مثال بالاست! از کودکی همیشه به ما آموخته‌اند که تلاش کردن یک امر مقدس در زندگی است و انسان‌های تلاش‌گر جایگاهی متفاوت از دیگران دارند. این ایده انکارناپذیر است اما موارد زیادی هم وجود دارد که کوشش بسیار نتیجه عکس به همراه داشته و نه‌تنها آرامش را از زندگی می‌دزدد، مسیر رسیدن به هدف را هم کندتر می‌کند! خیلی وقت‌ها تلاش بیش‌ازحد ودست‌وپا زدن‌ها و بدوبدوهای پشت‌سرهم، به جای آنکه نجات‌بخش باشند، کشنده‌اند! پس بهتر است آرامش را جایگزین آن کنید تا نتیجه مطلوب حاصل از آن را ببینید. بهتر است در برخی از شرایط زندگی که خودتان را در حال تلاش بی‌وقفه می‌یابید و درعین‌حال نتیجه مثبتی را هم از آن نمی‌گیرید، متوقف شوید. سپس از خود بپرسید که «آیا واقعا به این اندازه سعی و تلاش نیاز است؟»، «آیا هیچ راه ساده‌تری برای دستیابی به آنچه می‌خواهم وجود ندارد؟»

این کار به شما کمک می‌کند که کمی آرام‌تر شوید و سپس مسیر کوتاه‌تر و درست‌تر را برای هدفت‌هایتان انتخاب کنید. نویل گادارد (Neville Goddard) و تیم گریمز (Tim Grimes) در کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن (Relax More, Try Less) روی این نکته تاکید می‌کنند که بیشتر اوقات به تنها چیزی که نیاز دارید، آرامش بیشتر و تلاش کمتر است. با خواندن این کتاب می‌آموزید که آرامش و سکون چگونه می‌توانند شما را در مسیر اهدافتان پیش ببرند و درنهایت به آنچه می‌خواهید برسید.

نکوداشت‌های کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

- از میان تمام نگرش‌های عرفانی که من با آن‌ها آشنا هستم، نگرش نویل از همه جادویی‌تر است! (Israel Regardie)

- این کتاب فوق العاده است. تابه‌حال چهار بار آن را خوانده‌ام و هر بار مزایای آرامش داشتن در زندگی، بیشتر خودش را نشان می‌دهد. (Amazon Reviewer)

- این کتاب مجموعه‌ای از اطلاعات عالی درباره هنر و تمرین آرامش است! (Eddie Coronado)

- نویل رادیکال‌ترین و ظریف‌ترین صدای جنبش مثبت‌اندیش است. (Mitch Horowitz)

کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه کسانی که می‌خواهند مسیر کوتاه‌تر و نتیجه‌بخش‌تری را برای رسیدن به موفقیت طی کنند و به نتایج مطلوب خود برسند، پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن بیشتر آشنا شویم

نویل گادارد یکی از نویسندگان برجسته‌ایست که در دنیای عرفان و مذهب تلاش‌های فراوانی کرده است. او که در باربادوس به دنیا آمده، از هفده سالگی، زادگاهش را به سمت نیویورک ترک کرد و در آنجا به فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای پرداخت و به‌عنوان رقصنده باله مشغول شد. گادارد در زمینه هنر و عرفان فعالیت‌های زیادی کرده و تاکید او در کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش، روی ضمیر انسان متمرکز شده است. این نویسنده توانسته با شیوه متفاوت تفکر خود، دنیا را به چالش بکشد و در تمامی نوشته‌هایش، روی «من درون آدمی» به‌عنوان خدای هر فرد تاکید می‌کند.

نویسنده دیگر این کتاب، تیم گریمز نام دارد که در زمینه قانون جذب و هدایت افراد به سمت زندگی بهتر و باکیفیت‌تر فعالیت می‌کند. او همچنین در زمینه ساخت پادکست و ویراستاری مهارت دارد و توانسته در دنیای نویسندگی و هنر خودش را مطرح کند.

در بخشی از کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن می‌خوانیم

عجیب به نظر می‌رسد، اما بسیاری از ما واقعاً در تلاش کردن آنقدرها هم خوب نیستیم.

اغلب اگر اجازه دهیم زندگی سیر طبیعی خود را طی کند، بدون اینکه مدام در تلاش‌های خیرخواهانه‌مان – اما عمدتاً بی‌اثر – مداخله کنیم، بهتر است. ما به اشتباه با تلاش زیاد خودمان را زمین می‌زنیم. به‌عنوان‌مثال، بیایید ببینیم که چگونه از تلاش برای تغییر افکارمان استفاده می‌کنیم، زیرا این موضوع به نحوه تلاش ما برای تغییر ناموفق چیزها مربوط می‌شود. درحالی‌که اکثر ما موافقیم که مثبت اندیشی مفیدتر است، با این وجود تمایل داریم تحت فشار افکار و احساسات منفی قرار بگیریم. بدیهی است که به خودمان بگوییم «افکار مثبت بیندیشیم» و کار کاملاً دیگری این است که آن را به‌طور مداوم انجام دهیم. من هنوز از اینکه چقدر سریع افکارم می‌توانند به سمت تلخی بروند و رضایت‌بخش نباشند شگفت‌زده هستم. به نظر می‌رسد کوچک‌ترین موضوع تحریک‌کننده‌ای می‌تواند باعث شود افکار مثبت من از بین برود و افکار منفی را به سرم بیاورد.

تلاش برای «مثبت اندیشیدن» برای بسیاری از ما راه‌حلی بسیار سطحی است. و صادقانه بگویم، اکثریت قریب به اتفاق توصیه‌های خودسازی نیز همین‌طور است. هدف خوبی است، اما در نهایت ناکافی است. این نمی‌تواند عمیقاً در درون ما طنین‌انداز شود. وقتی ذهن ما در حال تلاطم است، تأکید مجدد اساسی مانند «مثبت باش» نمی‌تواند آن را کاهش دهد. بیشتر توصیه‌های خودیاری نیز وجود ندارد. ما در مثبت اندیشی مشکل داریم، حتی اگر بسیاری از ما خیلی تلاش کنیم که مثبت باشیم (اما نمی‌شود).

به همین ترتیب، بسیاری از ما می‌توانیم به مواقعی فکر کنیم که برای کمک و مراقبت از دیگران بسیار تلاش کرده‌ایم، بسیار تلاش کرده‌ایم تا کارمند بهتری باشیم، یا خیلی تلاش کردیم تا سالم‌تر شویم، فقط برای اینکه ببینیم این تلاش هماهنگ در نهایت با ناموفق بودن ما به پایان می‌رسد. می‌خواهیم شاد باشیم، می‌خواهیم دیگران شاد باشند، ما یک زندگی رضایت‌بخش می‌خواهیم و اغلب احساس می‌کنیم شکست خورده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تیم: تلاش کردن و تلاش نکردن
تیم: چگونه همیشه آرامش داشته باشیم
نویل: چگونه می‌توانید از تخیل خود هنگام استراحت استفاده کنید
تیم: چرا آرامش باید گزینه پیش‌فرض شما باشد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی
نویسنده،
مترجمیاسین قاسمی بجد، متین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-233-435-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

سحرروشنی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
گاهی برای آرامش نیاز به تلاش و یا حتی هزینه‌های گزاف باید پرداخت کرد اما کاش از اول آگاهانه تصمیم میگرفتیم برای آرامش درونی مشاوره‌های فراوان رفتم اما تاثیر آن‌ها به اندازه کتاب‌هایی که مطالعه کردم نبود بیشتر ارام باش کمتر تلاش کن ممنون از شما که با متانت و صبوری در کنار ما هستید و صمیمانه برای را همراهان کتاب تلاش میکنید آرزوی بهترین‌ها برای شما دارم شمایی که برای بهتر شدن حال ما تلاش کردید من یکی از هزاران نفر همراهان کتابراه هستم
امین رضائی
۱۴۰۱/۷/۶
مولف کتاب آموزه‌های نویل رو بسیار گنگ و خلاصه به مبحث آرامش ربط داده که متاسفانه این نوشته اصلا در حد یک کتاب نیست. در فصل اول و دوم فقط با انواع جملات بیان می‌کنه که آرامش خوبه و راهکار آنچنانی برای رسیدن به آرامش ارائه نمیکنه.
از سوی دیگر ترجمه این کتاب هم بسیار ضعیف است و کاملا واضح است که به
مترجم هیچ تسلطی بر موضوعات کتاب ندارد وگرنه مترجم با دانش هیچ وقت چنین کتابی رو برای ترجمه انتخاب نمیکنه.
Gh.art
۱۴۰۱/۹/۱۵
کتابی بقول خود مولف در حد راهنما که کاربردی هست و برای شروع در حوزه‌ی موفقیت فردی مفید واقع میشه.. ولی همونطور که یکی از خوانندگان محترم هم گفتن ترجمه گنگ هست و خیلی روان و شفاف نیست بعضی جاها رو خودتون باید تو ذهنتون اصلاح کنید تا درکش راحت تر بشه در مجموع راضی کننده بود نویل گادارد جزو بهترین‌های این حوزه س.. با تشکر از کتابراه
فاطمه نوازی
۱۴۰۲/۹/۳
راز احساس است بخونید با این کتاب تمام چیزهایی که تو زندگیتون غیر قابل دست یابیه با مطالعه کتاب متوجه میشوید وقدر اسانتر از حد تصوره و فقط تکرار تمرین راز موفقیته نویل گا دارد خیلی نویسنده قدیمیه و در قید حیات نیست و تمام نویسنده‌های موفقیت از ایشون الهام گرفتند
Amir G. Keramati
۱۴۰۲/۳/۲۱
بدترین ترجمه‌ای که میشه تصور کرد. جملات بی ربط، کلمات نامفهوم و... اصلا نمیشه اسمشو گذاشت ترجمه! فکر کنم مترجم خیلی با سوادش! کپی کرده تو مترجم گوگل و از همونجا برداشته و حتی زحمت یکبار خوندن متن را هم به خودش نداده. حیف این مطالب عالی که به این وضع ترجمه و خراب شده...
لیلی محسنی
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتابهای زیادی در مورد قانون جذب خوانده ام، اکثر آن‌ها کلی گویی یا تکراری گویی بوده اند، این کتاب بسیار مختصر و مفید آنچه را لازم است بیان می‌کند
azam Iyhan
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب خوبی هست و درک خیلی بالایی می‌خواد بعضی جمله هارو باید چند بار بخونی تا بفهمی منظور نویسنده چی بوده یه کتاب انگیزشی در غالب برنامه ریزی که در زندگی کمک می‌کنه.
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۲/۷
سلام کتاب خوبی هست حتی با خوندن مطالب هم آروم شدم واقعا مدیرهست یاد میگیریم دید مثبت در زندگی داشته باشیم در شرایط سخت ناامیدنباشیم تغییرات محیط پیرامون ماازقدرت ذهن ماست
مریم جودی
۱۴۰۱/۷/۲۴
هنوز کامل نخوندمش تا اینجا ک عالی بوده، ولی کلا نویل گادارد یک اسطوره بود و سخنانش رو باید با طلا نوشت👏👏❤️❤️❤️
فاطمه زهرا کیان فر
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب فوق العاده عالی حجم کم ولی کاربردی و باعث تغییر دیدگاه در مورد مسائل مختلف ازجمله شخصیت و اخلاق و مالی میشود.
حسین بهادی
۱۴۰۲/۵/۲۲
کتاب خیلی جالبیه واقعا لذت بردم. کتاب کم حجم و مفیدی بود. نویل گادارد خیلی خوب و جذاب توضیح میده.
تارا منصوری
۱۴۰۲/۲/۱۵
مختصر مفید کاربردی، یک جاهایی ترجمه مناسب نبود و منظور نمی‌رسوند اما در کل کتاب، کتاب خوبیه
مصعب امجدی
۱۴۰۲/۵/۲۰
نمیخوندم خیلی خوب بود تا اینکه با خوندنش وقت خودم رو تلف می‌کردم.
فاطمه بویه راضی
۱۴۰۲/۴/۱۲
بحث‌های نویل گادارد رو خیلی بد توصیح داده. درواقع نویل راجب شیفتینگ صحبت میکنه
Ali
۱۴۰۲/۲/۲۹
باید باقانون اشنا باشی تا بتونی درک کنی مگر نه برات درکش سخته
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

برای دریافت کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.