معرفی و دانلود کتاب صوتی از زمین تا ماه

عکس جلد کتاب صوتی از زمین تا ماه
قیمت:
80000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از زمین تا ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از زمین تا ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از زمین تا ماه

کتاب صوتی از زمین تا ماه یکی از خیال‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین آثار ژول ورن محسوب می‌شود که ماجرای سفر انسان به کره‌ی ماه را با لحنی شوخ‌طبعانه روایت می‌کند. رئیس باشگاه توپچی‌های آمریکا، مردی فرانسوی و یک دانشمند راهی سفری شنیدنی به کره‌ی ماه می‌شوند که پایان آن را هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند.

درباره کتاب صوتی از زمین تا ماه:

زمانی که صحبت از رمان‌های علمی - تخیلی می‌‌شود بسیاری تصور می‌کنند منظور صرفاً داستان‌های تخیلی‌ای است که برای بچه‌ها نوشته می‌شود و بدون شک این تصور بسیار اشتباه و نابه‌جا است. داستان‌های علمی - تخیلی می‌توانند تلخ، پیشگویانه و پیشرو باشند و بسیاری از نویسندگان بزرگ و مطرح این سبک ادبی تاکنون اتفاقات بسیاری را پیش‌بینی کرده‌اند. ژول ورن (Jules Verne) که به عنوان بزرگ‌ترین نویسنده‌ی علمی - تخیلی شناخته می‌شود نیز در این گروه قرار دارد و تمامی آثار او را باید برای یافتن نشانه‌هایی از آینده‌ی بشریت، بررسی کرد.

ژول ورن در سال 1877 رمانی به نام از زمین تا ماه (From the Earth to the Moon) منتشر نمود که در آن با جزئیاتی جذاب و خواندنی به موفقیت انسان‌ها در خصوص سفرهای فضایی می‌پردازد و این اتفاقی است که 1969 به حقیقت پیوست. شاید مردم معاصر ژول ورن به داستان او نگاهی متفاوت داشته‌اند و آن را نتیجه‌ی ذهنی خیال‌انگیز می‌دانستند اما انسان قرن بیست‌ویکمی آن را یک اثر پیشگویانه قلمداد می‌کند.

جدا از مباحث علمی کتاب صوتی «از زمین تا ماه» داستان جذابی دارد که به ماجراجویی‌های جذاب عده‌ای از توپچی‌های آمریکا می‌پردازد؛ جنگ داخلی آمریکا دیگر به پایان رسیده است، کارخانه‌های تسهیلات فعالیتی ندارند و توپچی‌ها هم بیکار شده‌اند. در چنین شرایطی رئیس باشگاه ‌آن‌ها ایده‌ی جالبی ارائه می‌دهد: او می‌خواهد توپی بزرگ درست کند و به کره‌ی ماه بفرستد. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه کمی تغییرات در روال کار ایجاد می‌شود و مردی فرانسوی که قصد سفر به ماه را دارد پیدایش می‌شود. به همراه این توپ غول پیکر، رئیس باشگاه، مردی فرانسوی و یک دانشمند راهی سفری فضایی می‌شوند. از طرف دیگر، رقابت میان شخصیت‌های داستان برای موفقیت یا عدم موفقیت این پرژوه‌ی بزرگ، اشاره به جنگ داخلی آمریکا و... رنگ و بوی دیگری هم به داستان اضافه می‌کند. مطمئن باشید این داستان به قدری هیجان‌انگیز است که تا پایان آن را همراهی خواهید کرد.

شنیدن کتاب صوتی از زمین تا ماه مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های علمی - تخیلی علاقه دارید، کتاب صوتی از زمین تا ماه بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود؛ چرا که داستانی جذاب، پیشگویانه و جسورانه دارد و شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

نکوداشت‌های رمان صوتی از زمین تا ماه:

- یک داستان ماجراجویانه‌ی کلاسیک. (Barnes & Noble)
- رمان پیش‌گویانه‌ی ورن. (Amazon)
- ورن در این رمان، جلوتر از زمانه‌ی خود بود. (Conceptual Fiction)

ژول ورن را بیشتر بشناسیم:

نام کامل او ژول گابریل ورن (Jules Gabriel Verne) است و در گروه نویسندگان محبوب و پرطرفدار قرار دارد و به عنوان پدر داستان‌های علمی تخیلی از او یاد می‌شود. داستان‌های او را می‌توان رویاهایى قلمداد کرد که به حقیقت تبدیل شده‌اند و یا ممکن است در آینده‌ای نزدیک به حقیقت بپیوندند؛ چرا که او نکات جالبی در خصوص اختراعات مدرن مانند هواپیما، زیردریایى، تلویزیون و... بیان کرده است، آن هم زمانی که هنوز وجود نداشته‌اند.

بیست هزار فرسنگ زیر دریا، جزیره‌ی اسرارآمیز، دور دنیا در هشتاد روز و... مشهورترین آثار او هستند و جوانان و نوجوانان بسیاری کتابخوانی را با رمان‌های او آغاز کرده‌اند. داستان‌های او پر از اشارات اخلاقی و انسانی است و همین موضوع منجر شده است که همچنان نویسنده‌ی محبوبی باشد. ژول ورن در سال 1828 متولد شد و در سال 1905 پیش از آن به حقیقت پیوستن بسیاری از پیش‌بینی‌هایش را ببیند از دنیا رفت.

در قسمتی از کتاب صوتی از زمین تا ماه می‌شنویم:

آن شب، بجز اعضای باشگاه، به هیچ قیمتی هیچ‌کس در بالتیمور حق ورود به سالن اصلی را نداشت. سالن به طور ویژه به اعضای اصلی و مکاتبه‌ای اختصاص داده شده بود و کس دیگری اجازه حضور در آن‌جا را نداشت. حتی افراد سرشناس و اعضای شورای شهر ناچار بودند کنار زیردست‌هایشان بایستند تا بلکه اخبار داخل به گوششان برسد.

سوای این مسائل، تالار پهناور نمای باشکوهی داشت. آن مکان وسیع به طرز شگفت‌آوری متناسب با کارایی‌اش بود. ستون‌های بلندش ار روی هم گذاشتن لوله‌های توپ ساخته شده و از خمپاره‌اندازهای قطور برای پایه‌شان استفاده شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
23 دقیقه
فصل اول- باشگاه گان
20 دقیقه
فصل دوم- سخن‌رانی رئیس باربیکین
12 دقیقه
فصل سوم- تاثیر سخن‌رانی باربیکین
13 دقیقه
فصل چهارم- پاسخ رصدخانه‌ی کمبریج
18 دقیقه
فصل پنجم- قصه‌ی ما
15 دقیقه
فصل ششم- آنچه در ایالات متحده نمی‌شود باور نداشت و آنچه دیگر نمی‌شود باور داشت
22 دقیقه
فصل هفتم- نوای گلوله
15 دقیقه
فصل هشتم- داستان گلوله
17 دقیقه
فصل نهم- مسئله‌ی باروت
16 دقیقه
فصل دهم- یک مخالف در برابر بیست‌وپنج میلیون موافق
17 دقیقه
فصل یازدهم- فلوریدا و تگزاس
16 دقیقه
فصل دوازدهم- همه‌ی جهان
18 دقیقه
فصل سیزدهم- استونز هیل
18 دقیقه
فصل چهاردهم- کلنگ و ماله
13 دقیقه
فصل پانزدهم- جشن قالب‌ریزی
18 دقیقه
فصل شانزدهم- کلمبیاد
4 دقیقه
فصل هفدهم- پیام تلگرافی
26 دقیقه
فصل هجدهم- مسافر «آتلانتا»
24 دقیقه
فصل نوزدهم- گردهمایی
21 دقیقه
فصل بیستم- حمله و پاتک
21 دقیقه
فصل بیست‌ویکم- چگونه یک فرانسوی مشکلی را حل می‌کند
17 دقیقه
فصل بیست‌ودوم- شهروند جدید ایالات متحده
19 دقیقه
فصل بیست‌وسوم- گلوله‌ی واگن‌دار
16 دقیقه
فصل بیست و چهارم- تلسکوپ رشته کوه راکی
17 دقیقه
فصل بیست و پنجم- آخرین ریزه‌کاری‌ها
15 دقیقه
فصل بیست و ششم- آتش
13 دقیقه
فصل بیست و هفتم- هوای دود گرفته
7 دقیقه
فصل بیست و هشتم- سیاره‌ی جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از زمین تا ماه
نویسنده
مترجممحمد نجابتی
راویامید تقوی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
80000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از زمین تا ماه

K Z
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب رو قبلا خوانده بودم و این بار گوش کردم، چون ممکنه اصطلاحات علمى و روش هاش گیج کننده داشته باشه فکر مى کنم نسخه خواندنیش بهتر باشه.
ضمنا خیلى بهتر مى شد اگر کمى موسیقى ابتدا و انتهاى هر بخش رو کمتر کنید خیلى‌ها قبل از خواب کتاب گوش مى دهند و یک دفعه همچین موسیقى اى با صداى بلند و طولانى و
کمى آزاردهنده است.
با اینحال کتاب هاى ژول ورن همیشه جذاب هیجان انگیزند و مخصوصا این کتاب که انتقادى از طرف من بهش وارد نیست. امیدوارم بخونید و لذت ببرید
محمدرضا
۱۴۰۰/۲/۱۵
طبق معمول خیلی کتابی عالی بود، به گونه‌ای بود که می‌شد تصاویر را در ذهن مجسم کرد؛ صدای راوی هم که حرف نداشت. کتاب دور ماه ادامه این کتاب است. فقط بعضی کلمات کتاب معانی علمی داشتند و با چند جست و جوی ساده در اینترنت می‌شود معنای آن‌ها را پیدا کرد. 😊🌹
مهرداد نوذری
۱۴۰۲/۱/۲۹
کتاب‌های ژول ورن همه ارزش خوندن دارن. مخاطب هاش هم از همه رده سنی میتونه باشه. چه برادرزاده‌ی ده ساله من و چه خود سی ساله من ازشون لذت میبریم. جدای از اون واقعا اجرا فوق العاده بود
Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بسیار هیجان انگیز و جذاب بود. نحوه‌ اجرای صوتی کتاب هم عالی بود و میشد تمامی اتفاق‌های داستان را تجسم کرد.
علیرضا صیامی
۱۴۰۱/۵/۲۷
کتاب‌های ژول ورن هم در زمینه‌ی علمی و فرهنگی و افزایش اطلاعات دانش مخاطب معرکه‌اند هم در ژانر داستان نویسی و رمان خوانی
مجید امین
۱۴۰۰/۲/۱۲
پیشنهاد میکنم اول این کتاب رو گوش کنین بعد دور ماه چون دور ماه جلد دوم همین کتابه
Nina R
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مثل تمام شاهکارهای ژول ورن این کتاب هم عالی بود
امین ج ج
۱۴۰۱/۷/۳
کتاب که عالیه
کیفیت فایل‌ها هم عالی بود
احمد محمدیان
۱۴۰۲/۸/۲۷
دوست دارم نویسنده را انگار پیشگویی کرده
Abolfazl Zebhi
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
حتما این کتاب صوتی را گوش کنید
ناصر محرمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی عالی ژول ورن
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از زمین تا ماه

برای دریافت کتاب صوتی از زمین تا ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.