معرفی و دانلود کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده

عکس جلد کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده
قیمت:
۱۲۷۰۰۰ 63500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده

کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده نوشته‌ی مرتضی برزگر، به سراغ پستوهای تاریک روح انسان‌ها رفته و با روایت قصه مردی که به تازگی همسرش را از دست داده، شما را با احساسات ضدونقیضی روبه‌رو می‌کند. گفتنی‌ست این رمان شنیدنی را با صدای گرم نیما رئیسی، هنرمند خوب کشورمان، خواهید شنید.

درباره کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده

همه‌ی ما تر‌‌س‌های درونی بسیاری داریم. گاه آن‌ها را می‌شناسیم و به آن‌ها آگاهی داریم و گاهی اوقات نیز چنان در اعماق روح و روان‌مان ریشه دوانده‌اند که تنها با ضربه‌ای مهلک و جان‌فرسا بار دیگر به یادمان می‌آیند. شاید بتوان گفت قصه کتاب اعترافات هولناک لاک پشت مرده، قصه‌ی ترس‌ها و رنج‌های درونی انسان باشد که پشت هزاران نقاب پنهان شده‌اند و شاید تنها بتوان به کمک تخیل از این مخمصه فرار کرد.

ضیا، شخصیت اصلی داستان، مردی‌ست عزادار و شکست‌خورده که همسرش، کانی، را به تازگی از دست داده و باید با مرگ او کنار بیاید. کل داستان کتاب در چند روز پس از مرگ کانی می‌گذرد و قرار است شما وارد جهان ذهنی ضیا شوید و از دریچه نگاه او به خودش، دیگر انسان‌ها و دنیای پیرامون بنگرید.

شخصیت ضیا شاید در نگاه اول چندان خوشاید کسی نباشد. مردی شهوت‌ران و بددهن که گمان می‌کرد زنش هیچگاه دوستش نداشته و حتی به او خیانت نیز می‌کرده است. با این حال او ترکیبی از تمام احساسات انسانی‌ست؛ همانطور که ترسیده و خشن است، تشنه محبت و امنیت است و بدون آنکه نویسنده به طور مستقیم اشاره‌ای کند، مدام با ترس‌های عمیقی همچون ترس از مرگ، تنهایی، فقدان و دوست داشته نشدن دست و پنجه نرم می‌کند.

فضاسازی و شخصیت‌پردازی این رمان به گونه‌ایست که می‌توان آن را در دسته‌ی کمدی سیاه یا تلخ نامید که ویژگی‌های طنز گروتسک را نیز در خود دارد. به‌علاوه مرتضی برزگر از زبان و لحنی صادقانه، گیرا و طنازانه استفاده کرده تا بتواند تمام پیچ‌و‌خم‌های شخصیت ضیا را به مخاطب نشان دهد. برای مثال ضیا در عین آنکه برایش اهمیتی ندارد که همسرش مرده و گمان می‌کند به او علاقه‌ای ندارد، از سوی دیگر هراس نبود او، بر وی سنگینی می‌کند. امری که در جای جای قصه با آن مواجه می‌شویم.

کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به رمان‌هایی روانشناختی علاقه دارید که از طنزی سیاه نیز برخوردارند، رمان اعترافات هولناک لاک پشت مرده برایتان مناسب و جذاب است.

مرتضی برزگر را بیشتر بشناسیم

او یکی از نویسندگان برجسته ایرانی‌ست که در چند سال اخیر کتاب‌های «قلب نارنجی فرشته» و «اعترافات هولناک لاک پشت مرده» را نگاشته است. مرتضی برزگر در سال 1360 متولد شد و از همان ابتدا برای یادگیری اصول داستان‌نویسی به کلاس درس استادان بزرگی نظیر عباس معروفی، مهدی یزدانی خرم و سیامک گلشیری رفت و خودش نیز در سال‌های اخیر چگونگی نگارش داستان را آموزش می‌دهد.

شایان ذکر است که برزگر جوایز ادبی متعددی از جمله جایزه احمد محمود و جایزه جلال آل احمد را از آن خود کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده می‌شنویم

نیم ساعتی هست بالای سالن روی سه تا صندلی چوبی نشستم. من، مادر کانی که پیشونی باندپیچی خونی خروپف می‌کنه و مانی. جلومون زن و مرد و بچه، شونه به شونه روی زمین چندک زدن. رسم فامیل کانیه؛ کافیه بفهمن کسی مرده، هرجا باشن فوری سوار هواپیما و قطار و اتوبوس و سواری میشن و خودشون رو می‌رسونن به خونه داغ‌دیده. زل میزنن به صاحبخونه که باید جایی بلندتر از اونها نشسته باشه. هیچ نمیشه توی چشماشون نگاه کرد از بس رگ‌های خونی داره.

از گوشه و کنار هق هق گریه به گوش می‌رسه. بعضی وقت‌ها هق هق تبدیل میشه به آواهای نامفهوم و یکهو مثل ویروس توی جمع پخش میشه. اما بیشتر اوقات ساکتن و به صدای عبدالباسط گوش میدن تا برسه به سوره بعد. اون وقت همصدا با قاری و با صوتی غمگین و تودماغی میگن: بسم الله الرحمن الرحیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
فصل اول
22 دقیقه
فصل دوم
17 دقیقه
فصل سوم
22 دقیقه
فصل چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم
25 دقیقه
فصل ششم
24 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
19 دقیقه
فصل دهم
31 دقیقه
فصل یازدهم
27 دقیقه
فصل دوازدهم
26 دقیقه
فصل سیزدهم
24 دقیقه
فصل چهاردهم
20 دقیقه
فصل پانزدهم
36 دقیقه
فصل شانزدهم
21 دقیقه
فصل هفدهم
28 دقیقه
فصل هجدهم
24 دقیقه
فصل نوزدهم
25 دقیقه
فصل بیستم
21 دقیقه
فصل بیست و یکم
25 دقیقه
فصل بیست و دوم
28 دقیقه
فصل بیست و سوم
31 دقیقه
فصل بیست و چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده
نویسنده
راوینیما رئیسی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۷۰۰۰ 63500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده

فاطمه محمدی
۱۴۰۱/۶/۵
آقای برزگر رو از پیج اینستاگرامشون میشناختم. استوری هاشون معمولا گله و شکایت و یا اد استوری پیج کسانی هست که این کتابشون رو خوندن. همین کنجکاوم کرد که کتاب صوتی رو بگیرم و در طول روز گوش بدم. از صدای دلنشین آقای رئیسی که بگذریم این کتاب یک نوشته غمبار بود برای من، که نه شخصیت‌های داستان دوست داشتم، نه لحن شون رو.. یه جاهایی کاملا حس کلافگی و انزجار از متن و داستان بهم دست داد. پر از توهمات چرک و متعفن بود. بوی افسردگی و دلمردگی و انتقام سرتاسر داستان به مشام میرسه. شنیدن این کتاب رو توصیه نمیکنم
مهسامحمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
شخصیت‌های این کتاب همگی سیاه و منفور هستند. شخصیت پردازی داستان بسیار ضعیف هست هیچ کدوم رو نمیشه شناخت و باهاشون ارتباط برقرار کرد. الفاظ و جملات منزجر کننده به کرات استفاده میشه به شخصه این حجم از سیاهی و بدی در یک کتاب برام بی معنیه. هیچ چیزی به من اضافه نشد صرفا زمانی رو تلف کردم. گویش خوب آقای رئیسی کمی از حجم بیهودگی و سیاهی این کتاب کاسته. در کل توصیه نمیکنم.
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۱/۶/۶
با سلام. نکته به نکته، دقیقه به دقیقه اتفاقات رو توضیح دادن. نامردی و بی وفایی شوهر حتی زمانیکه هنوز همسرش رو دفن نکرده! خیلی زجره اوره و چه بسیارند این بی وفایان. در کتابی در کل تلخند بود. و به قولی چه زود دیر میشود. و در اخر نکته پند اموز همون بیت معروف بیا تا قدر یکدیگر بدانیم. راوی هم بسیار عالی بودن مخصوصا زمانی که بالهجه ترکی صحبت میکردن. باتشکر
زهرا بوربور
۱۴۰۱/۶/۲۸
آقای برزگر رو از زمان فیس بوک و داستان‌های کوتاه فیس بوک میشناسم از نویسنده اون داستان‌ها و زندگی مرتضی و مامان پروانه و بابا محسن واقعا این کتاب دور از ذهن من بود خیلی ناراحت شدم خیلی کتاب غمباری بود خیلی زجر آور بود این حد بی وفایی من خیلی اذیت شدم
شقایق شفیع پور
۱۴۰۲/۱/۱۹
کاراکترها به خوبی دراومده بودن و راوی بسیار حرص درار بود. خوانش آقای رییسی فوق العاده بود. به آقای برزگر بابت خلق این اثر به یاد ماندنی تبریک می‌گم.
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۱/۸/۱۹
به نظرم اسم کتاب باید وقاحت هولناک شوهر لاک پشت مرده بود
اجرای نیما رئیسی عالی بود مخصوصا صدای کانی و مادرش
چقدر از دست مادر کانی و ستی خان خندیدم
شیوز جمالی
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب خوبی بود. نیما رئیسی هم چیزی به کتاب افزوده بود و خیلی اجراش خوب بود.
samira moftakhari
۱۴۰۱/۶/۱
کسل کننده و حوصله سر بر.... 🤦🏻‌♀️
از اقای رییسی بعید بود
m salimi
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کتابی جذاب و دلهره اور داستانی سراسر پر رمز و راز و عالی
آذین شهسواری
۱۴۰۲/۹/۲۰
بسیار بسیار کتاب... عالی ست
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده

برای دریافت کتاب صوتی اعترافات هولناک لاک پشت مرده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.