معرفی و دانلود کتاب صوتی اقدام فوری: برنامه‌ای هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و به دست آوردن انگیزه

عکس جلد کتاب صوتی اقدام فوری: برنامه‌ای هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و به دست آوردن انگیزه
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اقدام فوری: برنامه‌ای هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و به دست آوردن انگیزه

کتاب صوتی اقدام فوری نوشته‌ی تیبو موریس، برنامه‌ای سریع، کوتاه و کاربردی برای مقابله با اهمال‌کاری است. این کتاب که علل و دلایلِ روان‌شناختیِ مؤثر بر اهمال‌کاری را موردِ بررسی قرار می‌دهد، منبعی ارزشمند برای کسانی‌ست که می‌خواهند بهره‌وریِ خود را بالا ببرند و زندگیِ متعادل و شادتری داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی اقدام فوری

به عقیده‌ی تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسنده‌ی کتاب صوتی اقدام فوری (Immediate Action)، منشأ و علتِ اهمال‌کاری، تمایلِ ناخودآگاهِ بشر به اجتناب از خطر است. انسان در طولِ تکامل، بیشتر با مسئله‌ی بقا مواجه بوده تا مسئله‌ی رشد و بالندگی و به همین علت، مغزِ ما بیشتر برای اجتناب از خطر آمادگی پیدا کرده است تا مواجهه با آن. این مسئله باعث شده تقابل و تعارضی در هر فرد شکل بگیرد. از طرفی، مغزِ افراد آن‌ها را از مواجهه با مشکلات‌شان می‌رهاند و از طرفِ دیگر افراد برای رشد کردن و شکوفا ساختنِ خودشان، نیازمندِ مواجهه با مشکلات‌شان هستند.

تأکید و تمرکزِ اصلی کتاب صوتی اقدام فوری، شناختنِ ریشه‌ی اهمال‌کاری و همینطور غلبه بر آن است. تمرین‌های عملی‌ای که تیبو موریس تحت برنامه‌ی هفت‌روزه‌اش در این کتاب صوتی ارائه کرده است، بسیار ساده و کاربردی هستند و به شما کمک می‌کنند بر اهمال‌کاریِ خود فائق بیایید. او به دو نکته‌ی اساسی در موردِ اهمال‌کاری می‌پردازد. اولین نکته، این است که ما در بسیاری از مواقع به دنبالِ این هستیم که زمانی که انگیزه‌مان بیشتر شد، دست به عمل بزنیم و در نبودِ این انگیزه، کار‌های‌مان را به پیش نمی‌بریم. همه‌ی ما به نوعی، به دنبالِ این هستیم که انگیزه‌مان به شکلی سریع و ناگهانی جهش پیدا کند و بیشتر شود. درحالی‌که، صبر کردن برای این جهش، بسیار بی‌فایده است؛ این جهشِ انگیزه هیچ‌گاه به صورتِ خودبه‌خودی اتفاق نخواهد افتاد. این تصوری اشتباه است که فکر کنیم انگیزه باید قبل از عمل ایجاد شود. تنها زمانی که ما کاری را به انجام رساندیم، انگیزه برای انجامِ کارِ بعدی خواهیم داشت.

نکته‌ی اساسیِ دیگری که تیبو موریس در کتاب صوتی اقدام فوری به آن اشاره می‌کند، این است که برخلافِ آنچه اکثرِ افراد فکر می‌کنند، مغزِ ما برای انجامِ همزمانِ چند کارِ طراحی نشده است. در تمامیِ شرایط، انجامِ چند کار به صورتِ همزمان، منجر به پایین آمدنِ بهره‌وری و به طبعِ آن، اهمال‌کاریِ بیشتر خواهد شد. تیبو موریس در این کتاب صوتی با لحنی بی‌طرفانه و علمی صحبت می‌کند و به خوبی قادر است به شکلی ساده قدم‌های مورد نیاز برای کم کردنِ اهمال‌کاری را توضیح دهد.

کتاب صوتی اقدام فوری، توسط حورا شایسته‌کیا ترجمه شده و انتشارات خانه‌ی رود آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط نشر صوتی پدرام و به گویندگی نوید پدرام تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب اقدام فوری

  • شرحی مفصل درباره‌ی این که تعلل چیست، چرا اتفاق می‌افتد و چگونه باید آن را برطرف کنیم. (کاربر آمازون).

  • کتابی شگفت‌انگیز که دستورالعمل‌هایی روشن و شفاف برای مقابله با اهمال‌کاری و چگونگی بازگشت به مسیر موفقیت ارائه می‌دهد (Luvi M).

  • در این کتاب، تیبو موریس مستقیماً به سراغ اصل مطلب می‌رود و وقت مخاطب را تلف نمی‌کند. یک راهنمای عملی مفید (Juan).

  • تیبو موریس در علاقه‌مند نگه داشتن خوانندگان به مطالعه‌ی کتاب‌هایش نقشی جادویی دارد (کاربر آمازون).

  • مختصر و مفید (Kare Bear).

کتاب صوتی اقدام فوری برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ این کتاب صوتی به تمامی کسانی توصیه می‌شود که به علت اهمال‌کاری و تعلل، از زندگیِ خود رضایت ندارند و به برنامه‌ها و اهدافِ خود نمی‌رسند.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

تیبو موریس نویسنده‌ی فرانسوی کتاب‌های توسعه‌ی فردی است. او پس از اینکه در دانشگاه با زبانِ ژاپنی آشنا شد، کشورش را به مقصدِ ژاپن ترک کرد و در حال حاضر در یکی از دانشگاه‌های توکیو در حالِ کسبِ مدرکِ MBA است. بیش از 500000 نسخه از کتاب‌های او به فروش رفته است و بسیاری از کتاب‌های او به زبان‌هایی از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی و روسی ترجمه شده‌اند. از آثارِ مشهور او می‌توان به کتاب «تسلط بر احساسات» و «سم‌زدایی» و «دوپامین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اقدام فوری: برنامه‌ای هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و به دست آوردن انگیزه می‌شنویم

فرض کنید از شما بخواهند فعالیت و سرگرمی موردِ علاقه‌تان را انجام دهید. آیا در انجامِ آن اهمال‌کاری می‌کنید؟ قطعاً نه. معمولاً برای انجامِ کاری اهمال‌کاری می‌کنیم که نمی‌دانیم چرا باید آن را انجام دهیم یا از انجام دادنِ آن لذت نمی‌بریم. اگر دلیلی واضح و اغواکننده برای انجامِ کار‌های‌مان داشته باشیم، آن‌ها را انجام می‌دهیم. بنابراین هر بار که دچارِ اهمال‌کاری شدید، از خودتان بپرسید «چرا انجامِ این کار اهمیت دارد؟»؛ بپرسید «چرا باید این کار را انجام دهم؟». گاهی اوقات، پاسخِ این پرسش واضح است. اما گاهی هم مشخص نیست. حتی ممکن است متوجه شوید که اصلاً نباید آن کار را انجام دهید یا آن را به شخصِ دیگری محول کنید. اگر نتوانستید پاسخِ مناسبی برای این پرسش پیدا کنید، روش‌هایی که در ادامه مطرح می‌شود را امتحان کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی
10 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
روز اول: پاکسازی ذهن
7 دقیقه
روز دوم: تشخیص علت اهمال‌کاری
11 دقیقه
روز سوم: به دست آوردن درکی عمیق نسبت به اهمال‌کاری
8 دقیقه
روز چهارم: دستیابی به شفافیت و آگاهی کامل
7 دقیقه
روز پنجم: ایجاد تمرکز قوی
19 دقیقه
روز ششم: از بین بردن ترس‌ها
7 دقیقه
روز هفتم: داشتن روتین روزانه و ایجاد ثبات
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اقدام فوری: برنامه‌ای هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و به دست آوردن انگیزه
نویسنده
مترجمحورا شایسته کیا
راوینوید پدرام
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقدام فوری

Akbari
۱۴۰۲/۸/۱۸
خیلی لذت بخش بود خوندنش پیشنهاد میکنم شماهم بخونید کتاب تاثیرگزاری بود خلی عالی بود
Pari
۱۴۰۳/۱/۲۱
عالی بود واقعا خوشحالم که این کتاب رو خوندم، کمک خوبی بهم کرد از اپلیکیشن خوب کتابراه سپاسگزارم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اقدام فوری

برای دریافت کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.