معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

میچی ان جی در کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه طنز را روایت می‌کند که آن‌ها را درباره‌ی موضوعات مختلفی که بزرگسالان با آن درگیرند، مانند دوستی، درمان، اضطراب، خشم و دیگر لذت‌های شگفت‌انگیز نوشته است. کتاب ماجراهای یک بالغ کم لیاقت در سال 2021 به‌عنوان نامزد جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب طنز انتخاب شد.

درباره‌ی کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

کتاب استعفای باشکوه (the glory of quitting) درواقع ترجمه‌ی بخشی از کتاب ماجراهای یک بالغ کم لیاقت (Barely Functional Adult) است که برای نخستین بار در سال 2020 منتشر شد. میچی ان جی (Meichi Ng) این داستان‌های کوتاه را به سبک کمیک‌هایی نوشته است که در اینستاگرامش منتشر می‌کند. او در این کتاب توازن منحصربه‌فردی میان طنز هنرمندانه، شوخی‌های سبک‌سرانه و درون‌نگاری‌های متأثرکننده برقرار کرده است. داستان‌های میچی آینه‌ای تمام‌نما برای گذشته، حال و آینده‌ی ماست. شخصیت محوری داستان‌های میچی که او را به نام «بالغ کم‌لیاقت» می‌شناسیم، تمام چیزهایی را که ما جرأت گفتنشان را نداریم، بی‌ملاحظه به زبان می‌آورد.

کتاب صوتی استعفای باشکوه به همان اندازه که طنزآمیز است، غم‌انگیز و تأمل‌برانگیز نیز هست و طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع از سندروم فریبکاری تا دوستی‌های از دست رفته، اولین عشق‌ها و رها کردن‌ها را در بر می‌گیرد؛ همه‌ی کارهایی که انجام می‌دهیم تا به هدفمان در زندگی نزدیک‌تر شویم.

در این مجموعه، میچی به خوبی بهترین و بدترین نسخه‌ی ما را در هر داستان به تصویر می‌کشد و به ما فرصت این را می‌دهد جایزالخطا بودن خود را به یاد بیاوریم. داستان‌های خنده‌دار، قابل تأمل و به‌شدت صادقانه‌ی کتاب صوتی استعفای باشکوه، شما را وادار می‌کند که همزمان بخندید و گریه کنید، و در عین حال به خودتان این واقعیت را یادآوری کنید که ما در این دنیا چیزی جز تنهایی نداریم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

- میچی در این کتاب صوتی لحظات و افکاری را به اشتراک می‌گذارد که بر رشد فردی تأثیر به‌سزایی می‌گذارد. ظرافت دوست‌داشتنی این کتاب با طنزی مداوم که در کمیک‌های میچی آن را مشاهده کرده‌ایم، تقویت می‌شود. (نیک سلاک، نویسنده)

- ماجراهای یک بالغ کم لیاقت تمام شوخ‌طبعی و طنز گزنده‌ی کمیک‌های قبلی میچی را دارد، اما در قالبی گسترده‌تر، پرداخته‌شده‌تر، روشنگرانه‌تر و حتی خنده‌دارتر. (رضا فرازمند، نویسنده‌ی کتاب خطوط بد ترسیم شده)

- از ابتدا تا انتهای کتاب استعفای باشکوه، من متوجه شدم که می‌خندم و همزمان به نشانه‌ی تأیید سر تکان می‌دهم. من با آن همذات‌پنداری کردم. کتابی خواندنی و واقعاً لذت‌بخش. (کریس مک کوی، نویسنده‌ی کمیک)

کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های طنز علاقه دارید، شنیدن استعفای باشکوه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با میچی ان جی بیشتر آشنا شویم

یکی از موفق‌ترین نویسندگان طنز، کمدی و کتاب‌های کمیک، میچی ان جی است که برخی او را با نام میچی نگ نیز می‌شناسند. این نویسنده‌ی کانادایی، نگارش نخستین اثر خود را که در ایران با عنوان «ماجراهای یک بالغ کم لیاقت» ترجمه شده است، از سال 2015 آغاز کرد. او توانست در سال 2021 نامزد جایزه گودریدز برای بهترین کتاب طنز را از آن خود کند. «ماهی کوچک من»، «عشق آدامس‌نشان سابق»، «روان‌درمانی» و «غبار کیهانی» از دیگر قسمت‌های مجموعه‌ی ماجراهای بالغ کم لیاقت هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم می‌شنویم

پیش از این که اولین درخواست شغلی را ثبت کنم، برای بیش از 60 شغل درخواست داده بودم. به این علت تعداد دقیق درخواست‌هایم را می‌دانم که پوشه‌ای در کامپیوترم داشتم که تمام این درخواست‌ها را در آن ذخیره می‌کردم و در ماه‌های بعد فارغ‌التحصیلی فهرست این درخواست‌ها به شکل تأسف‌آوری بلند و بلندتر شده بود. دائماً نیز در حال تایپ این جمله‌ی تکراری بودم که: «لطفاً رزومه‌ی ضمیمه‌شده به این پیام را مطالعه فرمایید.»

از اولین شغلی که در دوران مدرسه داشتم، پول زیادی به دست نمی‌آوردم. اما از این که شاغل بودم به شدت لذت می‌بردم. باید می‌گفتم که حقوقم را بیشتر کنند اما پدر و مادرم به م نیاد داده بودند که به جای زیاده‌خواهی، شکرگزار باشم. به همین خاطر وقتی برای اولین بار یک شغل تمام‌وقت به من پیشنهاد شد فقط گفتم: «مچکرم.» و با قدردانی زیاد پذیرفتم. پس از امضا کردن قرارداد کاری، فکر می‌کردم به دستاورد بزرگی رسیده‌ام و حس فوق‌العاده‌ای داشتم. در حالی که هنوز هیچ چیز دستگیرم نشده بود. «من الان یک آدم بالغ بالیاقت محسوب می‌شم!» من دیگر یک آدم بالغ شده بودم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
قسمت اول
7 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
9 دقیقه
قسمت پنجم
6 دقیقه
قسمت ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم
نویسنده
مترجمحورا شایسته کیا
راویویکتوریا براری، رضا بصیری، سحر حمیدی، محمدرضا نجفی فرد
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

نجمه ضیایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
فکر میکنم اکثر آدما حد اقل یک بار چنین تجربه‌ای رو دارن که قدر فرصتها رو نمیدونن و متاسفانه دیر میفهمن اشتباه کردن. اما فکر نکنم قبل از تجربه کردن هم خوندن این کتاب بتونه چشم آدمو باز کنه چون هر شخصی همیشه فکر میکنه شرایط خودش متفاوت و خاص هست و ازون تجربه هاست که حتما باید سرت به سنگ بخوره 😁
Mona abad
۱۴۰۲/۸/۶
شنیدن این کتاب برای همه جوانان که در آغاز مسیر انتخاب شغل و رشته تحصیلی هستند، مفید است. و برای آنهایی که این راه را با همین سختی‌های شخصیت داستانی گذرانده اند، گیراست.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم

برای دریافت کتاب صوتی استعفای باشکوه: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.