معرفی و دانلود کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

عکس جلد کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

از خودِ امروزتان دل خوشی ندارید؟ می‌خواهید شخصیتی ایده‌آل و مطابق با رویاهایتان داشته باشید؟ با کمک راهنمایی‌های بنجامین هاردی در کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید، دیگر دستیابی به چنین هدفی دشوار نخواهد بود. نویسنده به شما می‌آموزد چطور تصوری که از زندگی و شخصیت آینده‌ی خود دارید را درست همین امروز محقق کنید. کتاب پیش‌رو اثری‌ست نیرومند برای رهروان مسیر خودسازی و موفقیت.

درباره‌ی کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

معتقدید که شخصیت و زندگی امروز و فردای شما تحت کنترل گذشته‌تان قرار دارد؟ باور دارید به دلیل رخدادهایی که سابقاً تجربه کرده‌اید و تصمیماتی که قبلاً گرفته‌اید، چه امروز و چه در آینده از برخی موفقیت‌ها محروم خواهید ماند؟ تصور می‌کنید شخصیت شما که ریشه در زندگی دیروزتان دارد، همواره ثابت می‌ماند و نمی‌توان آن را برای تغییری اساسی آماده کرد؟ اگر پاسخ شما به این سؤالات مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم به مخاطبان بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) در کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید (Be Your Future Self Now) بپیوندید. ایده‌های مطرح‌شده در این اثر، همان نقشه‌ی راهی‌ست که برای دستیابی به خوشبختی بی‌انتها و موفقیت‌های بی‌شمار نیاز دارید.

اثر حاضر به‌طور کلی در سه بخش تنظیم شده. در بخش نخست هفت تهدید اساسی را می‌شناسید که خود آینده‌ی شما را هدف قرار داده‌اند. بدون آگاهی و عبور از این تهدیدات، محقق کردن زندگی و شخصیتی ایده‌آل میسر نخواهد بود. بخش دوم شما را با هفت حقیقت درمورد خود آینده‌تان روبه‌رو می‌کند و برخلاف تصورات غلط بخش قبل، اینجا حقایقی را خواهید شنید که شما را به خودباوری خواهند رساند.

و اما بخش کاربردی کتاب! در قسمت سوم مراحل و فرایند تبدیل شدن به خود آینده را خواهید شنید. برای موفقیت و داشتن هر آنچه که آرزویش را دارید، قواعد ویژه و فرایندهای به‌خصوصی وجود دارد. با به‌کارگیری همین اصول است که می‌توانید به تمامی خواسته‌های خود برسید.

بنجامین هاردی، علاوه‌بر اینکه در انتهای هر بخش از کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید، مطلبی با عنوان نتیجه‌گیری قرار داده، در پایان کتاب نیز بخشی را شامل چکیده‌ی کل مطالب و برای درک و هضم هرچه‌بهتر آموزه‌ها عرضه کرده است.

کتاب حاضر را می‌توانید با برگردان ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم از سوی نشر صوتی زمان تغییر تهیه نمایید.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

  • آگاهی نسبت به آینده، کلید داشتن یک زندگی هدفمند و قوی است. بنجامین هاردی زمینه‌ها و پیش‌نیازهای این آگاهی را فراهم کرده تا از این طریق قادر باشید خود آینده‌تان را بشناسید. همچنین بتوانید زندگی فعلی خود را نیز دگرگون نمایید. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی شماره یک نیویورک تایمز)

کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید برای چه کسانی مناسب است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناختی با محوریت خودسازی و خودیاری، از شنیدن کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید غافل نشوند.

با بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

بنجامین هاردی، نویسنده و روانشناس آمریکایی‌ست که در زمینه‌ی کارآفرینی نیز فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته. کتاب‌هایی که تاکنون نگاشته از بهترین‌ و پرفروش‌ترین آثار انگیزشی به شمار می‌آیند. روانشناسی سازمانی حوزه‌ی اصلی تخصص وی بوده که تحصیلاتش را تا مقطع دکتری در همین گرایش ادامه داده.

همکاری با معتبرترین نشریات آمریکا و برگزاری کارگاهای آموزشی از دیگر اقدامات او هستند. کتاب‌های «شخصیت شما همیشگی نیست»، «خواستن توانستن نیست‌‫: کلیدهای پنهان موفقیت را کشف کنید» از پرفروش‌ترین آثار بنجامین هاردی به شمار می‌روند.

جملات برگزیده کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

  • امید بخشی اساسی در وضعیت انسان است. ما بدون امید پژمرده و نابود می‌شویم. (سث گودین)

  • چشم‌انداز شما از جایی که می‌خواهید باشید یا کسی که می‌خواهید باشید، بزرگترین دارایی شماست. برنده شدن بدون داشتن هدف کار سختی است. (پاول آردن)

  • شما میانگین 5 نفری هستید که بیشترین زمان خود را با آنها صرف می‌کنید. (جیم ران)

  • چیزی که یک انسان می‌خواهد یک وضعیت بدون تنش نیست بلکه وضعیتی است که بتواند برای هدفی ارزشمند یا کاری که آزادانه انتخاب کرده است مبارزه کرده و تلاش کند. چیزی که او نیاز دارد تخلیه تنش به هر قیمتی نیست بلکه دسترسی به معنای بالقوه‌ای است که برای کامل شدن او منتظر مانده است. (ویکتور فرانکل)

در بخشی از کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید می‌شنویم

اخیراً من خیلی به این ایده توجه کردم و طبق گفته استفان کاوی سعی کردم کارهای بزرگ را ابتدا انجام دهم. بلافاصله روزهای چهارشنبه، شنبه و یکشنبه را از لیست روزهای کاری خارج کردم. این سه روز در هفته که تقریباً 150 روز در هفته می‌شود عمدتاً برای خانواده و مسایل غیرکاری است. جدایی روانی از کار یک مفهوم جدید است که به سرعت در روان‌شناسی شغلی در حال رشد است و اهمیت آن هر روز بیشتر مشخص می‌شود. اگر شما همیشه در حال کار باشید و یا همیشه برای کار در دسترس باشید فرصت ریکاوری کردن را نخواهید داشت و لذا همین امر سبب می‌شود که داشتن بازدهی بالا، خلاقیت و وارد شدن در جریان کار سخت‌تر شده و در نهایت غیر ممکن گردد.

دو هدف کاری اصلی من عبارتند از نوشتن کتاب‌های بهتر و بیشتر و ایجاد ویدیوهای یوتیوب بیشتر. تا همین اخیراً من نمی‌توانستم آنگونه که باید به این کار بپردازم و نتیجه‌های من دلخواه خودم نبود. لذا تصمیم گرفتم که اولویت آن‌ها را تغییر داده و این دو کار را در اولویت‌های اول کاری‌ام قرار دهم. دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها تمام زمان من برای کتاب نوشتن و تهیه ویدیو صرف می‌شود. در این دو روز هیچ ملاقاتی نمی‌گذارم و اصلاً هم برایم مهم نیست که ملاقات‌ها چقدر مهم یا مؤثر می‌توانند باشند. پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از ساعت 11 صبح بسته به شرایط چند جلسه می‌گذارم که می‌تواند شامل جلسات برای هدایت و مدیریت پروژه‌ها و افراد یا تماس با افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم باشد.

اینکه برنامه شما نشان‌دهنده خود آینده شما باشد یک مرحله اصلی و بسیار مهم است که افراد بسیار کمی این موضوع را به طور کامل درک می‌کنند. این کار سبب می‌شود که به هیچ وجه به دنبال اهداف کم اهمیت‌تر نروید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه اول
نمونه دوم
53 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
بخش اول: هفت تهدید برای خود آینده
15 دقیقه
تهدید اول: بدون داشتن امید به خود آینده زمان حال شما معنی نخواهد داشت
17 دقیقه
تهدید دوم: یک روایت واکنشی از گذشته، آینده شما را خراب می‌کند
15 دقیقه
تهدید سوم: ناآگاهی از محیط اطراف شما سبب تکامل تصادفی می‌شود
12 دقیقه
تهدید چهارم: ارتباط نداشتن با خود آینده سبب نزدیک‌بینی در اتحاذ تصمیمات می‌شود
16 دقیقه
تهدید پنجم: کارهای فوری و اهداف کوچک سبب عدم رشد شما می‌شوند
11 دقیقه
تهدید ششم: حضور نداشتن در میدان پیش زمینه شکست است
14 دقیقه
تهدید هفتم: موفقیت اغلب کاتالیزوری برای شکست است
2 دقیقه
نتیجه‌گیری تهدیدهای خود آینده
16 دقیقه
بخش دوم: هفت حقیقت درمورد خود آینده
14 دقیقه
حقیقت اول: آینده شما اکنون شما را هدایت می‌کند
12 دقیقه
حقیقت دوم: آینده شما متفاوت از چیزی است که شما انتظار دارید
20 دقیقه
حقیقت سوم: آینده شما فلوت زن است
11 دقیقه
حقیقت چهارم: هر چقدر خود آینده‌تان مشخص‌تر و‌ با جزئیات بیشتر باشد پیشرفت شما سریعتر اتفاق خواهد افتاد
15 دقیقه
حقیقت پنجم: شکست به عنوان خود آینده بهتر از موفقیت به عنوان خود فعلی است
8 دقیقه
حقیقت ششم: موفقیت با صادق بودن به خود آینده و نه چیز دیگری به دست می‌آید
9 دقیقه
حقیقت هفتم: دیدگاه شما به خدا روی خود آینده‌تان تاثیر دارد
2 دقیقه
نتیجه‌گیری حقایق آینده
7 دقیقه
بخش سوم: هفت مرحله برای تبدیل شدن به خود آینده
20 دقیقه
مرحله اول: هدف خود را مشخص کنید
12 دقیقه
مرحله دوم: حذف کردن هدف‌هایی با اهمیت کمتر
12 دقیقه
مرحله سوم: از مرحله نیاز داشتن به مرحله خواستن تا دانستن بروید
11 دقیقه
مرحله چهارم: دقیقاً همان چیزی که می‌خواهید را سوال کنید
12 دقیقه
مرحله پنجم: خود آینده‌تان را اتوماتیک و سیستماتیک کنید
10 دقیقه
مرحله ششم: خود آینده‌تان را برنامه‌ریزی کنید
12 دقیقه
مرحله هفتم: کار ناقص را به شدت کامل نمایید
2 دقیقه
نتیجه‌گیری: گام‌های خود آینده
6 دقیقه
نتیجه‌گیری: اکنون خود آینده‌تان شوید
3 دقیقه
پشت جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

م مسعودی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
خیلی عالی بود و مفید. شاید بهتره بگم اسم جالب و جدیدی روی کتاب گذاشته بودند و همین در گام اول جذبم کرد. "خودِ آینده" یعنی کسی که در آینده دوست داری با آن شخصیت شناخته شوی و جالب این‌که اکنون با آن شخصیت به عنوان یک پدیده واقعی و روی‌داده صحبت کن و انتظارهایت را از او بازگو کن.
بسیار شنیده و که به
خوانده‌ایم برای این‌که چیزی برسیم آن را باور داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم در این کتاب به شکل باور پذیر و ملموسی سعی شده با شخصیتی که از خود می‌خواهیم رو‌به‌رو شویم و صحبت کنیم و در نتیجه برای رسیدن به او راهکارهای لازم ارائه شده است.
چه بایدها و چه نبایدهایی که باید انجام دهیم؛ برنامه‌ریزی درست برای نیل به مقصود؛ نکته مهم برای نمونه نوشتن و ثبت اهداف از پیش تعیین‌شده و باز خوانی آن پس از مدت زمان مقرر شده که مشوق خوبی برای ادامه راه است.
آن‌چه که مطالب را تاثیر گذار می‌کند این است که نویسنده همه آن‌چه را ادعا می‌کند خود زیسته است و به نتیجه رسیده است و این ارتباط گیری با مطالب را ملموس‌تر می‌کند. من خودم بعضی قسمت‌ها را بارها شنیده و سعی در انجامش داشتم و توصیه می‌کنم در اوقاتی که مشغول کارهای متفرقه بدون نیاز به تمرکز هستید حتما از موهبت کتاب‌های صوتی بهره ببرید. ممنون از کتابراه.
Sin90
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب عالی ای هست و گوینده صدا و بیان واضح و شمرده ای داره که باعث میشه بتونید با کتاب همراه بشید و با معطوف کردن تمرکزتون واقعا از شنیدن این کتاب لذت ببرید کتاب در طول صحبتش به این تاکید داره که به جای گیر افتادن در گذشته به آینده ی قابل تغییرمون فکر کنیم و مهم تر از همه این که ما ملزم به تکرار نسل رفتارهای اشتباه گذشته نیستیم به این صورت که این مثل ژنتیک ارثی و اجبار آور نیست و اگر ما رفتار درستی رو در خودمون جایگزین کنیم میتونیم این رفتار خوب رو به نسل های آینده هم منتقل کنیم (بر خلاف روان شناسی گذشته!) و محصول تصمیمات درست ما که در همین لحظه میگیریم میتونه حتی تغییر درست در زندگی فرزندان و نوه و نتیجه و نبیره و ندیده ما باشه که به همین خاطر نویسنده میگه به جای فکر کردن به اینکه چطور ۳۳ از عمرم اون طور که میخواستم زندگی نکردم و هدر رفت به این فکر میکنم که ۲۰ سال دیگه در ۵۳ سالگی میخوام چه اهدافی برای من محقق شده باشن؟ من به شخصه علاقه ی زیادی به کتاب های روان شناسی دارم و مخصوصا کتابهای این چنینی که در طول کتاب با مثال های واقعی و مختلف ذهن و دیدم رو نسبت به زندگی بازتر میکنه واقعا برای من حکم قوی ترین تراپی رو داره. امیدوارم شما هم از شنیدن این کتاب لذت ببرید و ممنون از کتابراه به خاطر این کتاب های زیبا و تاثیر گذار
مرضیه دردشتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
سلام خدمت مسئولین محترم کتابراه. ‌کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید خیلی کتاب خوبی بود. بسیاراستفاده‌. کردم. بسیاری از کتاب‌های آموزشی که الان موجود است در مورد حال و برنامه‌ریزی روی حال، توضیح داده است ولی در این کتاب نکته‌هایی در مورد تفکر و برنامه‌ریزی برای آینده و اینکه چگونه آینده خود را شده تضمین کنیم توضیح داده است. بنجامین هاردی که نویسنده کتاب است خود تجارب زیادی در این زمینه دارد و خودش نیز موارد زیادی را تجربه کرده است و این موردی است که میتواند به خواننده کمک کند تا بهتر در مورد آینده‌اش و چگونگی برنامه‌ریزی برای آن تصمیم بگیرد. البته گوینده این کتاب بسیار یکنواخت و کمی خسته کننده کتاب را برای شنوندگان خوانده است و بهتر بود بیشتر تنوع در صدایش وجود داشته باشد تا برای شنونده خسته کننده نباشد. متشکرم از کتاب خوبتون
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۲
هر وقت میایم بگویم این قسمت بهترینه، بنجامین هاردی، نویسنده کتاب اکنون خود آینده‌تان باشید، در فصل دیگه یه سورپرایز برایم رو میکنه بنجامین هاردی خودش این رفتارها را طی کرده است و برای همین مطالبش برای خواننده ملموس شده است و همذات پنداری ایجاد می‌شود. در مورد این موضوع کتاب بررسی شده است که در هر فردی بسته به خودآگاهی در این زمینه آموزش ایده‌آل خود را به عنوان ارباب نفس بیان می‌کند. این کار را بنجامین هاردی به زبان ساده و روان برای همگان بیان می‌کند. کتاب برای همه قابل درک است و انگیزشی در همین لحظه مخاطب را رها نمی‌کند. در حقیقت‌ها روایت هر فردی از زندگی در مسیر رشد را به نیکی یاد می‌کند. ساختن خود آینده در اکنون زندگی ساخته می‌شود و تداوم تفکر مفید امروز.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۵
بنجامین هاردی یکی از نویسنده‌های حوضه روانشناسی و موفقیت است، اکنون خود آینده باشید از همین جنبه موفقیت و روانشناسی است، اصول و اصطلاح این کتاب جالب است و من هم دوست دارم، این نگرش به ما نشان میدهد پله پله روشها رو باید پیش برد و آمادگی ذهنی و روانی و همچنین در رشد و توسعه فردی کاملا تاثیر بسازی در ذهنیت هر فردی دارد، که این روش طبق اصول روانشناسی به مخاطبان خود عرضه کرده، اگر کسی آینده نگر و مشتاق رسیدن به دیدگاه بزرگتر است نباید از این کتاب غافل شود البته این کتاب از منیت فردی نیز گذر کرده و استقلال شخصیتی جالبی را به مخاطب خود خاطر نشان کرده، من این کتاب خالی از لطف نمبینم و خواندن آن را تاثیر گذار میدانم
فوآد شبانی
۱۴۰۲/۹/۲۱
بهتر است بگویم این کتاب را عاشقانه نیوشیدم! تو گویی که نویسنده را در آغوش گرفته‌ام و انگار که برایم آنرا نوشته بود. هنر دیدن و تصور فردا و طراحی آینده آنگونه که دلتان بخواهد نیازمند راهبردی مشخص و مبتنی بر تجربه است که مطالعه این کتاب فوق العاده از آقای بنجامین هاردی میتواند آنچه می‌خواهید را در به این مسیر حکم ابزاری کارآمد در اختیار شما قرار دهد. به مربی اتان که نویسنده این کتاب است اعتماد کنید تا پرواز را آنگونه که که دلخواهتان است تجربه کنید. عشق برای او و شما که میخواهید آنگونه زیست کنید که دلتان میخواهد.
رضا میری
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
با عرض سلام و ادب و تشکر ویژه از عزیزان کتابراه بابت ارائه این اثر ارزشمند. کتاب حاوی مطالب بسیار کاربردی و مفید هست که با خواندن آن امکان تصویر سازی و برنامه ریزی برای آینده افراد را فراهم می‌نماید و همچنین باعث می‌شود از بیهوده کاری و نامنظم بودن و بدون هدف معینی بودن و بلاتکلیفی جلوگیری شود و با تنظیم یک برنامه منظم و محدود کردن اهداف مهم به حداکثر سه هدف در طول بازه‌ی زمانی مثلاً پنج ساله و رصد کردن مرتب آن و حذف اهداف کوچکتر که به مثابه علف هرز در مسیر اهداف اصلی میباشد کمک شایانی نماید. با آرزوی سلامتی و سربلندی همه‌ی عزیزان
طاها ناصری
۱۴۰۳/۱/۲۱
گذشته انچنان حواس و تمرکز رو از ما گرفته که آینده رو یا نمی‌بینیم یا اگر حرکت می‌کنیم در راه خودمون و مسیرمون رو گم می‌کنیم. گذشته مثل تار عنکبوتی هست که ما رو شکار کرده و ما دست و پا بسته و حیران هستیم. این کتاب چشم انداز آینده رو خوب ترسیم کرده. نقشه راه را به خوبی برای خواننده و شنونده شرح میده. جذابیت کتاب همین بس که بیش از دو بار کتاب رو گوش کردم و در اولین فرصت فصل‌هایی که لازم هست باهاش ارتباط بگیرم رو انتخاب و دوباره گوش می‌کنم. و نسخه چاپی این کتاب رو باید به قفسه کتاب هام اضافه کنم.
علی یوسفی
۱۴۰۲/۸/۳۰
ممنون از کتابهای صوتی زیبایی که برای ما در نظر گرفتین که حداقل فرق هفته کتاب رو با مراسمات دیگه بیشتر حس کنیم‌ای کاش میشد بجای این همه کتاب انگیزشی یک کتاب تاریخی صوتی هم به پاس همراهی این همه سال مخاطبان میزاشتین میدونم که اجازه مولف کتاب هم باید باشه ولی اگر تونستین گلیست به سر خودتان 🌹🌹🌹
ابراهیم محمدی
۱۴۰۲/۹/۵
واقعا ممنونم بخاطر کتاب فوق‌العاده‌ای که توی هفته‌ی کتاب برامون به اشتراک گذاشتید
این کتاب پر از مطالب آموزنده و مفید هست و اگر تو زندگی هامون ازش استفاده کنیم بسیار برامون مفید خواهد بود در نظر داشته باشید فقط در زمانی که از مطالب کتاب بهره کافی ببریم میتونیم درک کامل از مطالب را داشته باشیم
با تشکر از عوامل کتابراه که واقعا سنگ تمامم میزارن.
پوریاسوارنژاد
۱۴۰۲/۱۲/۷
کتاب جذابی برای کسانی است که به دنبال خودسازی و رسیدن به بهترین نسخه خود هستند. بسیار کاربردی و تاثیر گذار است نویسنده شما را به سفری به آینده م یبرد و با خود آینده‌تان روبه رو میکند و با مثال های جالب مطالب را در ذهن نهادینه میکند. مطمئنا با شنیدن کتاب تغییری اساسی در دیدگاه فرد حاصل میشود. با و سپاس فراوان از همه عوامل تیم کتابراه برای نشر کتاب های صوتی متنی خوبش که به مخاطبین توجه ویژه‌ای دارند.
حمید رجبیون
۱۴۰۲/۹/۵
ممنون از کتابراه
کتاب بسیار مفید و کاربردیه و از لحاظ ساختار بسیار منسجم و روان تهیه شده بنظرم برای مقطع کنونی زندگی من بسیار مفید و ارزشمند بود و امیدوارم بقیه هم از این کتاب بسیار عالی و ارزشمند بهره ببرند
دید ما از آینده باعث میشه کاری که در لحظه حال انجام میدیم اگر درجهت اون آینده باشه ارزشمند بشه و ما از بودن در زمان حال و ساختن آینده لذت ببریم
korush yekta
۱۴۰۲/۲/۸
تو این روزهای سختی که دارم به شدت نا امیدم اسم کتاب یمقدار بهم روحیه داد که بتونم تغییراتی ایجاد کنم.
بعد از گوش دادن به کتاب نظرمو در مورد محتوای کتاب هم عنوان میکنم.
شاد باشید.
akbar saeid
۱۴۰۳/۱/۲
من کتاب رو تا الان کمتر از نصف گوش دادم اما همین الان بدون شک میگم که بینهایت کتاب ارزش بالایی برای شنیدن داره و مطمئن باشید یکی از بهترین کار اایی است که در زنگی میکنید، خرد، دانش وقدرت همش دریک کتاب شگفت انگیزه این کتاب تنها برای موفقیت نیست وراز بزرگتری مثل شاد زنگی کردنم بهتون یاد مییده و ایده کتاب چیزیه که هر انسان نیاز بدونه تا دیدش نسبت به زندگی عوض بشه
Masoud Bolouri
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
با تشکر فراوان از کتابراه کتاب (اکنون خود آینده‌تان باشید) کتابی فوق العاده روشنگر و مفید است و در برنامه ریزی ذهن برای ایجاد یک آینده موفقیت آمیز بسیار اثر بخش است. در نسخه صوتی سرعت بیان گوینده قدری سریع است که من با گوش کردن مکرر و تکرار مجدد بعضی جملات، این مشکل را برای خودم حل کرده ام. گوش کردن این کتاب صوتی ارزشمند را به همه علاقمندان به آینده‌ای خوب توصیه می‌کنم.
مشاهده همه نظرات 144

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید

برای دریافت کتاب صوتی اکنون خود آینده‌تان باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.