معرفی و دانلود کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی

عکس جلد کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی
قیمت:
70200 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی

داستانی الهام‌بخش با سویه‌های روانشناسانه. رافائل ژیوردانو در کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی ماجراهای یک فروشگاه با همین نام را تعریف می‌کند که قرار است در آن برای فروشنده و مشتریانش اتفاقات جالبی بیفتد.

درباره‌ی کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی

ماجراهای رمان بازار گورخر خال‌خالی در شهر کوچکی واقع در فرانسه اتفاق می‌افتند. آدم‌های عجیب‌وغریب، در یک مغازه‌ی عجیب‌وغریب که چیزهای عجیب‌وغریب می‌فروشد با یکدیگر آشنا می‌شوند و باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیب‌وغریب می‌شوند. نام این فروشگاه «بازار گورخر خال‌خالی» است و صاحب آن پسری‌ست به‌نام بازیل. بازیل با تأثیر از علاقه‌ی پدرش به موتورسیکلت، در نوجوانی توانست یک ربات عنکبوتی اختراع کند و آن را به قیمت خوبی بفروشد. او بعدتر در جوانی تصمیم گرفت مغازه‌ای راه بیندازد و وسایلی را که می‌سازد در آنجا به فروش برساند. کتاب صوتی بازار گورخر خال‌خالی (Le bazar du zebre a pois) را از زبان بازیل چهل‌ساله می‌شنویم که داستان زندگی خودش را از کودکی برایمان روایت می‌کند.

شخصیت‌هایی که رافائل ژیوردانو (Raphaelle Giordano) در این رمان خلق کرده است همگی در نوع خود کاراکترهایی منحصربه‌فرد هستند. آن‌ها بی‌اندازه باهوش، شجاع، سرکش و خلاق‌اند و در قیاس با اطرافیان خود به‌طرز فاحشی متفاوت هستند. آرتور یکی از آن شخصیت‌هاست که یک روز عصر وارد بازار گورخر خال‌خالی می‌شود و با حضور خود اتفاقات جدیدی را در داستان رقم می‌زند. او تصور می‌کند شرایط اجتماعی و سیاسی موقعیت او را سخت و بحرانی کرده‌اند و در تنگنا قرارش داده‌اند و سعی می‌کند خشم درونی خود را از طریق هنر خیابانی ابراز کند. جولیا هم نفر سومی است که در اتفاقات داستان نقش پررنگی دارد. اگر چند نفر را در حضور یکدیگر در یک جا قرار دهید ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد. اما اگر آن چند نفر دست بر قضا بازیل، آرتور و جولیا باشند، چنان که در رمان بازار گورخر خال‌خالی می‌بینیم، گردهمایی‌شان مانند برخورد سه سنگ چخماق با یکدیگر جرقه و آتشی شعله‌ور از اتفاقات عجیب‌وغریب را در پی خواهد داشت.

شخصیت‌های رمان رافائل ژیوردانو هریک به‌تنهایی می‌توانند الهام‌بخش خوانندگان باشند و به آن‌ها جسورانه زندگی کردن را بیاموزند. ژیوردانو به ما می‌گوید که همه‌ی ما استعدادهای منحصربه‌فرد خودمان را داریم، استعدادهایی که بسیارشان درون ما نهفته‌اند و کافی است که در زمان و مکان درست قرار بگیریم تا بتوانیم آن‌ها را شکوفا کنیم. و یک چیز است که این شکوفایی را ممکن می‌کند؛ موهبتی که همه‌ی ما بلااستثنا آن را درون خود داریم: شانس.

کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال رمانی الهام‌بخش با درون‌مایه‌های روانشناسانه می‌گردید، این کتاب یک پیشنهاد عالی برای شماست.

با رافائل ژیوردانو بیشتر آشنا شویم

رافائل ژیوردانو نویسنده، نقاش و هنرمند فرانسوی در 19 آوریل سال 1974 در فرانسه متولد شد. او به موضوعات حول محور فنون ارتباطات و مدیریت استرس علاقه‌مند است و موفقیت نخستین رمانش که بی‌ارتباط با مسائل روان‌شناسی نیست، ناشی از همین علاقه و مهارت او در این‌باره بوده است. رافائل تحصیلات خود را در رشته‌ی هنرهای کاربردی در مدرسه‌ عالی استین تکمیل کرده است.

ژیوردانو در مرحله‌ای از زندگی خود مدیریت سازمان Emotone را عهده‌دار شد. محوریت اصلی فعالیت‌های این مؤسسه کارهای هنری و ساخت تیم خلاق، مدیریت استرس و آموزش روش‌های خلاقیت و نوآوری است. از دیگر آثار رافائل می‌توان به من می‌خواهم ذن شوم، رازهای دکتر کولزن و دفتر مربی‌گری صدردصد خوشبختی من اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی می‌شنویم

چه اهمیتی دارد اگر در ابتدا مردم از دیدن بوتیک من متعجب شوند؟ اصلاً هدف من هم همین است. اینکه آنقدر آن‌ها را کنجکاو کنم که پایشان را داخل مغازه بگذارند تا با دنیای من آشنا شوند. برای تهیه لوگوی بوتیک، تکه‌های آهن قدیمی را بازیافت کردم. سپس نماد گورخر را روی آن زدم تا از دور کاملاً مشخص باشد. لوگویی بزرگ به شکل خر که نقطه‌های آن نقش خطوط بدنش را بازی می‌کردند. من دربه‌در به دنبال نمادی گشته بودم که خاص و منحصربه‌فرد بودن بوتیکم را به خوبی نشان دهد.

به نظرم گورخر، با آن شیارهای بدنش، حیوان بسیار مناسبی برای بوتیک بود. البته بعد به ذهنم رسید که گورخر آن چنان هم در نظر مردم خاص نیست. در حالی که یک گورخر که روی بدنش علاوه بر خط، خال هم دارد، درست مثل گوسفندی که پنج پا دارد، توجه به خود جلب می‌کند. به همین ترتیب، سعی کردم که طراحی فضای داخلی مغازه هم شاد و منحصربه‌فرد و آمیزه‌ای از دنیای معاصر باشد. باید کاری می‌کردم که فضای بیرونی بوتیک با فضای داخلی آن در تضاد باشد. به همین علت هم فضای بیرونی را مدرن طراحی کردم و فضای داخل بوتیک را با فضای معاصر، به سبک هنرمندان لافت آتلیه. استفاده از تضاد به نظرم بسیار ضروری می‌آمد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
صحنه‌ی اول
8 دقیقه
صحنه‌ی دوم
16 دقیقه
صحنه‌ی سوم
18 دقیقه
صحنه‌ی چهارم
8 دقیقه
صحنه‌ی پنجم
9 دقیقه
صحنه‌ی ششم
15 دقیقه
صحنه‌ی هفتم
8 دقیقه
صحنه‌ی هشتم
11 دقیقه
صحنه‌ی نهم
8 دقیقه
صحنه‌ی دهم
11 دقیقه
صحنه‌ی یازدهم
9 دقیقه
صحنه‌ی دوازدهم
21 دقیقه
صحنه‌ی سیزدهم
9 دقیقه
صحنه‌ی چهاردهم
10 دقیقه
صحنه‌ی پانزدهم
13 دقیقه
صحنه‌ی شانزدهم
12 دقیقه
صحنه‌ی هفدهم
17 دقیقه
صحنه‌ی هجدهم
10 دقیقه
صحنه‌ی نوزدهم
16 دقیقه
صحنه‌ی بیستم
18 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌ویکم
5 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌ودوم
10 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وسوم
17 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وچهارم
11 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وپنجم
9 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وششم
13 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وهفتم
15 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌وهشتم
8 دقیقه
صحنه‌ی بیست‌ونهم
12 دقیقه
صحنه‌ی سی‌ام
5 دقیقه
صحنه‌ی سی‌ویکم
11 دقیقه
صحنه‌ی سی‌ودوم
8 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وسوم
8 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وچهارم
7 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وپنجم
10 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وششم
9 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وهفتم
8 دقیقه
صحنه‌ی سی‌وهشتم
7 دقیقه
صحنه‌ی سی‌ونهم
6 دقیقه
صحنه‌ی چهلم
15 دقیقه
صحنه‌ی چهل‌ویکم
15 دقیقه
صحنه‌ی چهل‌ودوم
10 دقیقه
صحنه‌ی چهل‌وسوم
29 دقیقه
دفترچه‌ی خاطرات بازیل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازار گورخر خال خالی
نویسنده
مترجمآریا نوری
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
70200 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی

مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۱/۸/۱
نوشته هاى ژیوردانو در عین سادگى حاوى داستانهاو اتفاقات روزمره زندگیست با چاشنى رویاپردازى و ارزشمند دانستن هر لحظه از زندگى؛ این کتاب هم در قالب طنزى شیرین و هم زمانى اتفاقاتى است که منجر به آشنایى‌ها، روابط انسانى و احساسى میشود که دلنشینه و معنادار.
اجرا بسیار عالى، طنز و طعنه‌ها در گویش شخصیتها به خوبى متصور میشود
سپاس از کتابراه
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۹/۶
فقط بخاطر صدای تایماز گوش کردم و خود کتاب رو دوست نداشتم، تا میومدم با داستان ارتباط برقرار کنم، نویسنده وارد نصیحت و پند و درس زندگی میشد، زیر پوستی هم که نه کاملا دفتر درس رو باز میکرد و شروع به درس دادن و پند و نصیحت میکرد. که اصلاااااا دوست نداشتم
ب.ز
۱۴۰۱/۹/۶
جالب هست در مورد دیدگاه به مسائل زندکی و خلاقیت و تفاوت دید انسانها
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی

برای دریافت کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.