معرفی و دانلود کتاب صوتی بانوی پیشگو

عکس جلد کتاب صوتی بانوی پیشگو
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بانوی پیشگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بانوی پیشگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بانوی پیشگو

کتاب صوتی بانوی پیشگو اثر مارگارت النور اتوود، درباره‌ی زنی به نام جون فاستر است که سایه شوم یک مادرسالار بر گذشته‌اش سایه افکنده، او تصمیم می‌گیرد زندگی مستقلی را شروع کند و نویسنده رمان‌های تاریخی عامه‌پسند شود، اما سرخوردگی‌های مکرر عاطفی در نهایت جون را به سوی سرنوشتی غریب می‌کشاند، چون او به این نتیجه می‌رسد که برای شروع دوباره زندگی ابتدا باید بمیرد.

مارگارت اتوود (Margaret Elenor Atwood) در رمان گیرا و شاعرانه بانوی پیشگو (Lady Oracle) بار دیگر نشان می‌دهد که چرا او را در شمار برجسته‌ترین نویسندگان معاصر می‌دانند. ماجراهای این رمان میان صحنه‌هایی از گذشته و حال در حرکت است و از میان این بازگشت به عقب‌هاست که مخاطب با داستان قهرمان این داستان آشنا می‌شود و به زندگی گذشته او پی می‌برد. اتوود در این کتاب از روایتی چند لایه برای پیش بردن داستانش بهره می‌گیرد و موضوعات عاشقانه، روانشناسانه و جنایی را با هم درمی‌آمیزد.

جون فاستر تمام زندگی خود را در فرار بوده؛ البته فراری خاموش و بی‌سروصدا. اضافه وزن بیش از حد جون در نوجوانی و عیب‌جویی‌های مدام مادرش باعث می‌شوند که او به انگلیس فرار کند. جون که اکنون یک قاره از زندگی سابقش دور شده، به رمان‌نویسی موفق و البته با نام مستعار تبدیل می‌شود و این موضوع را از آرتور، همسر افسرده خود پنهان نگه می‌دارد. هنگامی که اشعار فمینیستی جون با تحسین و استقبالی گسترده مواجه می‌شوند، او به خاطر هجوم ناگهانی شهرت و حتی بدنامی، تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد. جون که نمی‌تواند کنترل امور زندگی‌اش را به دست بگیرد، مرگی جعلی برای خود درست می‌کند و به ایتالیا فرار می‌کند. اما او که عمری را در فرار و پنهان شدن گذرانده، خیلی زود درمی‌یابد که تجربه‌ی دوباره‌ی از نظرها پنهان بودن و دیده نشدنی که روزی بلای زندگی‌اش به حساب می‌آمد، اکنون امری ناممکن شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی بانوی پیشگو می‌شنویم:

نقشه مرگم را با دقت طراحی کردم؛ برعکس زندگی‌ام، که به رغم تمام تلاش‌هایم برای مهار کردنش، مثل ولگردها از این شاخه به آن شاخه می‌پرید. زندگی‌ام میل به ولو شدن داشت، نرم و آبکی شدن، حرکت نقش‌های طوماری و ریسه مانند، مثل قاب آینه‌های باروک، نتیجه پیگیری یک خط بدون کم‌ترین مقاومت. حالا بالعکس، می‌خواستم مرگم تمیز و ساده، حساب شده و حتی کمی خشونت‌آمیز باشد، مثل یک کلیسای کوآکر یا یک دست لباس مشکیِ ساده با یک رشته مروارید که وقتی پانزده ساله بودم، مجله‌های مُد در موردشان خیلی جار و جنجال می‌کردند. نه شیپوری، نه بلندگویی، نه پولکی و نه نکته مبهمی. قلقِ کار این بود که بدون هیچ ردّ و نشانی ناپدید شوم، و پشت سرم فقط سایه یک جسد باقی بگذارم، سایه‌ای که همه به‌اشتباه آن را به حساب واقعیتی قطعی و بی‌چند و چون بگذارند. اولش فکر کردم از پسش برآمده‌ام...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
21 دقیقه
فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
11 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
13 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
14 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
28 دقیقه
فصل چهارم
12 دقیقه
فصل پنجم - بخش اول
24 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل ششم - بخش اول
21 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل هفتم - بخش اول
17 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
16 دقیقه
فصل هشتم - بخش اول
26 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
23 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل دهم
33 دقیقه
فصل یازدهم
23 دقیقه
فصل دوازدهم
22 دقیقه
فصل سیزدهم
26 دقیقه
فصل چهاردهم
32 دقیقه
فصل پانزدهم
31 دقیقه
فصل شانزدهم
30 دقیقه
فصل هفدهم
18 دقیقه
فصل هجدهم
20 دقیقه
فصل نوزدهم - بخش اول
23 دقیقه
فصل نوزدهم - بخش دوم
21 دقیقه
فصل بیستم
32 دقیقه
فصل بیست و یکم
23 دقیقه
فصل بیست و دوم
25 دقیقه
فصل بیست و سوم
20 دقیقه
فصل بیست و چهارم
20 دقیقه
فصل بیست و پنجم
20 دقیقه
فصل بیست و ششم
28 دقیقه
فصل بیست و هفتم
26 دقیقه
فصل بیست و هشتم
29 دقیقه
فصل بیست و نهم
20 دقیقه
فصل سی‌ام
12 دقیقه
فصل سی و یکم
14 دقیقه
فصل سی و دوم
7 دقیقه
فصل سی و سوم
14 دقیقه
فصل سی و چهارم
9 دقیقه
فصل سی و پنجم
11 دقیقه
فصل سی و ششم
8 دقیقه
فصل سی و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بانوی پیشگو
نویسنده
مترجمسهیل سمی
راویایمان ساکی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بانوی پیشگو

مصطفی شریفی
۱۳۹۸/۷/۱۰
۱. اول باید از گوینده شروع کنم، نگید چرا! صدای خانم ساکی با اون تجربشون عالی است، اما فکر میکنم این اولین کتابی باشه که ایشون، گویندگیش رو کرده، اوایل کتاب که یجورایی واقعا نافرم بود، صدای شادابی که راوی کتاب داشت، هیچ سنخیتی با شخص غمگین داستان نداشت. ولی هرچه جلوتر می‌رفت، صدای ایشون بهتر شد و در دقتشون صدا گذاری بهتر. مطلب دیگه اینکه مطمئنم، اولین باری بود که کتاب رو میخوندن؛ بنظرم باید اول یک دور خودشون روخونی از کتاب میکردن تا داستان دستشون بیاد و بعدش شروع به ضبط صدا کنن چون مدام مشاهده می‌شد که مکثها، حالت دادن به صداها و... با اشتباه انجام میشد، البته هرچه داستان جلوتر می‌رفت، خانم ساکی مسلط تر میشدند. نمیدونم این مطلب رو خانم ساکی عزیز میخوانند یا نه، "" ولی صدای شما حیفه، لطفا به مطالب لازم درخصوص تهیه کتاب صوتی دقت بیشتر بفرمایید. چون در این شرایط، خواننده اصلی کتاب شمایید و ما فقط شنونده آن چیزی که شما خوانده اید. و اگر همین نکات ریز مثل ویرگول‌ها، نقطه سر خطها و... را به شکلی درست بیان نکنید، آدم گیج می‌شود. "" فکر کنم باید یک بار دیگر کتاب رو بخونم تا کامل متوجهش شوم.
۲. در مورد داستانش باید بگم که، داستانش خوب بود، نه معرکه و نه بد؛ فقط خوب بود، یک داستان بود با پیچیدگی‌ها و جذابیتهایش. اولش کمی کسل کننده است، شاید برای ما مردها. اما داستان هرچه جلوتر میرفت، به اوجش نزدیک میشد، ولی پایانش، اون قله‌ای که من انتظارش را داشتم، نبود. بهرحال بعنوان یک کتاب رمان کوتاه ارزش خواندن دارد.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۰/۴/۱
ابتدا درباره راوی باید بگم با تمام نظرات جناب شریفی موافقم و زیاده گویی نمیکنم. واقعا که تنها صدای خوب کافی نیست.
درباره داستان سطحش پایین تر از حد انتظار بود البته جذب شدم به خصوص درباره دوران کودکی و نوجوانی شخصیت اصلی ولی در ادامه اونطور که باید جذاب نبود. شاید هم به دلیل اینکه قبلا آدمکش کور را خواندم و انتظاراتم خیلی بالا رفته ولی به هر حال مایلم باز هم از خانم اتوود بخونم.
ژاسمن شاهنظری
۱۳۹۹/۳/۲۶
راوی داستان کتاب زندگی زنی را روایت میکند که از کودکی تابزرگسالی راه دشواری را طی میکند واز گمنامی به شهرت میرسد. صدای راوی بسیار گیرا و عالی بود. قلم نویسنده بسیار خوب وقایع زندگی این زن را به تصویر میکشید و بسیار جذاب و زیبا نوشته شده بود. مو زیک متن هم بسیار زیبا بود و با متن داستان همخوانی داشت. شنیدن این داستان را برای همگان توصیه میکنم. از شما هم برای این تلاش بسیار ممنونم.
Mahroo Makhlooghian
۱۳۹۸/۳/۹
با احترام به کارکنان سایت کتابراه و کاربران من فکر میکنم کامنتهای منفی پاک میشوند چون این کتاب واقعا بد بود و بی‌سر و ته و خسته کننده اما کامنتها خوب هستن. این باعث میشه که آدم با خواندن کامنتها کتاب رو بخره و بعد حس کنه پولشو ریخته دور. کاش کاربران صادقانه نظر بدن و مسئولان سایت هم صادقاته منتشر کنند.
غزال ایلخانی‌زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
من کتابخوانی خانم ساکی رو اصلا دوست نداشتم!!!
صدای قشنگی دارن اما نقطه... ویرگول... هیچی رو رعایت نمیکنن و کلی از کلمات رو غلط تلفظ‌ میکنن که خیلی جای تعجب داره...!
من معمولا در اینجور موارد کتاب رو فدا نمیکنم و گوش کردنش رو قطع میکنم، چون کتابخوان نامناسب به‌ راحتی میتونه از بهترین کتاب، یک کتاب بد بسازه.
Mohtaram hajipour
۱۴۰۰/۳/۳۰
فقط میتونم بگم که حالم گرفته شد، تنها چیزی که شنیدن آنرا قابل تحمل میکرد، صدای خوب گوینده بود.
دارم کم کم به این نتیجه میرسم که کتابهای آبکی را به زور صدای گوینده به دیگران غالب میکنن و اگر ببینیم که صدای گوینده خوبه، بترسیم که کتاب را بخریم.
میترا برتون
۱۳۹۹/۶/۳۰
کتاب جالبیه و به نظرم نویسنده قلم رسایی داره، ولی اجرای راوی رو نپسندیدم👎ایشون بسیار خوش صدا هستن ولی متاسفانه اجرای اثرگذاری ندارن، لحن نامناسب با جملات، آهنگ کلام و تاکیدهای نابجا روی بعضی کلمات از کیفیت اجرای ایشون کاسته بود.
غزاله بیات
۱۳۹۹/۹/۱۹
با سلام و خسته نباشید، متاسفم که نمیتوانم از کتاب تعریف کنم حتی ارزش یکبار شنیدن را هم نداشت صدای خانم گوینده هم بسیار زیبا بود اما ظاهرا تسلط کافی روی متن کتاب نداشتند، از زحماتی که می‌کشید بسیار متشکرم
آزاده بیرانوند
۱۳۹۸/۲/۴
صدای راوی فوقالعاده است و خیلی هم قشنگ و با حس کتاب رو میخونه
half moon
۱۳۹۸/۱/۲۶
یکی از اون کتاب‌هایی هست که آدم دلش میخواد هزار بار بخونه⁦ (+_+) ⁩
ارام ا
۱۳۹۹/۱/۱۳
انتظارم از این نویسنده خیلی بیشتر بود.
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بانوی پیشگو

برای دریافت کتاب صوتی بانوی پیشگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.