معرفی و دانلود کتاب صوتی برای فرداها متشکرم

عکس جلد کتاب صوتی برای فرداها متشکرم
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای فرداها متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای فرداها متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای فرداها متشکرم

والری تریرویلر، روزنامه‌نگار و بانوی اول سابق فرانسه، در کتاب صوتی برای فرداها متشکرم با روایت خاطرات شخصی خود در زمان روزنامه‌نگار بودنش و دیدارش با افراد مشهور، مسائل سیاسی فرانسه دوران خود را نیز بازگو کرده است.

درباره کتاب صوتی برای فرداها متشکرم:

والری تریرویلر، استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار ، نویسنده و پژوهشگر بود که بعد از جدایی از همسرش و آشنایی با فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه، از سال 2007 تا سال 2017 زندگی مشترک خود با او را آغاز کرد. تا اینکه در سال 2017 رئیس‌جمهور سابق فرانسه در یک بیانیهٔ هجده کلمه‌ای جدایی خود را از بانوی اول رسما اعلام کرد.

بعد از آن ماجرا والری تصمیم گرفت پاسخ این بیانیه را در کتاب برای این لحظه متشکرم (Thank You for This Moment) بدهد. این کتاب اولین‌بار در سپتامبر 2014 در فرانسه به انتشار رسید و در سراسر جهان مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و موضوع صحبت رسانه‌ها شد. و بلافاصله به پرفروش‌ترین کتاب در تاریخ فرانسه تبدیل شد و به دلیل افشاگری‌های رسواکننده‌اش درباره سیاست‌های این کشور و زندگی خصوصی رئیس‌جمهور جنجال‌های زیادی به پا کرد.

حتی این کتاب جنجالی بلافاصله بعد از انتشار بیش از 750 هزار نسخه فروش رفت و به زبان‌های دیگری مثل ایتالیایی، اسپانیایی، آلبانیایی، بلغاری، چینی، لیتوانیایی، پرتغالی، لهستانی، رومانیایی، روسی، ویتنامی و فارسی ترجمه شد.

والری تریرویلر پنج سال بعد از انتشار کتاب برای این لحظه متشکرم، در کتاب برای فرداها متشکرم (On se donne des nouvelles) روایت‌هایی از مصاحبه با افراد مشهوری مثل آلن دلون، ژاک شیراک، لیونل ژوسپن، آن پنژو، کارلا برونی و میشل اوباما را آورده است. این کتاب را می‌توان روایت‌هایی از عشق، قدرت و خیانت دانست که در قالب مصاحبه، خاطره و مقاله نوشته شده‌اند. به‌علاوه او گزیده‌ای از نوشته‌‌هایش در هفته‌نامه پاری‌مَچ را در آن کتاب آورد و با این کار این پیام را به مخاطبانش رساند که زندگی او تنها به آن چندسالی که در الیزه حضور داشت خلاصه نمی‌شود.

تریرویلر با روایت روزهایی که روزنامه‌نگاری می‌کرد، داستان مصاحبه با افراد مشهور و حاشیه‌های آن‌ها را نیز تعریف می‌کند. وی همچنین از سختی‌های انتشار کتاب برای این لحظه متشکرم و تدابیری که برای فرار از نیروهای امنیتی فرانسه در سر پرورانده بود می‌گوید. با شنیدن این کتاب تجربه‌های بی‌نظیری را که تریرویلر در زندگی‌اش گذرانده است می‌شنوید.

کتاب صوتی برای فرداها متشکرم مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای و کتاب‌های مربوط به سیاست کشورهای خارجی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی از زبان یک روزنامه‌نگار زبده، برایتان جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

با والری تریرویلر بیشتر آشنا شویم:

این روزنامه‌نگار و نویسنده فرانسوی در سال 1965 به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی‌اش در رشتهٔ ادبیات را در سال 1983 دریافت کرد و کارشناسی ارشد را در رشتهٔ علوم سیاسی ادامه داد. والری تریرویلر (Valérie Trierweiler) سال‌های زیادی را به‌عنوان مجری برنامه‌های گفتگوهای سیاسی در پاریس بوده و شهرت اصلی‌اش را به‌خاطر رابطه با رئیس‌جمهور فرانسه، فرانسوا اولاند به دست آورد. وی اولین رمانش را نیز در سال 2017 با نام راز ادل (Le Secret d'Adèle) منتشر کرد که به یکی از کتاب‌های پرفروش فرانسه تبدیل شد.

در بخشی از کتاب صوتی برای فرداها متشکرم می‌شنویم:

هرسال «مچ» شماره‌های ویژهٔ تابستان منتشر می‌کند. مطالب این شماره‌ها جای اخبار روز را که بازارش کساد است پر می‌کنند و خواندنشان در ساحل یا زیر سایهٔ بید مجنون اغلب لذت‌بخش است. خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که من با این شماره‌ها همکاری داشته باشم. این بار با من راجع به مجموعه‌ای از تابلوهایی با داستان‌های عجیب صحبت شد.

سردبیر پیشنهاد داد: «دوست داری دربارهٔ بانوی طلایی بنویسی؟» پاسخم این بود: «بله حتماً، ولی هیچ چیزی دربارش نمی‌دونم.» فیلم سایمون کورتیس به نام «زنی در تابلو» را با بازی هلن میلر دیدم که موقتاً ناآگاهی‌ام در زمینهٔ هنر را رفع کرد. من خیلی کلینت را نمی‌شناسم. مثل همه یا کمابیش مثل همه سعی می‌کنم بفهمم این بانوی مشهور طلایی «ادل بلوخ باوئر» و همین‌طور تابلوی بوسه شبیه کیست، اما دیگر نه!

شروع می‌کنم به جمع‌آوری اسناد. جستجو و مشورت می‌کنم. عاشق این کارم! خاصه وقتی باید از صفر شروع کرد. موضوع مرا مجذوب خودش می‌کند و تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. با خوشحالی مطلبم را می‌نویسم و آن را تحویل می‌دهم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیش‌گفتار
14 دقیقه
بخش اول: شیران بزرگ / رئیس من
12 دقیقه
1936 قسر دررفته
11 دقیقه
شیراک و پدرم
13 دقیقه
شیراک در ژاپن از قانون اساسی‌اش دفاع می‌کند
10 دقیقه
دلون مثل دلون
31 دقیقه
من دلون / مصاحبه‌ای دربارهٔ زندگی‌اش
11 دقیقه
اسم من ماسونو بود
13 دقیقه
نویسنده‌ها و الیزه
10 دقیقه
سوفرینو، راه بی‌بازگشت
14 دقیقه
سنگ‌ها در باغ ژوسپن
11 دقیقه
برای فرداها متشکرم
14 دقیقه
فرانسوا اولان / زندگی خوش
9 دقیقه
بخش دوم: زندگی خصوصی / در باب شهرت
11 دقیقه
آینه آینه
4 دقیقه
دلبرهای پنجاه ساله
11 دقیقه
از بی‌خوابی تا فراموشی
7 دقیقه
نویسنده‌ها در مواجهه با بی‌خوابی‌های شبانه
18 دقیقه
فِرد عزیزم
5 دقیقه
آخرین برگ برنده‌های رفقای سی ساله
9 دقیقه
ادل، راز
15 دقیقه
ماجرای بانوی طلایی
14 دقیقه
قدرت ذهن
12 دقیقه
رالی برای زندگی
14 دقیقه
بخش سوم: جای دگر / تبعید به ماداگاسکار
15 دقیقه
سامری خوب محله‌های زاغه‌نشین
10 دقیقه
سیزده نوامبری در نپال
14 دقیقه
نپال زیر آوار
11 دقیقه
دنیای بی‌رابطه
9 دقیقه
نجات آب؛ بزرگ‌ترین چالش قرن بیست و یکم
15 دقیقه
زندگی مثل سفر
8 دقیقه
بخش چهار: زنان قدرتمند / فقط به خاطر آنه
22 دقیقه
میتران؛ عاشق‌پیشه
9 دقیقه
دوست داشتن کشتن نیست
14 دقیقه
ماری ترنتینیان؛ فرشتهٔ درهم شکسته
11 دقیقه
دختر موشکی
12 دقیقه
میشل اوباما / خاطرات بانوی اولی نه چندان سربه راه
11 دقیقه
فرشتگان چارلی
10 دقیقه
کارلو نیکلا / عروس و داماد الیزه
10 دقیقه
سیمون‌های من
10 دقیقه
زنی که از همان جوانی زندگی‌اش را وقف آزادی زن‌ها کرد / زنی مبارز
4 دقیقه
پی گفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای فرداها متشکرم
نویسنده
مترجمابوالفضل الله دادی
راویپروین دشتی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برای فرداها متشکرم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای فرداها متشکرم

برای دریافت کتاب صوتی برای فرداها متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.