معرفی و دانلود کتاب صوتی برگزاری جلسات

عکس جلد کتاب صوتی برگزاری جلسات
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برگزاری جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برگزاری جلسات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برگزاری جلسات

کتاب صوتی برگزاری جلسات اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد به انتشار رسیده است. در این کتاب صوتی می‌آموزید چرا برگزاری جلسات کاری ضروری هستند و چطور می‌توانید آن‌ها را با بیشترین بازده و کمترین هدررفتِ زمان و انرژی برگزار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی برگزاری جلسات

چه در فرآیند برگزاری جلسات فردی تازه‌کار باشید و چه مدیری مجرب که وقت و انرژی خود و سازمانتان ارزشِ بالایی برای شما داشته باشند، مطالب کتاب صوتی برگزاری جلسات (Running Meetings) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده‌ است، همانند راهنمایی مفید و کاربردی، شما را به‌سمت برگزاری جلساتی کارآمدتر و مفیدتر هدایت خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برگزاری جلسات

چه عواملی باعث برگزاری یک جلسه‌ی عالی می‌شوند؟ شما به عنوان برگزارکننده‌ی جلسه، چگونه می‌توانید مباحث و نکات مطرح‌شده توسط حاضران را روی موضوع جلسه متمرکز نگه دارید؟ راهکارهای متفاوتی برای این منظور بیان شده‌اند اما در برخی موارد، حتی حرفه‌ای‌ترین رؤسا و مدیران نیز از برگزاری یک جلسه‌ی کاری موفق، ناکام می‌مانند. ایجاد یک دستورجلسه‌ی کارآمد، دعوت از اعضای تأثیرگذار و کلیدی برای حضور و شرکت در مباحث، حصول اطمینان از این نکته که صدایِ همه‌ی طرفین گفت‌وگو شنیده می‌شود، تخصیص زمان برای تعیین مسیرهای آتی و... همگی از اصول برگزاری یک جلسه‌ی مفید و پرثمر هستند.

برگزاری جلسات این امکان را ایجاد می‌کند تا صداهای مختلف و نظرات متفاوت شنیده شود، مباحث مهم مورد بحث و بررسی قرار بگیرند، ایده‌ها و اندیشه‌های جدید مطرح شوند و در مورد اقداماتِ لازم، اتفاق‌نظر به‌وجود بیاید. به عنوان یک مدیر شاید ناگزیر هستید ساعات زیادی را در طول هفته به شرکت در جلسات اختصاص دهید و با حجم انبوهی از داده‌ها و گفت‌وگوها مواجه باشید اما آیا به‌راستی تمام آن جلسات ضروری هستند؟ آیا همه‌ی آن جلسات به نتیجه‌ای ملموس منتهی می‌شوند؟ آیا می‌توان از تعداد یا ساعات جلسات کاست و باز هم به نتیجه‌ی دلخواه دست یافت؟ این پرسش‌ها مواردی هستند که در کتاب صوتی برگزاری جلسات به آن‌ها پرداخته شده است.

برگزاری یک جلسه‌ی حرفه‌ای به دانش و مهارت نیاز دارد. اگر اصول و قاعده‌ای در پسِ این نشست‌ها وجود نداشته باشد و از قبل برای محتوا، شرایط و زمان‌بندیِ ارائه‌ی مطالب، پیش‌بینی‌های لازم صورت نگرفته باشد، نتیجه‌ای از جلسات حاصل نخواهد شد. اگر مترصد فرصتی هستید تا در این باره بیشتر بدانید و مهارت‌های خود را در این رابطه بهبود بخشید، شنیدنِ کتاب صوتی برگزاری جلسات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با شنیدنِ این کتاب می‌آموزید چطور دستورجلسه‌ای مفید و کاربردی تهیه کنید، چگونه به شکل مؤثرتری، جلسات را رهبری کنید و زمان را به شیوه‌ای تقسیم‌بندی کنید که همه‌ی حاضران فرصت گفت‌وگو و اعلام‌نظر را داشته باشند، در هنگام بروز اختلاف‌نظر، چطور جلسه را هدایت کنید و در پایان چگونه از برگزاری هر جلسه، نهایت بهره را ببرید.

کتاب صوتی برگزاری جلسات را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series) به بیان ضروری‌ترین مهارت‌های مدیریت و کسب‌کار می‌پردازد. هر کتاب از این مجموعه، راهنمایی‌هایی مختصر و کاربردی در زمینه‌ی مباحث مدیریتی را در بر دارد که به شما کمک می‌کند روی حوزه‌ای کلیدی متمرکز شوید و توصیه‌هایی مفید و کوتاه اما شنیدنی و جالب‌توجه را درباره‌ی آن دریافت کنید. این مجموعه کتاب‌ توسط انتشارات هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است و «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» از جمله عناوینی هستند که از این مجموعه در دسترس هستند.

در نکوداشت کتاب برگزاری جلسات

کتاب برگزاری جلسات برای مدیرانی که می‌خواهند بیشترین بهره را از جلسات خود ببرند و همین‌طور آن افرادی که تازه اقدام به برگزاری جلسه کرده‌اند، راهنمایی‌های خوبی را ارائه می‌دهد. (Midwest Book Review)

کتاب صوتی برگزاری جلسات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی برگزاری جلسات، برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند بیشترین بازده را از جلسات کاریِ خود کسب کنند، مطالبی شنیدنی و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی برگزاری جلسات می‌شنویم

اکثر ما در جلساتی شرکت کرده‌ایم که برگزارکننده تمام ویژگی‌های لازم را داشته به جز اینکه سازمان‌دهی‌شده عمل کند. شاید او برای تصمیم‌گیری مهمی درخواستِ برگزاری این جلسه را داده اما هیچ‌یک از اطلاعاتِ مهم را قبل از جلسه اعلام نکرده است. بنابراین در طول جلسه تک‌تکِ ما مشغول کاوش اطلاعات بوده‌ایم و برای تصمیم‌گیری در مبحث مورد نظر تمرکز کافی نداشته‌ایم. شاید او متنِ سخنرانی‌اش را قبل از جلسه ارسال کرده اما به این فکر نکرده مدیران ارشدِ تیم را دعوت کند. به همین دلیل در خودِ جلسه باید نظر آن‌ها را برای تصمیم نهایی جلب کند. شاید او همه را برای طوفانِ فکری دعوت کرده اما هیچ‌کس ایده‌ای ندارد و همه در حالِ پاسخ دادن به پیام‌های گوشی همراه خود هستند و بحث، بی‌نتیجه باقی می‌ماند. شاید هم تمام افراد در طول جلسه، ایده‌های بزرگ و جذاب به نظرشان رسیده اما با پایان رسیدنِ جلسه، آن‌ها را فراموش کرده‌اند. جلسات ناکارآمد این چنینی برای همه خسته‌کننده هستند زیرا زمانِ افراد را هدر می‌دهند. به عبارت دیگر، جلساتِ کارآمد را می‌توان روشی مؤثر برای تعامل و انتقال مفاهیم، حل مشکلات، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی برای پروژه‌ها یا الهام‌بخشی به یک تیم دانست. بسته به فرهنگ سازمانیِ شما، جلسات می‌توانند کانون رخدادهای مهم باشند... داشتنِ آمادگی دقیق و مدبرانه، مهارتِ مدیریت جلساتِ فعال و انجام‌دادنِ پیگیری‌های دقیق سبب می‌شود میان یک جلسه‌ی مفید، جذاب و نیروبخش با جلسه‌ای که در آن هر کسی سرش به کار خودش گرم است و حتی افراد با یکدیگر تماس چشمی برقرار نمی‌کنند، تمایزاتی ایجاد شود. کارآمدی یک جلسه زمانی مهم‌تر می‌شود که جمع شدنِ افراد در کنار یکدیگر به فوریتِ بیشتری نیاز داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
105 دقیقه
برگزاری جلسات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برگزاری جلسات
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برگزاری جلسات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برگزاری جلسات

برای دریافت کتاب صوتی برگزاری جلسات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.