معرفی و دانلود کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید: آنچه افراد موفق می‌دانند و انجام می‌دهند

عکس جلد کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید: آنچه افراد موفق می‌دانند و انجام می‌دهند
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید: آنچه افراد موفق می‌دانند و انجام می‌دهند

اینجا هیچ رویایی ممنوع نیست! جان سی ماکسول در کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید، راهکارهایی را به شما می‌آموزد که تمام رویاهایتان را تبدیل به واقعیت می‌کند. اگر به خود و توانایی‌هایتان باور ندارید یا رویاهایتان را دست‌نیافتنی می‌دانید، این کتاب برای راهنمایی شما نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

همه‌ی ما کودکی را با رویاپردازی و فکر کردن به آرزوهای بزرگ گذرانده‌ایم اما فقط معدودی از ما رویاهایمان را با خود به دوران بزرگسالی برده‌ایم. ممکن است بسیاری از ما خودمان را شایسته‌ی دستیابی به آرزوهایمان ندانیم یا تصور کنیم که اگر به دنبال رویاهایمان برویم، نه‌تنها آن‌ها را به دست نمی‌آوریم، بلکه داشته‌های ناچیز خود را هم از دست می‌‌دهیم. جان سی ماکسول (John C Maxwell) با نگارش کتاب به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید (Dave to dream, then do it)، می‌کوشد تا ذهنتان را از این تصورات غلط پاک کرده و شجاعت رویاپردازی را در شما تقویت کند.

عزت‌نفس همان چیزی است که ممکن است ارزش آن را فراموش کرده باشید؛ اما در حقیقت برای گام برداشتن به سوی رویاهایتان بدان نیاز دارید. جان سی ماکسول به شما نشان می‌دهد که چطور تجربه‌ی شکست‌های پی‌در‌پی این باور را در ذهن شما نهادینه کرده‌ که آرزوهایتان هرگز رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرند و بهتر است به جای بلندپروازی، به فکر داشته‌های امروز خود باشید. کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید، نگرش شما را نسبت به زندگی و توانایی‌هایتان متحول می‌کند. به کمک این کتاب می‌آموزید که متفاوت با اطرافیانتان بیندیشید تا بتوانید به نتایج متفاوتی در آینده برسید.

اگر سرزنش کردن و سرکوب خود، به بخشی از عادت‌های روزمره‌ی شما تبدیل شده، لطفاً دست نگهدارید و بگذارید جان سی ماکسول روش درست ارزیابی توانایی‌هایتان را به شما بیاموزد. معمولاً ما با معیارهای غلطی خود و ظرفیت‌هایمان را می‌سنجیم. یا ویژگی‌های مثبت خود را انکار می‌کنیم یا آن‌قدر به جنبه‌های منفی خود توجه می‌کنیم که اصلا به یاد خوبی‌های خود نمی‌افتیم. باید بپذیریم که مانند تمام انسان‌ها، ما هم پکیجی از ویژگی‌های مثبت و منفی هستیم و با توجه به هردوی آن‌هاست که به موفقیت در زندگی می‌رسیم. کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید، چشم شما را به روی خود واقعیتان باز می‌کند.

وقت آن رسیده که از حاشیه‌ی امن زندگی خود خارج شوید و با متفاوت فکر کردن و متفاوت عمل کردن، رویاهایتان را محقق کنید. هر آنچه که باید برای رسیدن به یک زندگی شاد و موفق بدانید، جان سی ماکسول در اختیار شما قرار داده. فقط لازم است کمی ریسک کنید و اینکه همواره در حال یادگیری باشید. کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید قدرت درونی شما را آشکار کرده و به شما کمک می‌کند به درک بهتری از توانایی‌هایتان برسید.

کتاب حاضر را مهدی قراچه‌داغی به فارسی برگردانده و نشر پیکان آن را به چاپ رسانده است. این کتاب را با خوانش ندا پوریان و از سوی نشر صوتی موج کتاب می‌شنوید.

کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید مناسب چه کسانی است؟

اگر خودسازی و موفقیت شخصی دغدغه‌ی شما هم هست، کافی است سری بزنید به کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید. شنیدن این کتاب را به تمام علاقمندان کتاب‌های روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول که به عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز شناخته می‌شود، مربی و سخنرانی است که بیش از 25 میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته و به پنجاه زبان مختلف ترجمه شده است. ماکسول که اولویت شماره یک رهبری در آمریکاست، جایزه‌ی مادر ترزا را برای صلح جهانی و رهبری از شبکه‌ی رهبری لومین در سال 2014 دریافت کرد. در آن سال او از سوی نشریه‌ی بیزینس اینسایدر و اینک نیز به عنوان تأثیرگذارترین کارشناس رهبری جهان شناخته شد.

در بخشی از کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید می‌شنویم

نوکیا بزرگترین تلفن‌های همراه دنیاست اما شاید ندانید که این شرکت چگونه شروع به کار کرد. بیش از یک قرن قبل، فردریک ایدستام آن را تأسیس کرد. در اواسط دهه‌ی 1860 که صنعت چوب و الوار در فنلاند ترقی کرد، ایدستام کارخانه‌ی تولید کاغذ کوچکی کنار رودحانه‌ی اماکوسکی خرید و شروع به کار کرد. در چند سال نخست؛ شرکت با چالش‌های زیادی رودررو بود. اما وقتی ایدستام در 1967 در نمایشگاه جهانی پاریس به خاطر مرغوبیت خمیر کاغذش، برنده‌ی مدال برنز شد، فروش نوکیا رونق گرفت و دیری نگذشت که سری میان سرها درآورد.

محصول این شرکت نه‌تنها در فنلاند، بلکه در دانمارک، روسیه، آلمان، انگلستان و فرانسه به فروش می‌رسید. دیری نگذشت که شرکت دو دستگاه تولید کاغذ جدید خریداری کرد. در اواخر دهه‌ی 1890، نوکیا به تنوع تولید روی آورد. شرکت در نزدیکی کارخانه‌ی قبلی، یک دستگاه مولد برق ساخت که به کمک آب کار می‌کرد و توانست شرکت لاستیک‌سازی فنلاند را به عنوان مشتری به خود جلب کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: خودتان را باور کنید
19 دقیقه
فصل دوم: متفاوت فکر کنید
12 دقیقه
فصل سوم: دست به کار شوید
16 دقیقه
فصل چهارم: مهارت‌های بزرگان را در خود رشد دهید
15 دقیقه
فصل پنجم: به توانمندی‌های خود توجه داشته باشید
10 دقیقه
فصل ششم: از حیطه‌ی امن خود بیرون بیایید
14 دقیقه
فصل هفتم: هرگز از یاد گرفتن دست نکشید
13 دقیقه
هرگز تسلیم نشوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید: آنچه افراد موفق می‌دانند و انجام می‌دهند
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویندا پوریان
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

مهدی دهقانی
۱۴۰۲/۱/۲۹
مطالب خوبی در کتاب گفته شده ولی توجه کنین که بیشتر از نقل قول‌های دیگر افراد توی متنش استفاده شده تا نوشته‌های نویسنده و همین ممکنه توی ذوقتو بزنه.
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
وای وای حیلقه گم شده ما ایرانیها بخونیدش و عمل کنید عالی جواب میده ممنون بابت ارائه صوتی
زرى ناطقى
۱۴۰۲/۲/۴
این کتاب رو شنیدم. از تیترش خوشم اومد. به نظرم بیشتر حالت اخبارى داشت.
عباس مطوری
۱۴۰۳/۱/۲۹
یک کتاب عالی و بینظیر
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

برای دریافت کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.