معرفی و دانلود کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد

عکس جلد کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد

آنیتا مورجانی در کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد، قصه ابتلایش به سرطان و مواجه شدنش با مرگ و دوباره زنده شدنش را روایت می‌کند. او در این رفت و برگشت به دنیای مردگان و سپس زندگان حقایق بسیاری را درک می‌کند که آن‌ها را در قالب این کتاب درآورده است. این کتاب با مقدمه‌ای از وین دایر به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال به انتخاب نیویورک‌تایمز معرفی شد.

آنیتا مورجانی (Anita Moorjani) به سرطان غدد لنفاوی مبتلا بوده و ابتدا برای درمان خود از روش‌هایی مثل طب سنتی استفاده می‌کرد اما بعد از گذشت مدت زمانی به این واقعیت پی برد که سرطان تمام بدنش را فراگرفته و دیگر راهی برای درمان وجود ندارد.

او حدود 4 سال با این بیماری جنگید اما سرانجام در سال چهارم ابتلایش مغلوب سرطان شد و تمام اعضای بدنش کارآیی خود را از دست دادند و به کما فرو رفت. مورجانی تجربه عجیبی را طی دوره کمای خود از سر گذراند به طوری که زندگی‌اش را درگرگون کرد. وی می‌گوید «بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تجربه من از این دوران این است که جوهر ذاتی همه انسان‌ها عشق است، چرا که باعث نجات زندگی‌ام شد.»

آنیتا بعد از دوباره زنده شدن و بازگشت به زندگی تصمیم گرفت این تجربه را با زبانی ساده و شیوا بیان کند. کتاب کی ز مردن کم شدم (Dying To Be Me) داستان یک عشق بدون قید و شرط و بی‌نهایت بزرگ را روایت می‌کند. شنیدن این اثر برداشت متفاوتی به شما از زندگی می‌دهد و شما را تشویق می‌کند به جست‌وجوی پاسخ سوال‌هایی مثل حقیقت چیست؟ و چرا اینجا هستید؟ و چطور می‌توانید بر ترس‌های خود غلبه کنید؟

مورجانی در این کتاب صوتی صادقانه درباره بیماری سرطانش سخن می‌گوید. بدون شک رسالت او در دنیا چیزی جز شرح تجربه‌اش از سرطان و چگونگی بهبودش و تغییر جهان‌بینی‌اش نیست. او می‌گوید از زمانی که تجربه نزدیک به مرگ را پشت سر گذاشته به این درک رسیده که دنیا تنها چیزهایی را به انسان می‌دهد که آماده دریافت آن‌ها باشد.

در بخشی از کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم می‌شنویم:

بعد از اینکه پزشکان تأیید کردند که دیگر اثری از سرطان در بدنم نیست تا چند هفته با مرور وقایعی که برایم پیش آمده بود سعی می‌کردم علت آن‌ها را درک کنم. وقتی مردم مرا برای اولین بار بعد از مرخص شدن از بیمارستان می‌دیدند بسیار متعجب می‌شدند و من هم به تدریج به این وضعیت عادت کرده بودم. اگرچه هیچ‌کس این موضوع را مستقیماً به رویم نمی‌آورد ولی به خوبی می‌دانستم که اغلب آن‌هایی که آخرین بار مرا دیده بودند تصور می‌کردند که به زودی می‌میرم و انتظار نداشتند که دوباره مرا ببینند. مردم از اینکه می‌دیدند در چنین مدت کوتاهی سلامتی‌ام را کاملاً باز یافته‌ام متعجب می‌شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
روی جلد
1 دقیقه
گفته نويسنده
3 دقیقه
مقدمه مترجم
11 دقیقه
پيشگفتار
5 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
متن پشت جلد
8 دقیقه
سرآغاز
1 دقیقه
موسیقی
21 دقیقه
فصل اول - بزرگ شدن به شيوه‌ای متفاوت
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل دوم - اديان متعدد، ‏راه‌های متعدد
1 دقیقه
موسیقی
16 دقیقه
فصل سوم - نامزدی ناكام
1 دقیقه
موسیقی
23 دقیقه
فصل چهارم - عشق واقعی‌ام
1 دقیقه
موسیقی
19 دقیقه
فصل پنجم - تشخيص ترس
1 دقیقه
موسیقی
19 دقیقه
فصل ششم - در جستجوی نجات
1 دقیقه
موسیقی
30 دقیقه
فصل هفتم - ترک كردن اين دنيا
1 دقیقه
موسیقی
15 دقیقه
فصل هشتم - پديده‌ای بی‌كران و كاملاً خارق‌العاده
1 دقیقه
موسیقی
20 دقیقه
فصل نهم - وقوع معجزه
1 دقیقه
موسیقی
16 دقیقه
فصل دهم - اثبات شفا
1 دقیقه
موسیقی
27 دقیقه
فصل يازدهم - سركار خانم، هر طور به اين داستان نگاه می‌كنم، شما بايد مرده باشی
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل دوازدهم - نگرشی نوين به زندگی
1 دقیقه
موسیقی
21 دقیقه
فصل سيزدهم - يافتن راه زندگی‌ام
1 دقیقه
موسیقی
28 دقیقه
فصل چهاردهم - شفايابی فقط ابتدای كار است
1 دقیقه
موسیقی
28 دقیقه
فصل پانزدهم - چرا بيمار شدم و چرا شفا يافتم
1 دقیقه
موسیقی
30 دقیقه
فصل شانزدهم - خود نامتناهی و انرژی فراگير
1 دقیقه
موسیقی
26 دقیقه
فصل هفدهم - خود بودن و به خود اجازه دادن
1 دقیقه
موسیقی
3 دقیقه
سخن پايانی
1 دقیقه
موسیقی
6 دقیقه
سپاسگذاری
1 دقیقه
موسیقی
2 دقیقه
درباره‌ی نويسنده
1 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد
نویسنده
مترجممحمود دانایی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات صبح صادق
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد

مهدی عبدالهی
۱۴۰۱/۲/۱۴
من با خوندن این کتاب و کتاب‌های مشابه با ادیان مختلف و تماشای برنامه زندگی پس از زندگی به دوتا نظریه رسیدم، یکی اینکه خداوند برای هر قومی یه دین و روش زندگی تعیین کرده که توی اون دنیا براش اتفاق میوفته، یکی دیگه اینکه ما توی این دنیا به هرچی اعتقاد داشته باشیم همون برامون رقم میخوره، البته دومی بهش زیاد مطمئن نیستم، چون کسایی بودن که خداباور نبودن ولی تجربه روح و اون دنیا و زیبایی رو داشتن، در کل مطمن هستن دین ما یا قوم ما تافته جدا بافته‌ای نیست و خدا همه انسان‌ها رو دوست داره، چه مسیحی چه زرتشت جه بودا و غیره..
فاطمه سواعدى
۱۴۰۰/۱/۱۵
خانم آنیتا مورجانى اصلا اون دنیا رو ندید که راحت داره اظهار نظر میکنه. اصلا خودش داره میگه تجربه ى نزدیک به مرگ! نه خود مرگ! وقتى پدرش ازش پرسید میخواى به زندگى برگردى یا با من برى؟ متوجه شد اگه بمیره وارد یک دنیاى دیگه میشه که هنوز ناشناخته ست و دیگه راه برگشتى نداره. اون هنوز زنده بود و دلیلى خدا نداره به کسى که توى کما هست عذاب بده. در واقع اون قلمرویى که دید برزخ نبود فقط یک مسیر بود که اونو براى رفتن به برزخ آماده کرده بود. پس نمیتونه اظهار نظر کنه که یک انسان به دلیل اعمالش همچون جنایت و قتل، و به خاطر دینى که انتخاب میکنه در اون دنیا قضاوت نمیشه. اون موفق نشده بود اون دنیا رو ببینه. در ضمن انسان هاى تروریست و گناهکار و فاحشه هاى زیادى بودند که احساس نزدیک به مرگ یا خود مرگ و تجربه کردند و ادعا کردند که بعد از این دنیا توى سیاه چاله افتادند و خیلى براشون ترسناک بود. تمام احساسات خوبى که توى این کتاب به دست اوردم و با این حرفشون که گفتن تروریست‌ها اون دنیا قضاوت نمیشن ازم گرفت. پس تکلیف انسان هاى بى گناه و مظلوم این دنیا چى میشه؟ تکلیف کسایى که چشمشون به خداست تا حقشون و از ظالم بگیره چى میشه؟ نه عزیزم. همه ى خطاهایى که مرتکب میشیم باید براشون پاسخگو باشیم منتهى شما به اون فضا و اون محیط مشرف نشدین و ان شاءالله بعد از مرگ اصلیتون تجربه خواهید کرد. مواظب باشید کسى به خاطر اظهارات شما جون یک آدم رو بدون ترس از عاقبت خودش بعد از مرگ نگیره!!! اون احساس عشق به مردمى که توصیف میکنید درکش براى بعضى آدما خیلى ضعیف تر از اثباتتون براى قضاوت نشدن در اون دنیا هست.
علی اکبر مرادمند
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
کتاب، بسیار کتاب متفاوت و زیبایی بود. خواندن این کتاب را به دوستان پیشنهاد می‌کنم. ولی خوبه که هنگام مطالعه این کتاب دو نکته را در نظر داشته باشیم، یکی اینکه، آنستا کامل وارد دنیای مرگ نشده بود و هنوز ارتباطش با جسم مادی به طور کامل قطع نشده بود واین همون مرزی است که خودش اشاره می‌کنه. دوم اینکه با مطالعه سرگذشت بقیه کسانی که این تجربه را داشتند میشه فهمیدکه به همان دلیل اول، عقاید زندگی مادی هنوز تاثیر گذاری خودشون را کامل از دست ندادند
هاجر قائمی
۱۳۹۹/۵/۲۷
ترجمه عالی، گویش عالی، موضوع عالی و کم نظیر درباره هدف خلقت، و ایجاد احساس سبکی و رهایی و عشق و آگاهی از اینکه ما بسیار فراتر از مادیات هستیم و ارزش ما والاتر از این است که محدود به قوانین ساخته دست خودمان باشیم و یا اندوه عمل نکردن به قوانین را بخوریم. ما آماده ایم که از تماشای جهان لذت ببریم و از عظمت خود آگاه شویم و به دنبال آن محو در عظمت خداوند شویم، چراکه ما جزیی از او هستیم.
تکتم فرنود
۱۴۰۰/۴/۲۵
خوندن این کتاب دریچه‌ای نو به روی ذهنم گشود. کتابهای مربوط به جذب و موفقیت زیادی مطالعه کرده بودم اما خوندن این کتاب رهایی و آرامش خاصی به من هدیه داد. چرا که فقط شعار و یا زاییده ذهن نویسنده نبود. این کتاب روایت واقعیتی بود که برای همه ما انسان‌ها مشترک هست. تسلیم شدن و رهایی از ترس راه حل مشکلاتیست که خودمان ایجاد کرده ایم. بخصوص فصل ۱۶ بسیار زیبا بود.
ماه منیر یحیایی
۱۴۰۰/۵/۲۴
می تونم بگم یکی از بی نظیرترین کتابهایی هست که در طول عمر کتابخوانیم خوندم؛ البته شنیدم. صدای گوینده بسیار گیراست و احساس متن رو به شیوایی منتقل می‌کنه. و همینطور ترجمه؛ با اینکه می‌شد از دایره واژگان سهل تری استفاده کنند اما به نظرم به کیفیت تاثیرگذاری متن کمک می‌کرد.
می تونم بارها و بارها به این کتاب برگردم.
Mina Mortazavi
۱۴۰۰/۴/۲۴
بسیار کتاب خوبی است. اگر چه در ابتدا مطالب عنوان شده با مطالب برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار مشابهت داره (که باید هم اینطور باشه)، اما در فصلهای پایانی کتاب پیامهایی رو به جهانیان میده که از اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند. خواندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم.
مینا حاجی بنده
۱۴۰۰/۱۱/۵
این اولین تجربه من بود که کتاب صوتی گوش دادم و بسیار لذت بخش بود. فارق از اینکه تجربیات و دیده‌های ایشون درسته یا غلط به من آرامش خاصی داد. اینکه باور کنم همه ما جز یک اصل و وجود هستیم صلح ارامش زیادی به ذهن من برگردوند. این تصور به مدیتیشن من کمک کرد. و حتی باعث شد کتاب وضعیت صفر رو بهتر درک کنم.
رها خادمی
۱۴۰۰/۱۰/۵
کتاب بسیار ارزنده ایست. با این که حجم کتاب کمه ولی یک سیر کامل از مراحل مختلف زندگی و تجربیات متفاوت از غم و شادی، تردیدها و چالش‌ها و درنهایت فهیمدن هدف تمام این سیر و سلوک انسانی با وضوح کامل بیان شده.
البته خوانش بسیار روان و گیرای این کتاب هم بسیار دلچسب بود.
شقایق خدابنده
۱۴۰۱/۸/۲۵
با آنیتا مورجانی از طریق یکی از ویدیو‌های تاک شو آشنا شدم و مشتاق شدم تا کتابش رو بخونم، یکی از بی نظیر‌ترین کتاب‌ها در زمینه NED و همینطور پیام‌هایی که از تجربه‌اش بیان میکنه باعث شده که در حجم نه چندان زیادی ولی به صورت کامل و با جزئیات بیان بشه
زهرا جباری
۱۳۹۸/۱۱/۳
بسیار کتاب ارزشمندی است خوندنش به همه‌ی دوستان توصیه میکنم شنیدن اسم بیماری برای خیلی از ما ناراحت کننده ست ولی این کتاب درباره تجربه یک انسان!! این کتاب خیلی متفاوت تر!! !از چیزی که فکر میکنید! حتما گوش کنید
Shi.anv
۱۴۰۱/۷/۱۵
خیلی عالی. اتفاقا مدتی بود که در مورد وجود دنیای دیگه و اینطور مسائل دچار شک و شبهه شده بودم و در فکر بودم. و این کتاب، با توجه به واقعی بودنش و مهر تاییدی که از جانب وین دایر بر روی اون زده شده، راهنمای خوبی برام بود مجدد
علیرضا امیری
۱۴۰۱/۷/۲
خانم آنیتا مورجانی تجربه‌ای ناقص از مرگ داشته، بنابراین چطور به این نتیجه رسیده که بعد از مرگ هیچ کس حتی جنایتکاران قضاوت نخواهند شد؟!!!!!!!!!
به نظرم نتیجه گیری هیجانی خانم مورجانی میتونه راه را برای مفاسد گوناگون باز کند.
محمود جهان خواه
۱۴۰۲/۵/۲۲
این کتاب جز بهترین کتاب‌های که خوندم موجب میشه که انسان دیگه احساس گناه در زندگی رو بزاره کنار و بدون دلیل شاد باشه، و احساس گناهی که ادیان برا انسان ایجاد میکنه، در این تجربه بعد مرگ از بین میره، عالی بود
سهیلا ابوالقاسمی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتاب خوبی بود، تجر به هادر همه ادیان مثل هم است، اینکه تجربه نزدیک به مرگ قطعا نظر به دنیا را عوض خواهد کرد حرفی نیست، اما اینکه بتواند این تغییر نظر جلوی بیماری‌های خطرناک مثل سرطان را بگیرد قابل اثبات نیست
مشاهده همه نظرات 100

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد

برای دریافت کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی‌ام منجر شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.