معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری غول درون 1

عکس جلد کتاب صوتی بیداری غول درون 1
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری غول درون 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری غول درون 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیداری غول درون 1

آنتونی رابینز در کتاب صوتی بیداری غول درون - جلد 1، به ما می‌آموزد که چطور ذهن، احساسات و بدنمان را کنترل کنیم، روابط فردی و حرفه‌ای‌مان را تحت اختیار بگیریم و از این طریق به فردی قدرتمند تبدیل شویم. آنتونی رابینز در این کتاب پرفروش، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی کاربردی ارائه می‌دهد و گام‌به‌گام کمک‌مان می‌کند به نظم برسیم، اهدافمان را بشناسیم و سطح زندگی شخصی و حرفه‌ای‌مان را بهبود دهیم.

درباره‌ی کتاب صوتی بیداری غول درون 1

هر فردی پتانسیل زیادی در خود دارد و از این توانایی برخوردار است که زندگی‌اش را به بهترین شکل ممکن بسازد. اما این نیرو بالقوه و نهفته است و باید بالفعل شود تا بتواند تأثیرگذار باشد. بسیاری به خاطر اینکه نمی‌توانند این نیروی درونی را درک کنند، فرصت‌های زیادی را در زندگی از دست می‌دهند و به آنچه شایسته‌ی آن هستند نمی‌رسند. اما هر کسی که توانسته به این قدرت دست یابد، نه‌فقط در زندگی شخصی و روابط که در زندگی حر‌فه‌ای هم پیشرفت خواهد کرد. اما این قدرت بزرگ درون ما چیست؟ آنتونی رابینز (Anthony Robbins) معتقد است این همان نیروی کنترل ماست. او در کتاب صوتی بیداری غول درون 1 (Awaken the Giant Within- Vol 1) این نظریه را مطرح می‌کند و می‌گوید که اگر ما بتوانیم بر ذهن و بدنمان کنترل داشته باشم، کم‌کم این توانایی را پیدا می‌کنیم که شرایط بیرونی‌مان را هم نظم دهیم. برای مثال می‌توانیم مسائل مالی را هم تحت اختیار بگیریم. همین باعث می‌شود زندگی و سرنوشتمان دست خودمان باشد. این دقیقاً همان معنای قدرت را دارد.

آنتونی رابینز یکی از بهترین و سرشناس‌ترین کوچ‌های زندگی و موفقیت در دنیاست. او از دهه‌ی 1980 به شکل حرفه‌ای وارد این حوزه شد و خیلی سریع موردتوجه قرار گرفت. تا حدی که چندین رئیس‌جمهور آمریکا او را به‌عنوان کوچ و مربی‌شان انتخاب کردند. بسیاری از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی که امروزه در زمینه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی رایج است، از ایده‌ها و نظریات رابینز الگو گرفته است. ازجمله‌ی این ایده‌ها، مسأله‌ی کنترل ذهن و بدن برای رسیدن به موفقیت است. این موضوع، که امروزه تثبیت‌ شده را تقریباً سی سال پیش رابینز برای اولین بار مطرح کرده بود. او در کتاب صوتی بیداری غول درون 1، شیوه‌ی کارکرد ذهن و بدن انسان را توضیح می‌دهد و می‌گوید که چطور با کنترل کردن و تغییر این فرآیند، می‌توان زندگی را بهتر کرد. آنتونی رابینز در کتابش از اصل لذت و رنج صحبت به میان می‌آورد و می‌گوید این اصل اساس همه‌ی تصمیم‌ها و عمل‌های انسانی را شکل می‌دهد. این اصل بدین معناست که ما هر کاری می‌کنیم تا از رنج و سختی دوری کنیم و از زندگی لذت ببریم. آنتونی رابینز اعتقاد دارد ما باید از همین اصل استفاده کرده و ذهن‌مان را به تسلط خود درآوریم. یعنی این فرآیند ناخودآگاه و غریزی لذت و رنج را به کاری آگاهانه بدل نماییم. او تکنیک‌هایی در اختیارمان می‌گذارد تا بتوانیم از عادات و باورهای منفی و نادرستمان دست بکشیم و باورهای خوب و مثبت را جایگزین کنیم. این‌چنین به نظمی درونی و بیرونی می‌رسیم و مسیر زندگی‌مان کم‌کم تغییر خواهد کرد.

این کتاب شنیدنی را با خوانش کمیل سلیمان‌پور از سوی نشر صوتی ماه آوا می‌شنوید. نشر کتیبه پارسی چاپ و انتشار نسخه‌ی متنی آن را به انجام رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بیداری غول درون 1

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • فروش بیش از 1 میلیون جلد

نکوداشت‌های کتاب صوتی بیداری غول درون 1

  • این کتاب برای من، هم در زمینه‌ی حرفه‌ای و هم شخصی، منبع قدرت و آگاهی بزرگی بود. (پیتر گابر، مدیر)
  • تونی رابینز یکی از تأثیرگذارترین بزرگ این نسل است. (استفن آر. کاوی، نویسنده)
  • خواندن این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد کیفیت زندگی‌اش را بالاتر ببرد، ضروری است. (باربارا دی آنجلیس، نویسنده)
  • آنتونی رابینز برای آن مردان و زنانی که هرگز به چیزی کمتر از لیاقتشان راضی نمی‌شوند، بهترین مربی ممکن است. (پت رایلی، مربی بسکتبال)

کتاب صوتی بیداری غول درون 1 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کنترل بهتری بر زندگی‌تان داشته باشید و به حداکثر قدرتتان برسید، به این کتاب گوش بدهید.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

آنتونی جِی رابینز (متولد 1960) کوچ، سخنران و نویسنده‌ی مطرح آمریکایی است که با کتاب پرفروش و موفق «قدرت نامحدود» شناخته می‌شود. او در کودکی زندگی پرتلاطمی داشت و به خاطر جدایی پدر و مادرش آزارهای زیادی دید. درنهایت در 17 سالگی خانه‌ی مادرش را ترک کرد و هرگز به آنجا بازنگشت. رابینز به دانشگاه نرفت به جای آن تصمیم گرفت کار کند. او مدتی به‌عنوان سرایدار مشغول به کار شد. کمی بعد خیلی اتفاقی به یکی از سمینارهای جیم ران رفت و از آنجا مسیر زندگی‌اش تغییر کرد و وارد حوزه‌ی موفقیت و سخنرانی شد. او مربی و مشاور چهره‌های مشهور ورزشی و تجاری و چند رئیس‌جمهور آمریکا بود. «قدم‌های بزرگ» و «پول» از دیگر آثار رابینز هستند.

در بخشی از کتاب صوتی بیداری غول درون 1 می‌شنویم

از وقتی به خاطر دارم همیشه رویای این را در سر داشتم که به مردم کمک کنم تا هرچه می‌خواهند را در زندگی خود تغییر دهند. خودبه‌خود از همان کودکی متوجه شدم برای کمک به دیگران در ایجاد تغییرات می‌بایست بتوانم خودم را تغییر دهم. حتی در سال اول دبیرستان از طریق کتاب‌ها و نوارهایی پیگیر اطلاعاتی شدم که به تصور من می‌توانستند اصول چگونگی تغییر رفتار و احساسات انسان را به من بیاموزند. البته که من در پی بهبود جنبه‌های معینی از زندگی خود بودم، ایجاد انگیزه برای خود، وادار کردن خود به پیگیری و اقدام به کاری کردن، پی بردن به چگونه لذت بردن از زندگی و فهم اینکه چطور با مردم ارتباط برقرار کنم. نمی‌دانم چرا اما من تا حدودی لذت را با درک و به‌اشتراک‌گذاشتن چیزهایی ارتباط می‌دادم که می‌توانستند تغییری در کیفیت زندگی مردم ایجاد کنند و منجر به تحسین و شاید عشق آن‌ها به خودم شوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
معرفی و فصل یک: رویاهای سرنوشت
71 دقیقه
فصل دو: تصمیمات مسیری به‌سوی قدرت
74 دقیقه
فصل سه: نیرویی که زندگی شما را شکل می‌دهد
62 دقیقه
فصل چهار - قسمت یک: نظام‌های باور، قدرت خلق و قدرت ویرانی
43 دقیقه
فصل چهار - قسمت دو: رنج واپسین ابزار برای تغییر یک باور است
49 دقیقه
فصل پنج: آیا تغییر می‌تواند در یک لحظه اتفاق بیفتد؟
78 دقیقه
فصل شش: چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم؟
85 دقیقه
فصل هفت: چگونه خواسته‌ی حقیقی خود را به دست آوریم؟
75 دقیقه
فصل هشت: سؤال‌ها همان جواب هستند
75 دقیقه
فصل نه: واژگان موفقیت نهایی
66 دقیقه
فصل ده: موانع را در هم بشکنید، دیوارها را ویران کنید، طناب‌ها را رها کنید و مسیر موفقیت را رقصان طی کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیداری غول درون 1
نویسنده
مترجممریم بردبار، زهره شمسی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیداری غول درون 1

Hadi
۱۴۰۲/۵/۲۶
به طور کلی کتابهای رابینز عالیه ولی نکته اینکه من این طور‌متوجه شدم که در باقی کتابها خاطرات یا نکات تکراری آورده؟ این طوری زیاد مناسب شخصیت نویسنده نیست
سعید لطفعلی پور
۱۴۰۲/۴/۱۷
در حالت کلی کتابهای آنتونی رابینز ارزش خوندن و یا گوش کردن رو داره چون همشون تجربیات شخصی این بزرگوار هستن
مهدی
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب خوبیه برای افراد مبتدی و کسانی که تازه گام در راه خودسازی و شناخت توانایی‌های خودشون گذاشتن.
فریده ملایی
۱۴۰۳/۱/۱۱
ازاون کتابهایی هست که هر فصلش را دوتاسه بار گوش دادم وهربار نکته جدیدی یاد گرفتم.
مهدی حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۶
مسیر موفق شدن رو به شما یاد میده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیداری غول درون 1

برای دریافت کتاب صوتی بیداری غول درون 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.