معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی تجلی پول

عکس جلد کتاب صوتی جادوی تجلی پول
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی تجلی پول

آیا صبح‌ها به محض این که چشمانتان را باز می‌کنید، به یاد اجاره خانه‌ی این ماه می‌افتید و یا نمی‌دانید چگونه باید از شر بدهی‌هایی که شما را فلج کرده خلاص شوید؟ ریو شینوهارا در کتاب صوتی جادوی تجلی پول به شما پانزده تکنیک می‌آموزد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید بدون کار سخت به موفقیت و ثروت برسید. این اثر راهنمایی کاربردی برای دست‌یابی به استقلال مالی است.

درباره کتاب صوتی جادوی تجلی پول:

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که اضطراب تمام شدن پول‌هایتان شما را فرا بگیرد، سرتاپایتان غرق عرق شود و نگرانی موجودی حسابتان یک لحظه هم راحتتان نگذارد؟ اگر بیشتر اوقات با عرق سرد یا احساس ترس نسبت به آینده از خواب بیدار می‌شوید، کتاب جادوی تجلی پول (The Magic of Manifesting Money) قرار است حسابی به کارتان بیاید!

ممکن است احساس کنید هر چه بیشتر برای کسب درآمد تلاش می‌کنید، بیشتر در یک دور باطل قدم برمی‌دارید و در جای قبلی خود باقی می‌مانید. یا احتمال دارد مشغول به کاری باشید که دوست ندارید، چرا که این تنها راه برای سیر کردن شکمتان است. روشن است که نداشتن پول همه چیز را سخت می‌کند. در واقع، ممکن است پول منجر به خوشبختی شما نشود، اما وجودش زندگی را آسان می‌سازد. ریو شینوهارا (Ryuu Shinohara) در کتاب جادوی تجلی پول به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توان بدون انجام کارهای سخت و یا عجیب و غریب به پول رسید.

اغلب ما در فرهنگی بزرگ شدیم که تنها راه کسب پول را تلاش فراوان و یا استعداد طبیعی می‌داند. به ما گفته‌اند فقط یک مسیر برای رسیدن به موفقیت وجود دارد و آن این است که تمام وقت خود را صرف به دست آوردن پول کنید. خودتان را تصور کنید که بازنشسته شده‌اید و به تمام زمان‌هایی فکر می‌کنید که می‌توانستید صرف محقق ساختن رویاهاتان کنید اما آن قدر مشغول کار کردن بودید که امکان زندگی را به بهترین شکلی که می‌خواستید، پیدا نکردید. این چیزی‌ست که می‌خواهید؟ قطعاً نه... مردم دنیا پول را با دیدگاهی می‌بینند که گویی هیچگاه وارد زندگی‌شان نمی‌شود. باورهای محدود کننده‌ای که درباره‌ی نحوه‌ی کسب پول وجود دارد باعث می‌شود تمام عمر خود را مستحق نداشتن پول بدانید.

حقیقت این است که از ابتدای زندگی فراوانی پول برای همه موجود است. بنابراین تصمیم برای گوش سپردن به کتاب صوتی جادوی تجلی پول گام بزرگی است که برداشته‌اید. نویسنده در این اثر شنیدنی به معرفی پانزده تکنیک پیشرفته می‌پردازد که می‌توانند نگرانی‌های شما را از بابت پول راحت کنند. اهمیت چندانی ندارد که پیش‌تر با قانون جذب آشنا بوده‌اید یا نه؛ این کتاب چه برای شمایی که تازه با قانون جذب آشنا شدید و چه آن‌هایی که تجربه زیادی دارند تمام اطلاعات لازم برای جذب بیشتر پول را ارائه می‌دهد.

ریو شینوهارا این کتاب را اولین بار در سال 2020 منتشر کرد و در آن از تمامی تجربیاتی می‎گوید که قرار است در این مسیر پشت سر بگذارید. به کمک این اثر شگفت‌انگیز دیدگاه جدیدی به پول پیدا خواهید کرد و پس از به‌کارگیری تکنیک‌های معرفی شده در آن پول فراوانی وارد زندگی شما می‌شود. آن‌گاه دیگر قرار نیست برده‌ی پول باشید بلکه با کمک قانون جذب به دنبال هدف و بهترین زندگی خواهید بود.

کتاب صوتی جادوی تجلی پول مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید مقدار بیشتری پول در جیبتان داشته باشید، کتاب صوتی جادوی تجلی پول مناسب شماست.

با ریو شینوهارا بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای پرفروش و معلم معنوی شناخته شده‌ای است که در ژاپن متولد شد. ریو شینوهارا که پیرو مکتب شینتو است از همان کودکی تعلیمات مذهبی و باستانی را آغاز نمود. وی در سنین جوانی به هلند مهاجرت کرد و در آمستردام به عنوان مشاور معنوی فعالیت داشت.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی تجلی پول می‌شنویم:

برای اولین تکنیک، می‌خواهم ایده فنگ شویی را معرفی کنم. این عمل قدیمی در بیش از 6000 سال پیش در چین آغاز شد. این کلمه تقریباً به کلمه انگلیسی «Geomancy» (غیب‌گویی) ترجمه می‌شود، اما کلمات به صورت جداگانه به «باد» (فنگ) و «آب» (شویی) ترجمه می‌شود.

ایده اصلی پشت این تکنیک ایجاد شادی، هماهنگی و همسویی در مناطقی است که خانواده، دوستان و کارگران در آن زندگی می‌کنند. می‌تواند شامل اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، محل کار، دفتر کار یا حتی حمام باشد، اما محدود به آن نمی‌شود. ایده این است که وسایل و مبلمان را در ارتباط با جریان انرژی طبیعی (چی) مجدداً تنظیم کنیم. ویژگی‌هایی مانند رنگ، مواد، چارچوب و ساختار نیز در نظر گرفته شده است. شیوه‌ها و روش‌های فنگ شویی سال‌ها از چشم عموم پنهان بود و فقط توسط اشراف و مقامات دولتی کاملاً شناخته شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
بزرگ‌ترین مانع
8 دقیقه
من کی هستم
9 دقیقه
فصل یک: علم سِری جذب پول - بخش اول
13 دقیقه
فصل یک - بخش دوم: حقیقت پشت ارزش پول
9 دقیقه
فصل یک - بخش سوم: حلقه‌ی واقعیت
9 دقیقه
فصل دو: موانع پنهان پول شما را از رسیدن به استقلال مالی بازمی‌دارند - بخش اول
11 دقیقه
فصل دو - بخش دوم: ذهنیت کمیابی
14 دقیقه
فصل دو - بخش سوم: رابطه‌ی خود را با پول درمان کنید
9 دقیقه
فصل سه: طرز فکر میلیونر ورشکسته - بخش اول
11 دقیقه
فصل سه - بخش دوم: سپاس‌گزاری
4 دقیقه
فصل سه - بخش سوم: تکنیک شماره‌ی چهار
8 دقیقه
فصل چهار: توصیه رابطه با اسکناس یک دلاری - بخش اول
6 دقیقه
فصل چهار - بخش دوم: عدم اهمیت پول
7 دقیقه
فصل چهار - بخش سوم: قانون افزایش
12 دقیقه
فصل پنج: ساده‌ترین و سریع‌ترین روش تولید ثروت - بخش اول
11 دقیقه
فصل پنج - بخش دوم: اشتیاق در مقابل کار سخت
10 دقیقه
فصل پنج - بخش سوم: بهره‌وری ارتعاشی
11 دقیقه
فصل شش: حقیقت در پس خیال‌پردازی - بخش اول
10 دقیقه
فصل شش - بخش دوم: واقعیت بعد چهارم
11 دقیقه
فصل هفت: روزنه تجلی: میخ کردن 100٪ از تصمیمات کسب درآمد - بخش اول
9 دقیقه
فصل هفت - بخش دوم: سرمایه‌گذاری انرژی
11 دقیقه
فصل هشت: زبان موفقیت - بخش اول
10 دقیقه
فصل هشت - بخش دوم: بازی کودکانه
12 دقیقه
فصل نه: اشتباهات تجلی پول - بخش اول
11 دقیقه
فصل نه - بخش دوم: تکنیک شماره چهارده، خنثی‌سازی
10 دقیقه
فصل نه - بخش سوم: اعتماد به جهان
10 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی تجلی پول
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی تجلی پول

Mohammad Mirzaei
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
باسلام ترجمه کتاب بسیار ضعیف است انگار که گوگل ترنسلیت شده حتی ساده‌ترین کلمات معنی غیر تخصصی و غیر مرتبط براشون در نظر گرفته شده با توجه به محتوایی که توی کتاب و صحبت‌های گوینده برداشت میشه اینه که عنوان هم باید اشتباه باشه و منظور از تجلی کلمه جذب باید باشه و این معنیش اینه که اگر این حدس من درست باشه کل کتاب صرف نظر از مفهومی که میشه از از اون برداشت کرد، متاسفانه ضعیف ترجمه شده!
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کتاب خوبیه. مشکل ما اینه که با احساس خوب کتاب رو نمیخونیم یا به کتاب صوتی گوش نمیدیم. بخاطر همین یا به گوینده ایراد میگیریم یا به نویسنده یا به خیلی چیزهای دیگه. بنظرمن کتاب خوبی بود واقعا برام تاثیرگذار بود. چندبار هم گوش دادم بازهم گوش میدم. به دوستان هم حتما توصیه میکنم این کتاب رو حتما گوش بدن. ممنون.
آرش
۱۴۰۱/۱۰/۶
موضوع کتاب بسیار ارزنده است اما متاسفانه گوینده با بیان ضعیف و غلط‌های بسیار زیادی که در گویش خود دارد از این ارزشها کاسته است. اصولا آدمها بعد از نوشتن یک اس‌ام اس قبل از ارسال درستی و بدون غلط بودنش رو چک میکنن، اما شما قبل از عرضه این کتاب این زحمت رو به خودتون ندادین که غلط‌های این گوینده رو اصلاح کنین.
nasgian
۱۴۰۳/۲/۳
سلام و سپاس از کتابراه. این کتاب بسیار عالی و مفید و روشنگر است. حتما در لیست مطالعه قرار دهید. تنها مشکل راوی هست که از نظر دستوری خوانش رو رعایت نمی‌کنه و ویرگولها رو ندیده می‌گیره و کتاب رو گنگ می‌کنه و قدری که پیش میری بسیار کسل کننده میشه. اما کتاب جزو بهترینهاست.
علیرضا رضایی
۱۴۰۲/۸/۱۳
کتاب خیلی خوب و سنگینیه ولی باید اطلاعات پیش زمینه ایی داشته باشی تا بتونی درک کنی
Shahab Shokuhi
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
فوق العاده اگاهی بخش بود واسم
تکنیک‌های خوبی داره حتما بکار ببرید
من خیلی خوشم اومد از ایده هاش
مریم پورحسین
۱۴۰۱/۸/۱۵
بیش تر از این انتظار داشتم
مریم زاهدی
۱۴۰۱/۶/۲۳
عالی بود واقعا ذهنیت آدم تغییر پیدا میکنه
ساسان
۱۴۰۲/۲/۲۴
خیلی کامل و پرمعنا و روان
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی تجلی پول

برای دریافت کتاب صوتی جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.