معرفی و دانلود کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

عکس جلد کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط
قیمت:
۷۲۵۰۰ 50750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط نوشته دیوید ریتس، روایتگر زندگی یک بندباز آمریکایی به نام نیک والندا است که قصد دارد شهرت دویست ساله اجداد خود را با الهام گرفتن از جد مادری‌اش زنده نگه دارد و برای انجام بندبازی‌های شگفت‌انگیز و خارق‌العاده تلاش می‌کند.

نیک والندا بندباز آمریکایی در این مسیر، با مشکلات، موانع و محدودیت‌های بسیاری مواجه می‌شود، اما با صبوری و پشتکار فوق‌العاده و ایمان محکمش به خدا، موانع را از سر راه خود برمی‌دارد و با خلاقیت و نوآوری در اجرای نمایش‌های مثال‌زدنی، موفق می‌شود چندین رکورد در گینس به ثبت برساند و قله‌های موفقیت را یکی‌یکی طی کند.

کتاب تعادل (Balance) می‌تواند الهام‌بخش همه انسان‌هایی باشد که در زندگی خود با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و قصد دارند تا آن مشکلات را رفع و به سمت جلو حرکت کنند. دیوید ریتس (David Ritz) در این اثر که مملو از انرژی مثبت است، انگیزه نیک والندا (Nik Wallenda) برای دستیابی به موفقیت را به خوبی به نمایش گذاشته و این انگیزه را به شما نیز انتقال می‌دهد.

نیک والندا مردی خانواده‌دوست و پایبند به سنت‌های خانوادگی است که با همسر و سه فرزندش در ایالت فلوریدای آمریکا زندگی می‌کند و با اتکا به قدرت اراده و ایمان به خدا و اعتقاد به این عبارت که «هرگز نباید ناامید شد»، زندگی خود را پیش برده و بین کار و زندگی‌اش تعادلی را برقرار کرده است.

والندا که به سلطان بندبازی معروف است، از هیچ چیز نمی‌ترسد. او به عنوان هفتمین نسل از خاندان افسانه‌ای والندا، با اجرای نمایش و شکستن مرزهای جاذبه و تعادل پرورش پیدا کرد. چهار ساله بود که از جد مادری‌اش کارل والندا فیلمی را دید که در سال 1978 هنگام راه رفتن روی بند به خاطر اشتباه بسته شدن طناب‌ها، لیز خورد و سقوط کرد و کشته شد.

نیک از پدرش به نقل از جد مادری‌اش شنیده است که: «زندگی روی سیم است. باقی چیزها فقط انتظار است.» این عبارت در عمق جان او نفوذ کرد و قسم یاد کرد که قهرمانی همانند کارل والندا شود. نیک هنرمندی است که نه تنها دوست دارد قلب‌ها را به هیجان وادارد، بلکه قصد دارد قلب‌ها را به سوی مسیح رهنمون کند. مسیح میله تعادلی است که او را از خطر افتادن حفظ می‌کند.

وی هفتمین نسل از والندای بزرگ است و هر قدمی که برمی‌دارد به افتخار جد مادری‌اش کارل والنداست، که در سال 1978 کشته شد. او حتی پیش از آنکه به دنیا بیاید در شش ماهگی و در رحم مادرش (که هنوز با وی برنامه اجرا می‌کند) روی بند راه رفت. گرند کانیون هشتمین رکورد جهانی او بود.

در بخشی از کتاب صوتی تعادل می‌شنویم:

زمستان 2006 است و دیوید لین در حال صحبت با تلفن است. سال‌هاست که دیوید را می‌شناسم و از او تعریف و تمجید کردم. او یک تردست و شعبده‌باز عالی و دارای رکورد جهانی هنرمند پراستقامت است. دیوید با نمایش‌های چشمگیر و خارق‌العاده یکی پس از دیگری به سرعت تیتر اول رسانه‌ها را به خودش اختصاص داد. دفن کردن خودش در یک صندوق پلاستیکی زیر زمین به مدت هفت روز، پوشاندن خودش با یک بلوک یخی حدود 64 ساعت، ایستادن بر فراز یک جرثقیل با ارتفاع 100 فوت به مدت 35 ساعت، زندگی داخل یک ویترین شفاف آویزان شده در ارتفاع 30 فوت بالای رودخانه تیمز به مدت 44 روز نمونه‌هایی از کارهای وی هستند.

از او سؤال می‌کنم: «نمایش بعدیت چیه؟»

او می‌گوید: «من اسمشو می‌ذارم زنده غرق شدن. من خودمو در یک گوی پر از آب به عمق 8 فوت غوطه‌ور می‌کنم. من خودمو دقیقاً داخل اون گوی می‌کنم که در وسط مرکز خرید لینکلن‌سنتر توی نیویورکه. من به مدت 7 روز و 7 شب اونجا هستم و خیلی دوست دارم ببینمت. ممکنه سری بهم بزنی؟»

- «من خیلی دوست دارم بیام.»

- «عالیه نیک. مزاحمایی که مانع اجرا می‌شن همیشه به تعداد زیاد اونجا هستن. بنابراین دیدن یه چهره خوب و مهربون همیشه کمک کننده است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
نقل قول
2 دقیقه
یادداشت مترجم
10 دقیقه
یک - رویا
13 دقیقه
دو - دو قدم
23 دقیقه
سه - سخت‌کوشی - قسمت اول
26 دقیقه
سه - سخت‌کوشی - قسمت دوم
15 دقیقه
چهار - بچه‌ای در سیرک
16 دقیقه
پنج - مواجهه یک بچه با ترس - قسمت اول
18 دقیقه
پنج - مواجهه یک بچه با ترس - قسمت دوم
29 دقیقه
شش - نسل بعدی والندا برای نخستین بار روی سیم راه می‌رود
28 دقیقه
هفت - افزایش خطر
13 دقیقه
هشت - شام و یک فیلم
22 دقیقه
نه - خانواده‌ی جدید در رأس
21 دقیقه
ده - فقط یک شب، گارث بروکز
14 دقیقه
یازده - لذت رقص
15 دقیقه
دوازده - دلقک باهوش در مسیر مسیح
21 دقیقه
سیزده - زدوبند
19 دقیقه
چهارده - خودخواهی خام - قسمت اول
12 دقیقه
چهارده - خودخواهی خام - قسمت دوم
25 دقیقه
پانزده - پایان خط
28 دقیقه
شانزده - جلز و ولز کردن
26 دقیقه
هفده - رویای واقعی
29 دقیقه
هجده - آبشار - قسمت اول
23 دقیقه
هجده - آبشار - قسمت دوم
10 دقیقه
نوزده - حفظ ایمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط
نویسنده،
مترجمعلیرضا کریمی
راویهوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۷۲۵۰۰ 50750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

فاطمه آفتابی
۱۴۰۱/۵/۱۱
اصلا ارزش نداره حیف وقتی که برای تولیدش گذاشتین، عین سربالایی تلوزیونه خیلییی ضعیف تر
Reza Rad
۱۳۹۹/۳/۲۹
حس گوینده میتونست بهتر باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط

برای دریافت کتاب صوتی تعادل: داستان ایمان، خانواده و زندگی در یک خط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.