معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 اثر علیرضا کریمی،‌ یکی از کتاب‌های سرگرم‌کننده برای کودکان است که خلاقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. کودکان با تصاویر این کتاب، که کار هانس ویلهلم است، به دنیای والدوی مهربان می‌روند و داستان او را برای دیگران تعریف می‌کنند. هر صفحه از کتاب چند خط داستان دارد و از کودک خواسته شده که خودش داستان را هرطور که دوست داشت ادامه دهد.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2

بیشتر بچه‌ها دوست دارند موقع خوابیدن برایشان قصه بگویید. قصه‌ها و افسانه‌ها همان چیزهایی هستند که شخصیت کودک شما را شکل می‌دهند. با قصه خواندن نه تنها فرزند خود را سرگرم می‌کنید؛ بلکه مفاهیم زیادی را به او یاد می‌دهید. بعضی از والدین کار خلاقانه‌ای انجام می‌دهند. آن‌ها براساس رفتارهای کودکشان در طول روز، داستان‌هایی خلق می‌کنند و در زمان خواب آن داستان‌ها را برای فرزندشان تعریف می‌کنند. این‌گونه با یک تیر دو نشان زده‌اند: هم فرزندشان را سرگرم می‌کنند و هم باعث اصلاح رفتار او می‌شوند. اما اگر کودکتان این کار را با کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 انجام دهد چه؟

کودکان ذهن خلاقی دارند و هنوز با هنجارها و ارزش‌های محدودکننده آشنا نشده‌اند. برای همین قدرت تخیل و خلاقیتشان بیشتر است. اگر قصد پرورش قوه‌ی تخیل و خلاقیت فرزند خود را دارید، یکی از بهترین راه‌ها این است که از او بخواهید داستان بسازد. اگر می‌خواهید فرزندتان با موضوعاتی مانند کمک به دیگران،‌ مهربانی و دیگر مفاهیم اخلافی آشنا شوند، کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 گزینه‌ی مناسبی است. در این کتاب والدو مهربان، مشتاق کمک به دیگران است و در هر فرصتی این کار را انجام می‌دهد. کتاب 13صفحه دارد و در هر صفحه یک تصویر و یک داستان چند خطی قرار گرفته است. شما می‌توانید دو کار انجام دهید: یا از کودک خود بخواهید که بدون نگاه کردن به داستان و فقط با استفاده از تصویر، داستانی برای شما بگوید؛ یا داستان را برای او بخوانید و ادامه‌ی داستان را به کودک واگذار کنید.

هدف علیرضا کریمی از نگارش داستان‌های چند خطی،‌ آماده کردن ذهن کودک برای ادامه دادن داستان است. کتاب‌های فیل و فنجون زیرمجموعه‌ی کودک و نوجوان انتشارات عارف کامل است و کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 را با تصویرگری هانس ویلهلم و داستان‌پردازی علیرضا کریمی روانه‌ی بازار کرده است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از نقاشی‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز در هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند. البته اگر می‌خواهید قدرت نویسندگی کودکتان را بهبود ببخشید، از او بخواهید که بدون توجه به سرنخ و فقط با نگاه کردن به تصویر، داستان جدیدی را بازگو کند. این مجموعه 10 جلد دارد و کتاب‌های فیل و فنجون که واحد کودک و نوجوان انتشارات عارف کامل است، هر 10 جلد را به چاپ رسانده است.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 برای کودکان در رده‌ی سنی 6 تا 8 سال بسیار مناسب است.

با هانس ویلهلم بیشتر آشنا شویم

هانس ویلهلم متولد 1945 در آلمان، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک است. او بیش از 220 کتاب برای کودکان و بزرگسالان نوشته و بسیاری از آن‌ها به 30 زبان ترجمه شده‌اند. شاید زندگی پرماجرای او باعث شده است که داستان‌های زیادی برای تعریف کردن داشته باشد. او بعد از تحصیل در آلمان، 12 سال به آفریقای جنوبی رفت و کارهایی مانند نقاشی و بازیگری در یک گروه تئاتر طنز را انجام داد. او سفری دو ساله به دور دنیا داشت و در کشورهای مختلفی زندگی کرد. وی هم‌اکنون در آمریکا زندگی می‌کند و هنوز هم تجربیات پربار خود را در قالب کتاب یا تصویرگری با خوانندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

والدو سوار یک مرغابی بادی شد تا داخل آب برود. با تعجب دید که مرغابی یک تخم گذاشت. آن مرغابی که... (داستان را ادامه بده.)

والدو با دوستانش سوار قایق شدند و به یک سفر دریایی رفتند. آن‌ها غیر از جنگل جای دیگری را ندیده بودند... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-25-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.