معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 مجموعه‌ای از نقاشی‌های هانس ویلهلم را در بر می‌گیرد که علیرضا کریمی برای آن‌ها داستان‌پردازی کرده است. داستان‌های ناتمام در هر صفحه از کتاب، فرصت خوبی را فراهم می‌کنند تا قدرت نویسندگی و داستان‌گویی کودکتان را بسنجید و قوه‌ی خلاقیت و خیال‌پردازی او را تقویت کنید. این کتاب جلد چهارم از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4

آیا تابه‌حال پیش آمده که یک سریال را هفتگی دنبال و برای تماشای هر قسمت لحظه‌شماری کنید؟ اگر سریال را دوست داشته باشید، قطعاً در آن یک هفته هزاران بار با خود داستان را مرور می‌کنید، خود را به‌جای نویسنده می‌گذارید و سریال را با تخیل خود ادامه می‌دهید. اغلب اوقات هم وقتی قسمت جدید پخش می‌شود، عقیده دارید که اگر شما نویسنده‌ی سریال بودید بهتر می‌نوشتید! همه‌ی ما دوست داریم که به تخیل خود پر و بال دهیم و در سرزمین‌های دور و دراز پرواز کنیم. کودکان خلاقیت و قوه‌ی تخیل قوی‌تری دارند و به موضوعاتی فکر می‌کنند که شاید به ذهن بزرگترها نرسد. پس چرا تخیل آن‌ها را آزاد نگذاریم؟ اگر یک داستان ناتمام چند خطی را از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 برای فرزندتان تعریف کنید، درست مانند خودتان که ادامه‌ی سریال را می‌سازید، او نیز داستان را با خیال‌پردازی خاص خودش ادامه می‌دهد.

علیرضا کریمی داستان‌های هر جلد از کتاب را به‌ گونه‌ای انتخاب کرده است که کودک شما بیشتر خیال‌پردازی کند. فرزندتان در هر داستان با خرسی نوع‌دوست و مهربان به نام والدو آشنا می‌شود که در هر فرصتی، از کمک به دیگر حیوانات دریغ نمی‌کند. داستان‌های کتاب نیز خالی از تخیلات داستان‌پرداز نیستند. مثلاً والدو روی ابرها می‌رود، با نهنگ‌ها و وال‌ها در دریا بازی می‌کند و شب را به جنگل می‌آورد. شما می‌توانید نقاشی‌های کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 را در مقابل فرزندتان بگذارید و بدون تعریف کردن داستان نیمه‌تمام، از او بخواهید که داستانی برای تصویر بسازد. لازم است در انجام این کار صبور باشید،‌ مزاحم صحبت کردن کودک نشوید و بگذارید او تا هر کجا که دلش می‌خواهد،‌ تخیل خود را پرواز دهد.

مجموعه‌ کتاب‌های فیل و فنجون واحد کودک و نوجوان انتشارات عارف کامل است و کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 را همراه با نوشته‌های علیرضا کریمی و نقاشی‌های تصویرگر محبوب آلمانی،‌ هانس ویلهلم چاپ کرده است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید می‌گردد و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این اثر تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 13 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان به شمار می‌رود تا به کمک آن داستان را ادامه دهند. این مجموعه 10 جلد دارد و کتاب‌های فیل و فنجون که واحد کودک و نوجوان انتشارات عارف کامل است، هر 10 جلد را به چاپ رسانده است.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است. با استفاده از این کتاب می‌توانید قدرت تخیل و داستان‌پردازی کودک خود را تقویت کنید.

با هانس ویلهلم بیشتر آشنا شویم

هانس ویلهلم متولد 1945 در آلمان، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک است. او بیش از 220 کتاب برای کودکان و بزرگسالان نوشته و بسیاری از آن‌ها به 30 زبان ترجمه شده‌اند. شاید زندگی پرماجرای او باعث شده است که داستان‌های زیادی برای تعریف کردن داشته باشد. او بعد از تحصیل در آلمان، 12 سال به آفریقای جنوبی رفت و کارهایی مانند نقاشی و بازیگری در یک گروه تئاتر طنز را انجام داد. او سفری دو ساله به دور دنیا داشت و در کشورهای مختلفی زندگی کرد. وی هم‌اکنون در آمریکا زندگی می‌کند و هنوز هم تجربیات پربار خود را در قالب کتاب یا تصویرگری با خوانندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

یکی از زرافه‌ها مریض شده بود و باید دارو می‌خورد تا خوب شود. والدو چند بادکنک بزرگ را به خودش بست. بادکنک‌ها او را به هوا... (داستان را ادامه بده)

شکارچی‌های بدجنس به‌ دنبال حیوانات در جنگل بودند؛ ولی والدو دوستانش را به زیر پل رودخانه برد و از... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-27-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.