معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

داستان‌های ناتمامِ علیرضا کریمی در کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 با استفاده از نقاشی‌های تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان، هانس ویلهلم، کودکان شما را به نوشتن تشویق می‌کند. مطمئن باشید که بعد از تمام شدن ده جلد این مجموعه،‌ آن‌ها با اصول داستان‌گویی بیشتر آشنا شده‌اند و تخیل قدرتمندتری پیدا کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5

نویسندگی خلاق یکی از آن مهارت‌هایی است که در پرورش،‌ رشد و زندگی آینده‌ی کودک نقش بسیار مهمی دارد. شاید شروع کردن نویسندگی خلاق در ابتدا کار بسیار سختی به نظر برسد. کودک باید ایده‌هایی برای داستان پیدا کند، شخصیت‌هایی را شکل بدهد و بعد ایده‌های خود را برای تکمیل کردن داستان گسترش دهد. همه‌ی این کارها برای کودکان دشوار است و ممکن است آن‌ها را خسته کند. پس راه‌حل چیست؟ کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 از آن کتاب‌هایی است که می‌تواند به کودک شما در طی کردن این مسیر یاری برساند.

علیرضا کریمی برای نوشتن کتاب حاضر، از مجموعه کتاب‌های والدو به نویسندگی و تصویرگری هانس ویلهلم استفاده کرده است. او نقاشی‌های کتاب را انتخاب کرده و برای هر کدام داستانی ناتمام نوشته است. داستان‌هایی که شخصیت‌ محوری همه‌ی آن‌ها خرسی دلسوز و خوش‌قلب است که والدو نام دارد. والدو دوست‌های زیادی دارد و همیشه به دنبال این است که با آن‌ها همدلی کند و در وقت نیاز، به کمکشان بیاید. شخصیت اصلی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 باعث می‌شود که کودک بر روی شخصیت‌های فرعی تمرکز کند و بر روی ویژگی‌های رفتاری آن‌ها دقیق شود. خوشبختانه این کتاب برخلاف بسیاری از کتاب‌های حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان،‌ شخصیت منفی ندارد و به‌جز شیطنت‌های گاه‌به‌گاه بعضی از حیوانات،‌ همه با هم دوست هستند.

مجموعه‌ کتاب‌های فیل و فنجون که واحد کودک و نوجوان انتشارات عارف کامل است این کتاب را همراه با نوشته‌های علیرضا کریمی و نقاشی‌های تصویرگر محبوب آلمانی،‌ هانس ویلهلم چاپ کرده است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بوده است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 12 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکانِ رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است. کودکان در این سن نوشتن را تا حدودی یاد گرفته‌اند و از داستان‌سازی لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

والدو با کمک لکه‌های روی پوست گاو که شبیه نقشه‌ی قاره‌هاست در مورد کشورها به دوستانش توضیح می‌داد؛ ناگهان... (داستان را ادامه بده.)

خروس جهت‌نشان،‌ صدایش گرفته بود. والدو فکر کرد خروس سرما خورده و برایش دارو و یک شال‌گردن برد. آن شب... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-28-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.