معرفی و دانلود کتاب صوتی هوو

عکس جلد کتاب صوتی هوو
قیمت:
31200 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هوو

ویلیام ترور در کتاب صوتی هوو، تنهایی انسان‌ها و ناتوانی‌شان را در مواجهه شدن با آن، روایت می‌کند و درک علت آن را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد؛ درک تنهایی‌ای که غالباً برای دیگران سخت و یا غیرممکن است.

کتاب هوو (The Mark) برنده جایزه‌ی وایت‌برد در سال‌های 1983-1994 و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اُ. هنری در سال‌های 2007، 2008 و 2010 شده است. هوو، وقتی از سال و کلاهبرداری در کاناستا از داستان‌های موجود دراین کتاب هستند.

ویلیام ترور (William Trevor) در ایرلند در خانواده‌ای پروتستان به دنیا آمد. نخستین کتاب‌اش رمان «معیار رفتار» نام داشت که در سال 1958 منتشر شد. این رمان، آغازی بود برای او تا به عنوان یکی از نویسندگان پرکار و بزرگ ایرلند شناخته شود. چنانکه بسیاری او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان داستان‌های کوتاه انگلیسی‌زبان می‌دانند. سه‌ بار برنده شدن سه باره‌ی جایزه‌ی ادبی وایت‌برد (Whitbread prize) و پنج‌بار نامزد جایزه‌ی ادبی من بوکر بودن از جمله افتخارات اوست.

ترور، در داستان‌های کوتاه‌اش بیش‌تر متاثر از چخوف است. او به شیوه‌ای استادانه تفاوت‌های جزئی و دقیق شخصیت‌هایی را که سرنوشت برایشان نوعی مصیبت رقم زده به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های داستان‌های او اکثرا افراد به‌ حاشیه‌ رانده‌ شده‌ی جامعه‌ هستند. کودکان، افراد مسن، مردان یا زنان میان‌سال تنها یا زوج‌هایی که زندگی ناموفقی را تجربه می‌کنند؛ کسانی که نمی‌توانند واقعیت‌های زندگی خود را قبول کنند و به همین دلیل به کنج عزلت پناه می‌برند. در داستان‌های ترور، فضای انگلیسی و ایرلندی به خوبی قابل مشاهده است.

در بخشی از کتاب صوتی هوو می‌شنویم:

آنا مکینتاش که به تنهایی در مهمانی لوهرها حضور دارد، به همسرش ادوارد می‌اندیشید و به همین دلیل او را به وضوح در ذهن خود مجسم کرد. همسرش مردی چهل‌و‌یک‌ ساله بود. لاغر اندام با موهایی بور که اغلب پریشان بود. در طی هفده‌ سالی که باهم ازدواج کرده بودند خیلی کم تغییر کرده بود. هنوز هم هنگام مواجهه با مردم عصبی و هنگام لبخند زدن دست‌پاچه می‌شد و هنوز حالت چهره‌اش پسرانه بود. آنا هنوز هم اعتقاد داشت که نباید در کنار هم بمانند؛ چرا که ادوارد بچه می‌خواست و او نمی‌توانست بچه‌دار شود. این زن در تمام این سال‌ها به‌ خاطر این واقعیت، شرایط عصبی سختی را سپری کرده بود و در همین اواخر به درخواست ادوارد پیشِ روان‌پزشکی به نام دکتر ابات می‌رفت.

در سالن پذیرایی لوهرها که سقف و دیوارهایش از رنگ طلایی می‌درخشید، آنا به موسیقی شادی که از ضبط صوت برمی‌خواست گوش می‌داد و هم‌چنان به همسرش می‌اندیشید. در چنین لحظه‌ای او هم می‌بایست در مهمانی حضور می‌داشت؛ چرا که آن‌ها با هم در این‌جا قرار گذاشته بودند، اما اکنون سه ربع از زمانیکه ادوارد تعیین کرده بود، می‌گذشت. لوهرها خانواده‌ای بودند که ادوارد از طریق مسائل کاری با آن‌ها آشنا شده بود و بعدا گفته بود که بهتر است او و آنا با آن‌ها معاشرت بیش‌تری داشته باشند. آنا هرگز قبلا آن‌ها را ندیده بود و همین مساله او را معذب می‌کرد؛ چرا که کسی را در این جمع نمی‌شناخت و می‌بایست تنها به انتظار می‌نشست. وقتی به این موضوع فکر می‌کرد احساس بدی به او دست می‌داد؛ چرا که ادوارد با او مهربان بود و البته تاکنون همیشه همین‌طور بوده و امکان نداشت که تا این حد نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد. ادوارد می‌دانست که قرار گرفتن در موقعیتی عصبی باعث ترس و ایجاد دردی در شکم آنا می‌شد. زن به ساعت‌اش نگاه کرد و آهی کشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
56 دقیقه
هوو
26 دقیقه
وقتی از سال
42 دقیقه
کلاه‌برداری در کاناستا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هوو
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
راویسهیلا صفایی انارکی
ناشر چاپینشر روزگار نو
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
31200 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هوو

آناهیتا ربیعی
۱۳۹۸/۶/۲۵
فقط قسمت اول جالب بود، بقیه قسمت‌ها حوصله سر بر وخسته کننده بودن مخصوصاً پارت سوم.
اکرم مولاوردی
۱۳۹۸/۱/۱۰
بسیارعالی. چون موقع کار هم میتونم کتابی رو گوش کنم و استفاده بهینه از وقتم میشه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هوو

برای دریافت کتاب صوتی هوو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.